►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Sony are un obiectiv f/1.2:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
44 comentarii
19/03/2021 la 9:47 AM
intel care se ia acum de apple ar trebui sa isi vada de treaba lor.
dupa ce ani de zile au tinut industria pe loc ca nu inovau si vindeau aceleasi procesoare obosite, cand a aparut competitia hopa si ei.
acum si o iau si de la apple, si de la amd.
bogdan(Citează)
19/03/2021 la 9:53 AM
Stii ca tot R&D-ul ala costa, nu? Din cand in cand mai trebuie sa-ti scoti si banii. Nu cred ca erau chiar asa de obosite procesoarele. Nu e ca si cum au tinut lumea in loc si avem acum Pentium 4 cand puteam avea rachete. Acum Intel o sa apese mai tare pe acceleratie. Nu mai au de ales. Pana la urma, Intel nu a facut nimic gresit cu aceasta ofensiva de marketing. Cand ne serveste Apple acelasi marketing, abia asteptam sa-l primim cu lingurita si sa ramanem cu gura cascata. Acum, cand face Intel asta, suntem deja ultragiati. Intel nu spune nimic gresit pe site, si e normal sa o spuna, la fel cum si Apple pot sa spuna ce vor in spatiul lor.
zetanu(Citează)
19/03/2021 la 9:54 AM
sunt cam jalnici, imi amintesc de CEO-ul Nokia care a aruncat cu un Iphone prin studioul de televiziune unde fusese invitat…probabil a grabit caderea companiei lol.
Anda(Citează)
19/03/2021 la 10:57 AM
Informatiile de pe site mi se par foarte relevante, le mai taie din avantul aberant pe care si-l luasera cei de la Apple.
Este normal ca atunci cand alegi tu 2-3 teste facute in conditii optime pentru procesorul tau, sa ai rezultate mai bune. Insa Intel demonstreaza ca in utilizarea reala, diferenta nu este atat de mare sau chiar sunt mai eficiente procesoarele lor.
Aiurea mi se pare ca Intel tot insista sa puna accent pe laptopurile cu touch screen, pe care nu le foloseste nimeni. Nu te ajuta cu nimic touch-ul ala in conditiile in care folosesti in special aplicatii create pentru mouse si tastaura.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 11:19 AM
@ Andrei: Întreb doar, ești sigur că trăiești pe această planetă? Cu mintea, mă refer.
Pune mâna și informează-te mai bine – cei care sunt în domeniu au spus-o foarte clar: M1 este exact ce a însemnat iPhone-ul pentru telefoanele mobile – iar M1 este varianta cea mai ”slabă”.
Intel s-au făcut de râs, mai ales în clipul de promovare: https://twitter.com/SnazzyQ/status/1372392412195168259
Claudiu(Citează)
19/03/2021 la 11:24 AM
@Claudiu, nu stiu daca traim pe aceeasi planeta. Eu inca nu sunt disperat dupa produsele Apple si nu inghit toate vrajelile lor.
Nu am spus ca nu sunt performante chipurile M1, am spus doar ca diferentele nu sunt atat de mari cum aberau cei de la Apple.
Ba chiar in anumite situatii nu sunt inca la nivelul procesoarelor Intel.
Desigur, este posibil ca asta sa fie noul trend si in 2-3 ani arhitectura ARM sa depaseasca arhitectura x86. Ca in orice domeniu, tehnologiile noi vin din urma si depasesc tehnologiile consacrate. Dar nu suntem inca acolo, posibil Intel/AMD sa mai aiba in continuare un cuvant de spus.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 11:54 AM
@Andrei. “Ca in orice domeniu, tehnologiile noi vin din urma si depasesc tehnologiile consacrate.”
Nu e nimic nou aici. Sunt doar evolutii. Marea diferenta este data de faptul ca TSMC au un proces de fabricatie mai eficient.
ARM: Introduced 1985; 36 years ago
x86: Introduced 1978 (16-bit), 1985 (32-bit), 2003 (64-bit)
Okochea(Citează)
21/03/2021 la 2:33 PM
eu folosesc laptop cu touch de peste 3 ani de zile si e foarte comod pentru lucrul mobil (atunci cand nu il tin in dock pe birou).
john2381(Citează)
19/03/2021 la 10:02 AM
Dacă Facebook nu se mai plânge de faptul că Apple le taie macaroana cu colectarea datelor, înseamnă că au găsit o altă metodă de a colecta datele respective
Voicu(Citează)
19/03/2021 la 10:39 AM
@zetanu: Ba da, Intel greșește, mai ales că toate comparațiile sunt între laptopuri apropiate de workstation și cele mai ieftine MacBook-uri – doar astea au momentan M1. E aiurea să compari un laptop cu placă video dedicată cu unul care n-are așa ceva și culmea, din toate testele, macurile se descurcă destul de bine.
Asta așa, ca introducere. Avantajele pe care le scoate Intel în evidență – touch screen, tablet mode, al doilea ecran sau porturile în plus – sunt mai mult pe hârtie pentru că sunt prost implementate. Degeaba ai tablet mode dacă ergonomia e praf (cine a încercat știe) și softul nu e optimizat pentru touch (Windows); sau degeaba ai porturi dacă te uiți tot la accesorii vechi. Cine a pus mâna pe un iPad Pro nici n-o să se mai uite la hibridele alea cu tablet mode și soft prost – uită-te la designeri, arhitecți, artiști, graficieni, ăștia care fac ceva cu ele. De baterie mai are rost să zic? sau de eficiență?
Ideea e că Intel greșește că scoate în evidență chestii care pot fi demontate ușor și culmea, multe nu țin de ei, că nu ei fac display-uri sau design-ul laptopurilor. Zic toate astea după ce am folosit (și încă folosesc Intel), cumpărat un i9 chiar recent (eu n-aș putea trece încă pe M1). Nici măcar în barca AMD nu sunt, dacă ar fi să aleg acum între Intel și AMD pe un sistem nou pe care să-l fac cum aș vrea, n-aș renunța imediat la Intel, dar tot de rahat mi se pare campania lor.
dam167(Citează)
19/03/2021 la 11:04 AM
Nu stiu daca Intel greseste la toate testele de pe pagina.
Intradevar, aia cu touchscreen-ul este o porcarie ce nu va fi utilizata de nimeni.
Dar in schimb folosesc pentru comparatie laptopuri cu preturi similare ca cele ale modelelor de la Apple.
Si asa ar trebui facuta intotdeauna o comparatie corecta, bazandu-te pe ce iti ofera un laptop raportat la pretul acestuia.
Toata lumea spune ca laptopurile Apple rezista mai mult in timp si le compara cu cele care folosesc Windows.
Dar nimeni nu tine cont ca un Macbook porneste de la 4000-5000 de lei, iar cele cu Windows pornesc de la 2000 de lei.
Daca faci comparatie in categoria de preturi peste 5000 de lei, o sa vezi ca si laptopurile cu Windows rezista fara probleme 6-7 ani.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 11:19 AM
@Andrei G: Intel nu face laptopuri, așa că n-ar trebui să compare modele de laptopuri. Apple încă vinde MacBook-uri și iMac-uri cu Intel, alea n-au fost slabe până acum? Că Mac Pro e în altă categorie și ăla probabil va rămâne pe moment cu Intel. Deci n-ar trebui să fie o comparație Apple-Windows când vine vorba de tot pachetul hardware, că până la urmă numărul de porturi nu ține de Intel.
Da, cele cu Windows pornesc de la 2000 de lei, dar pentru persoane juridice numai licențele de Win și Office Pro te mai costă încă atâta. Plus că nu costă degeaba 2 mii de lei, diferențele sunt mari față de alea de 4-5 mii (chiar și tot cu Windows) – mă îndoiesc că te ține așa ceva 6 ani.
Aseara compara unu’ ceva Asus cu i7 gen 11 și RTX 3070 cu un MacBook Pro cu M1 și diferența nu era foarte mare. Și chiar dacă toată gama intel ar bate M1, tot ce are Intel consumă cred cel puțin dublu.
dam167(Citează)
19/03/2021 la 11:55 AM
@dam167
1. I rest my case: “Mac Pro e în altă categorie și ăla probabil va rămâne pe moment cu Intel”
Daca asta este strategia lor, este clar ca nu considera procesoarele M1 superioare celor de la Intel.
Apple a facut comparatii directe intre laptopurile lor si modele cu procesoare Intel, iar Intel nu a facut decat sa dea o replica in aceleasi conditii.
2. Uite aici o multime de modele cu Windows care costa in jur de 2000 de lei:
https://www.emag.ro/label/laptopuri/Laptopuri-cu-Windows/sort-priceasc/c
Iar legat de pachetul Microsoft Office, stiam ca licentele costa la fel de mult pentru MacOS ca si pentru Windows.
Stiu, exista suita iWork, dar nu este la nivelul MS Office, mai ales in mediul business despre care vorbesti tu. La fel exista si Libre Office care este gratuit pentru Windows.
3. Aici sunt de acord cu tine, comparatiile astea sunt aberante. Ar trebui facute in functiile de criterii, ce intereseaza pe fiecare (nu poti sa pui toate laptopurile in aceeasi oala).
– performanta maxima
– portabilitate
– pret
– viata bateriei, etc.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 12:12 PM
@Andrei G: Cereron și i3? serios? alea sunt laptopuri? Păi M1 da, nu zice nimeni că ar fi cel mai tare, dar dacă prima generație e luată doar de alea workstation grade, s-ar putea ca a doua sau a treia să bată toată gama Intel. În practică văd că M1 e comparat cu i7 6 core, asta spune multe. Apropo, mă uit la Idea Pad ăla din link-ul tău și are luminozitatea de 220 nits (MacBook Pro are 450-500). E ok pentru cine nu vrea să dea mai mult pe un laptop (nu contează motivele), dar laptop bun nu e.
iWork nu se compară cu suitele gratuite/open source. Dacă nu ai nevoie de funcții avansate din Excel și nu lucrezi cu edituri sau formulare tipizate pentru Word, ai fi suprins de cât de bun e. Libre Office nu e o soluție după părerea mea, mi se pare foarte slab, mai ales la modul în care deschide docx sau xls, că de multe ori aia te interesează, că primești fișiere pe care trebuie să te uiți sau la care trebuie să modifici ceva.
dam167(Citează)
19/03/2021 la 2:30 PM
@dam167, iar amesteci aiurea ideile.
Tocmai asta iti spuneam, ca nu este normal sa faci comparatii intre laptopuri Appple de peste 5000 de lei si laptopuri cu Windows de 2000 de lei.
Lumea in general spune ca laptopurile Apple rezista 5-6 ani fara probleme si ca au vazut ei laptopuri cu Windows care dupa 2 ani nu mai mergeau. Dar nu tin cont de diferenta aia de pret.
Asta spuneam aici, ca nu este corect sa faci astfel de comparatii.
Normal ca Ideea Pad-ul ala la 1300 de lei nu este bun. Tocmai de asta nu este corect sa il compari cu un model de la Apple de 5000 de lei.
Daca ai nevoie sa colaborezi cu alte persoane, sa editezi fisiere de tip .docx si .xlsx, ai nevoie automat de MS Office. Daca te uiti pe statistici, o sa vezi ca procentul celor care detin licente de MS Office este mai mare in randul utilizatorilor de MacOS, decat intre cei care folosesc Windows.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 2:32 PM
Pe scurt, ce voiam sa spun este ca daca vrei sa compari longevitatea unui Macbook cu un laptop cu Windows, trebuie sa alegi numai modele cu preturi similare.
Adica sa nu iei in calcul laptopurile cu Windows de sub 5000 de lei.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 10:39 AM
Cand strategia ta e sa incepi sa faci siteuri din astea gen cum erau alea la diverse care pretindeau ca fiecare chinezarie cu Android e iPad killer, inseamna ca te-ai pozitionat inferior si ai pierdut de mult. Un dinozaur.
Iulian(Citează)
19/03/2021 la 11:19 AM
Nu-s neaparat de acord cu strategia Intel, dar si Apple a facut acelasi lucru:
https://www.apple.com/mac/m1/
A ales pentru fiecare test un model de procesor de la Intel si a facut comparatie cu acesta exact pe testele unde era cea mai mare diferenta. De ce nu a ales un singur procesor pentru toate categoriile?
– compari performanta in procesare video, folosesti un i7 tactat la 1,2 Ghz
– compari performanta in procesare de imagini, folosesti un i3
– compari performanta pe WATT, folosesti cele mai performante procesoare Intel din industrie
– faci test de baterie in vizionarea de filme, setezi luminozitatea la mai putin de jumatate (in conditiile in care nimeni nu se uita asa la clipuri)
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 11:31 AM
@Andrei G: sunt de acord cu tine că graficul ăla e dubios, dar comparația cu anumite procesoare are sens pentru că (pe moment cel puțin) M1 e pe ultrabook-uri, iar pe majoritatea ultrabook-urilor de pe piață sunt procesoare de putere mică. Comparația lor se referea la un MacBook Air sau Pro de 13” cu intel vs. unul cu M1. În afara contextului ăsta nu, n-are sens comparația.
La MacBook-uri luminozitatea la jumătate e circa 250 nits, adică trei sferturi din cea a multora de pe piață. Asta cu bateria e primul lucru pe care l-am remarcat la ele – are performanțe constante și previzibile. Sony Vaio 15” – scos de la încărcat seara, baterie 100%, pus în sleep mode, dimineața 85%. MacBook Pro 13”, dimineața 100%, tot în sleep mode.
dam167(Citează)
19/03/2021 la 12:00 PM
@dam167, corect. Compari performantele impotriva unor procesoare de pe ultrabook-uri, fiindca aici te pozitionezi cu modelul tau. Dar apoi cand treci la performanta/WATT de ce nu pastrezi acelasi nivel si te compari cu varfurile de gama?
Este ca si cum ai spune ca BMW 3 seria M accelereaza de 2 ori mai rapid decat un Golf Diesel (ca este aceeasi clasa de masini).
Apoi tot in acelasi articol spui ca BMW 3 seria M consuma de 2 ori mai putin decat un Ferrari sau un Lamborghini.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 2:20 PM
@Andrei G: păi cam așa e – aia cu Lamborghini. M1 are un TDP de 15W și bate orice la clasa aia – adică la ce e în general pe un ultrabook. Dacă compari M1 cu i9-9900K (de exemplu) ai să vezi că la unele benchmark-uri M1 e mai bun la single core, în timp ce i9 are un TDP de 95W. M1 are totuși 8 nuclee, s-ar putea ca per ansamblu să percepi mai rapid un laptop cu M1 față de unul chiar și cu un i7 cu 6 nuclee, funcție de software. Mai ales că ăla cu M1 are o atonomie mult mai mare sub sarcină decât i7, ceea ce e mare lucru la un laptop.
S-ar putea să fie mai important să poți lucra 8 ore la ceva cu 80% din puterea de procesare decât 3-4 ore la 100%. Dar asta trebuie să iei în contextul în care n-ai placă video dedicată, iar aici cred eu că se va face diferența – la procesarea grafică, unde momentan e cam la același nivel cu ceilalți 2.
Intel și AMD o să mai aibă un cuvânt de spus cât timp lumea depinde de x86, mai exact de Windows pe x86. Chiar și în cazul meu, nu cred că aș putea lucra exclusiv pe MacOS în următorii 4-5 ani. Probabil AMD va mări treptat prețurile și balanța se va echilibra cât de cât.
dam167(Citează)
19/03/2021 la 2:38 PM
Din comparatia pe care am facut-o mai sus, poate reiesi o statistica de genul asta:
– noul BMW M3 accelereaza de 2 ori mai rapid si consuma de 2 ori mai putin decat masinile din grupul Volkswagen
Si aici poate sa intervina Volkswagen si sa spuna asa:
– BMW M3 accelereaza de 2 ori mai lent decat noul Lamborghini
– BMW M3 consuma de 2 ori mai mult decat un Golf Diesel
– BMW M3 costa de 2 ori mai putin decta un Golf Diesel
Concluzie: masinile din grupul Volkswagen costa de 2 ori mai putin, consuma de 2 ori mai putin si accelereaza de 2 ori mai repede decat noul BMW M3.
Ceea ce este la fel de “corect” ca si prima concluzie.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 11:19 AM
Ce le-a trecut prin minte celor de la Coca Cola… numai in Japonia se poate intampla asa ceva.
Kopa_Kopan(Citează)
19/03/2021 la 11:54 AM
1. Fotografii spion cu noul crossover Dacia.
in esenta un dacia docker cu garda la sol si 4×4 lipit pe spate
2. YouTube Shorts a fost lansat în SUA
doar ca sa vezi un video de 10 secunde, trebui sa vezi mai intai 3 reclame
3. Intel face un site dedicat pentru comparația cu procesoarele Apple M1.
Intel nu stiu sa inoveze sau cerceteze, dar bine caa stie sa manance cc
Andrei(Citează)
19/03/2021 la 12:47 PM
M-am gândit sa împărtășesc cartea pe care o am de citit weekend ul asta. Voi ce cititi dinafara bulei?
No More War
How the West Violates International Law by Using ‘Humanitarian’ Intervention to Advance Economic and Strategic Interests
Dan Kovalik, S. Brian Willson
https://www.skyhorsepublishing.com/9781510755291/no-more-war/
Pmk(Citează)
19/03/2021 la 2:29 PM
interesant…nu pari genul care citeste.
Anda(Citează)
19/03/2021 la 2:58 PM
@Pmk, am fost ani de zile sub influenta puterilor orientale (otomani, sovietici, etc) si stim cat de rau ne-a fost de fiecare data.
Singura perioada in care in Romania s-a trait bine si am evoluat economic si cultural mult mai mult decat in toata istoria noastra a fost perioada in care am fost condusi de familia regala si am fost sub influenta directa a Vestului.
Concluzie: cat timp noi o ducem mai bine, ar trebui sa fim cretini sa sustinem cealalta tabara.
Discutiile cu tine sunt cam asa:
PMK: “Ipocritilor, tineti cu americanii in loc sa tineti cu rusii si chinezii”
Restul lumii: “Americanii sunt aliatii nostri, este normal sa tinem cu ei”
PMK: “Ipocritilor, spuneti ca americanii nu fac nimic rau”
Restul lumii: “Nu, nu spunem asta. Doar ca ceilalti fac mai mult rau”
PMK: “Iesiti din bula voastra si vedeti ca si americanii fac rau si va asculta telefoanele”
Restul lumii: “Da, poate fac rau, da nu ne fac noua. Si in plus,exista o libertate mai mare decat in statele dictatoriale. O dovada fiind faptul ca tu poti sa te exprimi cum vrei printr-un blog public”
PMK: “Ipocritilor, iar spuneti ca americanii sunt perfecti”
Restul lumii: “I’ve got nothing”
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 3:51 PM
Da, exact, americanii fac mai mult rău și sunt mult mai ipocriți și santajisti. Tocmai am dat link la o carte despre asta. Citește și deschide ochii, aliați inseamna ca închidem ochii la orice doar ca suntem aliați? Sua are un interes in a menține starea de conflict vs Rusia și China. Nu știu cât de greu este de văzut această evidenta pentru voi, uite ca unii nu doar ca o vad dar mai scriu și cărți despre asta.
Pt Anda:încerc sa citesc o carte pe săptămână dar câteodată îmi ia mai mult. Sunt curios câte ai citit tu despre geopolitica, razboi, capitalism, genul asta de subiecte.
Uite, îți mai recomand una.
PROFIT OVER PEOPLE – Noam Chomsky
https://www.pdfdrive.com/profit-over-people-neoliberalism-and-the-global-order-e194678429.html
Sau clasica pe care o discuta vecinele mele de bloc de peste 60 de ani după ce i-am făcut-o cadou de ziua ei uneia dintre ele
https://www.amazon.com/Confessions-Economic-Hit-John-Perkins/dp/0452287081
Ce crezi, i-a plăcut mai mult decât Sandra Brown. Poate ar trebui sa încerci și tu
Pmk(Citează)
19/03/2021 la 4:07 PM
eu cand vreau sa citesc, imi lacrimeaza ochii. prefer sa mai uit la Puterea dragostei. dar am auzit ca spre deosebire de SUA, in China si Rusia chiar se respecta drepturile omului. cica astea doua ar fi de viitor. mai ales China, ca are si Tik-Tok.
Anda(Citează)
20/03/2021 la 8:35 AM
@ Anda
Nu te-ai informat bine, Coreea de nord e pe val acum…
marinel(Citează)
20/03/2021 la 3:43 PM
@Pmk, ce intelegi mai exact prin santaj?
Daca eu am un centru comercial si iti spun ca te las sa deschizi un magazin, dar conditia este sa imi dai o lista cu numele tuturor celor care intra in magazin si ce cumpara fiecare este santaj? Si mai departe iti spun ca eu o sa stabilesc ce ai voie sa vinzi si ce nu, altfel poti sa pleci. Intra la categoria santaj?
Sau daca impui unor tari sa taie toate relatiile diplomatice cu alte tari pe care tu le-ai vrea anexate, nu cumva este santaj?
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 12:49 PM
Multi le cantau prohodul celor de la NASA cu racheta SLS si nu mai stiau cum sa se inchine sectei lui Elon Musk… Se pare ca s-a cam intors roata, nu-mi aduc aminte ultima racheta Space X care sa nu explodeze la aterizare in teste…
Incercati sa-l urmariti pe Phil Mason, de pe canalul “Thunderfoot”, omul demonteaza in vreo 2 episoade (“Space X busted !”) toate promisiunile neonorate ale mascariciului sud-african (opinia mea, dupa episodul pueril cu marijuana la Joe Rogan) , cum pretul treptei 1 a rachetelor reutilizabile nu scade mai deloc in ultimii ani, cum a renuntat la reutilizarea treptei a 2-a samd. Fara a mai pune la socoteala aberatia “Hyperloop” ce va ramane mult timp o “fata morgana”…
Sigur ca ramane cu proiectele bateriilor Tesla, dar Phil Mason face apel la realism, visele cu primul “oras” pe Marte pana in 2050 raman “utopii” ; mai ales ca sud-africanul visa “cai verzi pe pereti” cu acoperirea cheltuielilor din aprobarile iluzorii ale companiilor aeriene privind, de pilda, zboruri Londra- Shanghai (si de oriunde in lume) in mai putin de 1/2 de ora … Descoperiti singuri amanuntele pe “Thuderfoot”…;)
In ast timp NASA tace si face, va duce la bun sfarsit proiectul lunar Artemis !
George(Citează)
19/03/2021 la 2:27 PM
De acord că Musk promite extrem de mult. Dar e și asta o metodă – să promiți imposibilul și să livrezi improbabilul.
Realitatea e că SpaceX e cea mai importantă companie de lansări și va continua să fie prima cât timp oamenii fac mișto de Musk în loc să îl concureze serios. Cam la fel ca la electrice. Când tu te legi de faptul că rachetele din teste explodează LA ATERIZARE ffs, spre deosebire de SLS care și-a început dezvoltarea când SpaceX nici măcar nu exista, dar abia acum au ridicat-o (parțial) la verticală și au aprins un chibrit dedesubt, ce să mai zic? Sau când te plângi că nu mai scade prețul rachetelor, dar nu iei în considerare că (1) a scăzut deja și (2) plm, poate a scăzut suficient încât are cele mai mici prețuri de pe piață, așa că de ce să își mănânce din profit?
Chestiile astea sunt lamentări impotente. Ăla face rachete ieftine, care aterizează și îi aduc bani. Asta e o realitate, oricâte clipuri urcă Phil pe youtube. Dacă eu vreau să trimit ceva pe orbită și nu sunt la nivelul la care să pot plăti cu banii contribuabililor americani, o să-i dau lui Musk, că atât îmi permit.
În altă ordine de idei, eu zic că roata s-ar putea întoarce dacă SLS se ridică măcar 1 metru de la sol. Deocamdată s-a întors doar cu 90 de grade. Dar tot ancorată de pământ e.
Giani Mucea(Citează)
19/03/2021 la 2:04 PM
De cand e in dezvoltare SLS si cand au inceput dezvoltarea Starship?
Care e bugetul Nasa pt SLS si costurile de dezvoltare pt Starship ? (Starship + SuperHeavy).
Alex(Citează)
19/03/2021 la 2:10 PM
Propaganda lbgtkakat pe care o îndrăgim
https://m.ziare.com/stiri/biserica-de-lemn-din-parcul-ior-a-fost-vandalizata-1668378?utm_source=Adevarul.ro-Cross-article&utm_medium=VIDEO+Biserica+de+lemn+din+Parcul+IOR+a+fost+vandalizata+cu+mesaje+pro+LGBT&utm_campaign=Interpromo
Sunt total de acord cu ce zice nenea asta, dar shhh, sa nu folosim termeni gen neomarxisti ca le pute sensibililor de pe net.
Vasile Banescu, purtatorul de cuvant al Bisericii Ortodoxe Romane, a catalogat acest gest drept “un exemplu strident dintr-un lung sir de acte violente dictate si intretinute de o hidoasa ideologie (neomarxista) eminamente anticrestina”
“”Toleranta clamata isteric de nucleele ideologice ale LGBT, mai recent BLM sau ANTIFA, loveste din nou. Si face ceea ce stie ea mai bine: vandalizeaza, murdareste, expectoreaza mesaje grotesti si, in accese de suprema inteligenta, isi scrie numele pe toate gardurile. Inclusiv pe zidurile bisericilor. Recent, pe peretii frumoasei biserici ortodoxe din lemn situata in Parcul bucurestean IOR.
Doar un exemplu strident dintr-un lung sir de acte violente dictate si intretinute de o hidoasa ideologie (neomarxista) eminamente anticrestina, aplaudata pe alocuri inclusiv mediatic, care infesteaza progresiv si progresist mediul universitar si social occidental, dar care, in virtutea mimetismului deja consacrat la noi, isi gaseste, iata, adepti si in Romania.
Din fericire nu in Romania profunda, a majoritatii oamenilor normali si de bun-simt, ci in aceea, insulara, a unor personaje ce nu sunt obisnuite sa tina in mana o carte, ci doar un spray cu vopsea de graffiti. Salvarea lor, ca si a noastra a tuturor, o reprezinta constant educatia in spiritul valorilor firescului, ale culturii autentice si, desigur, fertila credinta in Dumnezeu”, a transmis Vasile Banescu.
Pmk(Citează)
19/03/2021 la 2:45 PM
Daca la celelalte postari ale tale am inteles oarecum ce vrei sa spui, desi aberezi destul de rau, nu inteleg care este scopul acestei postari.
Am incercat sa o citesc de 2-3 ori, dar nu imi dau seama la ce concluzie ar trebui sa ajungem. Si nici cu cine te certi/contrazici aici.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 2:58 PM
Zice că, pentru că o biserică (ce-i drept frumoasă, cu termopane de calitate) a fost vandalizată cu spray cu vopsea, înseamnă că lgbt antifa blm marxisti si ăia care nu pupă moaște sunt niște violenți nenorociți anormali.
Sunt perfect de acord, popii nu au cum să înece copii și să-i molesteze pe ăia care supraviețuiesc, dacă nu sunt lăsați să facă asta în liniște, într-o clădire curată. Trebuie să le acorzi condiții oamenilor dacă vrei o treabă de calitate.
Giani Mucea(Citează)
19/03/2021 la 3:00 PM
@Andrei, stii ca mai vezi pe FB cate unu care pune toate tampeniile cu copy-paste…ei, aia au inceput sa migreze catre blogul lui Radu :)
Anda(Citează)
19/03/2021 la 3:07 PM
Astai care vandalizeaza orice, nu numai biserici, sunt niste cretini cu tendinte violente. Au gasit scuza acestor miscari sociale ca sa poata sa se manifeste.
Dar daca nu erau astea, gaseau altceva.
Ei nu cred neaparat in mesajul transmis, doar vor sa creeze haos.
La fel ca si “suporterii” echipelor de fotbal care provoaca scandaluri, arunca obiecte pe teren si folosesc scandari rasiste desi stiu ca toate aceste lucruri afecteaza echipa si pot duce chiar la pierderea meciului la masa verde.
Andrei G(Citează)
19/03/2021 la 3:13 PM
@Andrei, nu neapărat. Uneori chiar sunt oameni care cred în mesaj, dar prea proști (sau tineri) să-și dea seama că manifestările violente, fără un scop clar, fac mai mult rău cauzei pentru că dau muniție taberei adverse.
Oricum, în cazul ăsta, actul violent dictat de hidoasa ideologie e niște vopsea pe zid. Stai să vezi când o să ajungă la paragraful ăla din biblia neomarxistă care îi îndeamă să bage copiii cu capul în apă (până la 1 an) sau sub sutană (până la 5-7, după gust).
Giani Mucea(Citează)
19/03/2021 la 4:05 PM
Încă odată sunteți superficiali. Ca în toate de fapt, la unii din răutate, ne facem ca nu vedem toată problema. Care ar fi aberațiile legale la care se ajunge din cauza propagandei pro lgbt și agenda neomarxista ( nu va place termenul, vai ce trist) din care acest subiect face parte. Și tupeul si agresivitatea cu care se promoveaza. Vandalismul asta fiind doar un exemplu de ipocrizie si agesivitate. Dar hei, sunteti doar niște români ignoranți de pe net, whatever.
Pmk(Citează)
19/03/2021 la 4:38 PM
Nu, ai înțeles greșit, nu avem nici o problemă cu agenda neomarxistă, că are și capitol cu prefixuri naționale și distanțe, plus că e organizată la detaliu, pe ore. Avem o problemă cu biblia neomarxistă, că are textu’ mic.
Giani Mucea(Citează)
19/03/2021 la 4:56 PM
Bravo, ai rupt norma azi, ai bifat si antiamericanism, si antineomarxism, si limbi la intelectualii de la BOR, cred ca ti-a scapat doar linkul cu UE car interzice cuvintele mama si tata. Eventual si un citat din intelepciunea lui Trump.
Saptamana viitoare sper ca recomanzi si tu ceva mai de calitate, o conferinta de-a lui Baștovoi, o mima de-a lui Puric, ca Chomsky ala scrie multe cuvinte si e si greu de urmarit.
Sorin(Citează)
19/03/2021 la 7:27 PM
Wow, se poate acorda premiul la whataboutism!
nwradu(Citează)