un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 28 aprilie 2021

28 Apr 2021  ·

ȘTIRI  ·

45 comentarii

asus s5507

    45 comentarii

  1. Catalin si atat

    28/04/2021 la 9:15 AM

    Polisatirenul este ignifugat.

      (Citează)

    • Teoretic si nu tot :)

        (Citează)

    • Practic tocmai mi se termina renovarea la bloc, am facut o poza la ambalajul polistirenului si intradevar e ceva ignifugat. Ce s-a pus pe alea de pe Cantemir e alta poveste, dar m-as astepta sa fie o practica unitara.

        (Citează)

    • Polisternul ignifugat ( la fel ca orice alt material plastic ignifugat) se aprinde mai greu si se stinge singur daca se indeparteaza sursa de foc (nu intretinere singur arderea) . Atata timp ca este supus unei surse de foc arde.

      Daca nu era asa – ar fi ars tot blocul ( pentru ca focul s-ar fi propagat singur din aproape in aproape).

        (Citează)

    • Promotii ok la HUAWEI, pacat ca nu cumpar din ambitie si mandrie dupa cate am patimit din cauza chinezilor.
      Asa arata newsletterul, codul de 100lei vi-l fac cadou, daca sunt doritori il dau aici.
      https://ibb.co/ZHxJPRp

        (Citează)

  2. Mai este cineva atât de închis la minte să cumpere produse Huawei? Dacă da, am și eu lucruri de vânzare. :))

      (Citează)

  3. Oamenii de la huawei au o problema cu unsubscribe-ul. Vrei anulare si faci reabonare: https://i.imgur.com/ltswP2D.png

      (Citează)

  4. Eu sper ca aceasta marire a preturilor la locurile de parcare sa fie doar inceputul, pentru ca in continuare e rusinos de putin pentru un oras ca Bucuresti.

    Deci nu e inutila masura: daca pretul o sa creasca in fiecare an, lumea o sa inteleaga incet-incet ca parcarea e un cost important si normal al detinerii de masina intr-un oras extrem de aglomerat si de poluat, in care nu poti sa mergi cu carutul pe trotuare pentru ca sunt ocupate de masini. Si poate ca o sa-si mai tempereze avantul de a cumpara masina ca sa arate ca s-a realizat in viata.

    De exemplu, 8 din 10 proprietari din blocul in care locuiesc eu detin cate 2 masini (unul din ei are chiar 2 masini + 1 motocicleta), iar pe strada exista cel putin 2 proprietari (de case) care au cate 3 masini.

    Este absolut sinistru, romanul e un animal.

      (Citează)

    • Personal, urăsc treaba asta cu măritul taxelor an de an. Îmi provoacă scârbă aceasta inflație forțată, care nu e legata de absolut nimic decât dorința unor nesimțiți de primari de a aduce din ce in ce mai multi bani în buget, fără nicio muncă in plus.
      De acord, parcarea și la 600 de lei e o glumă, normal era 6000 de lei pe an. Dar să pună frate din prima atâta și să nu mai aud de schimbări de preturi pentru măcar 10 ani.

        (Citează)

    • @BGDN

      Confunzi taxa cu pretul unui serviciu. Costul unui loc de parcare pe domeniu public nu e o taxa, e un cost. Nu te obliga nimeni sa platesti sau sa folosesti, spre deosebire de o taxa unde, daca nu o platesti, faci evaziune.

      Primaria are datoria de a obtine venituri pe toate caile pentru a micsora, pe cat posibil, taxele si pentru a oferi cat mai multe facilitati rezidentilor.

        (Citează)

    • Marean: Deci nu e inutila masura: daca pretul o sa creasca in fiecare an, lumea o sa inteleaga incet-incet ca parcarea e un cost important si normal al detinerii de masina intr-un oras extrem de aglomerat si de poluat

      Eu cred că lumea o să renunțe la locul de parcare plătit la primărie și o sa parcheze pe unde poate, la mica înțelegere, cum se făcea până acum 7-8 ani când s-au făcut locuri plătite la primărie.

        (Citează)

    • nwradu: Eu cred că lumea o să renunțe la locul de parcare plătit la primărie și o sa parcheze pe unde poate,

      In timpul asta, altii o sa gaseasca loc liber la primarie si vor plati. Foarte bine.

        (Citează)

  5. Măsura va fi inutilă dacă nu o cuplează cu altele pentru eliminarea poluării și a prafului și a traficului și doar cer bani mai mulți de la cei care parchează legal,

    De fapt, este o taxa pentru cei care blocheaza o bucata din Bucuresti pentru uzul lor propriu si personal. Ca acolo parcheaza e in secundar.

      (Citează)

    • Sigur, dar problemele care ar trebui rezolvate cu prioritate sunt altele, de exemplu cei care blochează trecerea de pietoni sau trotuarul.

        (Citează)

    • Nu, alea sunt alte probleme. Toate trebuie rezolvate. Faptul ca cineva plateste 60 de lei sa blocheze un an parte din oras e total gresit. Prima ar fi ca nu toata lumea are posibilitatea asta si deci este discriminare.

        (Citează)

  6. De fapt, daca nu se dau amenzi si nu intervine locala rapid degeaba cresc preturile.

    Noi vom plati, iar cand vine cate un ghertoi si parcheaza pe locul tau/meu si vede ca nu pateste nimic se va repeta situatia de N ori.

    Ce-i drept pana acum au venit rapid in cele 3-4 ocazii cand i-am chemat, insa asta se intampla anul trecut, si am auzit ca nu prea mai au oameni.

    Sper sa ma insel.

    Pe de alta parte pe alte site-uri (nu pun link ca iar intru in moderare) am vazut ca am fi in zona 2 (stau pe langa scoala 97), unde ar fi 3840 pe an locul cu rezervare. Naiba mai stie care-i varianta corecta :)

    In orice caz, eu sunt un caz special, acum platesc ~120 pe an caci am loc gen “parcare publica cu loc rezervat” nu parcare de resedinta, poate nu ma trezesc ca platesc 8000 lei pe an :)

      (Citează)

    • Si in plus, mi-ar placea sa si vad ce se face cu banii astia, sa vad parcari supraetajate sau subterane acolo unde se poate, nu pasarele :|

        (Citează)

    • Eu as vrea sa vad altceva.

      Nu parcari supraetajate / subterane, ci un cost prohibitiv de a detine o masina, astfel incat sa fie mai putine pe strazi.

      Sa vad bulevarde reduse cu cate o banda pe sens si trotuarele dublate in latime, cu spatii verzi sau piste de bicicleta / trotineta pentru ca nu mai sunt suficiente masini pe strazi si in trafic.

      Sa nu mai ocolesc pe strada masini parcate pe trotuar.

      Sa pot sa merg cu mijloace de transport in comun de suprafata si sa imi pot face programul dupa programul lor. Sa stiu ca daca plec la fara 10 din casa si ajung la fix in statie, autobuzul sa fie acolo. Sa stiu ca face 40-50 de minute pe traseu zi de zi, pentru a fi sigur ca daca plec la ora x plus minus cateva minute ajung la ora y plus minus cateva minute.

      Sa vad alei intre blocuri si locuri de joaca mai mari pentru copii.

        (Citează)

    • Ce zici tu suna si mai bine, desi am vagi suspiciuni ca nu vom vedea prea curand in tara asta.

        (Citează)

    • @Andrei, sa presupunem ca se intampla ce iti doresti tu. Cu ce vor circula oamenii catre munca? Pentru ca transportul in comun si asa este deja suprasolicitat, nu face fata la orele de varf.
      Iar varianta de trotineta/bicicleta nu este fezabila pentru toata lumea.

        (Citează)

    • Dacă ar fi dramatic mai puține mașini cum sugerează Andrei atunci transportul în comun nu ar mai fi gâtuit.

        (Citează)

    • Daca ar fi dramatic mai putine masini ar insemna un numar considerabil mai mare de calatori, sa spunem cu 30-40% mai multi decat sunt acum. Indiferent cat de libere sunt soselele, viteza medie de deplasare a unui autobuz/tramvai nu poate creste cu mai mult de 20% sa spunem.
      Iar daca discutam de metrou (unde este cea mai mare aglomeratie) acolo chiar nu conteaza traficul de la suprafata.

        (Citează)

    • Andrei G: diferent cat de libere sunt soselele, viteza medie de deplasare a unui autobuz/tramvai nu poate creste cu mai mult de 20% sa spunem.

      Eu am o viteza medie calculata pe bord de vreo 15km/h. Mai mult ca sigur autobuzele o au mult mai mica. O crestere cu 20% ar insemna uluitoarea viteza de 18 km/h. Nu pare nimic imposibil

        (Citează)

    • Intrebarea este cati calatori ar putea transporta in plus un autobuz care se va deplasa cu o viteza medie mai mare cu 20% ?
      Si sa luam asta pe intervalele 7:00-9:00 si 17:30-19:30, care ar fi cam cele mai aglomerate. Ar putea sa faca fata la numarul total de calatori care va creste cu 30-40% ?

        (Citează)

    • A facut calculul asta RATB-ul dupa ce a pus garduri sa nu mai intre masinile pe linia de tramvai 21. In urma calcului, au decis sa scoata 2 tramvaie de pe linie (din 10, parca), ca cica in urma maririi vitezei medii a crescut capacitatea de transport si ei au actionat sa o pastreze cat era inainte.

      Atat i-a dus capul.

        (Citează)

    • Evident ar putea sa bage mai multe autobuze ca sa preia fluxul crescut de calatori.
      Iar daca n-ar mai fi intepenite in trafic ar creste garantat si viteza medie.

        (Citează)

    • @Pyro, evident ca ar putea sa introduca mai multe autobuze. Dar de ce nu se face si acum asta, cand oricum cele existente nu fac fata la traficul din orele de varf? Ai vreo garantie ca in momentul in care se va reduce numarul masinilor, va creste numarul de autobuze?

        (Citează)

    • @Andrei G: la orele de vârf, autobuzele existente nu fac față cerinței în ciuda faptului că circulă fără impediment? Adică autobuzul ăla nu stă deloc în trafic, eventual suficient timp încât să se adune mai mulți oameni în stația următoare?

        (Citează)

    • Pyro: Pe de alta parte pe alte site-uri (nu pun link ca iar intru in moderare) am vazut ca am fi in zona 2 (stau pe langa scoala 97), unde ar fi 3840 pe an locul cu rezervare. Naiba mai stie care-i varianta corecta :)

      Și eu tot lângă 97 stau. Suntem în zona A. Tot ce-i între parc și Dâmbovița este zona A, până la ieșirea în Mihai Bravu.

      https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwcyUzQSUyRiUy/RndlYmFkbWRpZ2kyNC5yY3MtcmRzLnJv/JTJGd3AtY29udGVudCUyRnVwbG9hZHMl/MkYyMDIxJTJGMDQlMkZhbmV4YWYtMS1z/Y2FsZWQuanBnJmhhc2g9M2Q2MWZhMmNlZjVkMWYzMWVjMjE4MGU5YzA0NzViYWM=.jpg

        (Citează)

    • Andrei: Sa pot sa merg cu mijloace de transport in comun de suprafata si sa imi pot face programul dupa programul lor. Sa stiu ca daca plec la fara 10 din casa si ajung la fix in statie, autobuzul sa fie acolo. Sa stiu ca face 40-50 de minute pe traseu zi de zi, pentru a fi sigur ca daca plec la ora x plus minus cateva minute ajung la ora y plus minus cateva minute.

      Cred că-i prea târziu pentru asta. Țările în care se întâmplă așa ceva au avut de la început legi și poliție care să le aplice.

      La noi a existat o gaură de tranziție între 1989 și momentul când ne-am găsit sufocați de trafic. E foarte târziu de corectat asta acum, măsurile trebuiau luate constant.

        (Citează)

    • @Giani Mucea, autobuzele nu fac fata la volumul de calatori actual. Desigur, exista si impedimentul reprezentat de autoturismele persoanale.
      Daca se elibereaza traficul, poate ca autobuzele existente ar face fata la volumul de calatori actual. Dar ca sa se elibereze traficul presupune ca toti cei care lasa masinile acasa se vor deplasa cu transportul in comun. Si atunci nu va face fata de niciun fel, tot va fi nevoie de autobuze suplimentare.

      Ca sa nu mai spunem de metrou, care nu reuseste sa transporte in conditii decente nici macar calatorii actuali. Ce se va intampla la o crestere a volumului cu 30% cel putin? Aici nu mai discutam de aglomeratie in trafic.

        (Citează)

  7. Sper ca pretul parcarilor sa ajunga la 2000 de euro pe an, peste tot, nu doar in Bucuresti. Asa poate scapam de toate fiarele astea care sufoca orasele.

      (Citează)

    • Părerea mea este că doar se va încuraja parcatul ilegal. Nu va refuza nimeni să-și ia mașină pentru că nu are loc oficial de parcare. Întâi o ia și apoi vede el unde parchează.

        (Citează)

    • Exact; pentru ca politia e degeaba la aplicat amenzi.

        (Citează)

  8. Eu as scoate parcarile de resedinta la licitatie.

    Pretul porneste de la 50 de lei pe luna. Cina da mai mult urca in clasament si isi alege locul. Urmatorul alege din ce a ramas.

    Daca sunt 100 de locuri disponibile si 150 de doritori, 50 vor ramane pe afara dar vor ridica pretul (cerere si oferta)

    Daca sunt 100 de locuri disponibile si 90 de doritori, cativa se vor bate pe posibilitatea de a parca la intrarea in bloc.

      (Citează)

    • Andrei:
      Pretul porneste de la 50 de lei pe luna. Cina da mai mult urca in clasament si isi alege locul. Urmatorul alege din ce a ramas.

      this

        (Citează)

  9. @Radu, cum imi fac cont pe Huawei folosind link-ul de la tine?
    Daca ma duc sa imi creez cont am impresia ca se pierde codul de invite.

      (Citează)

  10. Eu sunt prea prost ca sa imi dau seama cum imi asociez pe magazinul lor din Romania ID-ul Huawei cu adresa de mail cu care sunt inregistrat in cloud-ul lor si sa tina si Chrome asta minte. Nu vrea sa memoreze nimic si nici nu ma prind de unde imi schimb parola sau creez cont cu mail si parola.

    Nu inteleg nimic din formulare alea de pe site-ul lor. Asa ca renunt sa ma mai chinui.

      (Citează)

  11. Am primit voucher huawei dar din pacate nu se poate cumula cu celelalte, poti folosi doar cate unul si cum aproape toate produsele au deja o reducere mare printr-un voucher separat, acesta este fix marketing

      (Citează)

    • Nope, comandasem casti freebuds 3i sotiei cu voucher dedicat – 249 lei. Apoi m-am prins ca pot sa iau freebuds 4i cu reducere voucher pentru abonare, la pret final 299 lei. Si chiar merita cei 50 de lei in plus. Asa ca am anulat prima comanda si le-am luat pe cele mai noi.

      SI au dat drumul pe la 16.00, nu la 19.00. La jumatate de ora dupa ce Intrasem eu am primit si mail de la ei…

        (Citează)

  12. Emagul are in principal tepe. Trebuie sa te uiti cu foarte mare atentie la promotiile lor. Am luat de la flanco poco x3 pro 256 gb + 8 gb ram la 1.350 lei acum doua saptamani. Emag ii face reclama pe facebook la 1.600 lei.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus