►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
29 Apr 2020 ·
TURISM ·
Eu asta înțeleg din mesajul lor postat acum câteva minute pe Facebook. Altfel spus, cine nu plătește tranșele conform contractului inițial va suporta penalizări conform acelui contract, dar asta în timp ce pachetele turistice din acele contracte au fost amânate pe… cine știe când, după caz. Uneori pe 2021.
Fragmentul din mesaj la care mă refer este următorul în acest moment:
➡️ 𝐓𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐮 𝐝𝐞𝐩𝐚𝐬𝐢𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐞𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐝𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐧𝐮𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐩𝐭, 𝐜𝐮 𝐩𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐞𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐢 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢.
În mod EXCEPȚIONAL, pentru toate contractele devenite nule de drept începând cu data de 30 aprilie, și 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐯𝐨𝐦 𝐢̂𝐧𝐜𝐚𝐬𝐚 𝐬𝐮𝐦𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐚𝐭𝐨𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐚 𝐜𝐞𝐥 𝐭𝐚𝐫𝐳𝐢𝐮 𝐥𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟐𝟐 𝐦𝐚𝐢 𝟐𝟎𝟐𝟎, 𝐯𝐨𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐢𝐧𝐢𝐭𝐢𝐚𝐥𝐞.
➡️ 𝐈𝐧 𝐥𝐢𝐩𝐬𝐚 𝐞𝐟𝐞𝐜𝐭𝐮𝐚̆𝐫𝐢𝐢 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐚𝐭𝐨𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐚 𝐥𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟐𝟐 𝐦𝐚𝐢, 𝐝𝐮𝐩𝐚 𝟐 𝐚𝐦𝐚𝐧𝐚𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐚 𝐜𝐮 𝐟𝐮𝐫𝐧𝐢𝐳𝐨𝐫𝐢𝐢, 𝐬𝐞 𝐚𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢.
Ţinând cont de faptul că fiecare destinaţie și fiecare furnizor ȋn parte ȋşi au specificul lor, iar contractele ȋncheiate cu aceştia diferă de la caz la caz, termenele de plată diferă ȋn funcţie de produs.
Informatii complete sunt disponibile aici >> https://christiantour.ro/chr-help
Adică întâi îți spun că vor reprograma plecările, apoi că îți fac o favoare și reactivează contractele ce-ar deveni nule, dar cu condiția să le plătești până la 22 mai 2020 sumele datorate. Dacă nu fac faci asta, îți vor aplica penalizări.
Penalizările pot fi în bani ceruți suplimentar, dar de obicei înseamnă că pierzi avansul plătit până acum și la revedere, te-au tăiat de pe listă.
Altfel spus, să zicem că aveai un pachet turistic contractat pentru luna iulie și trebuia să-l plătești în trei tranșe, ianuarie, martie și iunie. Ai plătit în ianuarie, dar în martie să zicem că nu ai plătit pentru că a venit criza asta și plecarea a devenit incertă, la fel și condițiile de la destinație și, pentru mulți români, însăși jobul care le asigura venitul lunar.
Iar Christian Tour vine și spune că, dacă excursia nu se poate organiza, ei o reprogramează pentru finalul anului sau pentru 2021, dar tu trebuie să le dai banii de acum!
Acesta este un gest urât. Normal este să plătești tranșele pe măsură ce te apropii de data de plecare, că este cea mai apropiată situație de clasicul comerț “tu îmi dai serviciul, eu îți dau banii pe el”.
Dacă pachetul meu s-a amânat pe aprilie 2021, atunci vreau să plătesc în martie 2021 ce-a mai rămas. În situația curentă, când chiar nu știm cum va arăta lumea peste 3 sau peste 9 luni, cred cu tărie că totul ar trebui plătit chiar înainte de plecare, când ai certitudinea că vei călători.
