►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Dacă aș avea un palet de bani, cred că mi-aș lua noul Chevrolet Corvette. Noua generație, numită C8, arată excelent.
Chevrolet avea o problemă pe la începutul anilor 2010: 46% dintre cumpărătorii de Corvette aveau peste 55 de ani, mult peste ponderea cumpărătorilor de mașini sport concurente. Corvette era văzută ca o mașină de bătrâni cu bani. Așa că la generația C7 au început să introducă diverse modificări pentru a face mașina mai atractivă tinerilor, au marketat-o diferit (știu, ce înseamnă “marketat”?) și poate că treaba le-a ieșit bine, nu știu exact.
Cert este că a început să le placă să schimbe design-ul oarecum clasic al Corvette, așa că în generația C8 l-au schimbat substanțial. Motorul nu mai este în față, ci în partea din spate a mașinii (oficial este un motor central, de fapt), iar asta a schimbat proporțiile mașinii. Capota are o lungime mai mică până la habitaclu decât generațiile anterioare, iar habitaclul se lungește mult spre spate, care-i mai înalt.
Asta îmi place cel mai mult. Nu mi-au plăcut niciodată Corvette-urile anterioare pentru că aveau acea capotă lungă și foarte joasă în partea din față, de obicei cu faruri mici sau ascunse.
Generația C8 parcă au făcut-o pentru mine. Faruri alungite, bine conturate cu LED-uri. Capota are acele nervuri foarte pronunțate, sunt tot felul de elemente aerodinamice și de design care inspiră ideea de supercar, spatele înalt parcă aduce stopurile la nivelul care trebuie pentru a le face observabile tuturor și asta e bine, că sunt foarte mișto desenate. Ai până și priveliște la motor, că-i acoperit cu sticlă.
Există chiar și un model decapotabil cu hard-top retractabil, care mi se pare cel mai mișto din întreaga gamă.
Și interiorul e mișto, orientat spre șofer. Volanul este aproape dreptunghiular. Schimbătorul de moduri de condus are butoane pentru PRND, așa cum ar trebui la toate mașinile. Mai ciudat este că vreo 20 de alte butoane sunt dispuse unul peste altul pe “ghișeul” dintre șofer și pasager, dar probabil n-au mai avut loc pentru ele.
Printre dotări ai inclusiv PDR, Performance Data Recorder, care poate funcționa ca o cameră auto, adică înregistrează automat ce văd camerele mașinii de câte ori mergi cu ea. Dacă vrei, poți suprapune pe imagine tot felul de informații legate de turație, forțe G, accelerație șamd, ca-n overlay-urile din Formula 1. Ai și camere video care privesc în jos, în față, și poți vedea exact pe unde vor trece roțile, chestie utilă având în vedere că mașina este foarte joasă și probabil trebuie să fii mult mai atent la borduri și alte obstacole.
Motorul, apropo, este un V8 de 6,2 litri și 490 CP aspirat normal. Suta la oră iese în 2,8 secunde.
Prețurile încep de la 60.000 de dolari, dar fără taxe, comisionul dealerului și altele, deci hai să zicem 80.000 de dolari cu niște dotări suplimentare. E un preț bun pentru performanțe și aspect, probabil va fura mult din vânzările concurenților direcți, că unii costă și de 3 ori mai mult. Vreau una, așa că puteți să-mi trimiteți bani prin PayPal și Patreon și, când se strâng 80.000 de dolari, promit că nu-i dau pe altceva!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
27 comentarii
20/08/2020 la 7:00 AM
Pai da, noroc cu noul design, ca d-aia n-o cumparau tinerii, ca era prea urata, prea era pentru mosi. Ca, in rest, se stie, majoritatea tinerilor au 80.000 de euro si-si cumpara masini noi si performante.
Florian(Citează)
20/08/2020 la 9:50 AM
Această mașină nu este adresată majorității.
Adrian(Citează)
20/08/2020 la 11:09 AM
nici nu bate la exclusivism.
alxzen(Citează)
20/08/2020 la 7:22 AM
Eu as vrea sa am bani sa îmi iau un Corvette din cele vechi, anii ’50, restaurată. Asta înseamnă să ai bani.
Gaelex(Citează)
20/08/2020 la 7:51 AM
vezi Raducule…asta e diferenta dintre noi: eu am banii, dar nu il vreau.
Giovani(Citează)
20/08/2020 la 10:27 AM
N-o iei pentru ca nu vrei sa epatezi?
Kopa_Kopan(Citează)
20/08/2020 la 8:17 AM
Vezi dupa ce ti-o iei ca iti trebuie vreo 10.000 lei / an si pentru impozit si inca pe atat la CASCO.
varucu(Citează)
20/08/2020 la 8:42 AM
Ahahahaha. Am ras bine. Acum sa revenim la treburile noastre. Niste branza maturata de capra unde gasesc si eu ?
Dragos(Citează)
20/08/2020 la 8:49 AM
si sa ai bani si nu o poti cumpara din romania.
iar sa o aduci personal cu containerul din state, mai platesti inca o data masina.
si mai platesti si taxa vamala de te doare curul.
deci nu se merita, vorba aia.
Mihai(Citează)
20/08/2020 la 12:41 PM
Care parte nu ai inteles-o din ,,masina e 60.000 fara taxe, comision etc. si ajunge undeva pe la 80.000,,?
Sigur votezi cu PSD!
Adi(Citează)
20/08/2020 la 5:49 PM
@Adi, era vorba de taxele din Statele Unite, nu de cele pentru a o importa in Europa.
Andrei G(Citează)
20/08/2020 la 9:01 PM
În America, taxele variază între 2 și 8% deci sigur nu ajungi de la 60 mii la 80 doar cu taxele din America. Evident era vorba despre un cost total, aproximativ probabil, la aducerea în Romania.
Adi(Citează)
20/08/2020 la 8:56 AM
Te-ai intrebat daca au schimbat atat de mult masina sau usor-usor te apropii tu de “publicul tinta” (mai putin partea cu banii)
TheX(Citează)
20/08/2020 la 2:53 PM
Came here for this
C(Citează)
20/08/2020 la 9:06 AM
Misto interiorul ala, de la ce Peugeot l-or fi furat?
Giani Mucea(Citează)
20/08/2020 la 9:26 AM
Tot timpul batranetul e cu ochii dupa curvette
Boris(Citează)
20/08/2020 la 10:04 AM
Nu mai are look de corvette, e doar alta mașina sport
Pmk(Citează)
20/08/2020 la 10:31 AM
Dap, asta nu se va mai vinde nici macar publicului standard.
Fail!
Lamborghini mai tine steagul sus dintre marcile sport consacrate.
Foorysh(Citează)
20/08/2020 la 11:00 AM
la interiorul negru, la scaune adancitura aia de pe sezut e pt barbatii cu oole mari, sau what gives?
Mihai(Citează)
20/08/2020 la 11:07 AM
Corvette a fost masina mea preferata de cand eram mic, mi-as lua, dar nu in Romania (strazi rele, se fura la comanda etc)
Marius(Citează)
20/08/2020 la 11:47 AM
Mijto. Dizain aparte. Unicat. Daca as fi vazut-o pe strada juram ca e ceva italienesc gen ferrari sau vreun lambo. C7-le a fost ultimu corvette pe care-l puteai recunoaste ca fiind corvette fara sa scrie pe el. Cu greu, dar il recunoasteai totusi. Mai pastra ceva din formele specifice. C8-ul asta se pierde in noianu de masini sport de pe piata. Cele mai faine curvete au fost C1 si mai ales C3.
Blackskull(Citează)
20/08/2020 la 12:53 PM
super. au facut un fel de ferrari. misto schimbare.
Ender(Citează)
20/08/2020 la 2:53 PM
mi se pare ca au dat gres cu marketingul, dovada faptul ca iti place.
forma volanului e squircle
GabrielG(Citează)
20/08/2020 la 3:28 PM
Mai bine Ford Mustang Bullit, pret de pornire 51000 de euro.
alunelu(Citează)
20/08/2020 la 7:02 PM
mai bine un BMW Supra , sorry toyota supra
Adica un BMW cu logo de la Toyota, sa nu zica lumea ca esti cocalar
wd(Citează)
20/08/2020 la 10:51 PM
Evident, glumesti. Daca esti milionar si nu ai nicio grija o astfel de masina se poate justifica. Altfel, cine si-o ia “de toti banii” e analfabet financiar.
Daca vrei senzatii tari la costuri mult mai mici (mai ales cele de intretinere), un hot hatch e tot ce ai nevoie. Alegerea mea acum ar fi i30N Fastback.
Sol(Citează)
21/08/2020 la 12:55 AM
Numa’ buna de trecut cu ea peste “cocoașele” de pe drumurile noastre…
marinel(Citează)