►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
Pe 11 iunie anul trecut m-am abonat la Genius de la eMAG, chiar în ziua lansării. Văd în contul meu că va expira pe 11 iulie, dar este cu reînnoire automată de pe cardul salvat în cont, ceea ce mă scutește de câteva clickuri. Nu aveam de gând să-l anulez, sunt foarte mulțumit de ce mi-a oferit până acum.
Scriam în alt articol că, după doar două luni, trecusem deja pe break-even cu serviciul Genius după ce am economisit costul de transport pe câteva comenzi și am beneficiat de o reducere suplimentară la niște pantaloni. Dacă în 2 luni am amortizat deja cei 99 de lei dați pe Genius pentru un an întreg, eram curios acum, după un an întreg, să văd cum stau.
Și a calculat eMAG pentru mine. Plănuiam să iau la mână toate comenzile mele din ultimul an și să văd unde am beneficiat de transportul gratuit Genius acasă sau la Easybox, dar a adăugat eMAG exact acest calcul în contul fiecărui utilizator, aici:
517 lei. O să-i cred pe cuvânt, nu mai fac eu calculul. Not bad pentru un serviciu de 99 lei. În locul lor aș pune și buton de share pe statistica aia, că poate vrea lumea să se laude.
Acesta este primul avantaj major al serviciului pentru mine. Veți spune că poate oricum aș fi comandat aceleași lucruri de la eMAG, dar nu-i adevărat.
Genius a reușit ceea ce probabil eMAG spera să fie un efect secundar dorit: mi-a schimbat comportamentul de achiziție și m-a făcut să comand mult mai mult decât aș fi făcut-o de la eMAG, în special alimente și alte produse de băcănie, dar și din marketplace.
De exemplu, am cumpărat cândva un pulsoximetru pentru ai mei și am pus în comandă și un ceai, două borcane de dulceață de ceapă și unul de fragi. Cu altă ocazie am luat ceai, o rezervă de mop, făină și niște ciuperci, un adeziv superglue; livrate a doua zi, gratuit. Am luat mult ceai de la eMAG în ultima iarnă, că am descoperit cutiile acestea metalice Taylors (nu pliculețe! recomand mentă marocană, Earl Grey și china rose petal). Pe altă comandă am Domestos, spray de inox, spray de curățat geamuri și niște pantofi.
Sunt multe astfel de comenzi, de fapt: lapte UHT pentru cafea, făină, muștar, diverse conserve sau borcane de alimente, detergenți și săpun, lavete de bucătărie șamd. Comenzile mele tipice arată ca mai jos de la o vreme:
Majoritatea produselor de mai sus nu le-aș fi cumpărat până acum de la eMAG, ci probabil din vreun hipermarket sau Mega sau Bringo. Dar dacă transportul este acum gratuit și curierul le aduce a doua zi, am început să le iau de la eMAG. Împart contul cu Matilda, pune și ea în coș sau favorite ce ne trebuie, găsesc întotdeauna o conservă sau vreun muștar (sau ceai!) ca să duc la peste 100 de lei comanda.
Practic, pentru mine Genius a făcut ca eMAG să nu mai fie “magazinul de IT”. Cred că nu sunt singurul care va zice asta, cred că eMAG a văzut aceeași modificare în toți clienții lor Genius și acesta este principalul avantaj pentru ei al lansării acestui serviciu.
O altă schimbare importantă indusă de Genius este că am început să cumpăr mai mult din marketplace. De fapt, în ultimele 12 luni am dat mai multe comenzi în marketplace decât în toți anii anteriori la un loc. Eu eram genul care bifa imediat “vândut de eMAG” în filtre. La un moment dat anul acesta, Genius a inclus în beneficii și transport gratuit din marketplace în dulapurile easybox, așa că am început să comand și de acolo.
De exemplu, mi-am luat un selfie light pentru telefon. Eu îl folosesc pe camera principală, că uneori filmez sau fotografiez cu telefonul. 35 de lei. N-aș fi luat niciodată așa ceva din marketplace înainte, că transportul ar fi costat în plus 20-25 de lei, dar cu Genius a fost gratuit până la un easybox din cartier.
Cu altă ocazie am luat baterii din acelea tip pastilă LR44 pentru laserul pisicilor și alte accesorii din casă. 9,5 lei blisterul de 10 bucăți, m-ar fi costat mai mult transportul, dar a fost gratuit cu Genius la easybox. Foarfecă de tuns, 68 lei, utilă în pandemie. Am trei easybox-uri în jur, e simplu acum.
În total, de când am Genius, am dat 30 de comenzi în 2020. Am plătit livrarea la 3, două din marketplace aduse acasă (csf? doar ei vindeau alea) și una pentru un produs super-voluminos, care oricum este taxat. Am dat alte 24 de comenzi în 2021. Am plătit livrarea tot la 3, din care una pentru că am cerut livrarea într-o oră prin Tazz (se stricase tastatura), iar alte două cu niște vin fără alcool din marketplace pentru Matilda, pe care nu aveam de gând să-l car de la easybox.
Din cele 54 de comenzi din ultimele 12 luni, estimez că doar vreo 6 n-au ajuns a doua zi deși ar fi trebuit să facă asta. De vreo două ori am dat acest feedback înapoi la eMAG folosind formularul de reclamații din site. Interesul meu este să se vadă în statistici asta și eMAG să spună firmei respective de curierat (pentru că doar un curier are problema asta) “băi, vedeți că în cartierul Tineretului mai aveți nevoie de încă un om”.
Nu știu câți bani am economisit cumpărând produse la Genius Days sau cu reduceri oferite din când în când membrilor Genius. Am luat așa un cuptor cu microunde, haine care pe eMAG cu discount-ul Genius erau mai ieftine decât pe Fashion Days (deși este același produs ce pleacă din același depozit), papuci de plajă etc. Estimez vreo 400 de lei în total în ultimul an suplimentar față de cifra de mai sus.
So, not bad. Genius s-a lansat anul trecut cu livrare gratuită prin curier a doua zi în București-Ilfov, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Timișoara pentru comenzi de minim 100 lei, livrare gratuită la easybox indiferent de sumă, plus alte mici discount-uri și avantaje precum retur în 60 de zile.
Între timp i-au adăugat transport gratuit la easybox pentru o serie de vânzători din marketplace, ceea ce probabil intră pe lista de “avantaje mari”, plus retur în 60 de zile și pentru aceste comenzi. Mai sunt discount-uri la fashion și retur în easybox pentru produsele vândute de eMAG. Lista de localități “Genius” a crescut cu Buzău, Brăila, Craiova, Galați, Pitești, Ploiești și Sibiu, plus localități limitrofe. Pentru mai mult de atât cred că e nevoie de autostrăzi sau mai multe huburi logistice prin țară.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
45 comentarii
09/07/2021 la 6:40 AM
Ai economisit doar daca acele produse erau absolut necesare… si nu prea pare ca a fost asa, mai curand mici mofturi facilitate de faptul ca aveai deja transportul gratuit.
In cazul meu m-am surprins adaugand produse in comanda, deci cheltuind in plus, ca sa am acel transport gratuit. Cel mai recent am pus niste degresant de bucatarie si solutie anti-calcar de espressor ca sa depasesc pragul de 100 de lei.
Deci nu am economisit ci am cheltuit in plus ceea ce in limbaj economic se cheama sunken costs fallacy. Genius este un serviciu OK dar nu iti economiseste bani, te impinge sa cheltuiesti mai mult.
Gaelex(Citează)
09/07/2021 la 6:59 AM
Trăim pentru chestii absolut necesare? Cam tristă abordarea ta. Transport gratuit ai in Easybox indiferent de valoarea comenzii.
Deea(Citează)
09/07/2021 la 8:59 AM
Rar are Gaelex logică în comentarii, dar aici are partea lui de dreptate. Am cumpărat diverse de oe emag doar pt că aveam livrare gratuită sau extra reducere ca Genius. O parte oricum le cumpărăm din hipermarchet, dar probabil unele seturi lego nu le-aș fi cumpărat în alte condiții.
Cipper(Citează)
11/07/2021 la 9:08 PM
Comenzi n-am dat de dragul de a cheltui bani și vedea curierul la ușă, ci pentru că am vrut acele produse.
Greu de definit ce este necesar și ce nu. Mi-au adus satisfacție? Mi-au îmbunătățit cumva ziua sau masa sau casa? Sigur. Era necesar să am trei feluri de ceai sau să iau baterii pentru laserul de pisici? Probabil că nu.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 6:55 AM
O să folosești Genius intens după apariția bebelușului. Mie îmi arată că am economisit 1700 lei :)))
Deea(Citează)
11/07/2021 la 9:09 PM
Da, deja am o listă cu chestii de cumpărat de la eMAG, plus scutece și din astea.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 7:49 AM
In ultima perioada experiente neplacute cu emagul. Vreo 4 comenzi cu probleme la livrare cei drept mai mult din cauza curierului, dar doar la 1 am primit notificare de stornare, la restul ma uitam eu in cont ca trecea ziua de livrare si nu ajungea coletul. Asa am stat vreo 2 saptamani pana a ajuns un frigider, si asta din cauza ca nu primeam notiticare ca au anulat livrarea si trimiteau banii in cont, desi era mult mai simplu sa imi dea un mail automat in care sa ma intrebe daca vreau iar produsul.
Faptul ca sunt aproape si de un Altex si de Showroom Emag, nu prea a rentat genius, la un calcul asa estimativ nu cred ca acopeream cheltuielile abonamentului intr-un an.
Din punctul meu de vedere genius renteaza sa cumperi multe produse mici si nu ai alternativa.
Pentru alcool exista Finestore…
Razvan C(Citează)
11/07/2021 la 1:51 PM
Pentru alcool exista Finestore daca ai comenzi peste 200 lei ca sa ai transport gratuit
mArius(Citează)
11/07/2021 la 9:11 PM
La frigidere oricum e altfel treaba, sunt livrate de alți curieri cu alte mașini.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 7:54 AM
Genius e mare jmecherie ptr emag. Te face sa cumperi mai mult, fie ca-ti trebuie sau ba anumite produse.
Blackskull(Citează)
09/07/2021 la 8:02 AM
Da,si in felul asta se indreapta spre cvasi monopol, ca Amazon, care cumpara tone de business-uri mici daca vad ca au succes pe markeplace-ul lor.
O fi bine pt fiecare client in parte, nu zic nu, ca si eu folosesc genius etc, dar cu siguranta e rau pt toti clientii la un loc.
Parca vad ca in 10 ani o sa existe doar amazon si emag.
Marean(Citează)
09/07/2021 la 8:36 AM
deci un artificiu de marketing a reusit sa-ti schimbe comportamentul de cumparare pe internet si tu esi happy about it? Felicitari!
p.s. vezi ca la unele magazine daca le cumperi 3 produse il primesti pe al 4-lea GRATUIT!!!!!!!
2Du(Citează)
09/07/2021 la 9:08 AM
Nu înțeleg de ce atâta hate pe un serviciu opțional. Sunt produse pe care oricum le-ar fi cumpărat, cu sau fără Genius. Înainte de Genius, am cheltuit minim 200 lei pentru transportul diverselor produse. Așa că abonamentul e foarte bun pentru mulți care cumpără online. Tot ce înseamnă produse neperisabile sunt luate de mine de pe eMag. Evident, nu se adresează celor care cumpără cu țârâita de pe eMag și preferă să-și umple cărucioarele in Auchan sau Cora, sau să piardă timp căutând mărunțișuri prin alte magazine. Și e in regula, fiecare face ce vrea pe timpul și banii lui. E chiar atât de greu de acceptat că acest abonament e excelent pentru mulți?
Deea(Citează)
09/07/2021 la 9:30 AM
Pai, este optional daca nu mai vrei sa platesti transportul. Cost de transport care a fost artificial crescut de emag in cativa ani. In conditiile in care alti comercianti au si preturi mai mici si transport gratuit, nu inteleg care este beneficiul emag.
Sigur, asa cum ai zis, fiecare alege cum anume sa isi faca cumparturile, online, offline, en-gross, cu taraita. Dar nu trebuie sa fim vizionari sa vedem unde va duce practica emag-ului. Si faptul ca atat de multi oameni au sarit nu numai sa se aboneze la serviciul lor Genius, ci chiar sa ofere ode pentru asta, este ingrijorator. E chiar atat de greu de acceptat ca acest abonament si practicile emag este detrimental pentru ecosistemul de ecommerce din Romania?
Webber(Citează)
09/07/2021 la 10:33 AM
Care sunt comerciantii aia care au transport gratuit la produse de x lei, si preturi mai mici ? In ideea easybox. Si care nu fac nazuri la garantie si suport.
E carrefour care are transport gratuit la click and collect (lol mai mic), si quickmobile la plata cu cardul (lol qm).
Baga niste exemple.
Baltha Zerus(Citează)
09/07/2021 la 11:22 AM
@Webber: practicile eMag urmăresc cerințele consumatorului, care se pare că vrea comoditate (care înseamnă infrastructură pusă la punct) și prețuri mici – ambele se obțin prin monopol, exact aia e și la Amazon. E de ajuns ca prețul unui obiect pe eMag să fie doar puțin mai mare decât la alt magazin, că e la mintea cocoșului că e mai bine să comanzi de la eMag – puncte de ridicare, garanție, retur mai simplu etc.
Amazon s-a dezvoltat și din cauza produselor proprii care sunt copii mai ieftine ale altor produse. Comportamentul ăsta îi dă la o parte pe vânzătorii mici, dar asta își dorește clientul, să comande din același loc, nu să tot caute magazine mai mici.
Oricum și experiența de cumpărare e de multe ori mai proastă pentru că ajungi să comanzi prostii fără să le vezi/încerci și să tot dai retur; poate uiți să dai retur și e chiar mai bine pentru vânzător.
dam167(Citează)
09/07/2021 la 11:03 PM
Deea, atata hate pentru ca un monopol dezvoltat cu banii altora nu va duce in final la ceva bun pentru client, chiar daca pe moment e confortabil.
Baltha Zerus, iti zic eu un comerciant, eMag de acu 5-6 ani. Bagau banii fraierilor de la naspers ca acu’ sa dicteze in piata si sa ti se para cool ca le dai abonament gen emag genius, ca sa ai voie sa cumperi de la ei,
In rest s-a mai spus prin commenturi, daca tot ai genius cumperi mereu de la ei, daca tot ai genius mai pui in cos niste produse pana la 100 de ron pe care altfel nu le luai etc.
Oricum chestiile astea s-au spus de cand a aparut ideea cu genius, nu e ca si cum au inventat ceva oamenii lu’ securica prietenarul lu’ ghita.
Boris(Citează)
11/07/2021 la 9:13 PM
Bineînțeles că sunt fericit! Am ieșit pe plus cu vreo 1.000 de lei. Și câtă vreme profit eu, mă bucur că profită și eMAG. Cele mai bune situații sunt cele în care ambele părți profită.
nwradu(Citează)
11/07/2021 la 9:15 PM
Le luam oricum, dar poate din hipermarket sau grupate pe o comandă mai mare, ca să nu plătesc transportul. Genius m-a făcut să mult ponderea cumpărăturilor spre eMAG, nu să cheltui mai mult. Câștigul eMAG a fost pierderea altor magazine.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 9:06 AM
Revin cu obsesia mea: cumparatul de chestii multe si mici de la emag e nepractic si nesustenabil din cauza ambalarii excesive.
Si nestandardizate. La ultima comanda am luat 2 cutii de masti, una de adulți si una de copii, de la acelasi producator (deci banuiesc ca sunt in aceeasi zona in depozit). Una a venit in plic cu bule, alta intr-o punga de-aia gri. 2 ambalaje greu reciclabile, 2 AWB-uri.
Daca am 7 produse in comanda, pot fi sigur ca voi primi 5-7 cutii, cutiute, plicuri, folii. Daca ma duc la easybox si am mai mult de 3 chestii trebuie sa imi iau o plasa sa car ambalajele inutile. Daca vine curierul trebuie sa faca mai multe drumuri prin bloc, ca nu poate efectiv sa duca 20 de pachete pentru 3 apartamente. Unul de la Sameday a venit intr-o zi cu o plasa de Ikea.
Sorin(Citează)
09/07/2021 la 9:09 AM
Ca sa zic si de bine: si eu am folosit genius destul de intens, si probabil il voi prelungi. Ce am scris mai sus e motivul pentru care nu va inlocui niciodata supermarketul pentru mine.
Sorin(Citează)
09/07/2021 la 9:22 AM
nu are nimeni nimic cu inventia vietii care ti-a imbunatatit atat de mult existenta. Aici e vorba pur si simplu de trendul de a ‘forta’ cumparatorul sa cheltuie cat mai mult indiferent ca are sau nu nevoie de acele lucruri. Sa trebuiasca sa apese doar un buton si peste 4 minute si 59 de secunde sa ii apara ‘nimicul’ cumparat la usa.
2Du(Citează)
09/07/2021 la 9:26 AM
Cine te forteaza, serios? Sa inteleg ca esti complet iresponsabil si irational cand cumperi? Nimeni nu te forteaza, nu incerca sa responsabilizezi un serviciu optional pentru incapacitatea ta de a-ti organiza cumparaturile.
Deea(Citează)
11/07/2021 la 9:16 PM
Eu n-am cheltuit mai mult în total, ci doar am cheltuit mai mult la eMAG în detrimentul altor magazinelor. Introducerea Genius a fost o mișcare excelentă pentru ei din acest motiv și pentru mine din comoditatea oferită.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 9:46 AM
Cumpărături? Acest artificiu de marketing în care forțează oamenii să cumpere de la ei!
Dacii adevărați vânează!!
Leo(Citează)
09/07/2021 la 10:02 AM
Din cele 54 de comenzi, cate au fost cu preturi umflate / reduceri false?
Cu cat comanzi mai mult, cu atat nu iti scoti banii pe Genius, dimpotriva.
Dan(Citează)
11/07/2021 la 9:18 PM
Nu cumpăr chestii la întâmplare. La cele mari (un televizor, componente PC etc) știam prețurile de luni de zile, așa că am luat când au fost la un minim, pe la campaniile de reduceri.
Iar la făină și lapte și ceai, ce prețuri umflate? E același preț peste tot.
Singura comandă dată la modul “iau acum și nu-mi pasă cât este” a fost la o tastatură, că se stricase cea veche.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 10:29 AM
Calculul ăla de la Genius e dubios, în sensul că acum câteva săptămâni îmi zicea că sunt pe profit, acum îmi zice că am economisit 89 de lei, mai am o comandă până la break even. Tind să cred că varianta veche era corectă.
Și încă o chestie, dacă ai în coș produse de la 2 vânzători, ambii cu Genius, primești livrarea moca numai la unul, așa că trebuie să dai 2 comenzi separate ca să beneficiezi complet de abonament. Ciudat.
alunelu(Citează)
09/07/2021 la 12:43 PM
Asa e, au schimbat metoda de calcul acum cateva săptămâni imi zicea ca am economisit mai mult, cred ca punea si reducerile extra, nu știu, acum zice pune doar transportul si am economisit 282, e ok zic eu.
Tom(Citează)
09/07/2021 la 1:03 PM
Pe 7 Iulie am facut o comanda de 158.25 Lei la doi parteneri eMag care aveau Genius. La unul 69 Lei, la celalalt 89.25 Lei, transportul gratis la ambii.
Adrian(Citează)
09/07/2021 la 3:20 PM
@Tom: probabil.
@Adrian: inseamna ca au rezolvat bug-ul sau ce-o fi fost. Dar a fost.
alunelu(Citează)
09/07/2021 la 10:35 AM
ai uitat de Tazz by Emag … transport gratuit la comenzi, plus 10% la unele restaurante.
Radu Mihail(Citează)
09/07/2021 la 11:06 AM
“eMAG spera să fie un efect secundar dorit: […] comand mult mai mult”
Secundar zici? Abonamentul ala a fost facut fix pentru asta
C(Citează)
11/07/2021 la 9:20 PM
Da, dar nu era o garanție că se va întâmpla asta. Sunt sigur că sunt și oameni care renunță la Genius pentru că nu l-au folosit. Pentru mine avantajul principal a fost că am luat mai puțin din hipermarket (de unde căram eu) și mai mult de la eMAG.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 11:16 AM
Eu unul, de cand emag a scos transportul gratuit si s-a axat pe genius, am renuntat complet sa mai cumpar de la ei. Folosesc emag doar pentru documentare si reviewuri, apoi caut produsele la alte magazine … intotdeauna am gasit mai ieftin la altii decat la emag.
Kopa_Kopan(Citează)
09/07/2021 la 11:24 AM
Daca n-ai geniusu sufletului platesti transport la orice. Te taxeaza daca ridici tu produsu din easy box. Te taxeaza daca platesti la ridicare. Te taxeaza daca ridici personal din showroom. Inainte de genius nu era asa.
Eu am un showroom langa mine. Am ridicat o gramada de produse de acolo in trecut. Gratuit. Acu taxa pe ridicat, taxa pe platit. Ia mai da-va-n sloboz.
Pe mine m-au pierdut de client dupa faza cu genius. Daca mai dau 2-3 comenzi pe an la emag, e mult. Inainte aveam zeci de comenzi anual. Erau promotii pe bune. Acu canci. Vrajeala multa doar. Produse marunte gasesti mai ieftin la supermarket. Am lidl si auchan langa mine. Am si altex si flanco. De ce emag?
Si asa cum mi se rupe mie de emag asa i se rupe si emagului de mine. Toata lumea fericita.
Blackskull(Citează)
09/07/2021 la 10:16 PM
Exact asa este cum spui. Emag a introdus niste taxe de transport / de procesare motivand ca nu isi permit sa mai acopere costurile cu transportul gratuit.
Apoi au venit si au spus ca daca dai 100 de lei pe an (sau chiar 50 daca prinzi la oferta), nu mai este o problema si pot acoperi ei toate costurile de care vorbeau anterior.
Andrei G(Citează)
09/07/2021 la 11:06 PM
Perfect adevarat.
Boris(Citează)
11/07/2021 la 9:22 PM
Eu dau 100 de lei ca să nu le car eu, să nu pierd timpul pe la rafturi și case șamd. Am redus la jumătate drumurile la hipermarket și nu regret deloc asta.
nwradu(Citează)
09/07/2021 la 11:33 AM
confirm ca am cumparat mai mult de pe emag din cauza lu Genius, in principal cacaturi mici de pe marketplace la care nu ar fi meritat transportul si produse mai ieftine de 100 de lei la care n-as fi platit transportul. Eu-s multumit ca altfel probabil m-as fi dus pana in Hornbach sau Carfur sau whatever si as fi pierdut timp.
add(Citează)
10/07/2021 la 7:22 AM
Dar sa fie supermaket din-ala de unde cumperi totul (lapte, faina, zahar, ulei, paste, cereale, fasole, biscuiti …) varsat, in borcane aduse de tine de acasa. Cea mai mare risipa se duce fix pe ambalajele de unica folosinta ale produselor din supermarket. Pentru ca se consuma multe, ordine de marime peste electronice, jucarii sau pasta de dinti.
Vlad(Citează)
11/07/2021 la 10:11 AM
Eu sunt la “doar” 200, desi am facut multe comenzi din Feb cand a ajuns Genius in oras. Pe de alta parte ei sunt cu mult mai “castigati” de pe urma mea, nu mai cumpar niciun produs neperisabil de la hypermarket, totul de la ei la easybox
Marius(Citează)
11/07/2021 la 12:12 PM
Sunt curios, inainte sa adauge taxa de transport pentru orice comanda cumparai la fel de des de la ei?
Sau este doar o chestiune psihologica: “Pentru doar 100 de ei am super beneficii.”
Beneficii care inainte oricum erau gratuite (nu trebuia sa platesti o taxa pentru Emag Genius).
Andrei G(Citează)
11/07/2021 la 9:24 PM
Păi 200 de lei în 5 luni… stai bine.
Asta e și ideea lor. N-au lăsat taxele de transport mari, nici nu le-au eliminat de tot, ci au băgat un abonament anual pe care îl poți și recupera după niște comenzi. E o mișcare tare bună, de asta și Prime are 200 de milioane de abonați sau la câți a ajuns.
nwradu(Citează)
12/07/2021 la 11:32 AM
nu am genius,
am comandat de 3 ori de pe emag, de la inceputul anului.
nu prea am nevoie de chestii :)))
gabi(Citează)