►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Îmi place noul Audi e-Tron GT. Îmi place mai mult decât Porsche Taycan. Sunt sigur că-i practic aceeași mașină sub capotă, dar îmi place mai mult aspectul noului e-Tron GT și liniile sale de coupe cu 4 uși.
Modelul de bază dezvoltă 476 CP. Varianta RS ajunge la 598 CP. Bateriile sunt de 85 kWh, se încarcă la până la 800 volți.
În ciuda faptului că-i o mașină nouă, e-Tron GT nu se apropie de Tesla Model S în două caracteristici importante: accelerația până la 100 km/h este de 3,3 secunde față de 2 secunde pe Tesla, iar autonomia este de 472 km față de 837 km în noul Model S Plaid+.
Ah, și am comparat mașini de același preț. Cele de mai sus sunt pentru Audi RS e-Tron GT (varianta normală non-RS face sute în 4,4 secunde) care începe de la 138.000 de euro în Germania. Tesla Model S Plaid+ începe de la 120.000 de euro și devine full-option pe la 130.000 de euro.
Sigur, în astfel de segmente comparația nu se face doar pe accelerație și preț, ci contează mult și ce alte dotări oferă mașina și ce service și suport post-vânzare ai în țara ta. La acest capitol, Audi stă mult mai bine.
O să mă îngrijorez de astfel de lucruri când nu voi ști pe care dintre cele două mărci să cheltui 130.000 de euro (și atunci voi alege un SUV). Până atunci, îmi place cum arată e-Tron GT.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
11/02/2021 la 1:19 PM
Mda, trebuie să mai închidă din gap, diferența de autonomie e destul de mare pentru un preț apropiat. În rest, mi se pare că VW face treabă bună.
Giani Mucea(Citează)
11/02/2021 la 2:41 PM
si pt mine tot asta e deal breaker.
Anda(Citează)
11/02/2021 la 5:18 PM
Adevarul e ca daca avea aceeasi autonomie iti luai minim 2 pentru fiecar zi a saptamanii, este?
Gaelex(Citează)
11/02/2021 la 5:36 PM
Nu boss, n-am bani de așa ceva. Trebuie să mai închidă din gap ca să poată concura cu Tesla, să poată supraviețui în viitor pe o piață în care vor exista doar electrice, să nu existe o singură companie care să vândă mașini.
Giani Mucea(Citează)
11/02/2021 la 1:58 PM
Link-ul corect fiind acesta:
https://www.audi.ro/e-tron/e-tron-gt-quattro-1/fascinatie
miluch(Citează)
11/02/2021 la 3:50 PM
La Tesla punctele forte sunt autonomia si autopilotul, in rest e doar o masina, nu poti sa compari tinuta la drum, comfortul masinii, cum sunt imbinate toate sublim, lucruri care tin de finete si de experienta unui producator serios.
Pentru acelas pret as cumpara Audi pentru ca mi se pare masina mai reusita si care arata a masina de 2020 afara si in interior.
Tesla are nevoie de un facelift pentru ca a devenit banala, lansata in 2012 are aproape 10 anisori si deja orice producator ar scoate o noua serie. Probabil ca pana si un facelift ceva costa prea mult si vor vine modelul asta inca vreo 10 ani si ai sa platesti pret de 2020 pe o masina de 2012 care accelereaza mai repede. Incarcarea se va rezolva in urmatorii ani.
L!nuX(Citează)
11/02/2021 la 4:45 PM
Arata senzational la exterior.
La interior cred ca au pus toate modelele de butoane pe cere le-au avut prin depozit, doar ca sa faca misto de Tesla. Iar lemnul ala e moartea pasiunii, nu inteleg cine considera ca arata bine sau luxos.
Sorin(Citează)
11/02/2021 la 7:11 PM
Arată genial lemnul…sunt sigur ca o marca premium nu ar lua decizii random in privința asta…îți dai seama ca decizia e bazată pe statistici din vânzarea mașinilor către clienți…deci sunt sigur peste 50% care prefera lemnul…de asemenea cred ca la Tesla e un mare minus lipsa butoanelor și designul exagerat de minimalist, și nici asta nu e o afirmație random ci bazată pe ce spun clienții Tesla…
Daniel(Citează)
11/02/2021 la 8:23 PM
Nici eu nu suport lemnul în mașină. Nu inteleg de ce ar trebui sa îl asociez cu stil, eleganta, premium feel. Zici ca nu au depasit anii 90 cu ideea asta. Mi se pare oribil sa vad un bord din x material, scaune cu piele pe ele, tot felul de aluminiu carbon etc dar nu elementul maxim de stil e banda aia de “lemn” de pe usa sau prin bord ceva. Bleah
Pmk(Citează)
11/02/2021 la 8:52 PM
Lemnul e optional, astia care aveti bani sa va luati Etron, sunt convinsa ca puteti cere piele, in loc de lemn.
Intre timp, da, E tron mi se pare cea mai frumoasa masina electrica.
Cand aparuse nebunia cu electricele, erau tot felul de modele ciudate (BMW i3, de exemplu), acum vad ca s-au mai domolit, au inceput sa se intoarca la clasic.
In clipa de fata, Mercedes mi se pare ca are cel mai urat interior, pe partea de masini de lux.
Audi imi plac cel mai tare, sunt frumoase si la interior, cat si la exterior.
Cealalta dragoste a mea, si anume, Mazda, a scos o mizerie de electrica. Frumusica, asa, dar cand am vazut ca usile se deschid invers, am zis ca raman la Cx-5 hybrid, daca o fi sa o iau in 2-3 ani.
Meh, sper sa imi pot permite si eu un Etron, vreodata in viata asta. Preferata mea e Q8, poate apare si varianta electrica, pana m-oi umple eu de bani :)))))
*visatul e gratis, sa stiti*
Jupaneasa(Citează)
11/02/2021 la 10:14 PM
Lemnul ăla e pentru cei care au bani să cumpere mașina aia. Îi doare în pluă pe ăia de la Audi dacă va place sau nu vouă lemnul.
Costin(Citează)
11/02/2021 la 11:41 PM
tocmai ce a lansat facelift pe Tesla S
florin(Citează)