►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Noile AirPods Max și geanta lor care arată ca un sutien:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
73 comentarii
14/12/2020 la 10:12 AM
Mai retarzi decât apple sunt doar clienții lor care dau 500$ pe 4 rotite sau 1000$ pe un picior de monitor. Și acum pe niște căști.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 11:13 AM
Le-ai folosit de îți dai cu părerea dacă merită sau nu?
Eu văd un singur retardat.
Claudiu(Citează)
14/12/2020 la 12:07 PM
Gaelex strikes again…
Ba Gaelex, tu esti foarte dobitoc. Nu stiu cum te suporta lumea de langa tine. Sigur le zici de cel putin 2 ori pe zi parintilor ca sunt retarzi si iubitei/sotiei (daca chiar exista cineva care sa aiba privilegiul sa doarma langa tine noaptea…) ca e proasta.
Costin(Citează)
14/12/2020 la 1:29 PM
@Gaelex wow ce original utilizatorii Apple sunt retarzi …doar atat ai putut azi ?
Orice comentariu pe care il postezi este negativ /invectiv si pt mine personal este deja obositor, de obicei dau scroll peste comentariile tale care sunt lipsite de continut , nici macar o critica constructiva amarata… totul iti pute. De ce o faci nu stiu , poate ca esti atat de singur si frustrat incat speri ca prin asta sa fii bagat in seama , daca e asa atunci felicitari ;) Sa incerci intr-o zi sa fii amabil, poate o sa te simti (si mai) bine.
Orkideea(Citează)
14/12/2020 la 2:01 PM
AirPods trebuiau sa fie usoare si micute, deci de la nume incepe bataia de joc.
Si nici Superman sa fii si nu vei vedea sau auzi diferenta intre handsfree de 100$ si 500$.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 11:06 AM
Eu sunt utilizator Apple, intrucat nu am gasit nicaieri in alta parte experienta de utilizare pe care am gasit-o in “ecosistemul informatic” Apple. Nu ma simt retard folosind produsele lor. In nici un caz nu ma simt mai putin retard decat unul care jigneste permanent clientii Apple si produsele Apple. Este alegerea fiecaruia ce foloseste, in concordanta cu bugetul si cerintele pe care le are. Radu, de ce permiti jignirile pe care acest trol, Gaelex, le posteaza permanent in comentarii ? Folosind un astfel de limbaj se descalifica si permitand un astfel de limbaj te descalifici si tu.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 11:10 AM
dar stii ca aceasta sintagma cu “ecosistemul” vine dintr-un marketing pervers al apple care au inventat termenul ca sa te simti implinit doar dupa ce ai construit un lineup complet de chestii overpriced. nu faci decat sa confirmi apple blindness
lucian(Citează)
14/12/2020 la 11:29 AM
Lucian, nu e doar marketing, e vorba de user experience. Nu ma intereseaza marketingul Apple, ci doar efectiv experienta de utilizare pe care mi-o ofera produsele lor. Apple au fost suficient de inteligenti incat sa ofere un sistem integrat. Microsoft, avand 95% din piata sistemelor de operare desktop, ar fi putut sa o faca, atunci cand au avut telefoanele cu Windows Mobile, dar nu au facut-o. Sunt implicat in IT de prin 1995 si am schimbat in ultimii 10 ani zeci de telefoane, laptoape, smartwatch, in general flagship-uri la acel moment. Am sfarsit in a ma intoarce la Apple, chiar daca nu sunt de acord cu destule aspecte din ceea ce fac ei. Fiecare are dreptul sa aleaga pentru el. Asta nu inseamna ca trebuie sa ii consideram pe ceilalti orbi, retarzi etc. Tine de un anumit nivel de educatie si de acceptarea faptului ca ceilalti pot avea alte opinii.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 11:30 AM
pentru ca Apple vinde emotii, cand folosesti produse apple automat te classezi intr-un ecosistem superior resturilor cu Android, faci parte din clasa selecta a lumii care intelege calitatea si eleganta.
Radu(Citează)
14/12/2020 la 11:37 AM
iStyle a deschis magazin acolo pentru că are și service-ul și poate să mai atragă clienți. Oricum e și punct de distribuție acolo, când am mers la service tocmai se umplea o mașină FAN Courier cu comenzi online. Deci nu e o mișcare neapărat greșită.
