►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Pe principiul se întâmplă și lucruri bune, nu doar angertainment, eu am observat așa:
Hard Rock Cafe a donat 100.000 de lei spitalului din Suceava. (link)
Enel România a donat 100.000 de euro către Asociația pentru Relații Comunitare pentru achiziția de materiale și echipamente medicale. Anterior donaseră 100.000 de euro către Institutul Național de Boli Infecțioase Matei Balș. (link)
Sanofi România a donat peste un milion de doze de hidroxiclorochină. (link)
Novartis donează 480.000 de dolari. (link)
Sphera Franchise Group, care include KFC, Pizza Hut și Taco Bell, a donat 100.000 de euro către Crucea Roșie. (link)
Fundația Ronald McDonald donează 60.000 de euro pentru amenajarea unei secții ATI. (link)
Fundația Vodafone a achiziționat un aparat de testare și teste pentru centrul de triaj din Arad. Tot ei au cumpărat 100 de inhalatoare individuale, pompe de aer și purificatoare de aer pentru spitalul Marie Curie – secția de neonatologie, în colaborare cu CISCO, IBM și World Vision oferă gratuit licențe WebEx profesorilor pentru a ține școala online, și sprijină Geeks for Democracy în inițiativa Cumpărături la ușa ta (adresată bătrânilor sau altor persoane ce nu se pot deplasa) cu un call-center dedicat. (link)
Orange dă internet nelimitat personalului medical din prima linie. Împreună cu Samsung, trimit în 45 de spitale un total de 330 de telefoane Samsung A51 și cartele nelimitate. Fundația Orange donează 400.000 de euro către Crucea Roșie pentru dotarea secțiilor ATI cu ventilatoare și echipamente de protecție. Tot Orange pune la dispoziție platforma digitaliada.ro și seminarii în programul SuperCoders. (link)
Arctic a donat mașini de spălat rufe și frigidere. (link)
E.On România donează 250.000 kWh în perioada următoare consumatorilor casnici care au nevoie de ajutor. (link) Au anunțat apoi că salariații strâng bani pentru o donație, iar E.ON va dubla suma, și s-a vorbit și de 500.000 lei direcționați către spitale. (link)
Dacia și Renault România au pus la dispoziția personalului medical 100 de autovehicule. (link)
OMV Petrom a donat 1 milion de euro către Crucea Roșie. (link) Magazinele VIVA au donat aparate de cafea și cafea pentru spitale. (link)
Autonom oferă gratuit mașini din flota proprie pentru ONG-uri sau asociații ce au nevoie de mobilitate. (link)
Banca Transilvania a donat 300.000 de euro Asociației Dăruiește Viață pentru achiziția de ventilatoare pentru spitale. (link)
Mastercard a donat 100.000 de euro Asociației Dăruiește Viață, cu același scop. (link)
Că veni vorba, cei de la Asociația Dăruiește Viață lucrează de zor la cumpărat echipamente și consumabile medicale și la livrarea lor în țară. Urmăriți-i pe pagina lor de Facebook.
eMAG a donat aproape 800.000 de măști în diverse direcții și 3.000 de litri de dezinfectant. (link)
BCR a donat 2,5 milioane de lei pentru nevoi medicale. (link)
ING a donat 330.000 de euro pentru echipamente medicale. (link)
Unicredit a donat 120.000 de euro pentru achiziția de ventilatoare. (link)
Rompetrol a donat combustibil și teste covid-19 către diverse spitale și autorități. (link)
Bitdefender oferă gratis soluții de securitate spitalelor. (link)
Mega Image a donat 1.160.000 lei către Crucea Roșie pentru achiziția de echipamente. (link) Duc și mâncare în spitale.
Fundația Globalworth a donat 200.000 de euro pentru achiziția de echipamente medicale și sprijin uman. (link)
Coca-Cola a donat 100.000 de euro Crucii Roșii, plus băuturi în valoare de 100.000 de euro. (link)
Pepsico donează produse în valoare de 200.000 de lei. (link)
Timișoreana a donat 1.000.000 de lei Crucii Roșii pentru echipamente medicale. (link)
Domestos a donat produse de 70.000 de euro 120.000 de euro până acum. (link)
Alexandrion Group a donat 100.000 de măști medicale. (link)
Probabil au donat mulți alții sau au ajutat cum au putut direct acolo unde este cazul, dar m-am uitat și eu pe ce branduri mi-au trecut prin minte sau urmăream deja. Mi-ar plăcea să știu și cum ajută diverse afaceri mici părțile implicate în combaterea epidemiei, dar este dificil de aflat.
Și nu, nu contează cât profit au firmele de mai sus. Au dat, nu au luat. Din partea mea, mulțumesc tuturor, o să vă cumpăr cu plăcere mai mare produsele când am ocazia!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
78 comentarii
08/04/2020 la 1:36 PM
Sunt foarte ok donatiile si solidaritatea. La randul meu am facut donatii prin terti dar totusi mi se pare cumva foarte ciudat sa donam materiale de strica necesitate (nu te miri ce aparat performant ce-ar putea fi considerat un moft) pentru spitalele de stat.
Cred ca incet vine momentul sa luam atitudine si in situatiile cand nu sunt crize si sa le spunem alora ca nu e ok ce fac. La doctor cred ca e cel mai greu ca de obicei cand ajungi acolo ajungi pentru ca nu iti e bine… deci practic nu prea mai ai chef sa-l si educi pe ala :)
Iulian(Citează)
08/04/2020 la 5:01 PM
Bitdefender oferă gratis soluții de securitate spitalelor.
Am ras, un firewall pt corona este critic pentru linia întâi.
Adi(Citează)
08/04/2020 la 6:05 PM
ai râs, dar nu ar fi prima dată când spitalelor le sunt atacate serverele. Toate analizele sunt introduse în calculator, inclusiv rezultatele testării coronavirus. Cum ar fi sa nu știi ce e cu pacientul din fața ta?
Nu comentez însă lipsa cruntă de securitate IT pe calculatoarele din spital. Cred că am văzut până acum un singur calculator care să aibă niste minime restricții, in rest pline de uTorrent, Popcorn Time, jocuri, etc. Nici măcar un AdBlock, antivirus free…
IbMihai(Citează)
08/04/2020 la 6:13 PM
Poți lua atitudine la vot, poți lua atitudine în spital refuzând să dai șpagă și reclamând când ți se cere, poți lua atitudine reclamând orice încălcare a legii, inclusiv o muzică dată prea tare de vecin.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 1:46 PM
Prioritatea acum este sa trecem peste acest cosmar – intai dpdv medical si pe urma dpdv economic. Insa, as vrea sa ne trezim si sa analizam de ce nu sunt materiale in spitale de exemplu – sunt bugete foarte mari. Nu le-a placut transparenta si bechmarkul in timp real care se facea pe vremea lui Vlad Voiculescu pe achizitii. Eu sunt de parere ca bani sunt si chiar foarte multi, insa se dau niste boom-uri de nu e adevarat. acestea sunt problemele reale.
Si inca ceva Radu – ar fi misto sa avem centralizat de la toate companiile care au donat, cati bani platesc ele anual la bugetul Romaniei. Si, pe urma sa le dam cu datele astea in cap tuturor impecililor care sunt impotriva provatilor care “ne fura tara si exporta profitul….”
Silviu(Citează)
08/04/2020 la 1:57 PM
Centralizat si apoi vazut care din ele dau apoi oameni afara sau ii tin in somaj tehnic.. ca .. nu mai au bani si venituri
gabi(Citează)
08/04/2020 la 4:07 PM
Nu stiu unde am citit recent ca la un anume spital (chiar nu-mi aduc aminte pentru ca in mintea mea am generalizat ca se intampla la fel cam peste tot) 98% din buget se ducea pe salarii.
Cornel(Citează)
08/04/2020 la 4:17 PM
http://www.ziare.com/social/spital/peste-90-la-suta-din-bugetul-spitalului-de-urgenta-craiova-merge-pe-salarii-iar-pacientii-cumpara-medicamente-1600615
mactatus(Citează)
08/04/2020 la 6:07 PM
Până acum nu exista nevoia tuturor acestor echipamente de protecție. Sau unde era nevoie nu se folosea in măsura în care se folosesc astăzi. Trebuie luat in vedere și acest lucru.
IbMihai(Citează)
08/04/2020 la 6:14 PM
Păi na, dacă au crescut mult salariile, dar banii de la buget pentru spitale sunt aceiași, pe ce să se ducă bugetul respectiv?
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 1:52 PM
La eMag pe fb tocmai am văzut că au primit un avion cu produse medicale
pahomi(Citează)
08/04/2020 la 2:07 PM
Deci McD a donat din banii ăia pe care-i iau de la clienți? Nu era suficient că se foloseau de orfani să-și facă PR pe banii altora, acum se folosesc și de pandemia asta. Ajungi să respecți genul ăsta de mafiot.
eftimie(Citează)
08/04/2020 la 6:16 PM
Cred ca au donat de la ei și în plus toate fondurile strânse de la clienți și parteneri au fost redirecționate tot spre spitale, că înainte mi se pare că făceau case pentru familiile bolnavilor.
nwradu(Citează)
09/04/2020 la 7:30 AM
Eu nu „cred” că au donat de la ei, dar fiecare avem libertate religioasă. Și nu neg că fondurile alea strânse de la clienți sunt folosite cum trebuie, evident, cu comisionul de ONG (ăsta poate fi subiectul unui articol separat, studiază asta).
Dar ceea ce mă sâcâie e că donezi banii ăia și casa se numește McDonald, știi ce zic? E un pic cam mult să-ți faci asemenea reclamă pe banii altora.
eftimie(Citează)
08/04/2020 la 2:10 PM
Jack Dorsey de la Twitter si Square tocmai a donat 1 miliard USD.
Andu(Citează)
08/04/2020 la 3:40 PM
Actiuni in valoare de…
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 4:12 PM
A donat pentru România sau pentru SUA? Dacă este pentru americani atunci de ce ne pasă nouă?
vlad(Citează)
08/04/2020 la 2:26 PM
Ai scris frumos, ar fi fost fain sa faci si un total al baniilor donati. Asa ca sa ramana un ordin de marime donatii in RO cand e situatia cacanie si NU se implica politicul/statul. + un TOP10 descrescator ca sa-i motivezi pe oameni.
Direct produse donate sunt greu de cuantificat (cat consideri valoarea unei masti 0,1$ sau 10$ cat e acum la brokeri?).
Ariel(Citează)
08/04/2020 la 6:17 PM
Și atunci cum să fi făcut un total? :D
Mie nu-mi pasă de top sau de ordinul de mărime. Fiecare companie donează după cum vrea, după profit sau c.a., important este să o facă.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 2:28 PM
Mie nu mi se pare OK ca firmele si persoanele private sa doneze ca sa scoata din rahat statul incompetent. Statul trebuie curatat de capuse, nu ajutat sa se imbuibe in continuare.
Unele din firmele care au donat chiar au de unde, ca au facut bani cu statul, ca au furat de la clienti, ca au adaosuri mari sau ca au infrastructura care nu ii costa mai nimic.
Altele au donat desi nu aveau prea mult profit din care sa poata da, asta conteaza mai mult decat suma.
Gaelex(Citează)
08/04/2020 la 3:28 PM
nu statul moare in spitale, oamenii mor.
nu zic ca statul nu e incompetent si hot, dar sa ridice mana ala care vrea sa moara in spital pentru a demonstra asta.
Teniescu(Citează)
08/04/2020 la 6:14 PM
Nu se poate ca oamenii si companiile sa salveze statul de fiecare data. Nu se poate, nu avem cum, nu este treaba noastra, nu este responsabilitatea noastra. Si nu avem de unde.
Eu voi avea de platit niste mii de lei la stat, si voi plati acei bani chiar daca aman momentul. Mi se pare destul.
Ce a facut statul roman? A inventat ca am avut si venituri din investitii si pentru anii respectivi am platit 13 luni de pensii.
Nu are statul bani? Sa ii execute pe aia care nu platesc miliarde la impozite. Nu sa faca apel la donatii.
Nu are statul bani? Sa puna mana si sa incaseze amenzile la valoarea reala, nu la jumatate din minimul prevazut in legislatie.
Nu are statul bani? Sa vada de fiscalizarea aia ca lumea, sa nu mai fie evaziune de TVA.
Daca donez, donez pentru alte cauze pentru care nu platesc deja impozite si taxe la stat.
Gaelex(Citează)
08/04/2020 la 6:18 PM
Teniescu a zis bine, în acest timp oamenii mor în spitale iar medicii vor să demisioneze. Nu are timp statul să colecteze amenzi și să elimine evaziunea TVA.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 9:07 PM
Doar un exemplu, cati ani au vorbit despre casele de marcat conectate la anaf? Prea multi, nu acum trebuie sa se apuce de colectat taxe. Da, cu casele de marcat online nu rezolvi in totalitate problema, mai ai nevoie de sisteme adiacente gen urmarirea marfurilor, de exemplu transportul xyz e declarat pe platforma online ca cara 5 tone de ulei de floarea soarelui, e oprit la control are mai multe tone deci evaziune fiscala.
Deci Gaelex are dreptate, Guvernul nu acum trebuie sa se planga ca nu are bani. Ce demersuri au facut in trecut pentru o colectare mai buna? Au micsorat tva, pe principiul daca e mai mic profitul din evaziune poate nu mai faci.
Dar nu in ultimul rand mentalitatea oamenilor trebuie schimbata in privinta taxelor, recunosc si eu cateodata aleg sa platesc cash si sa nu cer bon in unele locuri si fac asta intr-un dintr-un fel de sprijin pentru ei. Mentalitatea o poti schimba doar daca le arati oamenilor ca uitati acolo merg taxele voastre, dar pana cand nu avem exemple de genul oamenii nu vor avea nici o problema in a lucra la grii sau si mai rau la negru, si sa nu ceara bon
Tom(Citează)
08/04/2020 la 9:50 PM
Statul trebuia sa isi facă treaba la timp, sa colecteze și sa elimine.
Am avut Colectiv ca avertisment, ne-a arătat clar care este situația. Nici statul și nici medicii nu au făcut nimic.
Gaelex(Citează)
08/04/2020 la 2:40 PM
de unde atata saritura cu donatul la cine nu a cerut?
SUNT SPITALE DE STAT, EXISTA BANI, SA SE DESCURCE NENE.
AU FOND DE URGENTA FIX PT SITUATIILE ASTEA, SA CUMPERE EI TOT DE PE PIATA.
DE CE AI DONA LA UN SISTEM CARE STI CA E CORUPT?
Mihnea2(Citează)
09/04/2020 la 9:21 AM
Pentru că în spitale mor oameni reali, nu un sistem corupt. Sistemul e tot acolo și nu are legătură cu cei afectați de virus.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 2:43 PM
Endava a donat o tona de fructe initial spitalului Colentina si Politiei Bucuresti. Inca 2 tone de fructe la Chisinau, spitalelor. 1 million de lei pentru kituri de testare.
Acum mai e o campanie prin care doneaza angajatii iar Endava dubleaza suma. Banii din asta merg la Fundatia Daruieste Viata.
Unele din birourile noastre au imprimante 3D si avem colegi care fabrica viziere.
Andrei(Citează)
08/04/2020 la 3:17 PM
Am uitat. Colegii care nu au proiect ( adica sunt pe bench) lucreaza pentru code 4 Romania
Andrei(Citează)
08/04/2020 la 4:16 PM
Endava a refuzat să acopere tăierile de salarii cu trecerea contribuțiilor la angajat de pe vremea guvernului Dăncilă pe motiv că acest lucru nu a fost bugetat, dar Managerii Endava și-au împărțit bonusuri in acea perioadă, pentru șefi s-au găsit bani. Mă refer la Endava din Iași, dar bănuiesc că așa a fost în toată țara.
vlad(Citează)
08/04/2020 la 4:48 PM
Vlad, din ce imi amintesc au compensat dupa aia diferenta de impozit si nimeni nu a pierdut nimic.
Andrei(Citează)
08/04/2020 la 5:48 PM
Dragut din partea Endava.
A venit vremea sa mai dea inapoi macar o mica parte din banii pe care i-au primit de la stat in ultimii ani, pentru “crearea de locuri de munca”.
Sorin(Citează)
08/04/2020 la 5:50 PM
Am gasit 9,5 milioane de euro, dar cred ca au fost mai multe transe de stimulare:
https://www.zf.ro/eveniment/ibm-ajutor-de-la-stat-de-21-mil-euro-pentru-900-de-locuri-de-munca-11169383
Sorin(Citează)
08/04/2020 la 6:19 PM
Nu-i nici o problemă că statul dă stimulente. Ar trebui să dea mai multe, că așa atragi aici companii care cresc și dau salarii la mii de oameni.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 7:56 PM
Endava a acoperit diferenta dupa ce lumea a facut scandal si multi au amenintat cu demisii pentru ca s-a aflat ca managerii si-au impartit bonusuri cand restul primeau salarii mai mici.
Era o discutie pe Reddit despre Endava care trebuia sa angajeze 500 de oameni intr-un an pentru ajutorul de la stat dar au facut o smecherie in sensul ca sponsorizau in presa articole ca nu găsesc suficienți oameni sau ca studentii nu sunt suficient de pregatiti. Ei si-au primit banii dar nu si-au respectat angajamentul legat de numarul de angajati.
Cunosc programatori foarte buni care au mers la interviul de HR la Endava si nici macar nu erau chemati la interviul tehnic desi nu cerusera salariu peste valoarea din piata si se potriveau cu cerintele job-ului, practic Endava realiza un simulacru de interviu pentru a fi acoperiti in cazul in care statul ii verifica daca au angajat cei 500 de oameni. Hilar este ca vreo 2 ani au postat aceleasi job-uri pe pagina oficiala, cauta pe Archivearchive org, este unul cu ActiveMQ postat 3 ani la rand, aceeasi descriere, aceleasi cerinte, doar schimbau data editarii.
vlad(Citează)
08/04/2020 la 9:42 PM
Nu-i o problema ca statul da stimulente, problema e când le da preferential, numai unor jucatori mari, provocand dezechilibre in piata.
Firmele locale medii si mici (cele care nu au contracte cu statul) nu mai au astfel nicio sansa sa concureze la nivel salarial cu mastodontii astia subventionati de stat. Asta inseamna ca atrag mult mai greu angajați buni, si se dezvolta mult mai greu.
Cand va plangeti ca nu exista destule produse IT romanesti originale ganditi-va si la asta.
Sorin(Citează)
08/04/2020 la 3:26 PM
Sunt proști cine donează (muritorii, ăștia de rând) pentru spitale, Crucea Roșie, diferite ONG-uri, etc. Dacă vreți să faceți un bine în viața voastră, nu donați către flămânzii ăștia, eu unul nu pot dona către organizațiile astea știind că directorașii au niște salarii de mii de euro și eu de abia ce îmi permit unele chestii (o vacanță, un telefon nou, etc). Sunt multe persoane care au nevoie de ajutor, îi găsiți la tot pasul în România, lăsați flămânzii ăștia.
https://www.facebook.com/9NewsMelbourne/videos/514174619208026/
DAVKO(Citează)
08/04/2020 la 3:45 PM
In nici-un caz nu vreau sa minimizez impactul pe care donatiile le au in astfel de momente, dar curiozitatea mea e urmatoarea: Oare companiile private ar mai fi doant in aceeasi cantitate daca aceste sume nu s-ar deduce pe o perioada de 7 ani din taxele pe pare ar urma sa le plateasca?
Donatiile sunt contorizate ca si cheltuieli deductibile!
Cristi(Citează)
08/04/2020 la 3:48 PM
Romgaz a donat 3.98 milioane lei spitalului din Sibiu.
Printr-o fundatie s-au strans tot pentru spitalul sibian 416000 lei de la persoane fizice (2000 de donatori) si peste 1500000 lei de la firme (88 de donatori, intre 100 si 241000 lei).
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 6:20 PM
Dă și un link.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 10:10 PM
Aici link, daca trece de akismet: https://www.romgaz.ro/ro/content/comunicat-de-presa-romgaz-continua-lupta-cu-covid-19-investind-pentru-sanatate-comunitatea
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 10:12 PM
Iar pentru donațiile prin ONG, aici: https://ocomunitate.ro/
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 3:55 PM
A, si niste preturi din ce s-a cumparat:
73364 lei – pat de terapie intensiva cu statie cu 6 injectomate
143532 lei – aparat de anestezie cu functie de ventilatie
43822 lei – 2500 masti FFP2
50376 lei – 2 containere pentru triere pacienti
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 6:24 PM
Stii cat e o masca FFP2 in China la 100.000 de bucati? 1.2$/buc. adusa in port.
Stii cat e o masca FFP2 in Europa la mia de bucati? 2.1 Euro la depozit.
Deci sunt curios cum au reusit sa ia masti cu 3.5 Euro.
Gaelex(Citează)
08/04/2020 la 10:19 PM
Știi că vorbim de un ONG care nu are de unde comanda 100000 de măști?
Știi că Visual Fan vinde statului (Unifarm) 14 milioane de măști, preț in China 1,3-1,4 de dolari pe bucată, preț de vânzare către Unifarm 1,8? (Sursa http://www.investigatiimedia.ro/investigatii/risti-si-castigi).
Știi că ai face bine să cumperi tu alea 100000 de măști de care zici, cu 1,2 si sa le dai cu 1,8? Profit 50%.
alunelu(Citează)
09/04/2020 la 5:19 AM
Da, pentru ca am pile sa nu mi le confiște vama instant.
Nu mai dă sfaturi dacă nu te pricepi sa înțelegi ce citești.
Gaelex(Citează)
09/04/2020 la 8:37 AM
Am lucrat comisionar vamal 9 ani. Din 60000 profit te descurci cu vama.
alunelu(Citează)
09/04/2020 la 7:46 PM
ma bag in afacere cu 30K euro, alunelu se ocupa de vama, Gaelex de furnizor si de cumparator, eu ma multumesc cu un 6% dobanda la bani la fiecare transport, cu restul vedeti voi ce faceti
Tom(Citează)
08/04/2020 la 4:00 PM
Dacă toate aceste companii doar își plăteau cinstit taxele la stat nu era nevoie de nici o donație!
Glumetzu(Citează)
08/04/2020 la 6:20 PM
Companiile acestea mai mult ca sigur și le plătesc.
nwradu(Citează)
09/04/2020 la 5:20 AM
Plătesc, după ce au exportat tot profitul pe care îl puteau scoate din țară.
Gaelex(Citează)
08/04/2020 la 4:20 PM
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/cum-s-au-impartit-6-miliarde-de-lei-in-sanatate-80-pentru-salarii-20-pentru-bolnavi-1146167
dar voi donati in continuare in timp ce banii bugetati pt sanatate se duc doar la doctori pt salarii
mactatus(Citează)
08/04/2020 la 4:40 PM
Si compania la care lucrez a donat 100k dupa ce a intrebat angajatii unde dorim sa doneze suma.
https://www2.deloitte.com/ro/ro/pages/about-deloitte/articles/Deloitte-Fundation-donates-EUR-100-000-to-Matei-Bals-Institute-and-to-the-National-Public-Health-to-support-the-efforts-to-manage-the-COVID-19-crisis.html
Razvan(Citează)
08/04/2020 la 4:41 PM
Deci problema a fost ca statul nu a avut bani, nu ca a avut si i-a furat pe toti?
Nero(Citează)
08/04/2020 la 5:07 PM
Sa doneze mai intai bugetarii care au salariile intregi si unii si le mai vad si marite, apoi pensionarii cu pensii speciale, apoi membrii CA-urilor companiilor de stat, apoi statul sa directioneze banii din taxele noastre catre spitale si echipamente medicale. ABIA DUPA CE VOI VEDEA TOATE ASTEA FIIND FACUTE si nu cand ni se va arata transparent ca nu mai sunt bani, atunci voi dona si eu.
Pana atunci, medicii sa se descurce cu banii primiti din spagi de-a lungul a zeci de ani.
BGDN(Citează)
08/04/2020 la 6:21 PM
Dar nu-ți cere nimeni să votezi, acum sau după pensionarii cu pensii speciale.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 5:25 PM
Eu încă nu am înțeles faza cu donat bani, la ce folos să donezi bani dacă principala problemă o reprezintă lipsa unor furnizori de la care să poți cumpăra materialele necesare?
Nu se plânge nimeni că nu ar avea bani, ci de faptul că nu au de unde cumpăra!
Firmele ar face mai bine să își folosească relațiile și să facă rost de materiale pe care să le doneze apoi, degeaba dai bani spitalului din Suceava că nu au ce face cu ei, nu au de unde cumpăra ce le trebuie.
FlorinM(Citează)
08/04/2020 la 6:22 PM
Faptul că unii au donat și echipamente medicale este îmbucurător. Și probabil că furnizori vor mai apărea sau stocuri de materiale, dar tot cu bani trebuie luate.
Firmele nu pot face rost de orice material din lumea asta. Dacă tu ești specializat pe gătit pui, nu ai de unde să cumperi mâine ventilatoare. Mai degrabă dai bani unora specializați pe găsit ventilatoare.
nwradu(Citează)
08/04/2020 la 6:33 PM
Si UniCredit are in perioadata asta inca un proiect de donatii.Prin fundatia UniCredit
dublează sumele pentru fiecare țară din Grup, Fundația va dubla donațiile individuale ale angajaților în cuantumul sumei de 40.000 euro .
marius(Citează)
08/04/2020 la 7:17 PM
Practic ti-ai raspuns singur. Bitdefender este fix zero. Sa nu uitam totusi ca aceste PC-uri sunt prin STS si nu stau in Windows Defender.
Treaba cu Bitdefender o marchez fix reclama sau politica de marketing.
Adi(Citează)
08/04/2020 la 8:40 PM
Tocmai de razboinicul luminii ai uitat…
Cezar(Citează)
09/04/2020 la 6:51 AM
Cum sa uite, Enel e al doilea pe lista :D
Sorin(Citează)
08/04/2020 la 8:43 PM
Engie 250,000 EUR
Vlad(Citează)
08/04/2020 la 9:33 PM
@Vlad Fondurile vor fi folosite la nivel global.
@alunelu Da, asa este. Probabil valoarea va fi in jur de 1.5 – 2 miliarde USD, dupa ce scapam de virus si incepe economia sa isi revina.
Andrei Potorac(Citează)
08/04/2020 la 10:23 PM
Păi fie le vând acum să aiba bani pentru lupta contra virusului, fie le păstrează să facă speculă, cum e?
alunelu(Citează)
08/04/2020 la 11:17 PM
https://www.revistabiz.ro/lista-companiilor-care-fac-bine-in-romania/ actualizata pe masura ce apar noi info. Este linkul de cateva zile pe Linkedin
Abi(Citează)
09/04/2020 la 12:52 AM
https://www.zf.ro/companii/banca-transilvania-mobexpert-bitdefender-emag-lanseaza-cea-mare-linie-donatii-tinta-50-mil-lei-luna-au-contractate-40-milioane-masti-manusi-combinezoane-produsele-ajung-tara-avioane-cargo-inclusiv-19052993
bitdefender a mai donat si 1 mil de lei, la fel ca celelalte 3 din articol.
XPK(Citează)
09/04/2020 la 12:53 AM
Mi-ar places un articol la anul: “Cum au sifonat Crucea Rosie si Fundatia Mereu Aproape ” banii din donatii.
SirNeo(Citează)
09/04/2020 la 7:57 AM
Buna, iti scriu tot aici :))
Ti-am lasat aseara coment cu linkul de la biz la postare, dar nu mi l-ai acceptat…
Este reclama sau ce? Ca nu inteleg…
https://www.revistabiz.ro/lista-companiilor-care-fac-bine-in-romania/
N-am nicio legatura cu ei, doar am considerat ca este bine de stiut.
Multumesc
Abi(Citează)
09/04/2020 la 9:20 AM
La ce ar putea fi reclamă? Serios, spune-mi la ce ar putea fi reclamă.
nwradu(Citează)
09/04/2020 la 9:18 AM
Eu nu donez din 2 motive:
1. platesc lunar din taxe oricum foarte multi bani la buget care sunt cheltuiti asa cum stim (contracte umflate si date pe linie de partid, incompetenta datorata pilelor puse pe functii tot pe linie de partid etc). Deci sa donez la spitale pentru ca umflatii aia de directori si secretari de stat sa-si plimbe in continuare amantele cu Porsche, nu mersi.
2. nu am incredere ca banii donati ajung 100% acolo unde ar trebui sa ajunga. Personal stiu oameni care conduc tot felul de asa-zise fundatii si ONG-uri, care se lafaie in masini de fite sau petreceri extravagante.
Si in completare, sa nu ziceti ca sunt o ciudata, in fiecare an de Craciun fac pachetele pentru copii si familii sarace si nu o data am fost sa le livrez personal. Ajut cu draga inima atunci cand stiu ca ajutorul ajunge unde trebuie.
corny(Citează)
09/04/2020 la 11:18 AM
Recomand un ONG care chiar ajuta oamenii https://www.facebook.com/casashareromania/
george(Citează)
09/04/2020 la 9:18 AM
Si Atos – 400.000 lei catre Daruieste Viata
Cristi(Citează)
09/04/2020 la 9:52 AM
niste management competent n-ar dona nimeni.
add(Citează)
09/04/2020 la 12:39 PM
Scuze, am delay la net.
Reclama siteului revistabiz.
Nu stiam daca e in regula :D multumeesc
Abi(Citează)
10/04/2020 la 1:50 AM
Firma la care lucrez în Cluj (AROBS) are pe drum 50 de ventilatoare și 50 000 măști Ffp2 pt donatii. Nu știu cât ar fi ca și bani, dar bănuiesc ca nu e chiar ieftin în momentele astea
Liviu(Citează)
10/04/2020 la 10:45 AM
AROBS se lauda ca este firma romaneasca si ca sustine economia din tara dar la interviu iti cer sa faci contract pe PFA ca sa plateasca mai putine taxe.
george(Citează)
10/04/2020 la 1:57 AM
Both – https://twitter.com/jack/status/1247616214769086465.
Andu(Citează)