►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
16 Mar 2021 ·
GÂNDURI ·
Vedeți că în toată țara au apărut noi centre de vaccinare în platformă. După adrese și denumiri, par a fi cele ale MApN despre care se spunea că vor fi puse la dispoziția publicului.
(screenshot din 16 martie ora 9:30 cu București)
Ideea este că, după vaccin.live, acolo sunt cele mai mici liste de așteptare în acest moment. Dacă puteți, mutați-vă de pe o listă de așteptare lungă pe acestea noi și mai scurte. Tot nu se știe exact când vor fi disponibile vaccinuri noi pentru a începe vaccinarea celor din liste, dar mai bine să fii numărul 500 în noile centre decât 5000 în vechile centre, zic eu. Am văzut o UM în Târgoviște cu 105 persoane pe lista de așteptare la Pfizer.
În platforma de programare apăsați butonul de programare din dreptul noilor centre și asta este tot. Tot în platformă au denumiri diferite de vaccin.live, ca de obicei:
Și da, niște unități militare au adrese de yahoo.com, dar să trecem peste asta.
Două disclaimere, ca să nu dați vina pe mine dacă iese prost:
Sunt curios dacă aceste centre ar fi ajuns pe harta publică în cazul în care Vlad Voiculescu nu stârnea cuibul de albine și discuția despre ele.
Update 16 martie ora 17:50
Au mai apărut 4 centre în platformă: Cantacuzino, Medicină Aeronautică, Spitalul Militar și încă unul. Toate cu liste de așteptare mici în acest moment, fiind nou introduse:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
29 comentarii
16/03/2021 la 9:55 AM
Pozitia pe lista este f. putin informativa.
1. Prioritate au cei din cat 1 si 2, indifierent pe ce pozitie sunt in coada
2. Exista in continuare programari facute din saptamanile trecute, asa ca centrele nu vor aloca 100% din capacitate pentru “coada de asteptare”
3. exista in continuare programarile pentru rapel in acele centre
4. pe data.gov puteti gasi un excel cu cati se vaccineaza in fiecare centru
Boris(Citează)
16/03/2021 la 9:57 AM
Si astea sunt doar cele de la MApN.
Mai sunt inca altele care nu sunt publice: MAI, SRI, STS etc. Unele dintre cele ascunse sunt in spitale ale primariilor. De exemplu, in momentul asta, pentru sectorul 3 nu este publicat niciun centru de vaccinare.
nashu_mare(Citează)
16/03/2021 la 10:00 AM
In platforma sunt trecute cu centru militar in nume, e mai clar ca sunt ale armatei. Am gasit unul la care cred ca stiu sa ajung pentru ca e prin zona unde e firma.
Sa vad acum cu programarea.
Gaelex(Citează)
16/03/2021 la 10:11 AM
Nu in toata tara. In Sibiu sunt doua centre MAPN, si pe platforma inca nu au aparut.
Dan(Citează)
16/03/2021 la 10:18 AM
Multumim de info Radu, dar cred ca va functiona principiul vaselor comunicante si se vor aglomera si astea pana cand incep programarile. Si nu stim exact cat de mare e capacitatea lor..
Locul pe lista e relativ, atat timp cat nu au anuntat inca foarte clar criteriile de departajare. Nu stim sigur daca va fi FIFO. Poate se uita si la varsta.
Si poate ca e normal sa programeze mai repede un om de 64 de ani decat un tinerel de 20 care a fost ceva mai iute de mouse..
Morrissey(Citează)
16/03/2021 la 10:22 AM
ma repet din nou si iar, LISTELE ASTEA SUNT CANCER.
sunt degeaba, nu inseamna nimic.
bogdan(Citează)
16/03/2021 la 10:31 AM
Problema e că nu știi câți ai în față și nu poți urmări cam câte poziții pe listă scazi/zi .
Presupunem că erau 300 pe listă când m-am înscris ieri. Azi sunt 800.
Eu nu știu câți mai am în față ? 100? 299 ? Ziceau că vom putea vedea câte persoane avem în față, se pare că nu au implementat asta încă
Bogdan(Citează)
16/03/2021 la 10:36 AM
ba prostea,sa vezi “cati sunt in fata” ar duce la toata lumea sa sara intre liste, la rechineala.
pt ca acum poti sa schimbi listele ca sosetele.
bogdan(Citează)
16/03/2021 la 10:39 AM
Si, daca lumea ar schimba listele, ce? Nu e normal sa fie niste liste echilibrate?
Ce e cu mentalitatea asta comunistoida in care prostul cetatean nu trebuie sa stie chestii?
nashu_mare(Citează)
16/03/2021 la 12:23 PM
Daca nici la jigniri directe nu intervine Radu ma declar dezamagit…
alunelu(Citează)
16/03/2021 la 6:14 PM
@bogdan, si ce daca schimba lumea listele? Poate chiar este mai bine, ca se face o alocare echilibrata si nu se ajunge la situatii in care in centrul X sunt 1000 de oameni in asteptare, iar in centrul Y nu mai este nimeni (au capacitate disponibila mai mare, dar nu primesc foarte multe vaccinuri fiindca nu sunt multi cetateni inscrisi in asteptare).
Andrei G(Citează)
16/03/2021 la 10:42 AM
Si care ar fi problema ca schimb lista ? Cu ce te afecteaza pe tine ? Urat mai vorbesti, nu suporti o parere diferita ? In plus, Gheorghita cu gura lui a spus ca vei putea sa vezi cate persoane ai in fata ta.
Bogdan(Citează)
16/03/2021 la 10:47 AM
@bogdan …la momentul inscrierii :).
Corect, ar trebui sa vezi pozitia acutuala, sau macar cea pe care te-ai inscris (ca eu nici pe aia nu am vazut-o nicaeri)
Insa ma repet, prioritate au cat 1 si cat 2 indiferent de locul de pe lista, cel putin asa a zis domn’ colonel.
Boris(Citează)
16/03/2021 la 10:48 AM
cu “Ghita a spus” nu ajungi departe prietene :))
bogdan(Citează)
16/03/2021 la 10:49 AM
Multumesc. Am facut schimbare de la Astra la Pfizer.
gicu(Citează)
16/03/2021 la 11:18 AM
As ruga pe primul om care prinde un loc pe lista sa ne spuna experienta.
Initial spuneau si ca locurile de pe listele de asteptare se vor ocupa dupa 1 aprilie.
Nu stiu daca sa dau vrabia (programare ferma la moderna dar departe) pe cioara de pe gard – lista de asteptare
ana(Citează)
16/03/2021 la 6:15 PM
In locul tau nu as renunta la programarea deja facuta, chiar daca este mai departe. Nu are sens sa pierzi locul in conditile in care nu se stie sigur cand vor veni urmatoarele doze si cum vor fi alocate. Mai ales daca se decide sa se suspende vaccinarile cu Astra Zeneca.
Andrei G(Citează)
16/03/2021 la 11:18 AM
1. Categ 1 e cam gata, numai cine nu a vrut nu s-a vaccinat. Categ 2 nu va avea o pondere pre mare. Sunt multi deja vaccinati, sau programati pt vaccin in saptamanile viitoare. Desigur, mai pot fi 65+ care nu s-au grabit sau chiar nu au gasit loc in satul/orasul lor, pana acum.
2, 3 si 4- foarte corecte obsevatiile, nu tot stocul nou va fi alocat catre listele de asteptare pana cand nu se consuma programarile si rappelurile deja existente in sistem pt categ 2
Morrissey(Citează)
16/03/2021 la 3:10 PM
Corect, cu observatia ca la cat2 romania are vreo 5.5 milioane de pensionari, noi pana acum nu am vaccininat (2 doze) nici macar 1 milion de cat1+cat2. Deci potential exista sa tina astia blocate toate coziile inca vreo 2 luni.
Boris(Citează)
16/03/2021 la 12:20 PM
Oare cat de aproape de adevar sunt tipurile de vaccin afisate pe vaccin.live. Adica la Romexpo si la Palatul copiilor se face doar Pfizer ? Ma indoiesc. Are cineva idee ?
