►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am rămas uimit de tupeul grotesc al Gabrielei Firea de a-i acuza pe alții că fură noaptea ca hoții la sectorul 1, după ce acest termen a fost folosit pentru a descrie fix cum a încercat partidul ei să modifice legile justiției pentru ca tătucul Dragnea să scape de pușcărie.
Dacă se mai îndoia cineva că orașul trebuie să scape de femeia aceasta, momentul de acum ar trebui să alunge orice îndoială. Nu uitați de încercările Gabrielei Firea, membru “de linia întâi” în PSD, după cum a descris-o chiar șeful partidului zilele trecute, de a împiedica fix protestele împotriva furturilor în noapte, ca hoții, pe care le practica PSD.
Nu uitați de acel târg de Crăciun pe care voia să-l organizeze chiar în Piața Victoriei sau de felul în care Firea și-a luat concediu chiar înainte de protestul din 10 august 2018, că știa că ordinul era să fie bătuți protestatarii și nu voia, probabil, să piardă voturi din motivul acesta. Nu uitați și de momentul când făcea mișto de femeile ce construiesc în spital în București, pe când Firea, cu toate resursele primăriei la dispoziție, ne-a arătat doar macheta unuia promis în campanie.
Firea este primul primar al capitalei care candidează pentru un al doilea mandat și nu-l obține. Chiar și după ce oamenii i-au zis la urne să plece acasă, și-a mai dovedit încă o dată caracterul în postarea de mai sus. Cu adevărat de linia întâi pentru PSD, se potrivește bine acolo, planificând bâlciuri în parc și dând gratuit fasole la ceaun. Probabil la plecarea din primărie va scuipa pe jos și va spune “oricum sunteți un oraș de kkt”.
Iar pe Tudorache sper să-l caute un pic pe la buzunare parchetul pentru încercarea de a frauda voturile la sectorul 1 și, după cum se zvonește, niște probleme cu licitații făcute pentru tablete.
Uitați-vă la imaginile de mai jos în care fostul primar al sectorului vorbește din mijlocul unor “susținători PSD” veniți la biroul electoral de sector. Oamenii ăia arată de parcă ar protesta și pentru 20 de lei, nu uzualii 50 de lei dați de pesediști. Uitați-vă ce adunătură de fețe triste care încearcă să pară că vor să-și susțină edilul.
Un pic mai încolo, Tudorache era susținut și de niște malaci care aminteau de unii ce l-au susținut cândva și pe Dragnea.
Să ne amintim cronologia pe scurt a aventurilor de la sector 1:
Nu m-ar mira ca în viitor să-l vedem pe Tudorache la închisoare pentru încercarea de fraudare a votului. Și ar trebui să investigheze cineva cum au ajuns înregistrări de pe camerele de securitate din Biroul Electoral de Sector 1 la Antena 3. Că na, nu degeaba este BES1 în clădirea Primăriei și sub sediul de campanie al lui Tudorache, nu?
Între timp, în localitatea Moldova Nouă s-a decis deja reluarea votului pe 11 octombrie, după ce primarul PSD în funcție intrase ilegal în cursa electorală. Ca la PSD. Eu am mai zis-o, nici un om normal la cap, nici un om cinstit și corect, nu are cum să susțină un astfel de partid.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
37 comentarii
02/10/2020 la 12:17 PM
Pai si atunci de ce voteaza toate prospaturile de peste 60+ cu ei?
Care e logica lor?
Mici si bere(Citează)
02/10/2020 la 2:44 PM
Unii voteaza de foame, cum zicea alt blogger, altii voteaza ca sa nu piarda privilegiile obținute
Justin(Citează)
02/10/2020 la 2:49 PM
Oamenii de 60+ ani au zero simt civic sau educatie politica. Ei stiau ca votul e chestia aia la care pierzi timp ocazional sa pui stampila pe aia la putere. Atunci Ceausescu, acum urmasii lui.
Ani de propaganda PSD i-au convis ca “toti sunt la fel” “vin ai nostrii, pleaca ai nostrii, noi ramanem tot ca prostii” si alte lozinci minunate. Rezultatul e ca voteaza doar cu aia care le dau ceva direct. Bani sau mancare.
Claudiu(Citează)
02/10/2020 la 12:27 PM
Oamrni normali la cap, dar care sunt dependenti de psd, o sa voteze in continuare cu ei. Cei angajati la primarie care nu fac practic nimic, cei pentru care singurul venit e ajutorul de la primarie, etc. Si unii dintre ei sunt absolut normali, dar toti sunt prinsi intr un sistem din care nu pot iesi usor.
Alin(Citează)
02/10/2020 la 12:28 PM
Cred ca cineva si-a batut joc de terminatii aia de la antena 3 pentru ca o simpla verificare basic arata ca nu e nimic dubios acolo. Dar, sunt, ca de obicei, chestii scoase din context pentru ca de doua zile nu zic nimic de membrul partidului lui Dan Voiculescu care era si el pe acolo. Oricum, tiate aceste actiuni nu vor avea nici un rezultat – stie toata lumea ca nu reuseau nimic, dar vor sa tina votantii calzi cu mizeria asta.
SIlviu(Citează)
02/10/2020 la 2:43 PM
Terminatii aia de la Antena 3 nu tin cont de realitate. Se leaga de orice sfert de imagine scoasa din context ca sa-si faca emisiunile.
Andrei G(Citează)
02/10/2020 la 3:11 PM
Goana dupa rating. Rating mare = bani. Stiu foarte bine care e treaba dar scandalul atrage spectatori. La fel cum se scalambaie unii pe youtube ca sa atraga privitori. Sau ca unii blogheri care scriu tot felu de trasnai ca sa atraga clicuri. Totu se reduce la banuti.
In alta ordine de idei, fara nici o legatura cu politica, madam clotilde imi e profund antipatica asa ca om.
Blackskull(Citează)
02/10/2020 la 3:46 PM
Nu si-a batut nimeni joc de ei. Stiu exact ce fac si sunt niste mizerabili.
Discrediteaza in orice fel tabara adversa(USR+) astfel incat acestia sa-si consume energia demontand acuzatii false in timp ce ei(PSD) se pot focusa pe treburile lor. E traba de manual.
Cosmin(Citează)
02/10/2020 la 12:30 PM
Exit poll-ul a fost un mare rateu, nu cred că poate fi folosit ca argument aici.
Nici una din estimări nu a fost aproape.
Emil C(Citează)
02/10/2020 la 2:06 PM
dar daca exit-poll-ul a fost corect si intre timp s-au modificat din date? varianta asta nu poate fi adevarata?
un om(Citează)
02/10/2020 la 3:08 PM
@un om, dar daca si tu faci parte dintre pierzatori si tii neaparat sa confirmi titlul acestui articol?
“Tupeul grotesc al pierzătorilor”
Nu poate fi si varianta asta adevarata?
Andrei G(Citează)
05/10/2020 la 9:53 AM
Da, dar pe de alta parte este curios cum eroarea a fost in defavoarea alora care nu au avut 15 reprezentanti in sectiile de votare aferenti celor 15 partide si partidulete de care nu a auzit nimeni.
nashu_mare(Citează)
02/10/2020 la 12:37 PM
Vreau doar sa mentionez ca in incercarea de a expune cat mai succint sirul intamplarilor, faci greseli si denaturezi adevarul. Spre exemplu, asta este fals: “în noaptea alegerilor, reprezentanții USR-PLUS care păzeau clădirea văd că niște oameni umblă cu procese verbale.”. Nu in noaptea alegerilor s-a intamplat asta si am dubii si cu privire la faptul ca cei de la USR PLUS au fost cei care l-au vazut primii pe barbatul care plimba procese verbale (nu am putut gasi inca sursa care spune clar cine a depistat persoana – dar imi amintesc ca era vorba de un reprezentant PNL).
