►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Telekom a anunțat în ultima perioadă tot felul de inițiative frumoase. Una dintre ele este #FanEdituriRomânești, prin care sprijină editurile, ceea ce nu cred că am mai auzit pe altcineva făcând până acum.
Adică vânzările de carte românească erau oricum mici și de obicei grupate în jurul a 1-2 târguri offline de amploare ce aveau loc în timpul anului. Gaudeamus era un motor important de vânzare de cărți, dar anul acesta nu s-a putut desfășura în stilul său tradițional.
Telekom va promova pe paginile sale de social media diverse cărți românești, timp de mai multe săptămâni, și va realiza și clipuri video cu informații despre cărți.
Pentru clienții lor au o nouă campanie legată de instalarea aplicației MyAccount. Cei care o activează pot câștiga la tombolă diverse premii suplimentare și lunare ce includ console Playstation, ceasuri Apple Watch, telefoane iPhone 12, televizoare, purificatoare de aer și alte premii.
Campania se adresează tuturor clienților care utilizează aplicația MyAccount Telekom și până la 31 ianuarie 2021 plătesc o factură sau reîncarcă o cartelă sau reînnoiesc un abonament folosind aplicația de mobil. Au și un site amuzant cu 999 de motive pentru a folosi MyAccount.
Rezultatele financiare recente (12 noiembrie) vorbesc de o creștere cu 9,8% a bazei de clienți de mobil față de anul trecut, așa că probabil de aici a pornit și ideea campaniei. Au o mulțime de clienți noi atrași în acest an de diversele oferte cu net nelimitat și abonament fără perioadă contractuală, așa că un nou “calup” de clienți trebuie introdus și în aplicația respectivă.
Tot Telekom a implementat recent un chatbot numit Tim, activ pe site-ul lor. M-am jucat un pic cu Tim, este un fel de wizard cu o interfață în care alegi rapid ce servicii Telekom te interesează și chatbot-ul te duce la țintă, îți sugerează oferte mai bune și îți rezolvă problema sau pregătește terenul pentru conversația cu un om real.
Mi-a plăcut că este bazat pe tehnologie românească. Chatbot-ul este implementat de o companie numită Future WorkForce din Cluj, care-i un integrator UiPath, altă companie românească.
Singurul lucru care mă miră este că toate acestea au fost anunțate prin comunicate de presă și atât. Telekom a organizat în primăvară, la trecerea pe “online”, multe conferințe de presă prin zoom. În ultima lună au anunțat probabil știrea anului pentru tehnologie, vânzarea părții de fix către Orange România, plus numirea unui nou CEO în România. Sunt multe întrebări despre această transformare a companiei și sper ca până la finalul anului să aibă o conferință de presă pe acest subiect.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
09/12/2020 la 8:03 PM
Întrebarea este de ce forțează clienții să folosească aplicația și au scos din funcționalitatea siteului mobil.
Em(Citează)
10/12/2020 la 7:18 AM
Fără legătură cu articolul, doar ca să mă mai descarc, vă zic și eu una cu Telekom.
Telekom Romania, au sunat-o în martie pe mama, femeie singură, 75 de ani, bolnavă, și au păcălit-o. I-au băgat pe gât un abonament de mobil „gratuit”. Întâmplător, în loc de 40 de lei, factura a crescut la 50 și apoi la 60.
Am sunat și am explicat, am trimis e-mailuri, la un moment dat a părut că s-a înțeles și că se va anula acel contract.
Când colo, ce să vezi? Vine factura cu “penalități” pentru reziliere în perioada minimă inițială.
Derulăm înainte. Telekom, pe 13.11.2020 au întocmit o adresă, pe care au pus-o la poștă pe 19.11.2020, iar eu am primit-o pe 20.11.2020 – mă anunță că pe 16.11.2020 se întrerup serviciile.
Am trimis la APC povestea cu Telekom Romania, să vedem ce zic.
Adrian(Citează)
11/12/2020 la 9:09 PM
Asta a pățit și bunica mea care are 91 ani, doar că factura e mult mai mare. Dar ce mai contează detaliile? Pișcotul e pișcot și Radu n-are jenă la faze de astea.
Cristi(Citează)
10/12/2020 la 1:10 PM
Am dezinstalat deja de 2 ori aplicatia de mobil, de fiecare data am instalat-o pentru ca era singura optiune sa activez un Alias de pe mobil, am pastrat aplicatia timp de cateva saptamani dar efectiv nu o poti pastra permanent datorita numarului de notificari, zilnic notificari despre servicii care le am deja activate sau notificari peste notificari cum “acum” imi pot rezolva problemele cu conexiunea de internet pe care nu le am direct din aplicatie. Nu multumesc.
Stefan Jipa(Citează)