Radu(Citează)
14/12/2020 la 11:58 AM
exact, un ecosistem plin de orgolii
or fi mai bune, subiectiv, pentru cine se pricepe… pt restu e chestia aia scumpa care te baga in “clasa selecta a lumii care intelege calitatea si eleganta”
vrajeala maxima, e plin de cocalari in ecosistem
lucian(Citează)
14/12/2020 la 11:39 AM
Și eu pot să te consider retard pentru alegerile pe care le faci. Judeci oamenii pe niște considerente cel puțin bizare.
În știrile de mai sus mai ai un magazin în care poți pune mâna pe produse Apple fără să plătești, având în vedere că nu ți le permiți (comentariu făcut în același mod în care le faci tu pe ale tale, poate vezi cum e).
Radu(Citează)
14/12/2020 la 8:49 PM
Evident, doar un retard putea să cumpere atâtea tancuri premium in World of Tanks. Din păcate nu am găsit organizație UE care să investigheze jegurile făcute de o companie mizerabilă.
Uneori oamenii trebuie protejați de prostia lor, altfel am bea toți clor ca să scăpăm de coronavirus.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 11:44 AM
La faza cu Apple: oamenii ăia vând orgolii, de asta au succes. Produse care arată foarte bine, luxury, scumpe, chestie văzută bine în societate. Nu o spun cu răutate, ăsta e adevărul. Dar lăsați textele cu “merg mai bine” că nu se mai aplică de ani buni. Deja orice smartphone de 300 de lei face mai mult decât avem nevoie. Apple e ptr oameni cu bani și este o fiță, nu-ți permiți > recunoaște asta și mergi mai departe ce mare chestie…
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 12:15 PM
Nu o spui cu răutate, o spui cu minte îngustă. Îți spune cineva mai sus că PENTRU EL A MERS MAI BINE, dar nu, n-are cum, sigur vorbește prostii.
Iar despre telefonul de 300 de lei, nu, nu face tot ce avem nevoie (mulți dintre noi) și de-aia nu luăm de-alea. Aici se vede cât de dubios înțeleg unii valoarea adusă de obiecte: să nu pui preț pe ceva ce folosești tot timpul și în care stochezi o groază de date e cel puțin ciudat.
dam167(Citează)
14/12/2020 la 1:22 PM
Nu prea, telefonul de 300 de lei merge mai greu decat unul de 2000 de exemplu. Indiferent ca e Apple sau Samsung.
Alex(Citează)
14/12/2020 la 1:47 PM
Pai aia e, ca nu arata foarte bine, daca pui noul iPhone 12 langa Samsung S10, care e deja vechi, pare mai premium Samsung. Nu contesta nimeni ca au alte avantaje, inclusiv suport pe mai multi ani, dar raportul pret/calitate este meh.
Anda(Citează)
14/12/2020 la 1:59 PM
Ăsta este cel mai penibil comentariu pe care l-am citit.
Puțin îmi pasă de societate. Produsele Apple sunt premium și din punctul meu de vedere, întreg ecosistemul merită fiecare bănuț. De fapt, doar Apple are un ecosistem.
Claudiu(Citează)
14/12/2020 la 11:59 AM
“Oracle mută HQ-ul din California în Texas.” – si Elon Musk s-a mutat in Texas si parca zicea ca o sa mute sediul Tesla acolo .. din cauza taxelor dar si ca s-a ofticat mult in primavara la primul lockdown
Catalin Istratoiu(Citează)
14/12/2020 la 12:34 PM
Ia direcționează-ți orgoliul în altă parte cu tot cu aifonul din buzunar, specialule.
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 12:40 PM
Ironia e că nu ne considerăm speciali (vezi că aifonul meu fu 500 de lei, nou), ci ne vedem de treabă. Apare câte unul ca tine care a deslușit ițele universului și a făcut el calculele pentru noi. Scrie măcar de unul singur pe o hârtie ce se poate face cu un telefon mobil, să vezi că sunt destule și că îl folosești mai mult ca pe o mașină. Măcar documentează-te și analizează puțin, că de părei înguste e plin internetul.
dam167(Citează)
14/12/2020 la 12:47 PM
Mihai, eu nu ma consider deloc special pentru faptul ca folosesc produse Apple. Este doar o simpla alegere pe care mi-am asumat-o. Comentariul tau insa denota niste frustrari evidente.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 12:46 PM
Nu ți se pare ciudat că nu ești capabil să comentezi fără să mă jignești și s-o arzi superior?
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 1:47 PM
Ție nu ți se pare ciudat să repeți niște lucruri pe care le vezi ca fiind adevărul, fără să te intereseze ce îți spun alții? Ai stabilit că Apple e pentru oameni cu bani, deși există n articole care compară niște lucruri și îți arată că nu e chiar așa. Lumea îți arată că nu numai oameni cu bani folosesc produse Apple, iar telefonul mai scump de 300 de lei n-are legătură cu Apple. Dar o ții pe a ta, ca și cum toți restul am fi idioți. Asta e mai rău, pentru că îi jignești pe mai mulți, mai ales că cei care au încercat să-ți explice niște lucruri (pe aici, nu neapărat la articolul ăsta) n-au făcut-o ca să te bage în vreo sectă, ci s-au gândit că poate nu le cunoști și na…
După raționamentul tău n-ar trebui să ne luăm nici ceasuri sau mașini scumpe, sau să fim considerați bogați înainte să ni le cumpărăm, altfel suntem fraieri. Nu te da jignit când tu iei peste picior mulți oameni fără să studiezi măcar problema.
dam167(Citează)
14/12/2020 la 2:29 PM
Mihai, nu te-am facut frustrat. Dar comentariul tau asta exprima, frustrari.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 12:57 PM
Comentariul meu a fost strict legat de compania Apple și de telefoane în general. După care a apărut unul care a început să mă jignească apoi tu care ai preluat ideea de special > foarte personal, de ce… naiba știe dar totuși nu ai pierdut ocazia să mă faci frustrat. Sunteți super, băi, supeeer.
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 1:58 PM
Dragilor, comentati degeaba. Dovezile mai jos:
https://www.apple.com/shop/product/MWUG2LL/A/pro-stand – 1000$
https://www.apple.com/shop/product/MX572ZM/A/apple-mac-pro-wheels-kit – 700$
Imi cer scuze pe aceasta cale, rotitele nu sunt 500$ pentru ca de fapt sunt 700$
Dar voi laudati in continuare ecosistemul Apple si produsele lor minunate in timp ce va violeaza portofelul.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 2:26 PM
Nimeni nu violeaza portofelul nimanui. Este alegerea fiecaruia sa plateasca. Daca X doreste sa dea 1000 USD pe o cutie de chibrituri, este alegerea lui, nu violarea portofelului. Dar …. “cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia”.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 5:38 PM
Da, alegerea lui/ei. Dar sa nu imi faca mie teoria chibritului ca produsele Apple sunt minunate.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 2:07 PM
Intre timp Google is down …
Nexxus(Citează)
14/12/2020 la 2:24 PM
Legat de supararile din comentariile de mai sus, vreau doar sa zic ca asa cum exista Supreme, Ralph Lauren, Hugo Boss samd in domeniul hainelor, asa e normal (in capitalism) sa existe si branduri de tehnologie care sa aiba preturi foarte mari.
Ele se adreseaza in principiu oamenilor care au foarte multi bani si vor o experienta premium. In plus, atunci cand ai foarte multi bani, e chiar pacat sa iti iei o pereche de sosete de 10 lei cand poti sa-ti iei una de 100 de lei.
E o atitudine pe care saracii nu o pot intelege, asta e parerea mea.
BGDN(Citează)
14/12/2020 la 2:54 PM
Nu cred că e vorba de sărăcie, ci de educație și cultură. Eu probabil n-o să-mi permit niciodată un Bentley, dar nu mi se pare nici că n-ar trebui să existe, nici că ar trebui să fie mai ieftin și nici că sunt fraieri ăia care cumpără.
La haine sunt unii care caută Hugo Boss prin outlet-uri și iau la preț de Zara, dar apoi îi vede Gaelex pe stradă și stabilește el că au făcut rate pentru blugi. Iarăși, nici o legătură cu sărăcia.
dam167(Citează)
14/12/2020 la 2:33 PM
Taci ma ca nu știi tu ce urechi fine au ăștia, doar apple poate sa facă niște căști pentru urechile lor, muzica asta de pe youtube red trebuie ascultată cu echipament scump, ei se respectă :)
Pmk(Citează)
14/12/2020 la 2:45 PM
Ah acum am înțeles nivelul discuției. Păi uite, eu nu te fac meltean orgolios dar comentariile tale asta exprimă. Bun așa? Hai noroc 🙃
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 2:57 PM
Ca veni vorba de nivel, Mihai. Nu mai folosi cuvinte al caror sens nu il cunosti. Have a look to DEX.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 2:48 PM
Le-au zis Max, dar nu știu de ce AirPods ar trebui să ducă la ceva micuț – la ei tot ce-i boxă e pod.
Îți garantez eu că auzi diferența la niște Sony de 100$ vs. unele de 300$, chiar și pe YouTube. Am vrut să mai zic ceva, dar las-o așa.
dam167(Citează)
14/12/2020 la 8:34 PM
Air much? De 10 ani de când se chinuie sa impună Air ca însemnând produse mici, ușoare, începând cu laptopul de băgat în plic.
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 3:03 PM
Mă, ce ai tu se numește analfabetism funcțional și nu mai dau explicații pentru că nu am cui. Apoi e super trist ce zici, că nu mă interesează ce spun alții – păi nu ma interesează, pot să-mi formez păreri și singur, tu poți? Și pe bune acuma, tu așa comunici cu oamenii care au păreri diferite de ale tale, îi jignești? De unde veniți fraților cu atitudinile astea…
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 3:48 PM
Eu cred că tu nu știi ce e aia analfabetism funcțional. Părerile ți le formezi singur după ce citești și ce spun alții – mai ales când ăia alții folosesc toate obiectele de care vorbim. Chiar și când ai păreri de care ești tu convins, nu înseamnă că alea sunt adevărul absolut – de aia le zice păreri. Ar trebui să te intereseze ce spun alții, chiar dacă nu ești de acord, că părerile se formează după ce aduni mai multe argumente și puncte de vedere, nu în vid.
Îmi pare rău că te simți jignit, dar cum cracterizezi pe cineva pe care nu-l interesează ce spun alții, într-o discuție publică?
dam167(Citează)
14/12/2020 la 3:06 PM
Aw, acum am ajuns la nivel de grădiniță: ești prost – ba nu, tu ești – ba nu, tu! 🤣
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 5:55 PM
Tu ai anumite probleme, devine evident asta. La tine totul se reduce la jigniri, in a jigni pe altii sau a te considera jignit. Daca te-am rugat sa arunci o privire in DEX nu inseamna nicidecum ca te consider prost. Doar ca nimeni nu le stie pe toate si personal consider ca permanent invatam.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 3:31 PM
Acum vreo luna se zice ca Take 2 o sa cumpere Codemasters. Nici nu stiu care sunt mai dubiosi dintre ei si EA. Pacat de seria F1, oricum.
Sol(Citează)
14/12/2020 la 4:26 PM
Mai exista un colt pe acest internet unde putem avea o discutie decenta, civilizata si din care sa ramanem cu ceva util?
Ciprian(Citează)
14/12/2020 la 5:13 PM
Ceva util cu adevărat costa 500$, restul sunt prostii pt saraci necunoscatori si neapreciatori de “ecosistem” =))
Pmk(Citează)
14/12/2020 la 5:12 PM
De cate ori apare Apple in discutie, se duce draq calitatea comentariilor. Randurile se impart intre analfabetii pacaliti de apple si superiorii care stiu ei sigur chestii, ca ei pot gandi :)
Am o intrebare pentru toti astia care va luati de Gaelex: ati vazut ca el nu prea va mai baga in seama? Voi de ce va atacati la orice mizerie tasteaza el pe-aici?
varucu(Citează)
14/12/2020 la 8:43 PM
Nu am ce sa bag în seamă, nu găsești să îmi combată scuturatul sacului de șobolani cu argumente.
Cum naiba să susții rotitele Apple când poți să iei tava cu tot cu roti din IKEA cu 25 de lei? Sau suportul de ecran când în 2-300 de lei găsești niște brațe articulate în toate felurile?
Gaelex(Citează)
14/12/2020 la 5:17 PM
Si apropo Radule, ca poate tu te bucuri ca-ti creste numarul de comentarii: mizeriile nu se opresc la Gaelex si vrei nu vrei, din respect pentru ceilalti care mentin tonul decent aici (chiar daca uneori se mai abat, cu totii avem zile mai proaste), va trebui sa faci “curatenie” printre comentatori.
varucu(Citează)
14/12/2020 la 6:03 PM
🤣 mă tu ești un padarox!
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 5:31 PM
Căștile sunt între câțiva lei și 50 de mii de euro, de ce se cutremură toată planeta la unele de 500$? doar pentru că le face/vinde Apple?
dam167(Citează)
14/12/2020 la 5:58 PM
Haterism-ul anti-Apple este fara limite. That´s why. Eu unul nu inteleg inversunarea asta.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 6:10 PM
Iti voi raspunde cu un proverb care ti se potriveste: “Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere”.
Gerry(Citează)
14/12/2020 la 7:50 PM
Mai lasă-ne ca ni se rupe de marul tau scump.
Justin(Citează)
14/12/2020 la 9:04 PM
Argumentele tale nu pot fi combătute în mod rațional, pentru că numai tu le înțelegi. Atât suportul ăla cât și roțile sunt pentru un monitor de 6000$ și un tower care începe tot de acolo. Și culmea, nu ești obligat să le cumperi, că lada are picioare și monitorul îl pui pe un braț dar…nu cred că unul de 300 de lei. Dar fie, ești consternat, ți s-au aburit ochelarii, ți s-a albăstrit monitorul, am înțeles, le-ai jurat ălora răzbunare, ce legătură are asta cu căștile? Le cheamă Air și nu-ți sună ție bine? ăsta e motiv?
De asta există pe lumea asta chestii ieftine, ca să le cumperi când ești consternat că fac alții ceva mai scump care ți se pare ție că nu merită – așa e, nu merită pentru toată lumea. Dar să-i faci pe proști pe unii care folosesc de 10-15 ani niște produse și sunt mulțumiți de ceva sună nu știu… ireal.
dam167(Citează)
15/12/2020 la 5:28 AM
Șoc. Groază. Și suport pentru 2 (două) monitoare în sub 300 de lei:
https://www.pcgarage.ro/suport-tv-monitor/arctic-cooling/z2-basic-13-27-inch-negru/
Dacă ai luat pantofi de 500 de lei, vrei și șireturi de 50 de lei? Nu, prea ieftin, 100 de lei! Faptul că monitorul sau desktopul costă mii de $ nu înseamnă că accesoriile trebuie să coste sute.
Gaelex(Citează)
15/12/2020 la 9:43 AM
@Gaelex tu nu faci comparatia corecta. Mac Pro / Monitorul de 6000 de USD comparate cu alte produse din acelasi range sunt extraordinare.
Tu compari un monitor profesional, dedicat unui segment foarte mic de oameni, cu un monitor de pe emag de 500 de lei.
Mai uita-te, ca e plin youtube-ul de oameni care au monitoare de zeci de mii de euro, sa vezi ce zic aia
Faptul ca comentezi tu, Gaelex, fara sa stii ce vorbesti despre un subiect care te depaseste, ii lasa rece si pe Apple si pe cei ce le folosesc produsele
Corcoran(Citează)
15/12/2020 la 10:03 AM
Din pacate esti dovada vie si exemplificare a analfabetismului functional pentru ca eu nu compar nici monitorul Apple si nici desktopul Apple cu nimic.
Mai citeste o data, asaza-te intr-un colt sa cugeti si poate va da peste tine revelatia ca eu am zis doar de accesorii si periferice.
Gaelex(Citează)
15/12/2020 la 12:28 PM
@Gaelex
Nu e vorba de comentariul tau de mai sus in sine, e vorba de ideologia ta ca Apple face produse scumpe si sunt mult mai slabe pentru ceea ce fac.
Si eu ti-am spus ca tu compari mere cu pere.
De exemplu castile air pods, daca le compari cu alte casti de 200 Euro sunt scumpe, dar daca s-ar ridica la nivelul unor Sehnheiser 850D atunci tocmai au lansat niste casti de top wireless cu capace detasabile care costa 70 lasuta din pret
las-o jos cu cuvintele bombastice, tu nici nu stii sa spui pe silabe analfabetism functional, il iei doar cu copy paste :)
Corcoran(Citează)
14/12/2020 la 9:10 PM
🤣
Mă declar fan Gaelex!
Mihai(Citează)
14/12/2020 la 11:27 PM
Mai bine dadeau Deutsche direct Airpod-urile vietii, asa facea trafic si subiectul asta :))
Vijan(Citează)
15/12/2020 la 12:46 AM
Avand in vedere ca sunt Designed by Apple … arata oribil. Cred ca si Steve Jobs ar zice pass la asa design. Plus la pretul asta gasesti niste casti de Brand-uri mult mai misto si cu o calitate cu mult peste.
Alex.M(Citează)
15/12/2020 la 12:53 AM
Le-ai testat de scrii inepția asta? Întreb doar :)
Claudiu(Citează)
15/12/2020 la 2:08 AM
Luasem de Black Friday casti de la Nura – https://www.nuraphone.com/ la jumate de pret 199 EUR, si sunt net superioare altor produse in pretul actual. Vedeti video. :)
(am luat de pe https://drunkat.es)
Asa ca pretul Apple m-a ajutat sa fiu multumit de alegerea facuta. Folosesc produse Apple, dar consider ca aceste casti de la ei trebuiau sa fie in jur de 300-400 EUR maxim.
Andu Potorac(Citează)
15/12/2020 la 10:57 AM
3-400 eur sunt Sony și Bose, care sunt mult mai prost construite. Faptul că la AirPods Max poți schimba bureții le face mult mai durabile în timp. Presupunând că se aud cam la fel, merită mai mult chiar și numai pentru construcție și conectivitate – merg mult mai bine cu iOS și MacOS decât restul. Că asta înseamnă 450 sau 500, nu știu.
Dacă review-urile vor arăta că sunt comparabile cu căști pe fir de 3-400$ (ca sunet zic) o să fie o afacere chiar bună. Probabil că a doua generație va fi chiar mai bună, deși prețul nu cred că va scădea.
dam167(Citează)
15/12/2020 la 9:37 AM
Hahahahaha, am ras. Pe langa S20 si iPhone 7 e top.
Corcoran(Citează)
15/12/2020 la 10:04 AM
Accesoriile trebuie să fie și ele de calitate, iar alea de calitate de obicei nu sunt cele mai ieftine. Tu trollezi aiurea. Monitorul ăla are 32” și 7.5 kg, iar suportul e pentru monitoare de 27” și greutate maximă de 8 kg – nici măcar nu se potrivesc.
dam167(Citează)
15/12/2020 la 2:16 PM
Arctic este un brand de foarte buna calitate, am luat primul model care era disponibil pe stoc. Au si pentru monitoare sau TV-uri mai mari si mai grele, au si cu hub de porturi USB… si nici unul nu costa 1000 de $.
Gaelex(Citează)
15/12/2020 la 12:56 PM
Se spunea în copilărie „cine zice, ăla e!”. Uite aici, rar, pentru obsesia ta cu roțile și piciorul:
Roțile și piciorul sunt accesorii create pentru 2 produse produse în serii mici. Roțile sunt bune doar pentru Mac Pro, iar piciorul e doar pentru Pro Display XDR. Nu le poți pune la mobilă sau la alte monitoare. E complet deplasată comparația cu ceva destinat consumului larg. Nu sunt accesorii/periferice la modul general și compatibile cu n produse, de asta sunt așa scumpe.
Notă pentru cei ce gândesc chiar mai lent decât Gaelex: asta nu e o justificare, nu e „luat apărarea”, e abordarea unei companii. Nu le lua dacă nu merită pentru tine, așa cum nici eu n-am de gând să cumpăr un Mac Pro, roți sau monitorul ăla.
dam167(Citează)
15/12/2020 la 2:15 PM
Da, cum ar fi ca sireturile de la Adidas sa nu se potriveasca la Nike sau Under Armour. Sunt niste roti nenorocite si un suport, nici daca era facut pentru statia spatiala in serie limitata de 1 bucata nu costa atat!
Dar continuati, continuati, circulati.
Gaelex(Citează)
15/12/2020 la 2:15 PM
Pe scurt:
– Prețul căștilor nu e exagerat având în vedere cât costă niște căști de calitate apropiată, presupunând că vor fi de aceeasi calitate ca restul produselor Apple. Dacă vrei neapărat să iei la bani mărunți poți să argumentezi că ar fi ceva mai scumpe decât unele modele, dar e dificil să argumentezi obiectiv o chestie atât de subiectivă. Mi se pare un preț acceptabil.
– Pretul roților și suportului de monitor e o bătaie de joc. Argumentul cu serie mică nu ține – costurile de producție nu sunt atât de mari. Argumentul cu calitatea nu ține – e prea mare diferența între funcționalitate și preț. Singura variantă, din punctul meu de vedere, e că Apple a cerut prețul ăla pentru că poate și pentru că știe că va găsi niște fraieri/snobi care să plătească.
Giani Mucea(Citează)
15/12/2020 la 3:27 PM
Când stai să te gândești (dar nu ca Gaelex, gen chiar să gândești) care e ținta unor accesorii ca alea da, sigur vor fi fraieri care să plătească – dar ăia vor comanda Mac Pro-uri de zeci de mii de $, pentru ei contează mai puțin. Iar ăia sunt așa puțini încât profitul absolut nu e mare. De fapt profitul e mic la toate desktopurile Apple, se presupune că de asta se și fac update-uri așa rar. Pe de altă parte, ce fac ei e over-engineering, iar rezultatul contează pentru puțină lume – e așa important să n-ai nici un cablu într-un tower? cine caută raport calitate/preț n-o să fie dernajat de niște cabluri într-o carcasă.
Nu sunt singurii care fac asta oricum. Tactical Top Plate pentru camerele RED costă 850$ și e o placă din aluminiu (115×102 mm) cu niște contacte pe ea. Un SSD de 480 GB (demonstrat ca fiind generic, fără firmware sau controller specific) costă 1450$ – la fel și acolo, o cameră cu accesoriile minime pentru funcționare e zeci de mii, te mai împiedici de câteva sute? Sunt produse care n-or să merite niciodată, dar raționamentul nu e general valabil.
dam167(Citează)
15/12/2020 la 3:57 PM
Ideea e că nu îi înțeleg nici pe ăia care își cumpără roțile de 700 usd ca accesoriu la mac-ul de 20 000, deși înțeleg mac-ul de 20 000.
Nu e vorba aici de raport calitate/preț. E vorba de raport calitate/preț în contextul funcției pe care o îndeplinește obiectul. Poate că mac-ul ăla de 20000 e mai scump cu 5000 decât un PC echivalent, dar pot înțelege omul care plătește cei 5000 chiar și pentru funcția de a nu fi nevoit să tolereze Windows pe durata de viață a produsului. Roțile de 700? Nu. Realitatea e că oamenii le cumpără pentru că sunt produse originale și arată bine.
N-am zis că ar fi singurii, RED sunt la fel de șmecheri din punctul ăsta de vedere.
Giani Mucea(Citează)
16/12/2020 la 9:33 AM
Cam tarziu, dar imi dau si eu cu parerea.
Daca exista produsul A cu pret 100 si produsul B cu pret 200 si 10% mai bun decat produsul A (la performanta, calitate, aspect etc), pentru majoritatea cumparatorilor nu merita sa plateasca diferenta mare de pret pentru diferenta mica de calitate.
Dar daca veniturile sunt de 3 ori mai mari, diferenta de pret nu mai conteaza si vrei “ce este mai bun”. Perceptia privind raportul calitate/pret se schimba.
Bineinteles, nu ai da 400 pe produsul C care este doar cu 15% mai bun decat produsul A; doar daca veniturile se mai tripleaza inca o data :)
MihaiC(Citează)
16/12/2020 la 9:53 AM
De la un punct vei plăti tot mai mult pentru îmbunătățiri foarte mici – e valabil pentru orice obiect și e un concept similar cu diminishing return. Unde greșești tu cu raționamentul sunt banii, unde lucrurile nu stau așa. A câștiga de 3 ori mai mult nu înseamnă că arunci cu banii pentru că vei ajunge la același raport cu unul care câștigă puțin dar cheltuie puțin. Dacă stai să analizezi puțin ai să vezi că echipamentul audio e cumpărat de profesioniști și pasionați, ultimii nu sunt neapărat cei mai bogați, dar au niște priorități stabilitie. Observ că pentru mulți e greu de înțeles cum un om poate da o mie de euro pe căști, dar să nu caute alte electronice sau haine scumpe. Poate n-are TV, n-are mașină și nici un PC scump. Oricum veniturile nu au salturi exponențiale, ci fluctuează în timp, importante sunt decizii pe care le iei tot timpul, degeaba aștepți să trăiești liniar.
Normal că atunci când abia trăiești n-o să-ți permiți lucruri scumpe, dar atunci n-o să dai nici o mie de lei pe căști, așa că nu contează că astea sunt 550$ sau 350$.
Tu nu ai da de 3 ori mai mult fără un venit triplu, dar pasionații vor da. Dau și vor da. Dacă ai oameni pasionați de ceva în jurul tău întreabă-i.
dam167(Citează)