un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Black Friday la: Fashion DaysFinestorePC GarageevoMAGAltexFlancoVodafoneOrangeSevensins ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 1 aprilie 2021

1 Apr 2021  ·

ȘTIRI  ·

28 comentarii

15 milioane de doze Johnson & Johnson au fost stricate dintr-o greșeală de producție.

Dacia Spring:

asus s5507

    28 comentarii

  1. Incredibil, nu imi vine sa cred, Johnson & Johnson face produse de rahat!

      (Citează)

  2. Dacă caută cineva un motiv să renunțe la HBO Go, de azi îl are.

      (Citează)

  3. Daca nu ar fi fost pacaleala de 1 aprilie mi se pare ca ar fi fost inspirat Voltswagen.

    Ma intreb de ce au unii oameni opinii asa de vehemente, aici, in comentarii si, in general in viata? Oare nu putem fi mai moderati?

    Legat de punctele de incarcare, sa fie cat mai multe. Eu am un punct langa mine, care e gratis (ma rog, platit de primarie) si e macel acolo. Cand reusesc sa incarc zic ca l-am prins pe Dumnezeu de picior. Unde este cu plata, in schimb… fluiera vantu’

    PS: ar fi o idee sa inceapa si carrefour (citeste cineva de acolo asta?) sa puna puncte de incarcare electrica. Pe bani, pe gratis, pe cum vor ei, dar sa puna :D

      (Citează)

    • Andrei: Ma intreb de ce au unii oameni opinii asa de vehemente, aici, in comentarii si, in general in viata? Oare nu putem fi mai moderati?

      Păi în realitate sunt mult mai moderați. Interacțiunile online au specificul lor. Vezi un monitor în față, un text, nu o persoană cu care să dialoghezi pe ton normal. Sau chiar și dacă vezi poza persoanei, tot nu o cunoști. Este cea mai impersonală formă de interacțiune și ne schimbă felul de a fi.

      Eu am mereu în minte și chestia asta și compensez automat în minte ce citesc pe net. Fac și eu aceleași greșeli, îmi dau seama că în text am un ton mult mai incisiv și dur decât aș avea față în față cu persoana respectivă. Și asta încerc să schimb, dar de multe ori nu-mi iese sau uit.

        (Citează)

  4. Dar aia din review-ul cu spring…
    Muzica, vocile si regizarea sunt sub orice critica. Din primele 10 secunde am vrut sa inchid clipul. Vorbesc mult, prost si nu spun absolut nimic.
    Dar altceva voiam sa spun… conduc ca niste animale. Fara semnal in depasiri, fac teste de directie sau ce kkt sunt smucirile alea de volan in niste portiuni unde nu cred ca este normal sa faci d-astea. La un moment dat, se apropie de un camion de pe contrasens… Intra in depasire cand vine ditamai TIR-ul din fata…
    Testeaza o masina de oras… in afara orasului…

    Trist.

      (Citează)

    • Cred ca Dacia a organizat un test de la București la Ploiești și înapoi. Am recunoscut în fotografii restaurantul de lângă Ploiești unde se face pit stop, că e pitoresc. Acolo am filmat și eu Clio acum doi ani.

        (Citează)

  5. Kopa_Kopan:
    Au Godzilla vs Kong.

    De fapt, nu au. Filmele alea buna le pastreaza pentru aia cu bani mai multi. Ma mir cum a trecut noul Justice League.

      (Citează)

  6. Deci la Dacia Spring e un range real de pana in 150 km. Cam cat o trotineta mai scumpa.

      (Citează)

    • Nu paria pe asta, de obicei la test drive îi dai mai tare. Dacă oficial are 220 în WLTP, te poți aștepta cam la 180-190 km, zic eu.

      Autonomia nu-i așa importantă câtă vreme se încadrează în ce ai tu nevoie, iar prin restul specificațiilor Renault s-a cam asigurat că ai nevoie doar de o mașină pentru navetă zilnică, curierat, car sharing șamd, nu plecat în lume cu copiii.

      Câtă vreme faci tot ce vrei tu ziua și ajungi înapoi la o priză, Spring e bună pentru că te costă foarte puțin să o cumperi și foarte puțin să circuli cu ea.

        (Citează)

    • Sunt de parere ca si o autonomie de 150 de km este destul de buna pentru targetul acestei masini. Cred ca peste 90% dintre cei care le vor cumpara le vor folosi numai pentru deplasarea in oras (de acasa la birou si invers) sau pentru livrari de mancare (Glovo, Fiid Panda, etc).

