►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Ce donații au făcut companiile din România în această perioadă
Știri despre tehnologie și coronavirus și criză – 9 aprilie 2020 »
Dacă citiți de mult blogul, știți că urmăresc cu interes și ca pe un spectacol alegerile de la americani. În noiembrie în acest an au alegeri prezidențiale. Trump este candidatul republicanilor și are șanse bune să câștige un nou mandat, având în vedere cele mai noi sondaje.
Nu contează asta acum. Acum e vorba despre democrați.
Democrații trebuie să decidă cine va fi candidatul lor pentru noiembrie. Fac asta printr-o serie de alegeri primare, primaries cum le spun ei, în care diverși candidați democrați se întrec ca-n Hunger Games, până rămâne doar unul. Se fac mitinguri, călătoresc din stat în stat, țin discursuri, se atacă unul pe altul, își prezintă programele.
Apoi, cetățenii fiecărui stat pot merge la urne și pot alege ce candidat doresc să meargă mai departe. Au făcut deja astfel de alegeri primare în câteva state și Joe Biden era deja mult în față cu 1.206 delegați câștigați față de Bernie Sanders, care avea 890.
Articolul pe care-l citiți a fost scris acum 3 zile și inițial mă întrebam de ce nu se retrage Sanders din cursă. Nu pentru că ar pierde. Nu, mi se părea normal să rămână mai mult timp în campanie pentru ca mesajul său să ajungă la cât mai mulți americani.
Ce nu înțelegeam este de ce nu se retrage în condițiile în care pandemia din SUA, cu peste 400.000 de infectați, face imposibile mitingurile, dezbaterile, campaniile din oraș în oraș și, de altfel, chiar mersul la urnă este anevoios, cu cozi și aglomerație. Dacă Biden era deja aproape câștigător clar și campania are aceste dificultăți, de ce nu se retrăgea Sanders din cursă pentru a nu se mai trece prin tot procesul de alegeri primare?
Și Bernie Sanders s-a retras ieri. Joe Biden este candidatul democraților și se va bate direct cu Donald Trump în noiembrie, dacă nu se amână alegerile.
Nu va fi ușor, că ambele campanii trebuie schimbate fundamental pentru a discuta despre criza coronavirusului și criza economică ce începe acum. Vedem ce-o fi.
« Ce donații au făcut companiile din România în această perioadă
Știri despre tehnologie și coronavirus și criză – 9 aprilie 2020 »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
51 comentarii
09/04/2020 la 8:04 AM
Sleepy Joe n-are nicio sansa impotriva lui Donald Trump, am zis!
Si nu, nu sunt fan Trump, dar l-a batut de vreun an si ceva deja pe acest sleepy Joe.
BGDN(Citează)
09/04/2020 la 8:10 AM
Nu sunt fan Trump dar repet obsesiile lui. Hmm…
Aurel(Citează)
09/04/2020 la 8:17 AM
Nu are nici o sansa. Trump iese din nou
Corporatistul(Citează)
09/04/2020 la 8:20 AM
Da, nu sunt fan Trump, dar imi pot imagina ce este in mintea celor care sunt fani si chiar a celor care nu stiu pe cine sa voteze. Alegerea e simpla, Sleepy Joe sau Donald Trump care face America extraordinara, din nou.
Ce vreau sa zic e ca ceilalti au fost prea atenti la a face campanie anosta, pentru a mai realiza ca oamenilor le place showul in politica. I-a placut cuiva alegerea presedintelui la noi, cand a candidat Iohannis? Dar cand a candidat Basescu?
BGDN(Citează)
09/04/2020 la 8:44 AM
Da.
alunelu(Citează)
09/04/2020 la 9:08 AM
Singura sansa a lui Joe Biden acum in fata lui Trump este ca economia si sistemul de sanatate sa fie ingenuncheate de virus. Si sa marseze pe faptul ca Trump a sovait initial foarte mult in fata virusului care era deja clar si in Europa, plus ca a ignorat semnalele venite de la servicii inca din 2009.
Dar Trump in ultimele saptamani pare calare pe virus, ia masuri, aloca bani, aduce nave spital etc.
corny(Citează)
09/04/2020 la 9:43 AM
Nu prea pot face asta ca la sfarsitul lunii ianuarie cand Trump a interzis zborurile spre China, democratii au sarit ca e rasist si WHO nu recomanda asta. Bine, e drept ca si el a tot zis ca e doar o gripa, dar iarasi el nu e specialist si WHO cam asta ziceau.
Intre timp s-a dovedid ca recomandarile WHO au fost praf, si lumea se afla in una din cele mai nasoale crize economice (vedem dupa daca nu cumva cea mai nasoala). Criza medicala la cum evolueaza, e posibil sa nu ajunga la dimensiunea pandemiei de gripa spaniola.
alex(Citează)
09/04/2020 la 2:13 PM
N-au nici o șansă să-l contrazică pe Trump cu întârzierea reacției din același motiv al colegului de mai sus.
Când Trump a închis zborurile dinspre China a fost acuzat de rasism de toate televiziunile. Trump poate juca cartea asta la nesfârșit.
Al doilea motiv pentru care nu-l pot acuza pe Trump că nu a reacționat este că atunci când a făcut-o, inclusiv Joe Biden are un interviu la TV când zice că e absurd să închizi economia, că ăsta ne omoară pe toți, etc. Când colo a făcut bine că dacă nu cazurile erau mult mai multe, și chiar și așa, a rămas la latitudinea fiecărui stat dacă se închide sau nu.
Practic la democrați pare că a fost concursul candidaților cu cele mai mici șanse de câștig contra lui Trump. Warren aia care rupe discursul președintelui (așa cum e el) în prime-time ca o puștoaică de grădiniță frustrată, un fost protestatar pro marxism care n-a avut un job real în viața lui, un fel de Orban de-al lor. Tot ce vorbește Bernie sună extrem de bine, doar că venind de la el nu are credibilitate, omul nu știe cum arată un loc de muncă real nici dacă se-mpiedică de el.
Efectiv n-au vrut să-l facă pe Trump cred, altfel nu-mi explic încăpățânarea asta de a găsi candidați competenți și carismatici.
De la republicani îmi place mult de Ted Cruz, pare că evoluează spre a fi candidatul republican peste 4 ani, și dacă democrații tot așa se vor prezenta, va câștiga detașat.
manu144x(Citează)
09/04/2020 la 2:20 PM
@manu144x
Nu comentez prima partea comentariului tau, ca e partial gresita partial adevarata si e mult de scris sa le separ pe cele doua.
Dar daca tu crezi ca Ted Cruz are sanse sa fie candidat, nu stiu cum sa raspund si sa nu sune insultator. L-ai urmarit pe individ dinainte de alegerile din 2016?
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 3:22 PM
Babaeti, urmariti va rog si altceva decat Fox News. Sunt atatea informatii eronate incat nici n-are rost sa combati mesajele voastre.
Totusi, orice om cu capul pe umeri vede ca Trump a ezitat extrem de mult, actiune ce a inrautatit considerabil situatia. Asta era momentul sa demonstreze ce lider providential e el. In schimb, americanii s-au ales cu saptamani in sir de declaratii idioate sau contradictorii….
Stefan(Citează)
09/04/2020 la 9:52 AM
E destul de evident ca Trump castiga in Noiembrie. Biden e un bunicut simpatic, dar prea moale. Cu Trump trebuie sa fii agresiv.
Mie mi se pare fain ca iese tot Donald. In astia 3 ani i-a pus cruce statutului de superputere dominanta a US, cred ca inca 5 sunt suficienti sa infiga crucea aia bine de tot. De americani nu-mi pasa, familia se intoarce in Europa peste cativa ani. Restul, daca vor sa fie sclavi pot sa moara ca niste sclavi.
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 11:22 AM
nu te supara, dar habar nu ai ce vorbesti. Sub Trump America e mai puternica ca niciodata.
Corporatistul(Citează)
09/04/2020 la 11:35 AM
Sigur, boss.
Apropo, ai si argumente sa sustii prostia asta?
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 10:27 AM
“Apoi, cetățenii fiecărui stat pot merge la urne și pot alege ce candidat doresc să meargă mai departe. ” – nu cred ca e corect. Mai degraba, simplificand, membrii de partid aleg niste reprezentanti care, la randul lor, de cele mai multe ori, aleg pe cine sa mearga mai departe.
ipo(Citează)
09/04/2020 la 10:28 AM
Deja vad similitudini cu “Wag the dog”. Daca un presedinte trece printr-un razboi ii cresc drastic sansele de castig, asa ca Trump isi creeaza razboiul lui din criza actuala.
Dan(Citează)
09/04/2020 la 11:27 AM
Mie din exterior, care nu va fi influentat direct si imediat de alegerile din SUA, imi pare rau ca a iesit din cursa Sanders. Dintre cei trei, el mi s-a parut alegerea cea mai buna, iar MediCare for all a fost o carte foarte buna, pe care din pacate nu a stiut cum sa o joace. Pacat, acum simt ca intre Trump si Biden alegerea va fi oricum un compromis, raul cel mai mic si, poate, ideea ca Biden inca nu a apucat sa demonstreze ce lider prost e, spre deosebire de contracandidatul lui.
A.(Citează)
09/04/2020 la 11:28 AM
Aia de aleg candidatul sunt la fel de reprezentativi precum sunt parlamentarii la noi.
In alta ordine de idei, funny daca voi credeti ca alegerile vor avea loc in noiembrie.
Boris(Citează)
09/04/2020 la 12:27 PM
o dezamagire mai mare decat alegerea lui Trump la casa Alba am avut-o doar in perioada de glorie a lui Dragnea & Co cand faceau muci statul de drept din Romania.
Cand am auzit ‘gluma’ ca a fost ales am zis stai sa vezi ca acu se trezesc americanii si isi smulg parul din cap de cat de prosti au putut fi insa intre timp am inceput sa inteleg ca de fapt asta este nivelul de cretinism din societatea americana care nu mai are absolut niciun lead moral nicaieri in situatia geopolitica actuala si tot ce le-a ramas este un imens ego despre cat de buci si puternici este America.
Oligofrenul asta o sa castige si al 2lea mandat pentru ca e genul de mincinos care nu isi asuma niciun esec si intotdeauna va avea pe cine sa invinovateasca. Vor muri poate sute de mii de americani pana in noiembrie insa de vina nu va fi administratia de la Casa Alba care nu a facut absolut nimic sa protejeze tare desi avea toate informatiile insa va fi China, la fi OMS va fi Canada, vor fi extraterestrii .. oricine si asta e tot ce vor sa auda rednecsii din marele stat Texas si altii de pe langa.
Spunea unu’ ca Ameria e mai puternica acum in mandatul lui.. este o gluma trista sa crezi asta, America a iesit din orice calcul strategic si politic al democratiilor occidentale iar daca asta denota putere cred ca nu ai proprietatea termenilor.
Dar mai e mult loc pentru mai rau iar temerea mea este ca de obicei in istorie, dezechilibre atat de majore geopolitice au condus la conflicte sau razboaie mai ales acum cand China si Rusia sunt la nivelul lor maxim de influentare soft si hard.
2Du(Citează)
09/04/2020 la 12:38 PM
Partea interesanta stii care e? China, Rusia si alti amici tocmai au aflat cum ar reactiona US la un atac biologic.
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 1:25 PM
@Du
probabil ca glumesti.
Nu exista nici un fel de strategie sau calcul al democratiilor occidentale. Se lasa doar purtate de inertia istorica si pun aceleasi stampile ca de obicei.
Iar cand rusii iau Crimeea sunt surprinsi ca primarii PSD de venirea iernii.
Daca nu ar exista SUA si ne-am fi bazat pe restul, ISIS nu erau deranjati nici cu o floare. Care strategie si calcul?
mac gregor(Citează)
09/04/2020 la 1:28 PM
da ce ne-am fi facut cu isis fara SUA…hmmm.
Poate nu am fi avut ISIS, poate nici Al qaeda.
alxzen(Citează)
09/04/2020 la 1:42 PM
@alxzen
vad ca si tu ai simtul umorului astazi.
regizorul olandez Theo van Gogh a fost asasinat in 2004, pentru ca a indraznit sa critice cum trateaza islamul femeile.
“Cum isi permite x sa critice Coranul? Moarte.”
Cei care au creat ideea ca SUA e de vina, sa suga ****. In Pakistan, care e sprijinit de SUA, de ce exista pedeapsa cu moarte pentru blasfemie. Si pe aia i-a atacat America?
mac gregor(Citează)
09/04/2020 la 1:49 PM
Ca sa nu mai zic de crimele islamiste din Bangladesh. Alt stat “traumatizat” de atacul american invizibil? Mai aveti mult scuze pentru jegurile astea?
Dar auzi, japonezii nu sunt traumatizati dupa ce au dat americanii in ei cu bomba nucleara?
mac gregor(Citează)
09/04/2020 la 2:08 PM
Daca nu ai memorie de molusca poate stii ca nici macar nu efect de fluture, e actiune directa. Ce legatura are cu criticat sau nu coranul?
Jocurile de putere ale SUA au creat in orientul mijlociu trupe de teroristi sa se lupte cu URSS, au rasturnat Conducerea Iranului, au distrus Irak-ul au escaladat animozitatile dintre sunni si shia care au dus la aparitia isis. Au vrut sa fie kingmakeri in orientul mijlociu dar sa globalizeze costurile (in economie le zicem externalitati).
Ce legatura are cu ideologia? E vorba actiuni directe si cu rezultate vizibile.
Americanii cer despagubiri chinezilor pentru ca au tinut sub pres adevarul despre virus. Ar trebui si europenii sa ceara pentru valul de imigranti veniti din siria si irak?
Mai putin aia din libia unde si desteptii de europeni s-au bagat in jocurile de putere.
alxzen(Citează)
09/04/2020 la 12:38 PM
Pe mine mai mult ma socheaza varstele tuturor candidatilor. Bernie are vreo 78, Joe Bideu are 77, Donald Tramp 73.
Eu credeam ca la varsta asta esti numai bun de dus la azil, dar vad ca astia vor sa conduca lumea.
Baracă Obama avea 47 cand a fost ales. Orice pana in 60 sunt de acord. Dupa oamenii au alte probleme. Trebuie sa ai mintea limpede cand iei decizii care pot schimba lumea definitiv.
Cezar(Citează)
09/04/2020 la 1:26 PM
Foarte buna remarca si sunt de acord cu ea.
Adica poti avea pe post de consultanti oameni cu experienta in varsta peste 65 ani, dar la butoane ar trebui sa fie unul in puterea varstei. Nu unul necopt de 30-40 de ani, dar intre 45 si 65 avem o plaja destul de larga de unde sa poti alege.
Octav(Citează)
09/04/2020 la 1:26 PM
Cezar, sper sincer ca autocorrect-ul ti-a bagat greselile alea cu numele persoanelor. Mi-e sila maxima de cei care pocesc in felul asta numele oamenilor, indiferent care sunt alea si ce fac sau au facut. Astfel de misto-uri sunt de speta joasa. Discutam fapte, ne legam de opera nu de autor.
BogdanM(Citează)
09/04/2020 la 1:35 PM
e un context unic istoric si e aplicabil in toate domeniile nu doar politica (marile companii, univeristati, institutii de cercetare) unde conducerea e intre 60-70 ani.
Am mai avut perioade istorice cu conduceri monolitice dar media de viata scazuta tinea media jos si monarhii cu zeci de ani sub centura erau exceptii.
Acum toti liderii marilor puteri sunt intre 60 si 70 ani, poate peste. Exceptii sunt Johnson care e un “tinerel” de 55 ani, Macron si Kurz (cel mai tanar la 33).
Ne apropiem de un delay de 3 generatii intre pasarea stafetei la conducere si decalajul pare doar sa creasca.
alxzen(Citează)
09/04/2020 la 1:16 PM
Mi-ar placea sa avem si noi niste candidati misto la alegeri, oricare ar fi ele, dar asta e. Mai mult ca sigur trump va iesi din nou, oamenii l-au votat data trecuta pentru ca stia sa faca afaceri si era cumva un icon in state, iar acum il vor vota pentru ca nu a fost chiar asa nasol si in plus s-a luat in gura cu toate statele pentru a apara america (mai ales prin sanctiunile date chinei), ceea ce e de apreciat, nu a stat ca o momaie.
Robert(Citează)
09/04/2020 la 1:40 PM
dar tu ai argumente, tovarasu Mucea?
teo(Citează)
09/04/2020 la 2:15 PM
https://twitter.com/GermanyDiplo/status/1244902540812189697
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 2:27 PM
Am si eu familie in USA, ca tot te lauzi la fiecare al 3 lea articol, care nu se plange atat de trump. nici mie nu mi place, dar nu prea ma intereseaza…ma uit si eu ca radu, ca la spectacol…
Marus(Citează)
09/04/2020 la 2:46 PM
Imi pare rau daca ai inteles ca m-as lauda ca am rude in US. Serios, nesarcastic imi pare rau. Am mai mentionat asta o data, in alt articol, ingrijorat fiind de situatia in care sunt ei in momentul asta. Nu m-am gandit nici un moment ca asta ar fi interpretata ca o lauda, pentru ca (1) nu consider traiul intr-o tara motiv de lauda (2) daca existenta intr-o tara ar fi motiv de lauda, US sigur nu e tara aia din punctul meu de vedere si (3) actiunile altora, fie ei si rude, nu sunt motive de lauda.
N-am zis ca ei se plang de Trump. Ei chiar l-au votat si de fericire ca l-au votat, vor sa se intoarca. Tot cam ca la spectacol ma uit si eu, diferenta e ca mai si comentez pe langa.
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 2:46 PM
Din pacate va castiga Trump din nou. Joe Biden da semne incipiente de dementa. Cautati pe youtube interviuri cu Biden din ultima perioada. Au fost situatii in care in mijlocul propozitiei a uitat cu totul despre ce vroia sa vorbeasca. Nu inteleg de ce au insistat cu Biden in conditiile astea, cand e clar ca omul o sa fie din ce in ce mai rau cu trecerea varstei.
N(Citează)
09/04/2020 la 3:21 PM
e senil, da nu e ca si cum trump nu ar fi (doar ca ala e entertainer) nu poti sa nu asculti un discur de-al lui fara sa iti dai seama ca nu e cu toti boii acasa.
alxzen(Citează)
09/04/2020 la 3:30 PM
Cautati in palaria mea conferinte de presa de-ale lui Trump. Omul bate campii cu o veselie debordanta. Zici ca urmaresti un reality show. Avantajul lui e ca se comporta ca un showman si sustinatorii lui fix asta isi doresc, paine si circ. Daca e sa vorbim de senilitate, amandoi ar trebui sa se ia frumusel de manuta si sa se interneze intr-un azil de lux.
Stefan(Citează)
09/04/2020 la 4:10 PM
Total de acord cu voi ca nici Trump nu e sanatos la cap. Dar hai sa nu confundam narcisismul, o viata in care tot timpul te-ai bazat pe minciuna, cum e in cazul lui Trump, si o boala care din pacate vine cu batranetea. Nu sunt fan Trump, sa nu ma intelegeti gresit.
N(Citează)
09/04/2020 la 4:36 PM
Deci tu zici ca un chaotic evil e de preferat unui true neutral. Asa o fi, dar e bine ca nu e la noi.
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 4:55 PM
Pe langa Narcisism, grandomanie, mitomanie sau cum vrei sa ii zici e si senil.
Greste cuvinte, pierde firul unei idei, nu poate duce un discurs coerent, e agitat in permanenta.
alxzen(Citează)
09/04/2020 la 3:53 PM
Știu ce vrei să zici, și sunt de-acord. Știu că a avut informații și că putea acționa mai repede. Știu că se lăuda ca un expert în pandemii că e doar o gripă și alea alea. Știu că un incompetent care s-a trezit într-o situație care-l depășește cu mult.
Ce voiam să zic este că narativa cu ‘dacă eram noi democrații la butoane astea nu se întâmplau’ e complet stupidă ca și argument în alegeri dacă pe asta se va baza Biden.
Dacă și atunci când Trump a luat atitudine (mult prea târziu, corect) au comentat, cred că democrații îi invitau pe toți și își și cereau scuze că i-au deranjat pe chinezi cu discursuri rasiste.
manu144x(Citează)
09/04/2020 la 4:06 PM
De acord cu partea asta, Biden nu trebuie sa sugereze ca daca era el, se intampla altfel. Trebuie doar sa insiste pe prostiile facute de Trump pana il enerveaza. Si daca te uiti la conferintele de presa, nu e chiar asa greu.
De acord si ca democratii au o lipsa acuta de oo, asta e motivul pentru care republicanii fac ce vor in tara aia.
Giani Mucea(Citează)
09/04/2020 la 4:34 PM
De când am aflat ca Trump va participa la cursa pentru președenție în late 2015 cred am sperat sa ajungă președinte. E atât de prost și arogant încât va arata tuturor fata adevărata a Americii am zis. Mi-am dorit sa ajungă președinte ca să îngroape America și am avut dreptate. Sper să ii iasă în continuare. Trist ca sunt încă idioți care nu știu ca americanii au protejat isis în siria și nu au înțeles ca americanii au dat lovitura de stat în Ucraina și de asta s a ajuns unde s-a ajuns.
Hai cu Trump încă 4 ani, MAGA !
pmk(Citează)
09/04/2020 la 5:11 PM
Dacă ar durea prostia sigur ai fi mereu cu gura căscată!
Adi(Citează)
09/04/2020 la 6:07 PM
Ador reply urile argumentate =))
pmk(Citează)
09/04/2020 la 7:22 PM
Asta da, clar, muniție există destulă, au din ce alege la câte gafe face.
Problema este însă fix asta. E doar un concurs de găsit gafe la Trump, fiindcă ei nu au alternativă. Asta a făcut PNL la noi și din păcate le-a ieșit, dar pe mine de exemplu nu m-a încălzit cu nimic faptul că tot dădeau în PSD, cât timp ei nu demonstrau că sunt mai buni. N-au venit cu o ofertă de guvernare, n-au venit cu oameni competenți, atâta că au schimbat incompetenții psd cu incompetenții pnl, rotație de cadre.
Așa și aici. Singurul lucru care-l pot face democrații e să critice pe Trump. Au și motive, corect, nu comentez, dar dacă nu vin cu o alternativă, ce folos? Ei practic țipă să înlocuiască prostul republicanilor cu prostul lor.
manu144x(Citează)
09/04/2020 la 10:53 PM
Prima data cand am realizat ca Trump are mari sanse sa o bata pe Hillary a fost dupa ce am citit un articol a lui Michael Moore (nu il mai gasesc acum dar sigur era pe blogul lui) in care explica in niste puncte bine definite de ce americanul de rand il va vota pe Trump si care s-au adeverit.
Apoi prin toamna 2019 a zis iar cu argumente ca tot Trump va castiga in 2020 pentru ca va castiga aceleasi state ca in 2016 desi voturile in total vor creste pt democrati (si spusese ca Biden va fi contracandidat).
Cu siguranta ca covid schimba lucrurile dar in momentul asta tot spre Trump le schimba pentru ca inca reactioneaza bine iar ceilalti si-au cam taiat craca cu declaratiile alea anti-masuri covid.
cris(Citează)
10/04/2020 la 12:01 AM
Da, traiasca CNN, acesti apostoli ai dreptatii jurnalistice fara subiectivism
Gtfoh
Corporatistul(Citează)
10/04/2020 la 12:04 AM
Ba, voi astia, sincer. Explicati-mi si mie ce aveti cu americanii, nu de alta dar vad o ura acida sa vedeti America ingropata. V-au luat mancarea de la gura? Nu mai e Putin viu? Care e explicatia?
Corporatistul(Citează)
10/04/2020 la 10:31 AM
ce sa le ceri?!
Eu am fost la new york si mi a placut supermult.
Romanul stie doar ca americanul e gras, mananca de la fastfood, nu stie unde e Romania pe harta, la noi se face carte nu ca la americani.
Adevarul e ca romanul e gras, mananca salam si in 2020, nu stie unde e america pe harta si la noi scoala se face pe curicula din ‘70.
Marus(Citează)
10/04/2020 la 3:54 AM
Bernie Sanders era probabil prea comunist pentru democrați, cu ideile lui de îngrijire medicală pentru toată lumea.
Biden nu are nici o șansă.
Gaelex(Citează)
10/04/2020 la 11:36 PM
Scrisesem un mesaj destul de lung, dar se pare ca s-a pierdut in catacombele blogului. :) Nu ca ar fi prima data….:)
Diana(Citează)