►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Printre tehnologiile din casele noastre la care nu ne gândim de obicei, eu sunt curios care va fi viitorul pentru aragazuri.
Adică au în prezent un singur avantaj, în mintea mea. Iei un aragaz, îl pui pe poziție, înfigi furtunul de gaz în el și gata, ai plită și cuptor funcțional, poftă bună.
Soluția ceva mai modernă de a lua separat plită și cuptor are însă mai multe avantaje. De exemplu, o plită pe inducție este foarte ușor de curățat, că-i o bucată de sticlă pe care dai cu fâs-fâs și o ștergi imediat de stropi de grăsime sau ciorbă. Un cuptor electric poate ajunge la temperaturi mai mari, are super-grill și alte asemenea avantaje. La o adică, poate fi montat la înălțime, într-un corp separat.
Plita pe inducție plus cuptorul electric îți permit să scapi de dependența de gaz. Sau, cum am eu plită pe gaz și cuptor electric, înseamnă că am la ce găti mâncarea dacă pică gazul sau electricitatea, ceea ce mă face cu o treaptă în plus apocalipsă-ready.
Avantajul evident în favoarea aragazurilor este la preț. Din cele 539 de modele listate pe eMAG, 206 costă între 500 și 1.000 de lei, alte 181 între 1.000 de lei și 1.500 de lei. Sunt prețuri la care nu iei plită+cuptor decât de Black Friday. În plus, mai dai câteva sute de lei și pe mobilierul în care le vei incorpora. Dar acesta este singurul avantaj mare și tare sau îmi scapă mie ceva
Iată un sondaj. Bifați ce aveți în casă:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
57 comentarii
21/04/2021 la 12:07 PM
Eu am plita gaz + cuptor electric, ca sincer asa a venit apartamentul.
Dezvantajul plitelor electrice e ca “arzatoarele” nu sunt la fel de puternice ca cele pe gaz si asta complica lucrurile cand de exemplu vrei sa gatesti la wok, sau sa faci un steak la fonta si sa nu dureze o ora.
Teoretic cele cu inductie nu mai au problema asta pt. ca incalzirea se intampla in vasul de gatit si practic energia se transfera direct. Acum eu personal nu am experienta cu plite cu inductie sa ma pot pronunta cum sunt vs. gaz, dar totusi nu pot sa nu observ ca toate plitele profesionale, de restaurant, sunt cu gaz.
Claudiu(Citează)
21/04/2021 la 12:13 PM
Eu in romania aveam plita pe gaz si cuptor electric. Optiunea asta nu o ai acolo.
In prezent plita pe inductie si cuptor electric intrucat nu am racord de gaz.
Aragaz de sine statator poate la tara sau unde nu ai posibiliataea sa il incastrezi in mobila altfel nu vad de ce ai cumpara unul.
L!nuX(Citează)
21/04/2021 la 12:20 PM
Cuptor electric,
Plita 2 ochiuri gaz + 2 ochiuri inducție, ha!
Mi se pare cea mai buna combinație.
AdrianG(Citează)
22/04/2021 la 4:06 PM
confirm, e cea mai buna solutie, dar si cea mai scumpa!
daddy(Citează)
21/04/2021 la 12:22 PM
Unde stau avem plita pe gaz si cuptor electric.
Unde ne mutam avem de gand sa luam plita pe inductie si cuptor electric. O mică reținere am la plita pe inducție și anume faptul că dacă se ia curent, având plită pe gaz am și o sursă de căldură și o sursă de a găti.
Razvan C(Citează)
21/04/2021 la 1:04 PM
Daca nu te muti intr-un catun in varf de munte nu vad de ce ti-ai face griji ca se ia curentul. Nici nu mai tin minte cand s-a luat curentul in Bucuresti fie ca a fost avarie sau lucrare. In plus, daca te muti intr-un bloc nou atunci mai mult ca sigur ai centrala termica. Acolo nu te temi ca se ia curentu si ramai fara apa calda/caldura?
lrpx(Citează)
21/04/2021 la 4:09 PM
@lrpx, a zis ca se bazeaza pe aragaz pentru caldura in cazul in care se intrerupe curentul.
Andrei G(Citează)
21/04/2021 la 5:25 PM
Ai dreptate, nu am retinut asta.
lrpx(Citează)
21/04/2021 la 12:31 PM
plita pe inductie fierbe apa mult mai repede, nu murdareste vasele si nu mai ai pericol sa sari in aer, nu se opareste copilul, se stinge singura, o programezi cat sa stea pornita etc
Dezavantaje:iti trebuie traseu electric corect dimensionat: cablu de cupru gros de 4mm sau mai mult /trifazat si sigurante proportionale(asta nu prea se gaseste /face corect la noi). Daca folosesti doar un “ochi” este in regula-consumi maxim 3000W, pe cand daca le pornesti pe toate ajungi la 7kW si nu are tot apartamentul rezerva asta, ce sa mai spun de cabluri.
Aragaz foloses la tara conectat la butelie. Urasc maxim acest sistem , mai ales la cuptor-risc f mare-multe nu au sistem de siguranta daca se opreste flacara/doar la ochiuri-chiar si alea scumpe.Plus ca sunt facute f prost.
florin(Citează)
21/04/2021 la 1:17 PM
florin, practic tu spui ca aragazul e periculos dar plita electrica, in conditiile romanesti de la bloc, este si mai periculoasa. Ceea ce e corect :)))
Iti dai seama ca foarte multi dintre cei cu plita nu au montat-o ca tine si habar nu au cat suporta instalatia lor electrica.
Eu am circuite dedicate pentru MSV, frigider si pentru cuptor, instalatia fiind noua (nu am facut-o eu). Cand am intrebat un electrician daca pot sa-mi pun plita electrica a zis sa stau dracu’ cuminte sau sa ma apuc de tras fire, gaurit pereti, chestii mult prea distractive pentru gustul meu.
Mai ales la blocurile necontorizate individual la gaz si cu instalatii electrice vechi aragazul ar trebui sa fie prima optiune. Din pacate gasesti numai pocnitori cu pretentii de masina de gatit si probabil asa ajunge lumea sa isi doreasca plita+cuptor electric.
Inca un argument: la gaze macar este un control cat de cat, s-au impus si acele detectoare de gaze, dar la electric face fiecare cum il taie capul.
pvladc(Citează)
21/04/2021 la 4:11 PM
@florin, de-a lungul anilor au fost mai multe incendii datorate instalatiilor electrice decat cele datorate aragazelor sau cuptoarelor pe gaz.
Andrei G(Citează)
21/04/2021 la 4:55 PM
Pentru plită electrică recomandabil și chiar obligatoriu trifazat. Putere instalata cat mai mare, deoarece o plită in boost poate trage și 7kw. Dacă plită merge, parcă și mai face omul și altceva în casă:ar spăla, ar calca, chestii care cer putere electrica.
Apoi mai e vorba de echilibrarea consumului pe faze. Dacă pe una e solicitată mai mult și alta mai puțin apar fluctuații tensiune și poate afecta atât rețeaua cât și restul de echipamente.
Pentru asta 5×4 mm pătrați dedicat, cu legătură directa in cutie de conexiuni cu cleme wago. Recomandat seria 222, diferențială RCBO doar pentru plită.
Recomandarea mea ca posesor de plită pe gaz+cuptor pe gaz este plită pe gaz și cuptor electric. La cuptorul electric reglajul de temperatură este foarte fin. La gaz greu se poate obține așa fine tuning.
Un cuptor rar depășește 3KW, ceea ce îl face foarte sigur de exploatat pe rețelele de la noi.
Probabil în viitor o să beneficiem de mai multa putere instalată în apartamente.
La noi media e de 32A pe casa scării, deci o treaptă mai jos in TG, adică 25 de A, drept urmare maxim 16 sau 20 de Amperi pe un circuit.
Ionut M(Citează)
21/04/2021 la 12:34 PM
Aragaz pe gaz pentru gatitul principal, cuptor cu microunde pentru incalzit.
Gaelex(Citează)
21/04/2021 la 12:49 PM
Am o plita duala inductie + gaz (apocalypse ready) si un cuptor electric.
Pe electric este evident mai comod, mai curat si mai safe. Ai mai multa precizie in a alege temperatura si regimul de lucru pe retete fancy (nu ca as face eu asa ceva).
Pe inductie insa iti trebuie vase speciale, nu merge cu orice metal/setup.
Deasemenea, pe electric trebuie sa te gandesti la infrastructura si consum, cand ai 2 ochiuri in functiune, mai greu si cu cuptorul electric pornit, nu mai zic daca mai bagi si o masina de spalat sau aspirator. Trebuie sa ai putina grija.
Cred ca singurul avantaj al celor incorporabile este flexibilitatea design-ului de bucatarie, poti sa mergi pe tot felul de elemente de fita si proiecte care mai de care mai indraznete.
Otherwise, the old school all in one gas cooker face ce trebuie.
vladutz(Citează)
21/04/2021 la 1:07 PM
Asta cu vasele speciale e depasite de mult. Mai toti producatorii incep sa faca direct vase compatibile cu toate sursele de caldura. Si nici nu sunt atat de scumpe. Adica eu am setu asta de la Ikea: https://www.ikea.com/ro/ro/p/oumbaerlig-set-vase-7-piese-30286416/. E 170 de lei.
Apropo, cel mai simplu mod sa verifici daca un vas o sa functioneze pe plita cu inductie e sa pui un magnet pe fundu vasului. Daca se lipeste de vas, e buna pt inductie.
lrpx(Citează)
21/04/2021 la 1:07 PM
Depasita*
lrpx(Citează)
21/04/2021 la 12:55 PM
Ideal ar fi o plita jumate pe gaz, jumate inductie. Avantajul gazului (motiv pentru care majoritatea covarsitoare a bucatarilor il prefera) e ca ai reglaj fin si feedback continuu in ceea ce priveste puterea arzatorului. Adica vezi si poti estima usor ce se intampla sub oala, cat trebuie variata puterea pentru a obtine rezultatul dorit, etc.
Iar in ceea ce priveste cuptorul: cel electric este net superior din toate punctele de vedere fata de cel cu gaz.
Mishu(Citează)
21/04/2021 la 12:56 PM
Viitorul e trecut de mult si nu are treaba cu combustibilul sau tehnologia, exista de mult “aragazuri” ( masini de gatit de fapt) electrice.
Aragazul/masina de gatit are doua posibile avantaje:
1) E relativ ieftin.
2) E mobil si nu necesita incorporare.
Daca faci mobila pe comanda, esti fancy,etc – nu ai ce sa faci cu aragazul. E depasit din toate punctele de vedere.
Daca nu, daca esti pe ieftin, sau iei in calcul o utilare provizorie cu posibilitatea mutarii locului / masinii de gatit, atunci -> aragaz.
Sau daca esti sarac. Nu cred ca gasesti plita + cuptor la 600 de lei.
Catalinx(Citează)
21/04/2021 la 1:33 PM
Catalinx, “aragazul” nu e deloc depasit dpdv al functionalitatii si mai ales al designului (depide si ce stil vrei). Pur si simplu nu se gasesc pe piata noastra chestii misto, toate produsele sunt ca acum 30+ ani doar ca sunt si pe inox si au grill&rotisor (bleah).
pvladc(Citează)
21/04/2021 la 4:51 PM
@Catalinx nu e depasit nicaieri bre. gasesti piese la 6-8000e, cu dublu cuptor, late cat o zi de pos, ce vrea plt. Avantajul e ca vine intr-o singura bucata, nu necesita mobila lui
Aragazul poate sa vina foarte bine si cu plita pe inductie, ca nu are interzis
animaloo(Citează)
21/04/2021 la 1:04 PM
Depinde foarte mult daca ai gaz in apartamentul in care stai.
– daca nu ai gaz atunci e foarte simplu.
– daca ai gaz atunci deja ai centrala si oricum esti obligat sa faci revizia odata la 2 ani, asa ca merita plita pe gaz.
Ambele variante mi se par periculoase si poti da foc la casa daca nu respecti regulile.
Costul la gaz este mic si constant.
Costul la electricitate este volatil si creste constant, iar UE viseaza certificate verzi, asa ca taxeaza centralele nucleare si carbuni.
In Romania reteaua electrica este o gluma, de pe vreamea lui Ceausescu, iar rechinii eon, enel, electrica nu au bagat 1 leu in mantenanta, de inlocuit sau actualizat nici nu se pune vorba.
Andrei(Citează)
21/04/2021 la 1:20 PM
Ai uitat sa treci la sfarsit “Articol sponsorizat.”
Se pare ca nici bloggerii nu sunt mai presus decat influencerii.
Louis(Citează)
21/04/2021 la 1:20 PM
Plită cu inducție și cuptor electric.
În cartier nu există gaz, dar chiar dacă exista, tot plită cu inducție instalam. Motivul principal e curățatul, dar mi se par și destul de eficiente. În plus, nu îmi place ideea de a avea o flacără deschisă în casă. Dacă simt nevoia să gătesc tradițional, dacic, pornesc Weber-ul.
Cuptorul electric e bestial. Ai control perfect al temperaturii și timpului, programe etc. Le-am luat separat pentru că le țin separate, cuptorul stă într-un corp vertical, ceva mai sus pentru un acces mai bun.
Consumul de curent e mic. A apărut prin cartier moda cu panouri fotovoltaice și primesc mereu pliante cu oferte. Am chemat de două ori agenții de vânzări să discutăm, că vreau și eu să fiu eco. Când am ajuns la partea de făcut calcule, le-am zis cât plătesc acum și mi-au zis să stau liniștit că nu-mi recuperez investiția nici în 20 de ani.
Giani Mucea(Citează)
21/04/2021 la 1:21 PM
Am bifat plita gaz/cuptor electric, dar plita e cu 3 ochiuri pe gaz + 1 ochi vitroceramic. As fi luat inductie in loc de vitro dar nu am gasit in formatul ala 3+1 acum 5 ani.
Cuptorul electric e sfant, se face pizza la 270 de grade mega rapid, nu mai zic de reglajul temperaturii (gata cu “foc mic”, “foc mediu” etc.) sau de coacere uniforma, de lipsa gazelor arse.
Viitor pentru aragaze vad numai pentru cei care nu au loc de 60 cm pentru plita/cuptor (aragazele obisnuite au 50) si cei care nu au bani de dat pe mobila noua de bucatarie.
alunelu(Citează)
21/04/2021 la 1:49 PM
Si plita si cuptorul electric.
Si asta de vreo 6-7 luni.
Niciodata nu am plecat de acasa mai linistit imediat dupa ce am gatit . De 6 luni nu imi mai pun intrebarea oare am stins aragazul ?
Ionut(Citează)
21/04/2021 la 2:05 PM
Plita pe gaz, cuptor pe gaz (incastrate in mobila de bucatarie), plus cuptor cu microunde. Daca pica curentul si gazul simultan mai am un arzator de camping cu 2 mini butelii.
Danyzus(Citează)
21/04/2021 la 2:11 PM
sper sa mai urmeze sondaj si pentru aspirator – cu vs fara sac
si pentru masina de spalat – pods vs detergent
si pentru TV – soundbar vs receiver + boxe
etc
eu de exemplu am maxim 2 modele de sosete, cine stie cunoaste de ce
Marean(Citează)
21/04/2021 la 5:01 PM
Eu sunt și mai ciumeg. Am un singur model.
Alea negre de tenis, cred, de la Decathlon, pe care scrie artengo. Când cumpăr, cumpăr un sac să am de unde arunca.
Ionut M(Citează)
21/04/2021 la 5:52 PM
:-))
da, si la mine modelul principal e de la decathclon, le port practic tot timpul, mai ales de cand e pandemie.
dar mai am si un model mai inalt pe picior, pentru iarna, ski, munte etc adica oriunde ma incalt in bocanci :-)
Marean(Citează)
21/04/2021 la 9:39 PM
Cu sac.
Pods.
Soundbar.
Asta cu șosetele e o problemă de gust, eu nu am două perechi la fel.
Giani Mucea(Citează)
21/04/2021 la 2:22 PM
Cred ca trebuie sa diferentiem intra plica vitroceramica si cea pe inductie. Aia vitroceramica e un resou de fapt.
Iulian(Citează)
21/04/2021 la 2:30 PM
Pai daca se ia curentul nu merge centrala dar ai plita pe gaz. In rest sunt de acord cu ce zici
Razvan C(Citează)
21/04/2021 la 5:25 PM
Da, scuze nu am vazut asta.
lrpx(Citează)
21/04/2021 la 2:51 PM
Am plita pe gaz si cuptor electric. Plita pe gaz doar din cauza bransamentului electric in apartament. Plita electrica de obicei are consum mai mare decat bransamentul din apartamente. Ca sa folosesti in siguranta si la capacitate maxima trebuie sa schimbat bransamentul.
Cosmin(Citează)
21/04/2021 la 2:51 PM
Aragaz mixt. Adica aragaz normal(pe gaz in partea de sus) iar cuptorul este electric.
Nu stiu daca la asta se refera cand zice poll plita pe gaz si cuptor electric.
Randy(Citează)
21/04/2021 la 2:56 PM
Exista plite cu gaz ce au suport din sticla si care sunt usor de curatat.
La cuptorul electric ai un control mai bun al temperaturii, distributie mult mai buna a temperaturii in intreg volumul lui. Lucru care ajuta la coacerea uniforma a cozonacilor spre exemplu.
cineva(Citează)
21/04/2021 la 3:10 PM
Am observat că au apărut aragaze cu plita pe gaz, dar partea de cuptor e electrică. Nu știu dacă sunt bune de ceva, dar sunt curioasă să văd dacă și-a luat cineva.
Em(Citează)
21/04/2021 la 4:25 PM
In familie am cumparat anul trecut cu vreo 1350 de la BEKO un asemenea aragaz cu plita pe gaz si partea de cuptor electrica. Noi suntem foarte multumiti de el.
Pe partea de plita este ca un aragaz normal pe gaz, doar ca are unul din cele 4 “ochiuri” mult mai mare ceea ce este foart util cand vrei sa fierbi ceva, e mult mai rapid pe el.
Iar despre partea de cuptor electrica, suntem si mai multumiti. Putem regla temperatura pana la 250, sa vina caldura de sus jos, sus si jos cu sau fara ventilatie. Iar partea de grill ajuta foarte mult. Daca vreau sa fac paine prajita in 2 minute este gata. Eu am mai recomandat la vreo 2 prieteni sa cumpere parintilor si sunt foarte multumiti si ei.
Randy(Citează)
21/04/2021 la 3:24 PM
plita mixta: 2 inductie+2 gaz
cuptor electric – mai usor de controlat temperatura si locul din care produci caldura.
in cazul cuptorului cu gaz, nu poti gati fara ventilatie.
VR(Citează)
21/04/2021 la 3:50 PM
Niciuna. Comand tot prin takeaway, bolt, tazz si panda :))
Mihai(Citează)
21/04/2021 la 4:03 PM
plita pe gaz si cuptor electric
am fost intr-o vacanta unde aveau o plita electrica, nu mai stiu daca pe inductie sau alt tip dar era un chin pana fierbea apa si nu tinea temperatura apei constanta
nu stiu daca era din cauza ca era plita proasta dar nu am vrut si plita electrica datorita consumului. la cuptor nu m-as intoarce la unul pe gaz.
lupy(Citează)
21/04/2021 la 5:23 PM
Va sperie consumu asta rau de tot. O plita normala cu inductie are undeva pe la 7-8kW putere totala (sunt modele si mai puternice). Daca ai utiliza toate ochiurile la maxim ai plati cam 5 lei pe ora de functionare(la un pret de 0.6 lei/kw). Ceea ce e cam greu de facut, pentru ca eficienta unei plite cu inductie e pe la 90% (fata de 40-50% la gaz), si cine naiba foloseste 4 ochiuri la putere maxima timp de 1h?
Cel mai uzual folosesti 2 ochiuri(in acelasi timp, si presupunem ca le folosesti la putere maxima mereu, desi e imposibil). Sa spunem ca unu e cel mare de 3kw si unu mediu de 1.5kw. In total 4,5kw, care, la acelasi pret de 0.6 lei/kw, inseamna 2.7 lei cost de utilizare pe ora(iar e vorba de dat pe puterea maxima).
Sa mai presupunem ca gatim de 3 ori pe saptamana cam 1,5h, fiecare sesiune de gatit (desi mi se pare mult, 1,5h dar fie, de dragul argumentului). Asta duce la un numar 18 ore lunar, care la costu pe ora calculat mai sus ar veni undeva la 50 de lei.
lrpx(Citează)
22/04/2021 la 8:57 PM
timpul de aducere la fierbere la inductie este de cel putin 3 ori mai mic la inductie comparativ cu gazul, nu ai nici pierderi de caldura in atmosfera, ai nevoie de mai putina ventilatie pentru aerisire.
gaz vs. inductie e ca manuala vs. automata.
daddy(Citează)
21/04/2021 la 5:10 PM
nu de la plite ci de la panaramele de prelungitoare. Omul inca foloseste turcisme cu fir de 0.7, sigurta pe lita in tablou si resou.
florin(Citează)
21/04/2021 la 5:39 PM
Nici de la aragaze nu au fost probleme cu scapari de gaze. Problemele apar de la instalatia din casa care nu a mai fost verificata de zeci de ani.
Andrei G(Citează)
21/04/2021 la 5:18 PM
Nu stiu de ce ar mai folosi cineva aragaz cand exista:
– TEFAL Oală sub presiune electrică multifuncțională One Pot -> tare
– TEFAL Friteuză ActiFry -> f tare
– fierbatoare de apa / oua
– aparat de gatit la abur
– alte prajitoare
si orice alt aparat care te ajuta sa gatesti f repede si usor.
Radu, cred ca pe blogul acesta de tehnologie ar trebui sa vorbim despre o oala care sa faca absolut tot ce fac aparatele de mai sus, plus sa isi ia retetele singura de pe Internet, sa o controlezi de pe telefon, sa iti spuna cand si ce cantitate de ingrediente sa pui, practic sa te transforme intr-un bucatar chiar daca nu ai dat niciodata drumul la aragaz.
Pentru burlaci recomand: Thermomix.
Costel(Citează)
21/04/2021 la 5:41 PM
@Costel, nu stiu nici eu de ce se mai folosesc aragaze in loc de oale electrice de la Tefal. Poate ar trebui sa ii intrebam pe bucatarii din restaurante.
PS: daca vreau sa-mi fac o friptura pe gratarul sau tigaia de fonta, ce dispozitiv care ma ajuta sa gatesc rapid recomanzi?
Andrei G(Citează)
21/04/2021 la 8:47 PM
Te lămuresc eu: pentru că în loc să dai banii pe 5 tiribombe (alea enumerate de tine) ai putea să-ți iei un aragaz. În general la mâncare contează experiența pentru că ingredientele nu sunt niciodată la fel (legumele sunt mai mari sau mai mici, au mai multă sau mai puțină apă, carnea are mai multă sau mai puțină grăsime etc.), degeaba măsori și coci/prăjești la temperaturi măsurate precis un interval fix de timp. Mâncarea gustoasă nu se prepară în ceva care face de toate.
Cu un cuptor poți face multe, de exemplu pizza, pâine, pita, iar pe plită mai multe feluri de lipie. Iar chestia aia care zici tu că e pentru burlaci, de banii ăia îți cumperi ceva ca lumea în bucătărie, gen toate electrocasnicele, sau o hotă integrată de la Bora.
dam167(Citează)
22/04/2021 la 9:01 PM
poti preciza cum coci vinete pentru salata pe gadget-urile alea?
daddy(Citează)
21/04/2021 la 5:55 PM
Era interesant dacă lăsai să vedem și numere la rezultatele voturilor, nu doar procente.
Giumbix(Citează)
21/04/2021 la 8:16 PM
Eu am doar aragaz dar si pe ala il folosesc din joi in paste…Mai mult folosesc cuptorul cu microunde.
ion(Citează)
21/04/2021 la 10:47 PM
Aragaz și cuptor electric. Adică un aparat. O să-i fac probabil un upgrade, că are cam 8 ani vechime. Probabil voi lua un combo inducție/electric. În RO am aragaz + cuptor pe gaz, că mi-e frică să trag electric până nu se înlocuiește rețeaua electrică din bloc.
Ralu(Citează)
22/04/2021 la 1:08 AM
Plita + air fryer.
Andu(Citează)
22/04/2021 la 10:15 AM
De toate. Plita cu inductie si cuptor electric in bucatarie, plita pe gaz si cuptor pe gaz in foisor, plus plita pe lemne si cuptor de pizza pe lemne. Sunt diverse feluri de mancare ce au alta savoare cand sunt gatite la flacara deschisa, nu pot sa inlocuiesc cu electric totul.
Skyler(Citează)
22/04/2021 la 5:19 PM
Plită cu un ochi electric și 3 pe gaz (din care unul de wok).
Fărcaş Gelu Dănuţ(Citează)
22/04/2021 la 8:57 PM
timpul de aducere la fierbere la inductie este de cel putin 3 ori mai mic la inductie comparativ cu gazul, nu ai nici pierderi de caldura in atmosfera, ai nevoie de mai putina ventilatie pentru aerisire.
gaz vs. inductie e ca manuala vs. automata.
daddy(Citează)
24/07/2021 la 12:15 PM
Buna ziua, poti sa îmi spui cât consuma cuptorul electric. Ex : dacă fac pâine in fiecare zi, plăcinte, prăjituri 1/ săptămâna? Poți sa îmi dai te rog link cu produsul de care faci vorbire? Alte detalii despre produs sunt bine venite.
Numai bine!
Adrian(Citează)