Ionut(Citează)
16/03/2021 la 12:22 PM
Radu, te rog eu frumos cand ai timp intra pe site-ul https://data.gov.ro si cauta fisierul transparenta_vaccinare_martie_2021.xlsx … verifica ca fapt divers centrul de vaccinare de la Romexpo ( Nr.5 ) si vezi in perioada 1 Martie – 14 Martie 2021 cate persoane din categoria a-3-a sau vaccinat desi teoretic persoanele din categoria a-3-a puteau sa se vaccineze deabia incepand cu 15 Martie 2021.
Au facut o mare mizerie si-au batut joc de noi cei din categoria a-3-a cu listele de asteptare.. Cum s-au vaccinat legal cei din categoria a-3-a in perioada 1 Martie – 14 Martie cand aceasta perioada era doar pentru cei din categoria 1 si 2.
Reno(Citează)
16/03/2021 la 1:22 PM
Pai e sinplu, la Romexpo s-a stat la coada fara programare. Practic, pt ca la Romexpo s-a vaccinat cu AZ, multi oameni nu s-au prezentat la programare si personalul de acolo a vaccinat pe oricine a venit in loc, fara sa aiba programare. Nu era nicio schema la mijloc, dar daca oamenii indreptatiti sa primeasca vaccinul s-au crezut mai presus de AZ, au fost vaccinati cei care si-au dorit (si au stat la coada cateva ore).
A.(Citează)
16/03/2021 la 2:13 PM
Reno, foarte bun site-ul, mersi.
Oare datele sunt corecte?
Julian(Citează)
16/03/2021 la 9:46 PM
Confirm. La Romexpo se astepta la coada afara pentru doze ramase la sfarsitul zilei, doze care nu puteau fi recongelate. Multe persoane au anulat programarea in ultima clipa, altele nu au venit deloc fara sa anunte macar (jeguri). E bine ca s au vaccinat cat mai multi oameni care vor sa faca asta. Eu am reusit sa fac programare la un UM, am si sunat mi au zis sa am doar buletin si dovada programarii din platforma.
Cosmin T.(Citează)
16/03/2021 la 7:15 PM
De ce? Te uiți prea mult la TV… ambele te ajuta sa treci, dacă e cazul, peste o forma gravă relativ ușor… ambele au reacții adverse, și vaccinurile făcute la bebeluși au…dintre cunoscutii mei reacțiile la Pfizer au fost mai nasoale decât la astra…maică-mea a stat la pat cu febra 40 doua zile după prima doza de Pfizer…e drept știu mai putini care au făcut astra(vreo 10), dar, doar unul a făcut febra ușoară si dureri musculare…la Pfizer din ~30 vreo ~20 au făcut febra sau durere a brațului injectat. Și aici durerea de brat nu e la caterinca. Taică-meu a avut asta la Pfizer doar la prima doza și a avut brațul inutilizabil o zi. E genul care sparge lemne cu toporul și cara saci de 50 la 65 de ani… omul având astm a zis ca nu regreta alegerea și dacă ar fi știut ce va pății înainte tot l-ar fi făcut. Maică-mea a zis ca regreta, dacă știa nu ar fi făcut și nici nu o sa mai facă altul deși a 2-a doza nu ia adus nici o problema…
Daniel(Citează)
16/03/2021 la 7:40 PM
cum poti vedea pentru ce vaccin faci programarea?
alex(Citează)
17/03/2021 la 8:51 AM
Pe https://vaccin.live/ 👌🏻
Lucian(Citează)
17/03/2021 la 8:40 AM
cand poti face programare direct e usor de inteles cum iti dai seama ce tip de vaccin faci dupa zilele intre prima doza si rapel dar pentru listele de asteptare cum face site-ul vaccin.live de stie ce tip de vaccin e, are mai multe informatii fata de ce ofera site-ul de programare ?
mi-e greu sa cred ca pe un centru unde ai 3000 pe lista de asteptare si pe vaccin.live scrie ca e pfizer o sa si nimeresti pfizer daca o sa-ti vina randul peste 1-2 luni
lupy(Citează)
17/03/2021 la 12:43 PM
A incercat cineva zilele astea sa includa pe lista de asteptare a unui beneficiar din platforma?
Eu am reusit sa ma inscriu pe lista de asteptare dar pentru beneficiarii din cont nu pot face acest lucru.
Cosmin(Citează)