►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Glovo cumpără Foodpanda și reduce concurența din piață
Google Photos te ajută să găsești fotografii ce pot fi șterse »
De astăzi voi fi out of office pentru o săptămână. Grecia. Prima ieșire din țară după doi ani, wup-wup! Probabil voi pune story-uri pe Instagram cu ce-i pe acolo.
Horizon Forbidden West arată promițător:
« Glovo cumpără Foodpanda și reduce concurența din piață
Google Photos te ajută să găsești fotografii ce pot fi șterse »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
01/06/2021 la 9:07 AM
Distractie placuta!
Lasa-ne si noua cheia de la blog, mai bagam cate o stire, doua.
C(Citează)
01/06/2021 la 10:28 AM
Have fun! In ce parte a Greciei mergi?
BipBip(Citează)
01/06/2021 la 10:53 AM
Criza de biciclete, pe bune? Astea de ce dracu’ nu se mai gasesc? Ca nu au nevoie de cipuri sau metale rare ca sa fie facute.
Gaelex(Citează)
01/06/2021 la 10:59 AM
Unele au nevoie de cipuri. Si nu ma refer la bicicletele electrice.
Giani Mucea(Citează)
01/06/2021 la 11:11 AM
Pentru ca nimeni nu a fost capabil sa anticipeze/pregateasca cererea enorma din ultimul an.
Alin(Citează)
01/06/2021 la 4:57 PM
Eu tot nu inteleg cum e posibil sa nu fie destule biciclete, cine e biciclist deja are una sau chiar mai multe. Cine nu stie sa mearga pe bicicleta nu o sa se converteasca acum.
A, se intampla la americani? Nu are nici o treaba cu cererea, se intampla pentru ca productia de biciclete este in China. Porturile de pe coasta de est sunt pline de containere nevamuite pentru ca nu mai au bani de taxe si nu se elibereaza marfa. Nu sunt nave, nu sunt containere goale, costurile de transport sunt imense, nu vine marfa noua.
Gaelex(Citează)
02/06/2021 la 10:20 AM
Aici in dau dreptate lui Gaelex, deja producatorii anunta criza de componente pentru orice echipament.
Sa fim seriosi, chiar nicio fabrica nu este in stare sa isi scaleze productia? Sau pur si simplu cererea a crescut pentru toate produsele cu cel putin 100% ?
Ma gandesc ca toti producatorii au si niste stocuri tampon de componente pentru 1-2 luni si cand vad ca au o cerere foarte mare pot lua masuri din timp pentru a creste productia.
Andrei G(Citează)
02/06/2021 la 11:21 AM
Nu-i vorba numai de anticipat, producția a scăzut mult anul trecut – la tot, nu numai la electronice și biciclete. Fabricile alea au angajați și au fost afectate de toate măsurile care s-au impus, așa că producția a scăzut. Știrea aia e scrisă pe genunchi, dar cei care credeți că nu există de fapt criza ar trebui să încercați să cumpărați, cum zice Răzvan mai jos, biciclete sau piese pentru. Din Europa în general, nu numai din România.
@Andrei G: Nu prea mai există în general stocuri în lume. De asta nu mai există nici lichidări de stocuri și nu mai găsești chestii la prețuri derizorii. Depozitele sunt mai mici, întreaga logistică e alta acum.
Cum poți produce mai mult când, de exemplu, trebuie să-ți închizi fabrica o perioadă de timp sau să-ți ții angajații acasă sau în carantină?
„Cine nu stie sa mearga pe bicicleta nu o sa se converteasca acum.” LOL
dam167(Citează)
02/06/2021 la 12:03 PM
@dam167, inteleg faptul ca majoritatea fabricilor au fost afectate si a scazut productia.
Ce nu inteleg este ce ii impiedica sa creasca productia acum. Adica presupun ca cererea crescuta de biciclete nu a aparut in ultimele 2-3 luni, exista de minim 1 an. Si atunci ma intreb cat de greu este sa cresti productia, cat dureaza tot acest proces? Presupunand ca nu au demontat fabricile si ca majoritatea nu lucrau chiar la capacitate maxima, ma gandesc ca poti sa chemi muncitorii in weekend sau sa treci la program in 3 ture (daca nu exista pana acum).
Desigur, pentru toate astea iti platesti muncitorii corespunzator. Daca ai cerere atat de mare, iti permiti si cresterea costurilor cu forta de munca.
Poate ca aveti dreptate si sunt eu paranoia. Dar mi se pare ca in anumite domenii, unde sunt 2-3 companii ce domina piata, se limiteaza intentionat capacitatea de productie pentru a creste preturile.
Andrei G(Citează)
01/06/2021 la 11:20 AM
Eu nu prea cred stirea cu criza de biciclete. Mai ales ca pandemia e cam pe terminate, cine a vrut si-a cumparat laptop, bicicleta, tableta, ce-a mai avut nevoie in izolare si restrictii. Astea sunt stiri aruncate prin presa ca sa faca lumea sa cumpere in continuare, sa se mentina vanzarile speculand teama oamenilor ca nu vor gasi produsele respective.
Kopa_Kopan(Citează)
01/06/2021 la 11:48 AM
Ai incercat sa cumperi component sau biciclete? Sunt interesat de biciclete la modul serios de vreo 8 ani. Atat out of stock nu am vazut niciodata. Cand pretul transportului naval e super mare, transportul de biciclete nu e o asa prioritate + cererea foarte mare (si la noi, dar mai ales in vest).
Razvan(Citează)
01/06/2021 la 11:15 PM
E criză la orice.
Explicații aici: https://youtu.be/b1JlYZQG3lI
Cristian(Citează)
01/06/2021 la 11:35 AM
De precizat ca acele Alphagear by PCG sunt rebranduiri ale unor carcase ce se vand de cativa ani inafara, precum darkFlash DLX21 MESH ( https://www.newegg.com/white-darkflash-dlx21-mesh-atx-mid-tower/p/2AM-008X-00062), care se vinde aici sub numele de Alphagear Oathkeeper by PCG. “Entrepreneurs” si astia ca si Allview.
Swagolas(Citează)
01/06/2021 la 9:23 PM
Dupa ce toti primarii au stat cu mana pe lege si cu gura pe fapte in legatura cu ridicarea masinilor care nu respecta regimul legal de stationare in Bucuresti, nu am vazut nicio schimbare. Suni la Rutiera sau la Locala, aceeasi nepasare si miserupism antologice. Rezolvarea problemei blocajului (ridicarea masinii contraveniente) are tot atatea sanse sa se intample ca si inainte de mare suflecare de maneci. Nici macar amendarea soferului contravenient nu se prea produce ca ‘nu-l gasim in baza de date, mai asteptati si dvs 5 min poate apare, va sunam noi inapoi dupa verificari…care nu se finalizeaza niciodata, masina pare abandonata? wtf!!, etc).
Asa ca ma mira ca tocmai interlopul puscariabil Baluta de la 4 e primul care chiar trece la fapte intru respectarea legii in domeniul asta.
Speranta moare ultima.
Tom(Citează)