►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« 3 funcții avansate în routerele de tip mesh (also, concurs)
30 de idei pentru a trece cu bine peste statul numai în casă »
În teorie, cu zero ieșit din casă, ar trebui să scriu mai mult pe blog, că timp am. Problema este că nu știu ce să scriu sau că mi se pare că toate subiectele sunt fade.
Tehnologia a pus o frână puternică, abia găsesc subiecte pentru știrile zilei. Se mai lansează câte un telefon (mâine P40, de exemplu), câte un nou iPad, dar majoritatea companiilor amână multe lansări sau anunțuri.
Sigur, am o listă lungă de potențiale subiecte notate, cred că peste 30. Dar un soi de depresie sau ușoară anxietate mă face să cred că oamenii n-ar fi interesați de gândurile mele despre viitorul smart home sau despre diferențele de autonomie a mașinilor electrice în funcție de anvelopele utilizate. Mi se pare că nimic altceva nu pare interesant în această perioadă.
Culmea, în același timp mi se pare că fix astfel de articole ar trebui scrise tocmai ca un semn că viața merge înainte, că nu putem să ne cufundăm doar în gânduri despre epidemie.
Nu vreau nici să insist doar pe coronavirus. Am scris destule despre asta, nu mereu bine, iar la televizor oricum numai despre acest subiect se vorbește. Dacă vreți angertainment, nu doar informații, găsiți chiar prea mult tot la tv și pe alte site-uri. Eu n-am mers niciodată pe această direcție pe blog.
Ce mai rămâne? Am multe articole despre restaurante în drafts, dar ce rost ar avea acum, când sunt închise?
Turism. Aici ar fi o idee de dezvoltat. Anul trecut am fost în Thailanda, New York, Roma și Cipru și n-am scris nimic despre ele. Aș putea să o fac acum, ca un foileton, ca o lectură relaxantă despre ce-am făcut și ce-am găsit pe acolo. Ceva care să abată complet gândurile de la ce-i afară.
Din nou, însă, o voce îmi spune “dar nu cumva oamenii ar considera că n-au timp sau chef de asta acum? Și deci le-aș scrie degeaba?” Nu știu, încă mă gândesc la asta. Cum ziceam, mi se pare important ca o parte din viața normală să rămână… normală. Să privești cu optimism spre sfârșitul acestei epidemii și crize sau măcar să rămâi ancorat în tipul de viață de dinainte de criză.
« 3 funcții avansate în routerele de tip mesh (also, concurs)
30 de idei pentru a trece cu bine peste statul numai în casă »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
56 comentarii
25/03/2020 la 3:01 PM
O analiză statistică despre cum se împart treburile in casa NWRadu in timp de carantină :)
Nico(Citează)
25/03/2020 la 3:01 PM
Ti-am trimis un mail mai demult despre retelele telecom. Ne lipsesc articolele lungi, documentate temeinic despre tehnologie sau alte chestii interesante.
Ciprian(Citează)
25/03/2020 la 3:50 PM
Am un articol nepublicat despre ce înseamnă core network, că în toată treaba cu 5G și Huawei apare des termenul acesta și voiam să-l definim.
Mai am unul parțial scris despre cum să calculezi cât te “iradiază” antenele telecom din jur, prin două metode. Ambele mi se pare că intră în categoria “nu acum”. Astea merg publicate când subiectul este mai discutat.
nwradu(Citează)
25/03/2020 la 3:59 PM
Poti sa faci un sondaj, eu as zice ca lumea ar citi si ar discuta si altceva in afara de corona.
Ciprian(Citează)
25/03/2020 la 3:02 PM
Cred ca e timpul iar de niste linkuri “interesante’ pe instagram.
Btw, faina poza.
On topic, idei de filme, carti si alte activitati de facut in casa in cat mai multe pozitii :)
Se vede ca nu ai copii, crede-ma ca nu ai simti deloc criza iesitului din casa.
Doru(Citează)
25/03/2020 la 3:08 PM
Articol despre cum s-au mobilizat oamenii peste tot, sa faca ventilatoare din diferite produse plus printare 3D. Mi se pare cea mai misto stire din ultima vreme.
Giani Mucea(Citează)
25/03/2020 la 3:48 PM
E mișto știrea, dar stai să vedem întâi ventilatoarele făcute. Plus că nu sunt multe de zis. “Uite, Ford produce ventilatoare ca aveau piesele principale la îndemână”, dar asta e tot ce-aș putea spune. Sună a subiect pentru știrile zilei, nu ceva de dezvoltat.
nwradu(Citează)
25/03/2020 la 4:00 PM
Nu ma refeream la producatori ci la oameni, organizatii mici sau shop-uri. E interesant de analizat cum un produs de zeci de mii de euro, care trece prin ani de dezvoltare, certificare si productie in masa, se poate reduce in caz de nevoie la niste functii primare care pot fi indeplinite de obiecte accesibile plus niste piese relativ usor de construit.
Giani Mucea(Citează)
25/03/2020 la 5:06 PM
As vedea o “disecare” a subiectului si mai amanuntita. Ce contine un ventilator? Cum functioneaza? De ce anume ai nevoie sa il produci? Cat costa componentele, luate separat? etc.
La fel pentru masti, de exemplu. Cu detalii tehnice, chestii legate de productie. Parca ai mai scris lucruri similare si pare ca ai talent la a diseca un subiect in componente tehnice.
Asta i-ar putea inspira si pe altii sa o faca sau sa aplice genul asta de informatii.
paul(Citează)
29/03/2020 la 6:29 PM
@Giani Mucea, băieții din Timișoara care s-au pus pe făcut ventilatoare și-au făcut și pagină de Facebook, poți vedea aici detalii despre costuri, procese, imprimante 3D, etc. https://www.facebook.com/VentilaTM/
ionică(Citează)
29/03/2020 la 7:45 PM
Să fie primit https://www.isay.ro/solutiile-vin-tot-de-la-noi-de-la-popor-ventilatm-creaza-primul-ventilator-mecanic-cu-ajutorul-imprimantelor-3d/
ionică(Citează)
25/03/2020 la 3:19 PM
fa si tu o documentare apoi articol despre care UPS ar fi bun pentru frigider :-)
desi on second thought, mai bine nu, ca va rezulta o solutie scumpa, deci aia care isi permit vor da buluc iar aia care nu isi permit vor zice ca dai solutii doar pt bogatani :-)
o alta idee e sa faci jurnal cu zugraveala aia, daca tot te-au bestelit cititorii ca ai fost in magazine :-)
Marean(Citează)
25/03/2020 la 3:23 PM
Salut, m-am intors, ma mai primesti? M-am mai calmat si eu :)
Poate ar trebui sa incerci/incercam excercitii de imaginatie, cu ce si cum se va schimba in lume, pentru ca eu cred (sper?) ca multe se vor schimba.
Cipri(Citează)
25/03/2020 la 3:24 PM
Ai putea scrie despre asta :
https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/coronavirus-symptoms-tracker-app-download-iphone-android-ios-apple-a9423346.html?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1PtMVoFfiJqO_46gkkjoxGhIvZLDe8vBjazNJ8bU1r_PmGcL1Yc0UDLiE#Echobox=1585139026
Sau despre ce fac israelienii cu big data si trackingul pe mobil in perioada asta .
Sau despre solutii de wfh sau e-learning.
Sau despre spectacole de teatru transmise online gratuit , actorii vin sa joace fara spectatori in sala.
Sunt o gramada de mutatii de comportament in masa zilele astea, ar fi util sa urmareasca cineva trendurile , lumea se va schimba pentru multa vreme nu doar pt 2-3 luni.
Nicolae Adrian(Citează)
25/03/2020 la 3:32 PM
Cine vrea să citeacă și despre altceva o să o facă tot timpul doar că na, nu sunt ăia vocali. Pe mine de exemplu mă interesează tot felul de lucruri, de la echipament audio la foto și video, dar probabil sunt în minoritate. Util ar fi să scrii despre ce se poate face acasă zilele astea, probabil mai mult pe parte de software: ce se mai întâmplă pe linux, softuri noi care apar, ceva despre rețelele de acasă, nu știu, chestii de genul.
Lumea gadget-urilor începe să fie saturată și văd tot mai multe reacții gen „nu merită banii”, „nu dau mai mult de x mii lei pe un telefon/TV/consolă/joc/etc.”, așa că subiecte gen smart home mi se par doar așa de amorul artei – nu, n-o să aibă succes în viitorul apropiat, mai ales că nici americanii nu mai sunt entuziasmați de chestii scumpe și inutile.
Sau cum zice Ciprian, mai puține articole și mai ample, pe subiecte mai complexe.
dam167(Citează)
25/03/2020 la 3:35 PM
Ma omoara toti cu timpul liber. Nu stiu de unde atata.
-work from home
-donare sange
-voluntariat pt batrani
-cautat materiale medicale si pus oamenii in contact intre ei
… nu ajung 16 ore pe zi. Lasati netflix-ul si faceti ceva util. Sunati la primarii si intrebati cu ce puteti ajuta, ca sunt multe lucruri.
Mofo(Citează)
25/03/2020 la 3:45 PM
Eu sunt intr-o situatie oarecum similara: inchis in casa cu o multime de lucruri de facut perfecte pentru perioada, dar productivitate 0.
In alte periode as fi rupt cu WFH, bagam 4 ore de doom 12 de munca si restul de somn. acum nu gasesc motivatie si pe romaneste tai frunze la caini + anxietate.
alxzen(Citează)
25/03/2020 la 3:56 PM
Eram si eu la fel pana acum cateva zile. Dar am bagat bicicleta in casa, am pus-o pe indoor trainer si incerc sa fac 2 reprize de 30 min pe zi, fara sa trag prea tare la inceput. Deocamdata merge.
Giani Mucea(Citează)
25/03/2020 la 3:55 PM
da, nici eu nu am timp
– muncesc mai mult acum decat inainte, fie si numai din cauza ca am 2-3 ore de call-uri zilnice care inainte nu erau
– copiii mananca tot timpul si au nevoie de atentie
– cumparaturi de alimente online nu se mai pot face, tre sa merg eu
– vorbit cu parinti, prieteni
– facut scenarii apocaliptice :-)
– stres/ anxietate
am reusit sa vad doar cele 2 episoade din West World – apropo, mi se pare senzational serialul
Marean(Citează)
25/03/2020 la 3:59 PM
Eu inteleg acest articol ca un mod constructiv in care ne intrebi despre ce naiba sa mai scrii, ce ne intereseaza, ce nu ne intereseaza.
Iti spuneam mai acum cateva zile ca pe mine spre exemplu nu ma intereseaza parerile tale sau ale cititorilor tai despre corona, politica sau chestii tangente. Si nu o lua personal. Pur si simplu am sursele mele in care caut informatii despre asa ceva.
Cred insa ca ai foarte mult potential in zona tehnica si in zona in care pui sub semnul intrebarii status-quo-ul. Si din punctul meu de vedere aici cred ca ai putea lucra in perioada urmatoare.
Inteleg cand spui ca multe companii tech au stopat sau incetinit ritmul, insa cu toate acestea sunt foarte multe solutii pe piata (deja existente) care ne pot ajuta sa ne facem viata mai usoara.
Si stiu si ca gasesc multe info si pe youtube sau alte siteuri, insa tot pe siteurile gaseam info si acum cativa ani cand am ales totusi sa te citesc. :)
Si cred ca s-au facut 10 ani de atunci, daca nu mai multi.
Partea de smart home este foarte oferanta. Masinile electrice de asemenea. AI.
Hai ca se poate, ce naiba.
Iar cititorii tai (unii desigur) sa fie mai constructivi. Ne ajuta mai mult impartasirea experientei personale si mai putin parerile subietive.
Spor la scris! :)
Cristi(Citează)
25/03/2020 la 4:11 PM
Hai sa discutam despre diversele frecvente Wi-Fi in contextul lucrului de acasa, cand sunt mai multe dispozitive conectate simultan. E mai bine sa le “imprastiem”? Cateva pe 2.4 si cateva pe 5GHZ? Sau toate pe 5GHZ?
De asemenea, in niciun articol de-ale tale despre Wi-Fi nu am vazut o comparatie cu batranul cablu RJ-45. Daca tot sta laptopul pe birou in acelasi loc o zi intreaga, poate-i mai bine sa-l conectam pe cablu?
C(Citează)
25/03/2020 la 4:44 PM
Short answer: pune tot ce poti pe 5GHz. Spectrul este mai mare si se poate evita mai usor suprapunerea canalelor cu vecinii (ceea ce se cheama tehnic interferenta si e foarte daunatoare); de asemenea este evident mai sigur si mai eficient sa ai un cablu la laptop daca il tii in acelasi loc.
Ciprian(Citează)
25/03/2020 la 4:58 PM
Si asta: https://www.bbc.co.uk/news/business-52027348 – ‘Avoid using microwave to get faster internet’
alunelu(Citează)
25/03/2020 la 4:26 PM
O idee oportuna de articol ar fi cea legata de proiectul Folding@Home, prin care oamenii isi pot dona o parte din puterea de calcul pt a ajuta diferite proiecte de cercetare, inclusiv pentru Coronavirus. Chiar si Linus Sebastian a facut un video despre asta: https://youtu.be/KU4qOebhkfs
Cătălin Tănase(Citează)
25/03/2020 la 4:30 PM
Te rog să îți faci timp sa scrii despre călătoriile tale făcute anul trecut și ceva mai detaliat pentru că acum chiar este timp suficient .Scrie până nu uiți detalii importante !
Florin(Citează)
25/03/2020 la 4:43 PM
Niște sfaturi practice / soluții tech la probleme casnice, că tot stăm zilele astea prin casă iar bricoleuer-ul șef acoperă felia lui. Know-how ar trebui să ai ca inginer.
Gabi(Citează)
25/03/2020 la 8:38 PM
Trebuie să-mi zici problemele casnice. Eu însă nu sunt pro-macgyver în care improvizezi, ci în cumpărat unealta potrivită pentru nevoia respectivă sau dat bani specialistului care o rezolvă. Asta ca warning.
nwradu(Citează)
25/03/2020 la 4:49 PM
bine ca ti se par utile reclamele la filtre si ceasuri.
e greu sa scrii cand trebuie sa vina de la tine, e usor sa scrii cand ti se spune sa spui de bine despre un anumit lucru.
in criza lumea se adapteaza!
mihai(Citează)
25/03/2020 la 5:44 PM
mihai, hai ca-ti zic eu daca altcineva nu ti-a zis pana acum. Se pare ca Radu e prea politicos si inca lasa comentarii de genul asta pe aici.
Esti toxic!
Toata lumea vine cu idei, sfaturi, subiecte si in general chestii “pe pozitiv” iar tu vii si arunci cu cacat. Ceva constructiv n-ai de zis?
C(Citează)
25/03/2020 la 8:35 PM
Înseamnă că pentru tine orice articol public este reclamă, că de obicei vorbesc despre un produs, un restaurant, un serviciu.
nwradu(Citează)
25/03/2020 la 5:05 PM
Nu le scrii degeaba și bagă mare articolele alea cu turismul. Oricum ai întârziat cu ele cam mult :) Chiar mai vreau să văd (și) altceva pe bloguri, nu doar coronavirus. Oricum sunt zilnic la curent cu situația din Ro și din lume.
cata(Citează)
25/03/2020 la 5:09 PM
Poti sa faci research pe diverse subiecte medicale, ai putea fi surprins de ce gasesti si pot iesi articole bune si utile. De exemplu, cum a fost tipul ala care s-a uitat la studiile deja facute (inainte de COVID) pe eficienta mastilor N95 vs a mastilor chirurgicale clasice in transmiterea gripei la medici.
Cum s-a mai zis si mai sus, chestii de bricolat in casa. Cum faci cable management, de exemplu. Cum calibrezi un TV / monitor.
paul(Citează)
25/03/2020 la 8:37 PM
Am zis de purificatoare, al căror efect în eliminarea virusurilor a fost de mult testat și recomandarea purificatoarelor portabile în mediul spitalicesc este recomandată la nivel european. Ai văzut ce-a ieșit.
nwradu(Citează)
25/03/2020 la 9:51 PM
Sa nu ne dam cu fundul de pamant acum. Era al doilea sau treilea articol despre purificatorul ala, aveai link-uri profitshare in el si titlul era tendentios. Nu inseamna ca toate subiectele medicale sunt off-limits.
Giani Mucea(Citează)
26/03/2020 la 9:51 AM
@Giani Mucea
Oh, noes, avea linkuri profitshare? Bă, de aia o să intrăm in căcat. Am blocat toată industria si când asta, industria, se reorientează pe satisfacerea nevoilor actuale ale oamenilor (de sanatate), dacă nu o face pe gratis, e de căcat și nu asta nu se face.
nashu_mare(Citează)
26/03/2020 la 10:18 AM
Discutia se terminase, intentia mea era doar sa ii spun sa nu se simta blocat de hate-ul pe care l-a primit ca urmare a articolului, pentru ca articolul ala avea cateva probleme pe care nu e probabil sa le repete. Dar am senzatia ca nu intelegi de unde a venit hate-ul, asa ca, desi nu voiam sa reiau discutia, o sa o reiau.