        (Citează)

    • In afara de firme care au nevoie de flote cu care sa se plimbe prin oras (livratori de exemplu) si de firme de car sharing, nu vad utilitatea ei in oras in Romania. Sa o iei ca pe a doua masina ca sa te plimbi prin oras mi se pare cea mai mare prostie in orasele care sunt oricum supra-saturate de masini. Iar ca singura masina iar nu e o optiune, ca nu incapi cu tot cu catel si purcel in ea. Si nu vad pe nimeni sa-si vanda masina pe benzina/motorina ca sa-si cumpere Spring. Daca nu ai Matiz sa faci upgrade la Spring, nu cred ca ar renunta cineva la confortul unei masini mai mare doar pentru ca cu Spring salveaza planeta.
      D-asta nu inteleg entuziasmul (exagerat) din partea unora, pentru ca utilitatea ei pentru persoane fizice e 0. Vrei sa faci naveta mai ieftin la birou, ia un scuter, o trotineta, o bicicleta. De multe ori ajungi nu doar mai ieftin la destinatie, ci si mai rapid.

        (Citează)

    • Cea mai vanduta masina electrica in Europa este Renault Zoe, care, la fel ca si Dacia Spring, nu este o masina in care sa incapi cu tot cu catel si purcel.
      Autonomia intradevar este putin mai mare, dar nu suficienta ca sa o consideri o masina cu care poti pleca in vacanta. Si spre deosebire de Tesla, nici nu se incarca foarte repede.

      Si nu renunta nimeni la confortul unei masini mari doar pentru ca Spring salveaza planeta. Renunta pentru ca la pretul de 8 mii de euro este cea mai ieftina masina noua pe care o poti cumpara (asta pe langa costurile de exploatare si intretinere mult mai mici).

      Sunt multe familii in care unul dintre parteneri are o masina mare, iar celalat are nevoie de o masina mica, special pentru oras (in vacanta pleaca cu masina mare). Spring se pliaza foarte bine pe nevoile acestei categorii de persoane.

        (Citează)

    • Renault Zoe este cât un corsa sau un fiesta, nu cât un matiz, și are autonomie dublă decât dacia spring. In Europa se vinde Zoe pentru ca poți face naveta cu ea între orașe, nu în oraș. Argumentele tale nu țin.

        (Citează)

    • @Costin, sigur, argumentele mele nu tin. Nici nu exista familii in Romania care detin cate 2 masini. Ignori efectiv realitatea din jurul tau doar ca sa iiti sustii punctul de vedere.
      Daca pe tine te pasioneaza mersul pe trotineta sau pe bicicleta, nu inseamna ca toata lumea gandeste la fel.

      PS: de exemplu primul model de Zoe avea o autonomie destul de scazuta, de doar 150 km. Si cu toate astea, s-a vandut binisor.

      Raman la parerea mea, ca aceasta masina care costa doar cu putin mai mult decat o trotineta mai scumpa (ca tot le-ai adus in discutie), se va vinde foarte bine.

        (Citează)

    • Nu am spus ca nu se va vinde foarte bine, ci ca are utilitate 0 pentru persoane fizice în oraș. Unii au dat precomanda fără sa o vadă sau sa facă test drive cu ea (a pus și Radu aici zilele trecute un exemplu de genul). S-a creat un hype artificial in jurul ei doar pentru ca e ieftina, nu și utila.

        (Citează)

    • A, și Renault Zoe first edition a fost prin 2012, acu 9 ani, când nu prea mai vedeai alte mașini electrice. Normal ca a fost cumpărată de early adopters. Sa vii in 2021 cu ceva cu autonomie de 150 de km e mișto in Romania, dar dacă treci de Nădlac nu mai e așa mișto. Am prieteni cu electrice cu autonomie de 300 și deja s-au plictisit de calculat drumurile astfel încât sa nu rămână fără baterie și, mai important, fără timp. Și asta într-o țară cu chargere în fiecare sătuc.

        (Citează)

    • Tocmai de asta spun ca Dacia Spring este masina ideala pentru cei care se deplaseaza in interiorul orasului, de acasa pana la birou si inapoi. Mai ales pentru ca are un pret si costuri de exploatare extrem de mici.

      Ti-am spus si contextul in care ii vad utilitatea, dar pentru ca nu ti se aplica tie, consideri ca nu exista.
      – in familiile in care sotul are deja o masina mai mare pe benzina/diesel si are nevoie de inca o masina mica (de oras) pentru sotie.

        (Citează)

    • Pai avem păreri diferite despre “2 mașini/familie care stă în oraș”. Eu zic că e o prostie sa ai 2 mașini, tu zici ca nu.

        (Citează)

    • Eu nu spun ca este bine sau nu ai 2 masini. Eu spun doar ca asta este realitatea din jurul nostru si este o prostie sa o ignoram.
      Companiile nu isi fac calcule pe baza a ceea ce ar trebui sa fie, se bazeaza pe ceea ce exista.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus