►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Noul iPhone SE pare un mid-range care se va vinde foarte bine
Uncharted 1, 2 și 3 (și Journey) sunt gratuite pentru toată lumea acum »
Coronavirus:
Criză:
« Noul iPhone SE pare un mid-range care se va vinde foarte bine
Uncharted 1, 2 și 3 (și Journey) sunt gratuite pentru toată lumea acum »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
41 comentarii
16/04/2020 la 10:01 AM
Reduceri la produse Xiaomi.
Serios ??? Iar punem botul ? Xiaomi note 10 era 2300 lei inainte de marea reducere. Acum este tot la fel…doar ca au scris 2799 lei, si au aplicat reducerea.
Idiotii.
Doru(Citează)
16/04/2020 la 1:03 PM
Am luat Mi Note 10 cu 1900 lei, dar nu de la eMag. :)
Louis(Citează)
16/04/2020 la 1:44 PM
Aspiratoarele par a fi la cel mai bun preț din piață. Cablurile 2 în 1 pe care le cumpăr eu la fel. Un powerbank este și el la preț foarte bun. Stratos pare a fi la cel mai bun preț din piață.
La telefoane nu m-am uitat până acum, dar băgându-le într-un comparator de preț, majoritatea par a fi la prețul pieței. Unele magazine au prețuri mai bune, dacă vrei să iei de la Cel pentru 30 de lei în minus.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 1:51 PM
Note 8 Pro de 64 GB nu l-am mai vazut cu 999.99 pe emag.
alunelu(Citează)
16/04/2020 la 2:13 PM
@alunelu
tot atat era si acum cateva zile cand m-am uitat eu la el
Marean(Citează)
16/04/2020 la 10:07 AM
Aia cu trilulilu e dubioasa. Digitap al lui Daniel Tamas oficial e pe pierdere oficial dar cumpara alta platforma pe pierdere care e moarta de mult. Cred ca de rusine nu au zis suma.
Mofo(Citează)
16/04/2020 la 10:27 AM
Aia cu “Cadrele medicale de la un spital din Târgoviște au ieșit să se închine la moaște.” m-a lasat masca.
Pana la urma mi se pare corect, incercam toate metodele disponibile :))
Catalin(Citează)
16/04/2020 la 10:50 AM
Si eu sunt de părere ca tranzacția cu Trilulilu e dubioasă rău si pute. Eu chiar foloseam serviciul respectiv pe telefon. Pe partea video nu mai puteai vedea de mult nimic. Nu se deschideau clipurile. Iar de ceva timp nici audio nu mai mergea. Era un site mort. Plus ca aplicatia nu exista in google play. Trebuia luată de pe site si o instalata “manual”. Deci ce au cumparat oamenii respectivi? O adresă url?
Gheorghe(Citează)
16/04/2020 la 10:55 AM
Poza cu cei de la Digitap e faina de tot. Pe langa faptul ca e inginer, celui din prin plan i s-a parut probabil o dovada de coolness masculinitate sa poarte un tricou cu Justin Timberlake… astia n-au niste prietene ce sa le mai spuna una alta? :)
Iulian(Citează)
16/04/2020 la 11:03 AM
“Președintele Trump spune că SUA au depășit probabil vârful epidemiei” ceea ce inseamna ca sigur nu au depasit varful epidemiei.
Giani Mucea(Citează)
16/04/2020 la 11:24 AM
Doar pentru ca guvernul recomanda ceva nu inseamna ca e si adevarat. Paranoia asta ii va face pe unii sa faca greselile alea mici si stupide.
Dar na, continuati sa dezinfectati fieare produs in parte si de la oboseala cauzata de asta sa va dati cu mana murdara(sau manusa murdara) pe la gura / ochi. Multe accidente aviatice au avut loc pentru ca pilotii au uitat sa verifice chestii banale din cauza oboselii/presiunii timpului. Asa o sa patiti si voi, va canalizati toata energia pe dezinfectat TOT (desi nu e niciun studiu care sa zica ca X a luat SARS-CoV-2 de pe ambalaje) si o sa faceti greseli mici dar importante.
alex(Citează)
16/04/2020 la 12:22 PM
“nu e niciun studiu care sa zica ca X a luat SARS-CoV-2 de pe ambalaje” – “Absenta dovezilor nu inseamna dovada absentei”.
“Nu a dovedit nimeni ca iei SARS-CoV-2 prin metoda X” nu e acelasi lucru cu “S-a dovedit ca nu poti lua SARS-CoV-2 prin metoda X”. Intelegi?
alunelu(Citează)
16/04/2020 la 2:06 PM
Cand peste 2 milioane de oameni sunt confirmate la nivel mondial ca fiind infectate cu acest virus, daca era o metoda de transmitere facila apareau studii. Tot ce au facut majoritatea a fost sa spuna ca dupa X timp a fost gasit virusul. Dar inafara de studiul din Germania nu am auzit sa spuna si daca virusul era activ sau nu.
alex(Citează)
16/04/2020 la 3:45 PM
Studiul din Germania “nu a gasit dovezi de transmitere prin clanta usii etc.”. “Nu a gasit dovezi” nu inseamna “nu se transmite”. Uite, iti mai dau niste exemple:
“Cutare a fost omorat. X este suspect, dar inca nu au fost gasite dovezi ca el e criminalul”. Inseamna asta ca X nu e criminalul? Pai nu inseamna.
“Softul X a fost testat inainte de lansarea versiunii. Nu au fost gasite buguri”. Inseamna ca softul X nu are nici un bug? Sigur-sigur?
Mai vrei?
alunelu(Citează)
16/04/2020 la 4:04 PM
Ok. Vezi ca sunt si baloane in care poti trai ca sa nu te infectezi. Mai greu cu ratiunea in perioada asta.
Asa si daca iesi afara din casa exista posibilitatea sa iti cada un meteorit fix in cap. Nu s-a intamplat pana acum, dar nici nu e exclus sa nu se intample. Daca e sa reducem la absurd.
Oricum, tu ramai cu paranoia ta, sperand ca nu te infectezi totusi. Eu raman cu modalitatea mea de a ma proteja, fara excese, fara sa imi traiesc viata in perioada asta in clor/alcool.
alex(Citează)
16/04/2020 la 4:12 PM
Reducerea la absurd nu are rost. Calculul se face ca-n teoria riscurilor: probabilitatea de a se întâmplă înmulțit cu severitatea efectului și apoi iei în calcul costul/efortul de a micșora riscul respectiv.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 8:39 PM
De meteorit nu te poti feri, chiar si daca stai in casa. La Celiabinsk au fost 1500 de răniți si 7000 de clădiri afectate. De virusul ăsta ar trebui să fie mai ușor.
alunelu(Citează)
16/04/2020 la 11:46 AM
Nici o reducere reala la Xiaomi, sunt aceleasi preturi cu care se vand de luni de zile.
Gaelex(Citează)
16/04/2020 la 12:27 PM
Emag și țeapă, name a more iconic duo.
Carebear(Citează)
16/04/2020 la 1:05 PM
Nwradu zice că sunt reduceri, eu îl cred.
Louis(Citează)
16/04/2020 la 1:45 PM
Cum am zis mai sus:
Aspiratoarele par a fi la cel mai bun preț din piață. Cablurile 2 în 1 pe care le cumpăr eu la fel. Un powerbank este și el la preț foarte bun. Stratos pare a fi la cel mai bun preț din piață.
La telefoane nu m-am uitat până acum, dar băgându-le într-un comparator de preț, majoritatea par a fi la prețul pieței. Unele magazine au prețuri mai bune, dacă vrei să iei de la Cel pentru 30 de lei în minus.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 2:53 PM
Am verificat random un aspirator. E cu 40 de lei mai ieftin la pcgarage: 1000 vs 960. Iar la pcgarage se mai oferă cadou și un aparat de curățat scame, în valoare de cca 10 lei, plus transport gratuit. Deci o diferență de aproximativ 60 de lei.
dumy(Citează)
16/04/2020 la 3:14 PM
eu m-am uitat pe price.ro după roidmi și păreau ok prețurile.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 12:29 PM
Cu ce te ajuta purtatul manusilor acum sincer? manusile alea nu omoara virusii, cu manusi fara manusi cand ajungi acasa trebuie sa te speli pe maini. spalatul cumparaturilor hai ca mai inteleg dar si acolo mi se pare exagerat sa speli speli tot ce aduci in casa de exemplu, merele cand oricum le vei spala cand vei ajunge sa le mananci, si ce sa mai zic ca ce faci cu produsele care vin intr-o cutie de carton, gen am acasa o cutie de couscous, trebuia sa ii fac o baie cutiei? sau produsele mici gen rossi cherry stai si speli grijuliu fiecare rosie si apoi o stergi frumos fiindca daca nu o stergi se strica mai repede.
Si are dreptate alex, cu cat iti complici viata cu atat creste sansa sa faci o greseala, am si citit un caz cu unul care a avut covid in care omul purta manusi si masca si a zis ca singura metoda prin care crede/vede el ca s-ar fi putut infecta a fost ca a deschis o banana in manusile murdare iar apoi a mancat banana, greseli mici de genul duc la inbolnavire nu ca nu ai spalat morcovii cand i-ai dus acasa
Tom(Citează)
16/04/2020 la 1:48 PM
Cu mănușile pe mâini nu-ți vine să te mai freci pe la gură și ochi din reflex.
Eu șterg cutia cu un șervețel umed antibacterian sau o pulverizez cu alcool sanitar pus într-un pulverizator. Durează cam 4 secunde, nu-i ceva complicat.
Aia nu e greșeală mică, ci este o tâmpenie. Dacă mănânci ceva fără să te speli pe mâini, mănuși sau fără mănuși, nu-i o dovadă că măsurile de precauție sunt inutile.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 2:47 PM
“Eu șterg cutia cu un șervețel umed antibacterian”. Nu sunt la curent dar asta functioneaza? Am vazut prin multe magazine gel antibacterian sau servetele… corona asta nu e virus? E util gelul si servetelele antibateriene sau e doar marketing. Probabil ca stim toti raspunsul…
Mofo(Citează)
16/04/2020 la 2:54 PM
Ar trebui să funcționeze, da.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 3:08 PM
Nu ma asteptam la raspunsul asta :)). Ar trebui sa avem mai mare atentie ce folosim si ce promovam. Da, e mai bun gelul ala decat nimic sau decat un lemn dar nu prea te ajuta. Cele care contin alcool 60%+ sau clor ajuta. Gelul ala anti-ecoli nu.
Mofo(Citează)
16/04/2020 la 3:12 PM
Săpunul ajută? Că un are alcool sau clor :P
Eu am niște șervețele antibacteriene mai mari. De obicei dau oricum și cu fâs-fâs cu alcool pe ele, să fie mai umede.
Mi-au venit acum o oră două colete. Mi-a luat mai puțin timp să le dau cu spray pe toate părțile decât să scriu acest comentariu.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 3:29 PM
Sapunul si apa ajuta pentru ca zboara “lucrurile” pe care le ai pe maini. Gelul ala care e fara clatire doar le tine asa pe maini intr-o stare activa/inactiva. Sapunul singur normal ca nu ajuta. Totusi pare ca e cam mult asta cu stersul cumparaturilor/coletelor. Cand mergem la cumparaturi si nu aruncam hainele la spalat inainte sa intram in casa sau daca nu avem ochelari de protectie tot pe acolo suntem. Eu sunt pentru niste masuri normale dar nu exagerate.
Semi-on-topic: Am vazut azi la Mariciu in vlog cum a mers la cumparaturi. Bineinteles ca in 2 “ca sa fie mai eficient”, “bineinteles” ca la piata unde merg mai multi oameni care nu stiu sa poarte o masca, a tot atins masca aia cu mana, nu a avut ochelari de protectie, nu si-a schimbat hainele cu care a fost in 3 magazine (nu 1)… dar la final a stat 2 ore sa stearga toate cumparaturile :D. A fost ca in poza aia cu o poarta inchisa si pe langa ea erau carari batatorite de cei care o ocoleau.
Mofo(Citează)
16/04/2020 la 3:35 PM
Săpunul chiar omoară organisme, că altfel ne-am dat doar cu apă, dar am înțeles ce zici legat de gelul ăla.
Din câte știu eu, cele antibacteriene omoară și virusurile. De obicei nu se pune problema de virusuri pentru că nu vin așa des în discuție. Aici vorbim de un virus ce poate fi transmis înainte ca transmițătorul să aibă simtome, precum în cazul gripei nu prea sunt șanse să te întâlnești la cumpărături cu unul bolnav copt.
Eu, după ce merg la cumpărături, îmi las apoi hainele pe balcon o vreme, nu le pun la dulap.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 3:32 PM
Sapunul elimina virusul “mecanic” nu il omoara. In spuma fiind “integrat” si el.
alex(Citează)
16/04/2020 la 3:37 PM
@alex: ok, mersi. Credeam că alea antibacteriene conțin și ceva mai bun în ele.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 3:53 PM
Virusul este una, bacteria este alta. Sunt organisme foarte diferite.
Gelul antibacterian nu este automat antiviral, poate doar prin coincidenta sa fie cu mult alcool in el si sa functioneze. Dar altfel gel anti-bacterian sau apa de la chiuveta, tot aia sunt.
In concluzie este mult mai sanatos sa nu te bazezi pe ceva antibacterian ca face ceva impotriva coronavirusului.
Sapunul este foarte bun pentru ca distruge grasimea iar virusul are membrana din grasime. Degresantul W5 de la Lidl e probabil foarte eficient si orice altceva care ataca grasimea.
Gaelex(Citează)
16/04/2020 la 4:05 PM
Nu-i asa. Virusurile au o “imbracaminte” lipidica care e dizolvata de sapun.
“The soap is effectively “dissolving” the glue that holds the virus together.”
Intr-adevar sapunul actioneaza si sa indeparteze virusii de pe piele: “The soap also outcompetes the interactions between the virus and the skin surface. Soon the virus gets detached and falls apart like a house of cards due to the combined action of the soap and water. Boom, the virus is gone!”
De asemenea, exista studii care zic ca sapunul e mai eficient decat alcoolul contra virusurilor.
alunelu(Citează)
16/04/2020 la 4:17 PM
Da, dacă nu mă înșel glicerina este cea care distruge acel înveliș al virusului. Șervețelele antibacteriene folosite de mine sunt pe bază de glicerină, de exemplu. Ce concentrație… nu știu.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 4:12 PM
da, sa stiti ca m-am pacalit si eu cu asta bacterian vs virucid – avem un fas de asta de dat pe maini si dupa 1 sapt am descoperit ca avea doar 45% alcool, ffs… si mai si scrie pe el ca este eficient impotriva “anumitor virusuri”, m-au trecut niste transpiratii cand am citit
de asemenea daca va uitati pe instructiuni la Igienol, o sa vedeti ca pentru virusi trebuie o durata si o concentratie mai mare
deci nu orice bactericid e bun si pentru virusache, atentie, cititi eticheta.
Marean(Citează)
16/04/2020 la 4:18 PM
De obicei, concentrație mai mică înseamnă că trebuie un timp de acțiune mai mare.
nwradu(Citează)
16/04/2020 la 1:05 PM
Maica Domnului! Am dat sa caut ce e Huawei Mate Xs. Dupa nume parea telefon, dupa pret Logan sh.
Kopa_Kopan(Citează)
16/04/2020 la 2:51 PM
Cauta si Pinarello Dogma F12
Giani Mucea(Citează)
16/04/2020 la 8:46 PM
De unde?
Doru(Citează)