un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Noul Opel Astra arată ca un Bumblebee mai scurt

14 Jul 2021  ·

AUTO  ·

20 comentarii

Opel Astra este o mașină populară în România, iar noua generație probabil va continua această modă. A fost prezentată recent, dar primele livrări vor fi făcute la început de 2022.

Mie îmi place noua Astra. Partea frontală îmi aduce aminte de un Camaro, zici că este Bumblebee, dar mai scurt și fără partea de transformare. Poate doar îmi place mie design-ul acesta mai angular, mai colțuros, în defavoarea celui foarte rotunjit și “flowy”.

Lungimea mașinii este de 4,374 mm. Astra va fi și hibridă cred că pentru prima oară. Modelele pe benzină și motorină au 110 CP sau 130 CP, cele hibride ajung la 225 CP și au cutie automată standard, desigur.

Mai sunt detalii interesante prin comunicat. Scaunele sunt certificate de o organizație ca fiind confortabile pentru coloana vertebrală și pot include masaj și ventilație. Transmisia automată face posibilă și adaptive cruise control cu stop&go. Patru camere, cinci radare, tot felul de sisteme inteligente de condus semi-autonom sunt pe mașină, două ecrane de 10 inchi în bord.

Arată bine. Mi-ar plăcea să văd un SUV Opel cu același design.

asus s5507

    20 comentarii

  1. Pai, poti deja vedea acel SUV, Opel Mokka care are design-ul asta interesant de mai inainte.

    https://www.opel.ro/autoturisme/mokka-modele/mokka/overview.html

      (Citează)

  2. Ar vrea Astra sa fie Camaro, dar nu faci din magar cal campion la curse.

      (Citează)

  3. Scaunele alea certificate fac toti banii. Am ajuns fresh in Bucuresti de la Timisoara fara sa ma fi dat jos din masina.

    PS: Jantele din poze sunt oribiloase.

      (Citează)

    • Dacă sunt ca alea din 508, sunt mișto de tot. Am condus din Olanda până la Brașov cu pauze minime și spatele se simte mai bine decât înainte să plec la drum.

        (Citează)

    • Nu stiu daca sunt ca alea din 508, dar sunt acolo de cand Opel era in GM. De altfel, certificarea e nemțească.

        (Citează)

    • A, da, am condus acum ceva vreme un Astra din 2017 și scaunele erau destul de bune. Nu sunt ca alea din 508, dar foarte aproape. Mult mai faine decât alea din 308 și Megane (care are cele mai proaste scaune din clasa aia). De AGR știu că-s nemți.

        (Citează)

    • Mergi 800 km pe scaun de S60. O sa vezi ce inseamna scaun.

        (Citează)

    • ipo:
      Mergi 800 km pe scaun de S60. O sa vezi ce inseamna scaun.

      But why?

        (Citează)

    • M-ați făcut curioși cu scaunele alea.

        (Citează)

  4. Mulțumim, Mercedes, pentru designul interior.

      (Citează)

  5. Dar adaptive cruise control la manuale nu e cam aiurea? Sau nu are optiunea sa plece singura masina daca cel din fata se opreste cateva secunde?

      (Citează)

  6. nwradu: But why?

    exista scaune comode si exista Volvo si Citroen.

      (Citează)

  7. Si cat costa? Ca asta e cel mai important.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus