►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Review: ultrabook 2-în-1 Acer Spin 5 cu stylus integrat
eMAG începe să fure din vânzările Fashion Days cu programul Genius »
« Review: ultrabook 2-în-1 Acer Spin 5 cu stylus integrat
eMAG începe să fure din vânzările Fashion Days cu programul Genius »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
15/07/2020 la 10:23 AM
Nu pot decât să aplaud interzicerea Huawei!
Cu cât le finanțam mai putin economia acestor jegosi, cu atât mai bine! Astept si alte branduri de-ale lor sa primească ban!
Si sa nu uitam ultimele mișcări ale Chinei în lume: încălcarea flagrantă a drepturilor omului în Hong Kong, nerespectarea drepturilor omului cu privire la comunitatea de Uighuri, mutarea, prin intimidare, a granițelor cu Nepalul, confruntări violente cu India pe zona de graniță, crearea de tensiuni cu vecinii în Marea Chinei de Sud, prin înființarea de avanposturi ilegale, mintirea comunității internaționale cu privire la agresivitatea si răspândirea Sars – Cov si, bomboana de pe coliva, răspândirea Sars Cov, prin nerespectarea unor recomandări primite în trecut de la OMS cu privire la traficul de animale sălbatice și la asa-numitele “wet-markets”. Cam multe capete de acuzare!
Mircea(Citează)
15/07/2020 la 11:02 AM
Nu sunt fan Huawei, dar:
– inoveaza mult mai rapid ca altii. Din cate stiu fiecare proiect e dat la doua echipe concurente. Doar castigatorii raman in firma.
– se munceste. E o diferenta uriasa de mentalitate fata de atmosfera laxa de la Nokia/Erricson , singurii competitori mai acatari
– au avut curaj la un moment da sa-si asume tehnlogii noi (SDR) ceea ce i-a facut sa aiba TCO mult mai mic decat competitorii unde trebia schimbat hardwaeul in timp ce la ei mergea cu upgrade de soft
– au calitate buna – de la telefoane la echipamente, mult peste lte chnezarii
– competitorii trebuie sa lucreze la aceste aspecte si mai ales la pret inaine sa concureze cu ei – ceea ce e greu
Huawei e un soi de Gru (ala din Despicable Me) – niste ticalosi geniali.
Cat despre ce face China, asta se poate realiza doar prin consens politic international. Problema e ca prea multe lucruri depind de ei si inca nicio tara nu e pregatita sa munceasca la costurile lor.
DVA(Citează)
15/07/2020 la 11:44 AM
@DVA, poate ca Huawei sunt momentan in fata celorlalte companii pe tehnologia 5G, dar asta nu inseamna ca lucrurile nu se pot schimba. Cu siguranta vor aparea inovatii si de la Nokia/Erricson si chiar de la Samsung care vin puternic din urma.
Da, este misto cand auzi de sistemul lor de competitie intre angajati, dar nu ti-ar conveni sa se intample asta si in Europa. Nu ai vrea ca maine seful tau sa iti spuna ca ai la dispozitie 2 luni sa demonstrezi ca esti mai bun decat colegul si la sfarsitul acestor 2 luni unul dintre voi va fi concediat.
Nu ai vrea ca in momentul in care te duci sa reclami un abuz din partea unui superior sa fi concediat.
Nu cred ca ai fi dispus sa renunti la protectia sociala care exista in Europa pentru un capitalism salbatic sustinut de o structura comunista unde drepturile individului nu conteaza.
Andrei G(Citează)
15/07/2020 la 12:05 PM
@DVA hai ca sa iti explic dupa 1 an de lucrat cu chinezii cum sta treaba:
Afirmatia 1: se munceste. E o diferenta uriasa de mentalitate fata de atmosfera laxa de la Nokia/Erricson , singurii competitori mai acatari = se munceste pentru ca ce sa vezi, chinezii au program de lucru de dimineata pana seara, cam 12 ore pe zi si sambata. Sunt 80.000 de oameni in R&D in china, iar departamentul de R&D este singurul din companie care nu are voie sa raporteze saivings la final de an (a fost o problema cu Nokia/Ericsson/Cisco/Juniper pentru ca o lasasera cam moale cu inovatia de la un punct, mergeau cam din intertie)
Afirmatia 2: au avut curaj la un moment da sa-si asume tehnlogii noi (SDR) ceea ce i-a facut sa aiba TCO mult mai mic decat competitorii unde trebia schimbat hardwaeul in timp ce la ei mergea cu upgrade de soft = au implementat tehnologii noi pentru a veni cu preturi mai mici, dar stai linistit ca recupereaza banii apoi pe servicii (cum am zis si mai sus, e usor sa inovezi cand ai o armata de oameni care lucreaza pentru tine)
Afirmatia 3: au calitate buna – de la telefoane la echipamente, mult peste lte chnezarii = au calitate buna la anumite echipamente, ironic cel mai prost stau pe partea de securitate/firewalls
Afirmatia 4: competitorii trebuie sa lucreze la aceste aspecte si mai ales la pret inaine sa concureze cu ei – ceea ce e greu = competitorii au lucrat la pret, tocmai sa fie competitivi, dar la nivel de servicii, huawei nu a venit cu nimic exceptional si a dus piata in jos pentru ca si ceilalti au scazut calitatea, neavand cum altfel face fata preturilor.
Din punctul meu de vedere piata telecom a fost ajutat pe parte de inovatie hardware de chinezi, dar pe partea de servicii au facut-o varza: de la suport la implementare…
Vreau sa stiu eu cum CEO-ul lor, “a former deputy director of the People’s Liberation Army engineering corps”, a strans el banuti in China si a fondat Huawei in 1987 in Shenzhen. Lumea uita repede cate SRL-uri erau in Romania inainte de 1990.
Toata compania asta nu ar exista fara ajutorul statului Chinez, al conditiilor de munca din China si al numarului mare de Chinezi implicati. Avand in vedere ca nu li se aplica aceleasi reguli ca si celorlalte companii, nu putem numii asta o corporatie in sensul celor existente in Europa si SUA.
Bonus: pana si in Europa chinezii vin la munca sambata, iar HR da mailuri cand sunt bank holidays, ca e inchis biroul. Eficienta nu este punctul lor forte. Au reusit sa creasca asa de mult, doar pentru ca sunt o armata de oameni. Daca ar functiona dupa aceleasi reguli ca si tarile din Europa situatia ar fi cu totul alta.
Stefan(Citează)
15/07/2020 la 12:45 PM
@Andrei G: Sunt perfect de acord cu tine. Cum ziceam in Europa stilul pe care il are Huawei in China ar fi imposibil de aplicat. Nu ii laudam sau criticam pe Huawei, doar prezentam starea lor actuala. Eu as fi fericit sa apara mai multe companii pe scena 5G care sa aduca mai multa inovatie in afara gigantilor – piata de telecom e acum impartita intre doar 5-6 companii. In 2010 erau peste 16.
DVA(Citează)
15/07/2020 la 6:10 PM
De acord cu tine! Mumu China!
Claudiu(Citează)
15/07/2020 la 11:28 AM
Nu este vorba despre tehnologie, ci este vorba despre finanțarea unui stat care își terorizează vecinii si propria populație! Vedeți mărturiile venite din Hong Kong si din cadrul comunității uighure. Multi poate am uitat în ce au trăit părinții si bunicii noștri sub comunism! Da, eu sunt pro embargo deoarece în accepțiunea mea, China si Iranul sunt cam pe același loc din punctul de vedere al libertăților cetățenești! Nu este posibil ca, în secolul XXI, inca sa avem politica pumnului si a executiilor publice!
Si eu sunt dintre cei care, când iau cate ceva, ma uit pe eticheta sa vad unde a fost făcut produsul respectiv si, daca este “made in China”, il pun la loc pe raft! E greu, recunosc, am putine opțiuni si de foarte multe ori mai scumpe, însă am constiinta împăcată.
Si da, m-ar deranja teribil daca ar fi acceptate firme chineze la constructia/dezvoltarea de proiecte din bani publici în România!
Chiar imi doresc sa las un viitor mai bun copiilor mei, un viitor în care Stalin Marx, Lenin, Hitler, Mao, Kim etc sa stea acolo unde stau de obicei gunoaiele: la coșul de gunoi al istoriei!
Mircea(Citează)
15/07/2020 la 6:17 PM
De acord
Kilroy(Citează)
15/07/2020 la 7:19 PM
România curtează de ani buni investițiile chineze. Era vorba de construirea a două reactoare la Cernavodă, modernizarea unor căi ferate, investiții în multe alte domenii. Boc și Ponta s-au plimbat cu multe delegații chineze pe aici. Nu cred că poți evita prezența chineză.
nwradu(Citează)
15/07/2020 la 12:35 PM
Documentar recorder la spitalul Marius Nasta.
NU LE MERGE INSTALAȚIA DE OXIGEN. ÎN PLINĂ PANDEMIE. LA SPITALUL DE PLĂMÂNI.
Soluția e sa dea tub de oxigen individual fiecărui pacient de la terapie intensivă. Fiecare tub din ăla este risc de explozie x pacienți x schimbare la fiecare 6 ore.
Nu ma interesează plângerile medicilor, ca sunt obosiți. Față de doctorii din războaiele mondiale, trăiesc o viață parfum.
Ce este absolut siderant este cum trec peste problema instalației de oxigen așa de parcă nu ar fi nimic.
Gaelex(Citează)
15/07/2020 la 7:36 PM
Le-as contesta la nesfârșit până se satură! Pe bune, Radu! Nu am cu nimeni nimic, ba din contra, cred ca investitiile straine sunt benefice! Dar nu de la jegosii aia! Dacă Japonia sau Coreea de Sud ar fi declanșat pandemia asta, își dădea demult demisia guvernul țării lor! China nu a făcut decât să bage capul în nisip si sa creeze conflicte la granițe ca sa distraga atenția publicului. Nu au pic de onoare! Cu ăștia vrem noi sa facem proiecte? Dar de ce nu cu Coreea de Nord, atunci?
Mircea(Citează)