Înțeleg că agențiile de turism sunt puternic lovite de criză și înțeleg că au angajați de plătit. Aș vrea să existe o soluție simplă pentru a face rost de banii necesari. Soluția însă nu poate fi să ceri aproape cu japca de la clienții tăi banii acum, dar că tu le vei oferi abia la anul serviciile plătite cu acei bani.
Sau, altfel spus, poți cere unui client să cumpere de la tine, că așa te ajută și să plătești niște salarii, dar nu-i poți cere să te crediteze cu proprii bani fără a primi nimic înapoi.
Iar unii întreabă fix asta: vreți să plătesc de acum o excursie amânate pe 2021? Și Christian Tour nu le răspunde clar, ci le cere să completeze un formular pentru că fiecare contract e unic și fiecare furnizor are alți termeni privind plățile. Tu trebuie să-i crezi pe cuvânt că așa stau lucrurile.
Christian Tour are și un fel de portal de informare a clienților care nu pare actualizat cu mesajul de mai sus. Chiar și așa, pe acolo sunt descrise diverse taxe ce par mai degrabă o metodă de a mai scoate niște bani de la clienți, pe când într-o situație de criză aceștia ar trebui să fie partenerii agenției pentru ieșirea cu bine la mal, nu o vacă de muls prin mici taxe.
De exemplu, în cazul în care turistul nu mai dorește să plece, poate solicita un voucher valabil până la 31 decembrie 2021 ce poate fi folosit pentru orice pachet turistic în orice perioadă.
În cazul ȋn care, din orice cauză personală, turistul nu poate stabili în momentul acesta data de plecare sau nu poate știi în ce condiții va mai beneficia de concediu în acest an, se poate opta pentru emiterea unui voucher deschis, cu condiția de a transmite această intenție în scris (email, sms, poștă, etc.), până la data de 30.04.2020.
Voucherul deschis transformă avansul deja achitat într-un credit ce poate fi folosit pe orice pachet Christian Tour, indiferent de destinație, valabil pentru călătorii până la 31 decembrie 2021.
Este ca un fel de “card cadou” la Christian Tour. În practică, însă, este acceptul tău că banii plătiți până acum rămân la Christian Tour, practic îi susții prin asta, și le vei cere servicii turistice cândva în viitor. Cum îți mulțumește Christian Tour pentru că n-ai cerut banii înapoi?
Pentru emiterea voucherului deschis se va reține o taxă din avansul deja achitat, după cum urmează:
• 25 euro/persoană pentru pachetele individuale, circuite și sejur autocar.
• 50 euro/persoană pentru pachetele cu transport avion.
Și dacă ai acceptat un astfel de voucher cu taxa de rigoare, nu mi-e clar dacă tot trebuie să plătești restul sumei acum și se pune și ea în contul voucherului sau ai scăpat de situația de mai sus.
Am scris și vorbit anterior despre situația în care agențiile de turism nu vor să returneze clienților banii, ci le oferă reprogramări, deși că poate oamenii vor banii înapoi pentru că nu le mai arde de concedii acum. Citiți și ce-am scris acolo despre context și ce-au scris în comentarii cititorii.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
52 comentarii
29/04/2020 la 1:09 PM
Clientul nostru, stapanul nostru…cata vreme plateste. Nu ne intereseaza ca sunt oameni care poate au probleme mai mari pe cap in aceasta perioada, noi vrem banii, daca se poate azi.
Dupa o asemenea abordare, cine mai apeleaza la serviciile lor e neted, cel putin.
Cosmin(Citează)
29/04/2020 la 1:19 PM
nu cred ca asta poate ramane asa.. e un pic abuziv.
noi am contractat prin ianuarie o vila in grecia pentru sfarsitul lui iulie prin airbnb. am platit avans minim avand in vedere ca sunt 2 copii de sub 3 ani la mijloc si ne-am gandit ca poate apar situatii neprevazute cu oricare. urmatoarea transa e undeva cu 2 saptamani inaine de checkin. n-a anulat si n-am fost informati ca s-a modificat ceva.
Robert(Citează)
29/04/2020 la 1:21 PM
Astia sunt mari oameni de afaceri ce vin sa ceara ajutor, asta e piata libera ce le regleaza pe toate.
De aia zic, nu o sa imi para rau daca firme din astea vor da faliment, nu pierdem nimic.
dan(Citează)
29/04/2020 la 3:20 PM
Își deschid alta cu alt nume, aceleași mizerii.
ionică(Citează)
29/04/2020 la 1:24 PM
Inca un caz care imi confirma ca cele mai “safe” concedii sunt alea la distanta de condus de 1-2 zile de Romania (grecia, croatia, italia, etc) cu rezervare pe booking cu posibilitate de anulare cu cateva saptamani/zile inainte de concediu. Asa am procedat anul asta cu concediul din Skiathos si pt inceput de august mai am timp sa anulez (gratuit!) pana la mijloc de iulie. Ce agentie, ce figuri, ce avans… nu tata, totul online si ceau pa. Ca nici la mine nu cresc banii pe garduri, mai ales nu in perioada.
Arthur(Citează)
29/04/2020 la 5:29 PM
Asa e, ca tot ce vreau e ca in vacanta mea sa conduc 2 zile dus, sa ma odihnesc 2 zile de la condus si apoi sa mai conduc 2 zile la intors…si probabil sa nu bei alcool prea mult inbetween
Fur(Citează)
29/04/2020 la 1:32 PM
Cand e foame de bani trebuie sa te astepti la orice. Dar e urar sa ceri clientilor sa nu-si anuleze vacanta si pe urma sa-i taxezi pentru amanare. Ar fi interesant sa vedem si niste cifre de afaceri, profit, ce salarii au managerii, adica e naspa sa te plangi ca dai faliment cand tu te-ai lafait in bani pana acum. https://www.zf.ro/zf-news/christian-tour-a-avut-vanzari-de-trei-milioane-de-euro-pe-durata-targului-de-turism-de-la-bucuresti-mai-mult-de-50-dintre-turisti-au-ales-turcia-16824605
Adrian(Citează)
29/04/2020 la 7:07 PM
In mod EXCEPȚIONAL, Christian Tour sa ne facă o favoare tuturor si sa se tireze de pe piață într-un faliment rapid.
Adi(Citează)
29/04/2020 la 1:36 PM
Poate traiesc eu in bula mea, dar nu reusesc sa inteleg cine mai apeleaza la “agentii de turism” in 2020. Avem o multitudine de alte optiuni la indemana pentru a rezerva concedii si excursii. Cum zicea Vali, agentiile de turism nu au motiv sa existe.
Petru(Citează)
29/04/2020 la 2:01 PM
Pentru ca sunt inca o multime de oameni atehnici sau cu bani care nu au chef de bataie de cap. O sa fie mereu dar probabil tot mai putini daca nu se reinventeaza agentiile. Si nu o sa se reinventeze prea curand.
Mofo(Citează)
29/04/2020 la 2:03 PM
Stiu ca in bula ta crezi ca cel mai mic pret e pe booking, dar de multe ori agentiile de turism au preturi mai mici. Nu se intampla asta prea des la hoteluri din orase, dar la mare vei merge de multe ori mai ieftin prin agentie.
Acum depinde si ce cauti…daca esti ok cu o casa in mijlocul unei insule, atunci da, booking e solutia. Dar daca cauti un hotel care sa fie pe malul marii, in proportie de 95% va fi mai ieftin la agentie. Si de asemeni sa comparam hotel cu hotel, pensiune cu pensiune. Asa si mie imi ziceau unii ca ei gasesc hoteluri pe booking in Europa la 30-40 euro pe noapte 2 persoane. Si can te uitai erau de fapt ori la mama naibii fata de orice, ori 2 stele cu o igiena dubioasa.
alex(Citează)
29/04/2020 la 2:04 PM
In bula ta de Halkidiki si Nisipurile de Aur nu au sens.
venom(Citează)
29/04/2020 la 2:17 PM
Pot fi utile in 2 situatii:
– destinatii pentru care agentiile au chartere, si pentru care altfel nu gasesti zboruri directe / la pret decent (de exemplu nordul africii, unele insule grecesti)
– vouchere de vacanta, daca ai privilegiul de a fi bugetar
Sorin(Citează)
29/04/2020 la 2:22 PM
Parintii mei primesc bonuri de vacanta. Merg cu ele la o agentie si isi rezerva concediul. Prin multe tari, de exemplu prin america de sud e mai ok/safe prin agentie. La evenimente sportive, concursuri alergare, gasesti inscrierea daca o iei la pachet cu transport/cazare, altfel e cu tragere la sorti(vezi maratonul din Berlin)..adica printr o agentie de turism.. Si mai sunt n exemple. Dar..da bula ta stie mai bine. :)))
Alin(Citează)
29/04/2020 la 1:44 PM
Mi se pare extrem de jegos și motiv bun pentru un proces. La noi nu există class action ? Cristian tour poate sa moara la fel ca turismul romanesc cu preturi mai mari ca afara. Ue cristian tour, țepari jepcari. Cristian tour da țeapă, cristian tour furt. Hai cu indexarea
pmk(Citează)
29/04/2020 la 2:06 PM
Ce de lume va descoperi minunatul charge back si cum se poate folosi pentru contracte modificate unilateral de vanzator.
Contractul este pentru vacanta in locul X intre datele Y si Z. Nu mai este intre datele Y si Z? Pai avem modificare unilaterala deci cumparatorul poate renunta fara penalizari.
Gaelex(Citează)
29/04/2020 la 2:23 PM
poate va mai vine mintea la cap, cu agentiile astea de turism
Giovani(Citează)
29/04/2020 la 2:32 PM
Odata ce ai amanat o vacanta nu mai poti avea pretentii de la clienti pentru ca majoritatea isi programeaza concediile cu mult timp inainte ca sa fie siguri ca le sunt aprobate. Probabil falimentul bate la usa si incearca sa o mai lungeasca putin.
XYZ(Citează)
29/04/2020 la 2:56 PM
inca nu inteleg de ce in sfantul an 2020 se mai apeleaza la agentii de turism…
Ultima data am plecat in 2005 in Grecia cu agentie de turism, apoi doar pe cont propriu si a fost super ok de fiecare data….
Victor(Citează)
29/04/2020 la 4:41 PM
Pentru ca lumea nu se reduce doar la grecia..:))
Alin(Citează)
30/04/2020 la 6:07 AM
Dar si la Grecia daca s-ar reduce, nu vreau sa zbor in Zakynthos cu Wizz/Ryan pana la Bergamo si apoi cu easjJet/Ryan de la Bergamo pe insula, cu connection time de 6 ore (negarantat, desigur, ca vorbim de LCC). Prefer charterul de la noi si in 2 ore sunt pe insula, fara alte griji.
Sau ma rog, preferam, ca agentiile de turism de la noi vad ca fac poo pe ele in cel mai nesimtit stil.
Roxana(Citează)
29/04/2020 la 2:57 PM
lol.
Astia sunt aia care anul trecut mi-au ratat vacanta platita integral. m-au sunat cu 3 zile inainte sa imi zica ca nu mai am hotelul rezervat. si cand am sunat la hotel mi-au zis ca nu lucreaza cu ei ca are patronul sa le dea 3000euro si ca au rezervat prin intermediar. adica cristian tour nu rezerva el hotelul, mai era un intermediar. si ala a supra – rezervat. si apoi, m-au pus sa merg in 3 agentii sa imi primesc banii inapoi.
nu-i recomand sub nicio forma.
sa-i manance falimentul.
cici(Citează)
29/04/2020 la 2:58 PM
Mama mea a achizitionat o excursie de la Christian Tour -Spania pe data de 26 aprilie . A platit integral 1 000 euro . Excursia a fost anulata de catre agentie .
Inainte de anulare au sunat-o pe mama si au incercat sa o convinga sa faca ea reprogramarea excursiei in septembrie 2020 astfel incat raspunderea sa treaca la client nu la agentie . De atunci le scriu si le cer sa imi dea in scris ca ei au anulat excursia si bineinteles ca nu primesc niciun raspuns . Singurul contact este cel telefonic in care refuza sa spuna ca au anulat excursia – conform contractului ar trebui sa restituie suma achitata .Cand le-am explicat ca nu este posibil ca mama mea sa calatoreasca in luna septembrie 2020 mi s-a oferit varianta cu voucher valabil pana in 2021 insa vor retine suma de 100 de euro . Nu mi se pare corecta abordarea lor fata de un client fidel , nu imi place cum au incercat sa o pacaleasca la telefon fara sa ii explice consecintele. Am intrebat -o si eu pe mama de ce alege sa mearga cu agentiile de turism -5-6 excursii pe an si mi -a explicat ca ii place organizarea diverselor activitati , ghidul si oamenii pe care ii cunosc . O sa merg mai departe si voi depune o reclamatie la ANPC dar imi este clar ca nu le pasa . Ei acum trag de timp cat pot pana cand lobby -ul lor le va asigura o ordonanta de urgenta care sa ii scoata basma curata in fata clientilor . Daca cineva stie o metoda mai buna de a obtine restituirea banilor sunt interesata
laura(Citează)
29/04/2020 la 3:14 PM
O s-o suga grav toate agentiile astea de turism. Acum dovedesc cat de jegosi sint. Nu toti, sint si unele agentii ok care au gasit solutii.
Eu am noroc de o agentie d-asta jeghi. M-am obisnuit cu gandul ca avansul dat e papa. Urmeaza Anpc. Apoi mai vedem
BlackSkull(Citează)
29/04/2020 la 3:18 PM
Am avut ceva disputa cu Christian Tour, acum niste ani. Luasem un pachet cu demipensiune si apa nu a fost inclusa in acest pachet la cina. Ceea ce mi se pare aberant si absurd.
Am ajuns si la ANPC, dar, deloc surprinzator le-au dat dreptate.
Mi s-a parut o mizerie ce au facut, si acum mi se pare ca fac aceleasi mizerii.
Nu are rost sa mai spun ca de atunci nu am mai folosit serviciile lor.
Andrei(Citează)
30/04/2020 la 9:08 AM
Vezi ca ce se da la mese tine si de politica hotelui, nu de agentie. In cel mai rau caz agentia nu ti-a zis exact ce ai inclus in acel concept.
Razvan C(Citează)
29/04/2020 la 3:32 PM
@ Alex “Dar daca cauti un hotel care sa fie pe malul marii, in proportie de 95% va fi mai ieftin la agentie. ”
Daca mergi pe insule in Grecia hotelul nu ar trebui sa fie mai niciodata prima optiune, dar ce-i drept am si eu prieteni care voiau “hotel cu mic dejun” inainte sa mergem in Ciclade pana sa le zic ca e mult mai ok sa mergi sa-ti iei mic dejunul direct in oras, pe terasa, la malul marii (sau intr-o gradina plina de verdeata mai in oras).
mihai(Citează)
29/04/2020 la 5:29 PM
Ideea e ca atunci cand merg la mare, vreau sa fiu pe plaja. Pensiunile care sunt fix pe plaja sunt foarte putine. De mancat…nu neaparat la hotel. Cum am zis, fiecare cu preferintele proprii. Asa in city break-uri si eu folosesc booking, hotels sau airbnb. Dar pentru vacanta de vara la mare de cele mai multe ori ajung la agentii.
alex(Citează)
29/04/2020 la 3:49 PM
Astia macar comunica ceva.
Oltextur, agentie periodic laudata de mai multe persoane in online, mai nou si-a inchis contul de facebook.
Am un sejur contractat in ianuarie la ei, avans platit + celelalte transe scadente in martie si august. Pe la mijlocul lui martie i-am contactat sa-i informez ca in conditiile in care nu-mi pot confirma buna executia sejurului, cer amanarea transei pana se clarifica situatia cu plecarile turistice, atat la noi, cat si in tara de destinatie.
Transa de martie a fost amanata pana in aprilie, insa saptamana aceasta am primit factura proforma direct pe mail. Un fel de “Scoate banu, ca avem treaba!”, in conditiile in care situatia a devenit si mai incerta in turism. Frumoasa abordare…
Voi considera avansul platit drept taxa de prostie si incredere in businessul mioritic. Never again!
benea(Citează)
30/04/2020 la 6:12 AM
Zboara Wizz direct de ceva vreme acolo…
Roxana(Citează)
29/04/2020 la 4:07 PM
Mda, am scris si in cealalta postare a ta referitoare la situatia sejururilor.
E groaznic modul in care agentiile isi trateaza clientii. N-am vazut nici macar un exemplu de bune practici. Adica sa iei clientii unu cate unu, sa-i suni, sa le trimiti mail-uri, sa le explici ca situatia e delicata si ca se incearca tot ce e posibil pentru a fi gasite solutii. Totusi, nu spun ca nu sunt si radicali, dar daca explici si arati ematie, oamenii, in marea lor majoritate, inteleg. Nu, vad ca mai toti aplica regula pumnului in gura.
Eu am vorbit cu agentia in martie, ramasasera ca ma contacteaza ei sa-mi spuna ce se intampla cu sejurul si care-s solutiile (aveam programat in iunie). Evident ca n-au mai zis nimic.
Cum spunea cineva…si eu consider asta o taxa pe prostie, aproape 2000 lei pe care probabil ca i-am pierdut. Dar never again early booking, never again agentii, iar daca agentia asta supravietuieste ma voi ocupa sa o denigrez asa cum merita.
De ce prin agentii? Pai e simplu. Ia incercati sa va facei un concediu in Antalya prin booking sau pe cont propriu sa vedeti ca e aproape imposibil.
Si eu, pana sa am copii, mergeam pe cont propriu, imi faceam singur traseul (si inca fac asta cand merg in UE), dar cu Turcia nu merge asa, depinzi de agentii pentru ca asa see vand pachetele.
Serioux(Citează)
29/04/2020 la 4:33 PM
Cine dreacu sa mai raspunda clientilor, cand agentiile si-au bagat oamenii in somaj sau i-au dat afara. Nu se gandesc decat la propriul buzunar. O mare agentie al carui patron e toata ziua pa la tv sa ne explice ce greu e ptr ei, si-a concediat 3 sferturi din oameni si restu in somaj tehnic. Considerati banii dati taxa pe prostie si luati aminte pe viitor. Fara irlibuching, fara sejururi luate cu ani inainte. Doar last minuturi. Altfel e frumos si-acasa.
Si puneti mana de cititi contractele pe care le semnati. Agentiile sint acoperite in orice situatie.
BlackSkull(Citează)
29/04/2020 la 4:27 PM
De ce musai Turcia? incearca tenerife, mai ieftin si mai ok, plus ca acolo chiar ai ce sa vezi/faci vs Antalya. Ai cel mai ieftin Rent a Car, vreme faina mai tot timpul si zbor direct de vreo 2 ani. Totul pe cont propriu.
Rep(Citează)
29/04/2020 la 4:57 PM
Tenerife e super decent. Zbor direct acolo? Doar charter sau escala in Spania.
De fapt asta e problemacu Tenerife. Zborul. Unele agentii au chartere ceea ce e misto, mai putin acum.
Jules(Citează)
29/04/2020 la 5:02 PM
SI eu sunt in situatia asta, dar am platit doar 10% avans dintr-un pachet de 1800eur all-inclusive in Rodos, plecare pe 10 Iunie.
Acum sa vedem daca imi iau teapa de cei 180eur sau mai recuperez ceva. Ironia sortii e ca asta a fost prima incercare de a-mi face concediul printr-o agentie de turism – never again.
Magaria cu voucherul e ceva incredibil. Adica in cazul meu ar insemna sa le platesc o taxa de 100eur(50×2 pt ca aveam charte in pachet) ca sa imi ofere un voucher de 180eur. Deci le dau 100 de eur ca sa pot cheltui cei 180eur tot prin ei.
Bogdan(Citează)
29/04/2020 la 5:28 PM
Asa e, ca tot ce imi doresc in vacanta mea e sa conduc 2 zile, merci
Fur(Citează)
29/04/2020 la 5:30 PM
Asa e, ca tot ce vreau e ca in vacanta mea sa conduc 2 zile dus, sa ma odihnesc 2 zile de la condus si apoi sa mai conduc 2 zile la intors…si probabil sa nu bei alcool prea mult inbetween
Fur(Citează)
29/04/2020 la 6:02 PM
Beau cate 2 beri in fiecare seara dupa ce ajung. Trebuie sa ma imbat pana cad sub masa sau nu inteleg intrebarea ta? Daca nu beau mult nu e concediu? Sau poate intelegem ca acel concediu all-inclusive in care mancam si bem ca porcii si cam atat facem nu e concediul ideal pt toata lumea? Din Arad pana la Volos (port spre Skiathos) fac 1 zi. Din Arad pana in Croatia/Italia fac tot 1 zi.
Arthur(Citează)
29/04/2020 la 5:38 PM
Concluzia e ca romanasii nostri nu mai stiu altceva in afara de Turcia prin agentie sau Grecia cu masina personala
Fur(Citează)
29/04/2020 la 6:20 PM
sper ca toti clientii sa le faca plangere la protectia consumatorului si sa ii dea in judecata, o sa ii indoaie avocatii la costuri, ma refer la agentie
daca firmele astea de 2 lei au avut ca prima grija sa bage angajatii in somaj tehnic de a doua zi si nu pot sustine salarii macar o luna ca sa veda ce se intampla, merita si trebuie sa se inchida, doar ca as vrea sa stiu ce masina conduce proprietarul ala care spune ca nu poate plati salariile, dam interviuri pe la tv si avem pareri despre asa zisa industrie dar nu avem in firma bani de salarii pe o luna, la ce dracu mai am firma? toti jegosii se folosesc de situatie, fie ei angajati sau patroni, pe unii i-a cuprins lenea si nu stiu cum isi vor reveni, va fi greu iar patronii si-au dat seama ca firmele nu au ca scop sa le acopere leasingul la masina scumpa, o casa mai buna, un concediu exotic si bani de mol
Tudors(Citează)
29/04/2020 la 6:29 PM
Trebuiau sa apara si soferii sa comenteze.
Meseriasii care fac o maxim o zi cu masina din Bucuresti/Arad/samd pana in orice punct din Europa, nu conteaza ca e Varna sau Lisabona :))
Lasand gluma la o parte v-a trecut prin cap ca sunt oameni care:
– nu au masina, sau daca au masina
– nu au chef/nu rezista sa stea 15-17h pe drum si la dus si la intors (se pot face si in doua zile cu o noapte oprire pe drum, dar asta inseamna sa stai 4 zile pe drum in total…)
– nu se simt comfortabil sa conduca in alte tari
– au copii mici, care suporta mai greu drumul cu masina
– chiar daca se duc cu avionul (luat direct de ei), nu au chef (nu se simt comfortabil) sa inchirieze o masina, etc etc etc?
Ei bine, pentru toti astia agentia clar este o optiune, iti ofera charterul la un pret accesibil, transfer inclus, eventual hoteluri cu un pret mai bun (nu ca ar face din bunatate dar ei iau zeci de camere la inceput de sezon la un tarif mult mai avantajos).
A nu se intelege ca sunt fan agentii, in ultimii ani marea majoritatea concediilor le-am facut de capul meu fie cu masina proprie fie cu zbor si masina inchiriata luate separat.
Dar unde am avut optiunea de charter (combinat cu un pret bun la hotel) am luat agentie fara sa clipesc. Dupa cum a subliniat un ante-comentator de ce sa stai o zi (chiar doua) in masina si sa ajungi terminat cand poti sa ajungi fresh in 6-8h cu avionul cu tot cu drumul la/de la aeroport (asta presupunand ca iti permiti diferenta de pret, subliniez de la inceput).
Radu(Citează)
30/04/2020 la 4:45 PM
Ca sa glumim mai departe, trebuia sa apara si aia care lasa masina la intrarea in Bucuresti si iau taxiul, ca le e frica sa intre :)
silicon_v(Citează)
03/05/2020 la 11:23 AM
exact asta spuneam si eu!! Am colegi de serviciu care au fost in Grecia cu masina personala, vorba aia – sa vizitezi cat mai multe insule (de parca nu ar fi si rent a car) si s-au intors mai obositi decat atunci cand au plecat.
fur(Citează)
29/04/2020 la 8:12 PM
Toți suferă de aceeși boală, jigodismul. Cînd primesc banii se bucură mai ceva ca cămătarii… (!)
marinel(Citează)
29/04/2020 la 10:12 PM
De mulți ani imi planific concediile singur, fără să dau vreun avans. Anu ăsta m-a pus dreaq să merg la agenție. Niciodată în viața mea nu mai vreau să aud de așa ceva. Toate sunt la fel, nu e numai christian.
Marian(Citează)
29/04/2020 la 10:14 PM
Vor da faliment!
BRX(Citează)
29/04/2020 la 10:25 PM
https://www.wall-street.ro/articol/Companii/254056/agentie-de-turism-amendata-de-itm-cu-200-000-de-lei-dupa-ce-a-suspendat-contractele-angajatilor-apoi-i-a-chemat-la-munca.html
Marian(Citează)
30/04/2020 la 9:10 AM
Vezi ca ce se da la mese tine si de politica hotelui, nu de agentie. In cel mai rau caz agentia nu ti-a zis exact ce ai inclus in acel concept.
Vezi ca in Tenerife sunt 2 aeroporturi… Am impredia ca majoritatea zboara in nord.
Razvan C(Citează)
30/04/2020 la 10:15 AM
Cei de la Dertour ne-au oferit doua variante. Fie primim avansul inapoi, fie un voucher cu suma respectiva si 50 euro discount pentru urmatoarea rezervare, ambele trebuie folosite pana la 31 decembrie 2021. Singura mentiune e ca trebuie folosite pentru aceeasi destinatie.
Gabi(Citează)
30/04/2020 la 11:33 AM
Practică românească. În uk am primit banii înapoi plus biletele de avion.
Cristian(Citează)
30/04/2020 la 2:07 PM
Aștia de la Oradea/Arad/ Timisoara sau chiar Cluj nu prea au alta varianta decat Croatia sau Grecia, ca pana la Mamaia/Neptun ai de strabatut o tara intreaga pe niste sosele de 2 lei pline de cretini la volan. Si ghici ce, pana la Adriatica faci vreo 10 ore iar pana la mizeria romaneasca vreo 12-13 ceasuri.
beb(Citează)
30/04/2020 la 6:00 PM
0744588510
Avocat.
Vă ajut împotriva acestor ” furnizori de servicii”
Cornel(Citează)