Avea link-uri profitshare la al treilea articol despre un aparat scump, articol scris dupa ce si-a schimbat complet abordarea despre protejarea de virusi in interval de 2-3 zile, pe fondul unei panici globale si locale, cu un titlu care poate sugera ca aparatul ala te protejeaza de virusi dar cu o mentiune la finalul articolului ca nu. Daca nu vezi nici o problema cu asta, n-am ce sa adaug.
Giani Mucea(Citează)
26/03/2020 la 10:34 AM
Nu stiu ce discutie se terminase, dar lantul normal dintre nevoie omului si satisfacerea lui de catre alti oameni nu trebuie intrerupt. Daca cineva produce ceva care satisface o nevoie, publicitatea este normala. Si, daca X afla de la Y ca produsul il ajuta, este normal ca si Y sa fie recompensat cumva.
Nu mai zic despre articolul absolut jegos de pe un alt blog cu privire la producatorii de masti de bumbac. E ca in bancul ala cu românii in iad, care nu au nevoie de supraveghetori, ca atunci cand incearca unul sa iasa din ceau il trag ceilalti la loc. JEG!
nashu_mare(Citează)
26/03/2020 la 12:04 PM
In mod normal, de acord cu ce zici tu. Dar e o diferenta intre a face publicitate in situatii normale si a profita de frica cuiva pentru a-i vinde ceva care nu ii rezolva problema. Nu zic ca asta a facut (in ciuda link-urilor de profitshare), dar asa a parut.
Nu stiu ce e pe alt blog, citesc mai rar.
Giani Mucea(Citează)
26/03/2020 la 12:26 PM
Atat timp cat filtrul retine particule mai mici decat virusul, zic ca ajuta. Ca unii zic ca nu scade riscul la zero, e iar adevarat si au dreptate.
La fel, daca toata lumea ar purta masti din bumbac, riscul de imprastiere al virusului ar scadea. Ca purtatul mastii de bumbac (sau chiar chirurgicala) nu te protejeaza de virus, iar e adevarat.
Activitatea umana s-a indreptat mereu inspre rezolvarea nevoilor si minimizarea fricilor. Si asa e normal. Si da, productia si distributia de echipamente de acest tip trebuie incurajata sau promovata.
nashu_mare(Citează)
26/03/2020 la 6:44 PM
@Radu – n-am vazut ce a iesit pentru ca n-am urmarit comentariile. Dar pe mine m-a inspirat articolul, am luat serios in considerare sa cumpar un purificator de-ala. Pentru moment am amanat pentru ca mi s-a parut cam scump si avem norocul sa stam intr-o zona cu aer ok. Dar chiar a fost util.
paul(Citează)
25/03/2020 la 5:21 PM
Puteti pune PC-urile sa munceasca la folding, unul dintre proiecte este acum axat pe coronavirus. Poate ajuta la gasit tratament mai repede.
Gaelex(Citează)
25/03/2020 la 5:30 PM
Pentru mine, o idee interesanta de articol mi se pare “diferențele de autonomie a mașinilor electrice în funcție de anvelopele utilizate” .
Mbmotw(Citează)
25/03/2020 la 5:40 PM
Ioana(Citează)
25/03/2020 la 5:56 PM
Se pare ca si Rosetta@Home a pus tunurile pe coronavirus
https://www.hpcwire.com/2020/03/24/rosettahome-rallies-a-legion-of-computers-against-the-coronavirus/
Nu stiu exact care din proiecte mai eficient/cu mai mult potential de succes. Eu sunt de vreo saptamana pe Rosetta pentru ca mi-a fost mai usor, aveam deja BOINC instalat.
Sorin(Citează)
25/03/2020 la 6:18 PM
Eu am mai fost pe folding in trecut. Și pe seti.
Am folding acum cu un proiect pe processor si altul pe placa video, care chiar acum e ceva pe coronavirus.
Gaelex(Citează)
25/03/2020 la 7:09 PM
Io-s pe grafica Intel, deci clar n-are sens sa ma bag la Folding, ma face de rusine orice placa video cat de cat contemporana.
Macar Rosetta e CPU-only, am si eu o contibutie vag comparabila cu a PC-urilor serioase.
Sorin(Citează)
25/03/2020 la 7:13 PM
Radu, ma tem din partea mea poti sa scrii orice in perioada asta, ca oricum voi citi.
De cand “petrec mai mult timp cu familia” si lucrez in acelasi timp am o productivitate sub 0, asa ca am ajuns inconstient sa deschid aceleasi 5-6 site-uri la rand (stiri si bloguri) de cateva (zeci de) ori pe zi si sa citesc toate actualizarile.
Presupun ca e o forma de anxietate.
Tot e mai bine, in trecut as fi dat refresh obsesiv la facebook, acum m-am vindecat de ala macar.
Sorin(Citează)
25/03/2020 la 8:20 PM
Cam la fel și eu…
Alina(Citează)
25/03/2020 la 10:07 PM
Ba nu a.fost tendentios deloc!
Coroborat cu articolul in sine a fost absolut ok.
Ioana(Citează)
25/03/2020 la 10:43 PM
Iti spun personal, te pricepi la gatit (sau prezentat), iesi din zona de burgeri, vita si incearca chestii “fancy” dar de casa…gasesti o gramada si ai cu ce. Lumea ar aprecia chestii de genul. Te atasezi de comunitate si in plus chiar i-ai ajuta pe altii…da stiu sunt o gramada de retete pe net, dar tu le faci intr-un fel…poate te ajuta sa gandesti ceva, poate chestii facute in aer liber?
Jimmy(Citează)
25/03/2020 la 10:46 PM
Poate ar fi cazul să te reîntorci la ce te-a făcut remarcat. Articole cu analiză tehnică bine explicată și documentată scrisă sa înțeleagă oricine. Ai avut niște articole care le-am dat mai departe nepotului meu si care au făcut destulă lumină in capul lui.
Altfel vad ce scot băieții din stand-up mutați acum forțat pe YouTube si e de speriat, așa că da nici ție nu are cum să îți fie ușor. Baftă multă!
Doru Vlad(Citează)
26/03/2020 la 12:25 AM
Scrie despre oamenii astia: https://www.facebook.com/viziere.ro
Cipri(Citează)
26/03/2020 la 7:28 AM
Da, uite asta e o reactie contructiva la toate injuraturile gen “articolul n-are P”, “are link la profitshare” (pe bune, încă mai avem discutia asta in 2020?).
Un articol sau o serie de articole de “CSR”, despre initiative de genul asta. Recunosc ca ma lovesc periferic de tot soiul de proiecte, am vazut si la razvanbb una cu ventilatoare pulmonare, as cumpara masti la suprapret sa sustin un producator local daca ar exista (ar merge un proiect “cumpara 2 masti, una o donam spitalelor”).
Nu am timpul si energia necesare sa inteleg care sunt cu adevarat utile/fezabile si unde as putea ajuta cu adevarat.
Oamenii chiar au nevoie de RECOMANDĂRI documentate si argumentate, chiar dacă unii nu recunosc. Nu cred ca sunt singurul de aici care si-a cumparat router in casa (si) pe baza review-urilor tale.
Sorin(Citează)
26/03/2020 la 10:31 AM
Ai putea sa faci un articol extins despre smart home. Sunt sigur ca sunt si cititori care au deja casa “transformata” in smart home. Poate pot impartasi idei, ecosistemele folosite, etc. Mai ales ca acum stam inchisi in casa, poate ne apuca inspiratia :)
Dani(Citează)
26/03/2020 la 5:03 PM
De acord cu Dani, mi-ar face placere sa citesc despre Smart Home.
Am si eu cateva implementari sa le zicem. Intrerupatoare Smart in toata casa, accesibile din Alexa App sau vocal, prize smart legate la AC uri sau veioze/lampi
Senzori de umiditate si temperatura care porneste automat, la un anumit treshold AC sau dezumidificator dupa caz.
As fi curios de diverse scenarii cu diverse gadgeturi si ce as mai putea implementa acasa.
Marius(Citează)
26/03/2020 la 5:39 PM
exact asta e și în capul meu, timp mult, subiecte puține.
Dar aș citi puțin despre NYC de pe la tine.
rivi(Citează)