►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știri despre tehnologie – 11 august 2020
Review: Logitech G502 Hero, cel mai bine vândut mouse de gaming »
Se pare că nu doar curierii pot pune marfă în dulapurile Easybox, ci și cei care vor să returneze produse. Văd că eMAG permitea asta de mai multă vreme, iar acum și Fashion Days permite returul la Easybox.
Intri în contul tău la secțiunea Retururi, alegi ce produs vrei să returnezi și în ce Easybox și vei primi pe email codurile PIN și QR cu care poți debloca un astfel de sertar. Te duci, pui acolo marfa, pleci la treaba lor. Sistemul lor de gestiune știe când a fost deschis dulapul cu codul tău, așa că și curierul va ști când să vină după marfă (și, de altfel, cred că oricum curierii vizitează periodic acele dulapuri).
Cred că opțiunea este foarte mișto în această perioadă pentru cei care nu pot face returul prin curier. Lași când vrei tu în depozit, fără a sta la cozile ce sunt de obicei la Poștă sau în showroom-urile eMAG. Sau poate acum nu sunt cozi, dar tot la Easybox m-aș duce mai degrabă.
Sunt curios însă dacă nu crește numărul fraudelor în acest moment. Eu pot să pun orice în dulapul acela. Dacă la FD nu ajunge ce-am cumpărat, pot zice că-i vina curierului, că nu știu ce s-a întâmplat, că de la mine produsul a plecat fără să fie rupt etc.
Eu am mai comandat produse eMAG la un dulap Easybox din apropiere. A mers bine de fiecare dată, ba chiar vinerea trecută am comandat ceva pe la ora 10 dimineața și la ora 15 deja aveam produsul în dulap, gata de ridicare. Ce nu înțeleg, însă, este de ce fiecare plic sau pungă este pusă într-un alt sertar. Am trei plicuri, toate pentru mine pe aceeași comandă; nu știu de ce nu le pun pe toate în același sertar, având în vedere că ar fi încăput fără probleme.
« Știri despre tehnologie – 11 august 2020
Review: Logitech G502 Hero, cel mai bine vândut mouse de gaming »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
11/08/2020 la 2:53 PM
fashiondays sunt niste gu.noaie, dar nu e de mirare avand in vedere ca sunt sub emag.
mirarea ta la 3 plicuri e degeaba, produsele sunt ambalate separat aiurea, toata lumea se plange de risipa de carton.
chiar si eu care nu dau 0 bani pe fanteziile astea cu reciclat si mi se pare ca e prea mult carton sa puna fiecare rola de hartie igienica in cutia ei.
Mihai(Citează)
11/08/2020 la 3:15 PM
Probabil ca le ambalează separat când vin din depozite separate. Mi s-a întâmplat sa ambaleze și mai multe în același pachet. Poate nu e o idee rea sa puna niște containere de reciclare a ambalajelor lângă easybox. Cat despre retur în easybox nu știam ca este posibil. Pt haine chiar mi se pare util dacă ai asa ceva în apropiere.
Alin Ghitu(Citează)
11/08/2020 la 4:49 PM
Eu am facut odata retur la easybox si a fost cam aiurea, nu am primit niciun cod, e-mail, nimic, ca si cum nu ar fi existat returul meu. Chiar ma gandeam ca imi iau adio de la bani, fiindca nu ma asteptam sa rezolv ceva la telefon sau pe mail, pe mine emag nu m au ajutat niciodata desi intotdeauna aveam dreptate la modul cel mai evident (pe cuvant!). Si nici n aveam vreun nr de referinta ceva sa le dau.
Pana la urma am primit banii dupa vreo 2-3 saptamani.
Nu stiu daca asa e mereu, sau o fi fost vreun accident, dar prefer sa fac returul la posta, am una aproape unde nu i niciodata nimeni si macar iti da o hartie in baza careia poti reclama eventualele probleme, plus mail.
Nm.bradu(Citează)
11/08/2020 la 6:44 PM
Ăsta o fi motivul pentru care nu mai pot selecta la emag livrare la easy box in București? Or fi pline sau rezervate pentru țoale? Ieri puteam selecta doar curier sau livrare in oficiile poștale (niște căști).
Coco(Citează)