►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Mi-au plăcut mereu mașinile încăpătoare, confortabile, dar și foarte puternice. Eu aș alege întotdeauna un sedan puternic în fața unui coupe sau roadster.
Și nu cred că există o astfel de mașină mai emblematică decât BMW M5. Generație după generație, M5-ul și-a păstrat intactă capacitatea de a întoarce privirea oamenilor de pe stradă către el, ceea ce bănuiesc că spune multe despre talentul designerilor de la BMW de a găsi mereu liniile care să inspire putere, performanță, de a transmite chiar și celor care nu cunosc bine astfel de mașini că acest model pe care-l au în față este special.
Chiar cred că-i un talent special la mijloc. Trebuie să modifice suficient de puține elemente pentru a păstra identitatea generală a brandului și conexiunea cu generația anterioară, trebuie să modifice suficient de multe elemente pentru a arăta totuși că este o nouă generație sau un facelift adevărat și trebuie să facă aceste modificări cu inspirație pentru a păstra elementele care-l fac pe M5 un M5.
M5-ul lansat astăzi este un facelift al generației lansate în 2017, care a fost prima cu tracțiune integrală și prima cu cutie automată cu convertizor de cuplu, renunțându-se la cea cu ambreiaj dublu. Tot atunci, dacă nu mă înșel, BMW a făcut o diferențiere mai clară între două modele, M5 și M5 Competition, al doilea fiind varianta de top, în timp ce anterior exista doar un pachet Competition pentru tuningul unui M5 uzual. Nu că un M5 normal ar fi slab!
Bun, și acum un facelift. Era de așteptat, după ce în luna mai a fost prezentat facelift-ul pentru Seria 5. Pare că le-a ieșit bine și acum: forma farurilor în L, grila aceea neagră bine conturată, culoarea roșie și acea capotă cu nervuri – parcă țipă badass car. În spate au conturat stopurile în negru. Arată bine pe toate părțile, zic eu, iar interiorul high-tech păstrează tema roșu-negru prin mici detalii și contururi.
600 CP pe M5 normal, 625 CP pe M5 Competition dintr-un motor de 4,4 litri V8 twin turbo. 750 Nm cuplu, viteză maximă limitată la 250 km/h, dar dacă iei M Driver Package limita crește la 305 km/h. Ambele au moduri Road și Sport, în al doilea mașina permițându-ți excese mai mari, și mod Track, când se dezactivează până și sistemul audio și ecranul central, pe lângă toate sistemele de asistență, astfel încât să poți face ce vrei tu pe circuit. Consumul estimat WLTP este de cui-îi-pasă? litri/100 km.
Sunt o mulțime de alte modificări în exterior, interior, la motor, șasiu șamd. Nu le zic aici, e treaba dealerului să o facă pentru cei cu adevărat interesați. Cred că-i suficient să admirăm fotografiile de mai jos și să ne gândim oare ce-am face cu 120.000 de euro
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
17/06/2020 la 6:48 AM
Cu 120000 euro mi-aș lua un seria 3/a4 sau de ce nu un superb/octavia/passat și cu restul de bani aș vizita lumea.
Bogdan(Citează)
17/06/2020 la 7:59 AM
Daca ai doar 120.000 nu iti permiti masina(taxe, revizie, benzina etc). Ajungi probabil la peste 150.000 in cativa ani. Masina e pentru cei bogati.
Alin(Citează)
17/06/2020 la 8:07 AM
Felicitari.
Ai un blog, ceva, ca as vrea sa comentez si eu aiurea lin tramvai la ce scrii tu !
bucuresci(Citează)
17/06/2020 la 8:22 AM
tu ești de ăla care dacă ar prinde peștișorul de aur, una din cele 3 dorințe ar fi să primească între 3 dorințe. bravo, tată, mare deștept.
Radu(Citează)
17/06/2020 la 1:17 PM
De banii ăia iei o Tesla Model S P100D și micționezi pe orice BMW din orice generație cu orice pachet de tuning M Power bullshit.
Cristi(Citează)
17/06/2020 la 8:38 AM
120 000k in showroom, cum ai deschis portiera pac 100k, apoi cate 20k pe an, asa ca in 3 ani, frumusetea asta abia mai valoreaza 40k, in 5 ani 20k, apoi nu mai valoreaza nici cat o dacie, pentru ca cerere si oferta.
Propun sa schimbam modelul masinii in:
“BMW m5 de la apartament cu 3 camere la o camera de regie in doar 5 ani”.
“BMW m5 doar pentru politicieni, ministri, fotbalisti si vlogeri”
Radu(Citează)
17/06/2020 la 8:56 AM
Din nou. Pentru cei care isi permit masina, devalorizarea e total irelevanta(si nu e asa mare).
Alin(Citează)
17/06/2020 la 9:03 AM
Începând de la 120.000 EUR poate. Am un E53 amg care a costat 115.000 EUR și are câteva dotări lipsă.
Raiiar(Citează)
17/06/2020 la 9:09 AM
I came
Cosmin(Citează)
17/06/2020 la 9:10 AM
Sunt sigur ca farurile alea le-am mai vazut si in alta parte.
XYZ(Citează)
17/06/2020 la 4:17 PM
Cel care isi cumpara masina de 120.000 euro se presupune ca isi permite mult mai multe si nu se va uita la consum. Masina e pt cei care vor sa aibe un model sport printre celelalte autoturisme pe care le detine, iar 120.000 euro vor fi ca o mica parte ce o aloca pentru un hobby sau un moft.
Alex(Citează)