BGDN(Citează)
02/10/2020 la 12:40 PM
Iata si sursa, e vorba de o femeie candidat la consiliul local din partea PNL: https://newsweek.ro/politica/consilierul-pnl-care-l-a-prins-pe-omul-lui-tudorache-cu-procesele-verbale-povesteste-momentul
De asemenea, mai sunt si alte chestiute poate mai putin importante pe care de asemenea le-ai gresit. Nu vreau sa-ti scot ochii acuma, dar daca tot ii atacam pe cei de la Antena 3 ca sunt banditi si denatureaza adevarul, hai macar sa nu facem si noi la fel – chit ca din neatentie si fara interese ascunse.
BGDN(Citează)
05/10/2020 la 9:49 AM
LOL, newsweek nu este niciodata o sursa independenta pentru a indica adevarul despre ce a facut PNL. Newsweek are contract cu PNL pentru imagine.
nashu_mare(Citează)
02/10/2020 la 12:42 PM
Un candidat corect nu are replici.
me(Citează)
02/10/2020 la 2:01 PM
eh, de fapt explicatia e ca a inceput campania electorala pentru parlamentare
si vad ca PSD aplica tactica lui Trump, adica se victimizeaza decredibilizand institutiile statului si distrugand increderea votantilor in procesul de vot
adica, daca vor pierde (si) la parlamentare, va fi din cauza ca au fost furati
Marean(Citează)
02/10/2020 la 2:51 PM
Bre vezi ca Trump sustine ca votul prin corespondenta nu este pus la punct, nu trebuie folosit un sistem nesigur. Vezi ca sunt destule cazuri care il sustin, dar presa nu le vede pentru ca scopul scuza mijloacele.
Uite la noi unde se voteaza la urne si cate probleme apar. Imagineaza-ti ce ar insemna votul prin corespondenta. In ziua votului castiga cineva si o luna mai tarziu, cand livreaza posta, rezultatele se schimba.
Valentinul(Citează)
02/10/2020 la 4:42 PM
ar fi interesant de aflat de ce numai republicanii cu Trump in frunte sunt ingrijorati de fraudele la votul prin corespondenta, in timp ce democratii nu sunt, dar ok, daca stii tu cum sta treaba atunci presupun ca nu imi ramane altceva de facut decat sa iau de bun ce zici, gata, sunt convins, e clar ca mainstream media = fake news dupa cum sustine de altfel si nea covid.
Marean(Citează)
02/10/2020 la 5:00 PM
În general republicanii încep prin a fi îngrijorați de orice metodă care ar permite democraților să voteze și apoi reușesc să găsească și pretexte. Realitatea e că frauda la votul prin corespondență e statistic nesemnificativă. E tot greu de organizat, mai ales pe scară largă, și vine cu pedepse care fac să nu merite deranjul. Da, e ceva mai probabil ca un buletin de vot prin corespondență să fie anulat pentru că Vasile nu știe să îl completeze și nu e nimeni acolo să îi arate, dar asta e o problemă ușor de rezolvat.
Pe scurt: votul prin corespondență e suficient de sigur; republicanii, ca pesedeul, câștigă dacă vin puțini oameni la vot; deci găsesc metode de a face votul mai dificil.
Giani Mucea(Citează)
02/10/2020 la 9:01 PM
Da, ai demonstart asta pe barba ta. Chiar nu realizezi dublu standard? daca vrei alegeri corecte esti de vina, dar pentru romania sunt convins ca ai o parere contrara.
In 2016 era discutia despre votul fara ID card in unele state. Democratii sustineau ca asta ajuta clasele dezavantajate. Sunt convins ca si masura aia era una buna, pentru ca nu are cum sa influenteze semnificativ rezultatele, toata lumea stie ca Trump nu are dreptate.
Valentinul(Citează)
02/10/2020 la 2:54 PM
Nu iti inteleg mirarea, Radu. Traiai cu impresia ca o banda de hoti mizerabili si incompetenti au vreun respect pt. oamenii pe care pretin sa ii reprezinte sau pt. democratie?
Pe mine ma amuza deosebit disperarea clara a mizerabililor de la PSD care vad ca pierd teren si putere cu fiecare runda de alegeri si stiu ca asta inseamna ca sunt tot mai aproape de a fi colegi de celula cu prietenul lor, Dragnea. Abia astept!
Claudiu(Citează)
02/10/2020 la 3:13 PM
Pastreaza replica asta si ptr anii viitori. Doar sa inlocuiesti psd cu pnl sau usr,dupa caz.
Blackskull(Citează)
02/10/2020 la 3:33 PM
PSD doar a tulburat apele, o diversiune ca sa scape de atentia publicului de cand cu bratul de procese verbale. Doar pt ca vb despre asta, confirma ca le-a iesit schema.
Valentinul(Citează)
02/10/2020 la 4:58 PM
De ce vrea PSD alegeri intr-un singur tur? Nu vad de ce ma pui pe mine să sustin pozitia democratilor, spune-ne tu de ce este nevoie de ea.
Legat de alegerile prin poștă exista conceptul de ballot harvesting. Gasesti oameni saraci, sau care depind de sistem pe care masinaria de campanie ii abordează. Cei de la campanie solicită votul prin poștă pt ei, oamenii il completează si după ce arată ca ai bifat ce trebuie primesc o răsplată. Un vot care nu este secret este controlabil.
La alegerile de la noi am vazut pe net cum primarii, sau stafful lor, transportau cu masinile pensionari la sectiile de vot. Cum crezi că ar merge votul prin corespondență in zonele alea?
Valentinul(Citează)
02/10/2020 la 5:04 PM
Minți. Ballot harvesting înseamnă altceva și e un proces legal, folosit în multe state, inclusiv de Trump.
Giani Mucea(Citează)
02/10/2020 la 5:39 PM
@Giani Mucea, esti putin in eroare. Procesul legal la care te referi tu este “ballot collecting”.
Termenul de “ballot harvesting” este folosit de cei care se opun procesului de mai sus si care considera ca poate fi folosit pentru a frauda alegerile / pentru a influenta optiunile de vot ale alegatorilor.
Revenind la discutia initiala, votul prin corespondenta nu mi se pare o idee prea buna, mai ales in societatea noastra in care sunt personaje/partide care urla ca au fost fraudati chiar si in conditiile actuale de vot (cu toate masurile de siguranta existente).
Iti imaginezi ce ar face PSD-ul in situatia votului prin corespondenta? Ar cere sa fie renumarate de 20 de ori voturile (pana la noile alegeri).
Andrei G(Citează)
02/10/2020 la 5:51 PM
Ai dreptate. Ideea e că ballot harvesting e o chestie reală doar în imaginația republicanilor. E o bastardizare a ideii de ballot collecting, prin adăugarea a ”OMG, îți dai seama că îi plătesc pe săraci să voteze cum vor ei deși nu am nici o dovadă că treaba asta se întâmplă pe scară largă” plus schimbatul numelui să sune mai amenințător. Chestii tipic republicane. Lets see how that works out for them.
Giani Mucea(Citează)
02/10/2020 la 9:07 PM
Intelegi ca asta se intampla si ca unii sunt prinsi facand asta? Dar realitatea nu conteaza, repetam ce ne-a invatat media.
Astept sa ne explici ca daca Tudorache fura cateva voturi asta nu conteaza, garantat nu are cum sa influenteze rezultatele. Vezi nu mai departe de 2016 in Sectorul 1.
Valentinul(Citează)
02/10/2020 la 6:24 PM
Eu am intrebat de ce nu se tem democratii de fraude, deci nu e vorba de ce sustin democratii votul prin corespondenta.
Ca daca votul prin corespondenta ar avea sansa mai mare sa fie fraudat, asta ar putea fi si in defavoarea democratilor, nu doar a republicanilor.
PS exista studii facute in statele care au trecut 100% la votul prin posta care zic ca nu este un avantaj semnificativ pt democrati din cauza asta. Bine, acum s-ar pitea sa fie tocmai pt ca republicanii se opun.
Marean(Citează)
05/10/2020 la 10:20 AM
Ce state au trecut 100% la votul prin corespondenta?
Andrei G(Citează)
02/10/2020 la 6:27 PM
Uiti o chestie. In dimineata de luni, Tudorache a recunoscut pe facebook ca a fost invins. Vezi ca e postarea si acum.
Apoi dupa un timp a aparut cu postarea “am 200 de voturi”. In timpul asta, USRistii erau in extaz: si exitpool cu +12% si Tudorache recunoscand. Garda jos.
Dupa ce a aparut “am 200 de voturi”, astia de la USR au luat-o razna si s-au panicat masiv. Dupa numaratoarea lor paralela si a PNL, Clotilde era castigatoare.
Apoi a inceput toata sceneta asta, care jur ca pare pusa la punct de o minte diabolica.
A fost un backup plan al echipei lui Tudorache sa ii trimita pe “fenta”? A fost PNL cel care are mai multa experienta in alegeri si a stiut unde sa se uite?
Aa, si mai e mizeria cu camerele. Cand au ajuns acolo, cei de la USR au cerut sa vada filmari ca e totul ok si li s-a spus ca nu merg camerele. De aici si declaratia lui Clotilde cu “noua ne-au zis ca nu merg camerele”. O mizerie scoasa din context.
Bogdann(Citează)
02/10/2020 la 10:35 PM
Omule, trebuie sa faci diferenta intre “Tudorache fura voturi deci trebuie sa il investigam, judecam si eventual condamnam” si “Tudorache fura voturi deci SISTEMUL E CORUPT OPRITI TOTUL CER TRIAL BY COMBAT!”
Sau nu, poate ca nu trebuie sa faci diferenta.
Giani Mucea(Citează)
03/10/2020 la 4:31 PM
Bosișorilor, io ma intreb si va intreb: bagati mana in foc ca adevarul absolut e ala spus de usr/pnl? Ati paria pe viata voastra ca ala e adevarul?
Sau invers, ca adevarul e ala al pesedului? Ati fost acolo? Ati participat la toata mascarada de la cap la coada?
Eu va zic asa, daca ati stii adevarul adevarat ati fi foarte dezamagiti. Asa ca fiecare crede in ce aude sau citeste ba pe net ba pe la tv.
Blackskull(Citează)
03/10/2020 la 7:13 PM
Care e adevarul spus de usr ca au mesaje contradictorii? Astia nu sunt in stare nici macar ca sa-si sincronizeze minciunile. Clotilde era suparata ca au functionat camerele ca ei i s-au spus ca nu functioneaza (pe cine o fi intrebat?), Barna zice ca e bine ca au functionat camere. Apropo, nu era soferul lui Tudorache acolo, si nici membrul unui alt partid, toti 3 au fost la audieri luni si sunt de la USR.
XYZ(Citează)
05/10/2020 la 10:26 AM
@XYZ, citeste mai sus ce a explicat @Bogdann si nu mai scoate si tu din context declaratiile.
1. Cand Tudorache&Co se plimbau cu PV-urile prin sediul primariei, Clotilde a cerut sa vada inregistrari de pe camere sa afle ce s-a intamplat. In acel context i s-a spus ca nu functioneaza camerele. De aceea era suparata, ca ea a fost mintita, nu ca au functionat camerele.
2. Deasemenea si e spune Barna este corect, bine ca au functionat camerele si s-a vazut exact ce s-a intamplat in sala cu voturile.
Andrei G(Citează)
05/10/2020 la 10:59 AM
Nu era soferul lui Tudorache, era soferul care lucra la o firma primariei condusa de Tudorache.
nashu_mare(Citează)