un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Câte Tesla, Taycan, e-Tron și alte mașini electrice sunt în România, ediția 2021

20 Feb 2021  ·

AUTO  ·

20 comentarii

Poliția a publicat noile statistici privind parcul auto al României și, la fel ca anul trecut, am scos din ele numărul și tipul mașinilor electrice înmatriculate în România.

Se vede creșterea. De exemplu, 353 de Volkswagen ID.3 au apărut la noi, peste un an ar putea fi pe locul doi în clasamentul mașinilor electrice din România, care anul acesta este condus de Renault Zoe cu 1.436 de mașini înmatriculate în țara noastră. Tesla a crescut de la 184 la 357, dintre care jumătate sunt în București-Ilfov. Avem și 18 Porsche Taycan pe aici.

Mai multe în clip.

Susține-mă cu un Subscribe:

Fac în curând și un clip legat de supercar-uri. M-am uitat un pic prin sutele de pagini de Excel și avem deja 70 de Lamborghini Urus în țară.

asus s5507

    20 comentarii

  1. Daca ANAF isi merita banii, ceea ce nu e cazul si stim asta de multi ani, facea o verificare intre veniturile declarate ale proprietarilor de masini si valoarea declarata a masinilor.

    Nu va suparati, ati avut venituri de 10.000 de euro si aveti masina de 100.000 de euro? Se confisca! Va asteptam cu dovada ca ati platit impozitele la banii din care ati cumparat masina. Next!

      (Citează)

    • Interesant, Radu, multumim!
      All fine & dandy dar ce ma intreb eu referitor specific la tesla este: cum poti cumpara o masina cunoscuta ca avand probleme constructive si de fiabilitate intr-o tara unde suportul tehnic (service, garantie, etc) lipseste cu desavarsire?
      Plus pandemia care face practic imposibil circuitul transfrontalier, astfel ca nici centrele de service din regiune nu mai sunt accesibile (ca si cand a trimite masina la viena in service n-ar fi oricum un deranj major).

      Dincolo de acest detaliu frapant pt mine, nu cred ca viitorul mobilitatii este electric, cred ca ce vedem azi este doar o etapa care ‘va arde’ in cca 10-15 ani pana cand o forma de propulsie cu adevarat ‘verde’ si sustenabila va aparea. Viitorul mobilitatii va fi tehnologia care va permite transportul ‘green’ si viabil economic al marfurilor si abia apoi a persoanelor. Iar electromobilitatea este momentan cea mai avansata dintre variante desi nu cea mai green sau cea mai viabila economic.
      De asta cred ca ponderea masinilor electrice nu va deveni niciodata semnificativa (ex minim 1/3) in parcul auto occidental, nu mai vorbim de restul lumii.

      Azi e doar o chestiune de marketing, de pozitionare a marcii, sa ‘calaresti’ valul electrificarii care a produs deja o schimbare majora de trend (probabil cea mai mare pe care o putea produce) si anume inversarea preferintei intre benzina si diesel. Pt binele planetei e un foarte mare pas inainte.

        (Citează)

    • Se știe că toți cocalarii evazioniști își cumpără mașini electrice. D-aia fac evaziune, ca să salveze planeta. :)

        (Citează)

    • Și dacă mașina (sau yahtul, sau vila) sunt pe firma?

        (Citează)

    • Anul trecut patronul firmei la care lucrez a trimis tesla in viena..cu platforma si tot ce trebuie. Revizia la un ferrari nu o face in Romania, trimite masina in Italia. Masinile astea nu sunt momentan pentru omul de rand. Zoe si altele da.

        (Citează)

  2. Salut
    Judetul este bistrita nasaud
    Orasul este bistrita
    Pacat ca in clip nu se mai poate
    Corecta

      (Citează)

  3. Gaelex:
    Daca ANAF isi merita banii, ceea ce nu e cazul si stim asta de multi ani, facea o verificare intre veniturile declarate ale proprietarilor de masini si valoarea declarata a masinilor.

    Nu va suparati, ati avut venituri de 10.000 de euro si aveti masina de 100.000 de euro? Se confisca! Va asteptam cu dovada ca ati platit impozitele la banii din care ati cumparat masina. Next!

    Hai cu ilicitu!

      (Citează)

    • Asta e problema voastră banii altora de mașini electrice. Ce oameni mici și frustrați sunteți

        (Citează)

    • Cu mașinile electrice SCUMPE.

        (Citează)

    • Art. 14 (2), Noul Cod Civil
      (2) Buna-credință se prezumă până la proba contrară.

      Nu e aşa cum vrea Galex; trebuie ca cineva (Procuratură, ANAF, DNA, etc) să demonstreze că omu’ a furat banii cu care şi-a luat Lamborghini, nu să se justifice ăla.

        (Citează)

    • Se stie @geutz, la fel cum se stie ca gaelex e un micut securist in adancul sufletului.

        (Citează)

    • Dupa cat de supărat e gaelex asta cred ca a avut un securist destul de mare în alt adanc, nu al sufletului
      Man nu m-am putut abtine, a fost ridicată la fileu :).

        (Citează)

  4. Ba boss asta fiu de securist cu anaf. Dacă anaf și ar face treaba nu ar trebui sa ai gânduri de genul ca “dacă Guță are bunul x ar trebui controlat “.
    Dar zi tu mie ce chestie a statului face o treaba buna?

      (Citează)

  5. geutz:
    Art. 14 (2), Noul Cod Civil
    (2) Buna-credință se prezumă până la proba contrară.

    Nu e aşa cum vrea Galex; trebuie ca cineva (Procuratură, ANAF, DNA, etc) să demonstreze că omu’ a furat banii cu care şi-a luat Lamborghini, nu să se justifice ăla.

    Dovada e in faptul ca nu are venituri sa justifice masina, declansand investigatia si ducand la confiscarea bunului.

    Asa patesti cand esti analfabet functional.

      (Citează)

    • E o mică diferență între ce zici acum şi ce ai zis prima dată. Acum zici de “declanşarea unei investigații” care să ducă la confiscarea bunului. În primul comentariu aveai vise umede despre confiscarea bunului şi să umble proprietarul să demonstreze de unde a avut bani să cumpere respectiva maşină. Dacă nu faci diferența dintre cele două scenarii, cine zice ăla e ;-)

        (Citează)

    • Nu va suparati, ati avut venituri de 10.000 de euro si aveti masina de 100.000 de euro? Se confisca!

      Nu este absolut nici o diferență. Deja există dovezi ca trăiește peste veniturile declarate, chestie cu care a fost închis de altfel și Al Capone.

        (Citează)

  6. Eu ma intreb ce o sa se intample cu masinile astea peste 10 ani cand bateria e moarta?
    o sa le cumpere romanii
    o sa le adune si o sa le dea foc langa bucuresti
    o sa le puna pe un vapor si o sa le arunce in ocean?

      (Citează)

    • Atunci o sa fie o mare problema, dar pe care noi ne facem în prezent că nu o vedem.
      Este un documentar, cred că este făcut de Michael Moore, despre energia din surse nepoluante, cum ar fi instalații eoliene, panouri solare etc. Dacă îl vezi te doare mintea :
      -in primul rand randamentul este foarte mic, cel puțin la panouri solare, că să dai energie pentru un oraș cred că trebuie o suprafață cu panouri solare de 10 ori cât orașul – adică ar fi niste costuri enorme
      -fabricarea panourilor solare și a instalațiilor eoliene presupune multe materiale, iar după ce se strica e complicat de reciclat – deci poluare

        (Citează)

    • În 10 ani românu face battery swap la Dorel in curte și e mașina ca nouă, cu toate dotările.
      Ce e asa greu

        (Citează)

  7. Alin:
    Anul trecut patronul firmei la care lucrez a trimis tesla in viena..cu platforma si tot ce trebuie. Revizia la un ferrari nu o face in Romania, trimite masina in Italia. Masinile astea nu sunt momentan pentru omul de rand. Zoe si altele da.

    QED.

    Totusi, intre Ferrari si Tesla e o mare diferenta.
    Tesla nu este (nu se vrea) o masina exclusivista in vreme ce Ferrari, da.

    O Tesla, cat e, 50-75k euro?
    Un Ferrari incepe de pe la 135k, e alta liga si e corect, obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Si cu un pic de chin logistic, in cazul in care esti din RO.

    Tesla, care e la pretul unei masini premium mediu dotate, ar trebui sa ofere infrastructura de brand asemanatoare cu Audi, BMW, MBZ in toate pietele unde vinde.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus