►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
23 comentarii
11/08/2020 la 9:47 AM
Huawei ar face bine sa inteleaga ca nu va pune 5G in Romania si nici in alte tari din EU. Am vazut multe articole platite in ultimele zile pe subiectul asta. Bani aruncati, decizia s-a luat la Washington, nu la noi.
Sa puna 5G la China, Rusia si Turcia, acolo au relatii mai bune.
Iosif(Citează)
11/08/2020 la 11:39 AM
ai uitat sa te semnezi cu:
“Sent from my Huawei phone”
Mihai(Citează)
11/08/2020 la 10:15 AM
Legat de treaba cu Huawei, e simplu: ii acuzi de ceva fara probe si dupa ii pui tot pe ei sa demonstreze ca nu e adevarat de ce ii acuzi.
sin(Citează)
11/08/2020 la 10:20 AM
In China daca ai deranjat partidul, a doua zi ai disparut de pe harta, poti sa tipi ca nu au dovezi si ca esti discriminat dar nu conteaza.
florin(Citează)
11/08/2020 la 11:27 AM
In principiu da, dar as fi zis ceva daca americanii faceau asa ceva cu o firma din UE, Japonia, Australia etc. Dar cand o fac cu o firma chineza…asta este. Ia fa tu afaceri in China. Si nu ma refer sa cumperi de la ei, ci incearca sa vinzi tu.
alex(Citează)
11/08/2020 la 10:24 AM
s-au prins astia de la Samsung ca lumea nu mai vrea Exynos?
Giovani(Citează)
11/08/2020 la 11:00 AM
Ce face SUA acum trebuia facut mai de mult. Chinezii au interzis cam orice aplicatie straina, trebuia procedat in consecinta si de americani si europeni. De unde imbecilitatea asta de a permite companiilor chineze sa vanda produse sau sa activeze online in SUA si Europa, cand in China se interzic le greu firme straine?
Kopa_Kopan(Citează)
11/08/2020 la 11:41 AM
Pt ca toti marii smecheri de pe glob si au dus fabricile in Gina, de aia au pus batista pe tambal pana acum. A trebuit sa vina prostu asta monumental ca sa ia in sfarsit o astfel de masura.
Giovani(Citează)
11/08/2020 la 1:33 PM
Giovani, comentariul zilei :))
gandilosu’(Citează)
11/08/2020 la 1:35 PM
@Giovani asta e cel mai trist aici ca trebuie sa fim de acord pe un subiect cu idiotu de Trump…
Ciprian(Citează)
11/08/2020 la 2:24 PM
Poate ca Trump este unul dintre cei mai tampiti presedinti ai Statelor Unite, dar este singurul care a indraznit sa treteze companiile chinezesti cu aceeasi masura cu care sunt tratate companiile occidentale care vor sa faca afaceri in China.
Pana cand China nu isi schimba aceasta politica de protectionism extrem ar trebui ca tot mai multi lideri sa ii urmeze exemplul lui Trump.
Andrei G(Citează)
11/08/2020 la 6:23 PM
nu e protectionism, e dictatura
Giovani(Citează)
11/08/2020 la 1:26 PM
daca e articol publicitar inseamna ca nu e real?
GabrielG(Citează)
11/08/2020 la 2:59 PM
Uite aici explicatii simple:
https://zoso.ro/influenceri-review-platit-obiectiv-sincer/
https://zoso.ro/huawei-lobby/
Ciprian(Citează)
11/08/2020 la 3:01 PM
Pe scurt: da
Pe lung: este cel putin dubios, si ar trebui sa fie ilegal, sa ai un articol marcat ca publicitate dar fara sa reiasa cine anume a platit pentru publicitatea respectiva.
Cum ar fi o campanie impotriva exploatarii cainilor politisti, platita de un cartel al drogurilor, dar aparand la categoria “Opinia specialistului” si avand ca autori un dresor si un psiholog canin, desigur ingrijorati?
Sorin(Citează)
11/08/2020 la 3:02 PM
De acord, e un gunoi din punct de vedere uman si un presedinte cel putin incompetent, dar faptul ca a luat masuri impotriva Chinei e un lucru bun.
Problema e ca lui nu-i pasa de ascensiunea Chinei. E destul de evident ca a facut asta pentru voturi si ca accepta orice rezolvare care i-ar permite sa zica “am castigat”, indiferent daca e adevarat sau nu. Daca consideri ca China trebuie oprita, iti dai seama ca Trump si-a atins limitele. Gargara e buna sa aduci problema in prim-plan, dar daca vrei sa o rezolvi ai nevoie de strategie si aliati.
Giani Mucea(Citează)
11/08/2020 la 5:38 PM
“De acord, e un gunoi din punct de vedere uman si un presedinte cel putin incompetent, dar…”
ti-ai ales singur numele predestinat….
theSame(Citează)
11/08/2020 la 9:43 PM
Cuvintele tale grele ma doare.
Giani Mucea(Citează)
11/08/2020 la 10:05 PM
Trump 2020 :D
Valentinul(Citează)
11/08/2020 la 4:02 PM
Problema e că în SUA, chinezii sunt blindați pentru că au dat șpagă absolut tuturor politicienilor de la nivel în alt.
Caută de exemplu de Biden: https://www.nytimes.com/2019/10/03/us/politics/hunter-biden-china.html
Fix în articol asta se încearcă cu disperare: să prostească niște americani proști că chinezii l-au lăsat pe fiul lui Biden să facă afaceri în China și nu i-au cerut nici o favoare lui Biden niciodată. Da…sunt convins. După care 90% din articol bate pe Trump că așa facem presă quality și neutră și în SUA.
E plin la vârf de politicieni care sunt influențați de China, de-asta în ultimii 20 de ani nimeni n-a zis nici pâs, în nici un discurs public, în nici o lege, nimic, din contră.
Păi voi vă dați seama că pe bursa din New York, companiile chineze sunt listate, dar nu trebuie să respecte legislația americană? Adică nu acceptă audit-uri independente, ci ei se raportează pe sine ce cifre au avut? Păi ca un stat comunist glorios ce e, 90% din firmele alea umflă cifrele de numa. Și nici un politician nimic.
Până și firmele de pe WS s-au plâns că nu e corect, dar băncilor de investiții li se rupe pentru că ele iau comision doar, iar dacă clientul pierde banii, ghinion, ei și-au luat felia.
https://www.cnbc.com/2020/08/08/trump-advisors-urge-delisting-of-us-listed-chinese-firms-that-fail-to-meet-audit-standards.html
Chinezii fac ce vor în SUA, mai au puțin și-i lipesc o etichetă pe Washington: Made in China :))
manu144x(Citează)
12/08/2020 la 7:57 AM
Asa de dragul discutiei, daca respectiva campania este corecta din toate punctele de vedere, conteaza pentru veridicitatea ei cine a comandat-o ?
Sunt pe net articole distruse din cauza sursei, nu din cauza continutului. E de la americani, sigur au interese ascunse. Inlocuieste americani cu ce vrei tu.
Baltha Zerus(Citează)
12/08/2020 la 8:27 AM
Mai bine raman fara telefon decat sa folosesc un Huawei.
Iosif(Citează)
13/08/2020 la 12:07 PM
articolul asta exemplifica direct ce insemna Huawei…si de ce e bine sa fie interzis.
https://www.bloomberg.com/news/features/2020-07-01/did-china-steal-canada-s-edge-in-5g-from-nortel
Bogdan(Citează)