►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« 173.000 de români câștigă peste 10.000 de lei/lună (și alte statistici)
Vodafone este din nou certificată cea mai performantă rețea mobilă din România (p) »
Coronavirus:
Criză:
« 173.000 de români câștigă peste 10.000 de lei/lună (și alte statistici)
Vodafone este din nou certificată cea mai performantă rețea mobilă din România (p) »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
45 comentarii
30/03/2020 la 9:52 AM
Pai si daca demisiile nu sunt acceptate. ce se intampla? Ii aduc pe aia la munca cu forta?
Cezar(Citează)
30/03/2020 la 10:43 AM
Corect, cand o sa ma dea sefu’ afara pe motiv ca se inchide sandramaua, nici eu nu o sa accept.
Demisia e un act unilateral, o aducere la cunostinta, nu o cerere. Se inceteaza raporturile in conditiile legii. Acum, daca o fi ceva special in sanatate (cum este in aparare in anumite cazuri, cum ar fi… aaa, ma rog, un razboi), sa ma lumineze cineva mai priceput.
ipo(Citează)
30/03/2020 la 2:29 PM
Nu îi aduc cu forța, dar le poți transmite un sincer “sunteți niște mârlani” când afli asta. Dacă ești medic doar când vine șpaga în halat, nu și când ai volum mare de pacienți și ceva pericol, ce vrei să ți se zică?
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 10:00 AM
Centrul de transfuzii Bucuresti, in carantina.
Gaelex(Citează)
30/03/2020 la 10:04 AM
Deci daca ai completat de pe PC declaratia in format pdf pe proprie raspundere si ii aplici o semnatura din pdf, nu electronica ci cea de mana, nu se considera valida?
Cosmin(Citează)
30/03/2020 la 10:52 AM
Ba cred că da, dar nu este la îndemâna oricui să facă asta.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 11:22 AM
Semnatura olograf nu din pdf.
“De asemenea, documentul poate fi tipărit și completat olograf („de mână”) în câmpurile predefinite, necesitând totodată semnătura olografă a titularului.”
https://stirioficiale.ro/informatii/informare-de-presa-26-martie-2020-ora-12-30
Adrian(Citează)
30/03/2020 la 11:41 AM
Olograf = Scris de mâna autorului (conform DEX)
In toata treaba asta nu scrie nicaieri de un alt instrument, de ex pix. Nu vad de ce nu ar fi olografa si o semnatura cu degetul pe ecranul telefonului.
Cristi(Citează)
30/03/2020 la 12:47 PM
Semnați o hârtie cu un pix albastru, o scanați/fotografiați, o tăiați si o băgați in pdf la semnături, fiind albastră si se vede ca e cu pixul e ok. A mai complicat dar va este de folos si in alte situații
Tom(Citează)
30/03/2020 la 1:15 PM
Am făcut un tutorial cu semnătura pe hârtie și apoi inserată în PDF, ar trebui să fie ok.
https://youtu.be/ESxbwSE-2SU
FlorinM(Citează)
30/03/2020 la 2:30 PM
E bună metoda, dar greu de implementat pentru mulți oameni pentru că de obicei trebuie să faci transparență în jurul ei, ca să o poți aplica peste un text.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 8:25 PM
instalati adobe acrobat pe
telefon si puteti sa adaugati semnatura in orice pdf foarte usor (o tine minte, nu trebuie refacuta)
zup(Citează)
30/03/2020 la 10:21 AM
Sursa?
Daniel(Citează)
31/03/2020 la 3:41 AM
Digi 24: donatoare depistată cu coronavirus, 5 angajați ai centrului în izolare.
Gaelex(Citează)
30/03/2020 la 10:28 AM
vezi, de aia nu vreau sa donez pt spitale.
Giovani(Citează)
30/03/2020 la 10:41 AM
Dar cui donezi?
Kopa_Kopan(Citează)
30/03/2020 la 10:52 AM
Dintr-un buzunar în altul.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 2:53 PM
ultimul pt care am donat a fost Raul de la Mastechef. pacat ca nu l-a ajutat mult. sper sa ii foloseasca familiei. Dumnezeu sa-l ierte!
Giovani(Citează)
30/03/2020 la 10:44 AM
Am zis imediat dupa ordonanta 3 ca nu zice nimic de dializati si alti oameni care urmeaza tratamente saptamanale sau zilnice. M-am gandit ca e posibil ca diferiti militieni sa interpreteze strict textul, dar ma bucur ca nu s-a intamplat si ca intre timp s-a corectat.
Am fost uimit ca de-abia acum se vorbeste de izolarea la locul de munca pentru angajatii din energie etc. Adica, hello, astia trebuia protejati de acum 1 luna.
Plus ca nu se zice nimic de retelele de apa potabila acolo, ci doar de energie.
Chestia asta nu ma face sa ma simt comfortabil. La cat suntem noi romanii de imbecili, nu m-ar mira ca la Cernavoda sa existe fix 2 oameni care sa stie ce butoane trebuie apasate ca sa mearga dracia si nu m-ar mira ca unul din ei sa aiba deja coronavirus.
Adica, in tarisoara noastra pe timp de pace, un oras intreg a stat fara apa 1 luna de zile (Bacau, 2018) pentru ca nu stiau sa repare nu stiu ce rahat.
Marean(Citează)
30/03/2020 la 10:49 AM
*confortabil, nu comfortabil
Marean(Citează)
30/03/2020 la 10:53 AM
La Cernavodă s-au luat măsuri de mai multă vreme pentru siguranța angajaților critici.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 11:17 AM
sursa?
de apa ai citit ceva?
Marean(Citează)
30/03/2020 la 11:22 AM
adica, te contrazic
comunicat Nuclear electrica din 11 martie zice ca
“Planul se aplica gradual, de la masuri preventive de igiena pana la masuri de asigurare a personalului esential, a carui implementare depinde de nivelul de risc asociat, insa este unul prin excelenta proactiv in asa fel incat sa se reduca la minim riscul de contaminare cu coronavirus pentru personal.”
deci in 11 martie ei nu facusera izolarea la locul de munca al angajatilor critici.
pare destul de clar ca o fac incepand cu aceasta ordonanta, ca daca nu au facut-o de la primul caz nu aveau nici un trigger sa o faca candva in perioada 11 martie – astazi
Marean(Citează)
30/03/2020 la 2:33 PM
https://www.mediafax.ro/economic/angajatii-centralei-nucleare-de-la-cernavoda-singura-din-romania-izolati-din-cauza-covid-19-18988811
Al doilea rezultat din Google :D
Dar nu înțeleg marea îngrijorare pentru Cernavodă. Contribuie cu 1400 MW în ecuație, not great, not terrible, ne putem descurca și fără acum când încă nu pornim toți aerul condiționat și marii consumatori industriali au lăsat-o moale.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 3:00 PM
da pai dupa ce am scris am vazut si eu comunicatul lor de pe 15, initial nimerisem pe cel din 11 si pe moment nu am mai cautat
15 martie e “not great, not terrible”, mie mi se pare tarziu, ma asteptam sa fie izolati de la primul caz oficial dar sa zicem.
ref la cat e de important, nu conteaza doar cat la suta furnizeaza (nu ca 20% ar fi putin), ci mai conteaza si urmatoarele:
– se va crea panica daca fi la Cernavoda, pentru ca e ceva f vizibil – probabil din cauza asta nici nu vom afla decat cand rahatul va exploda
– fiind o centrala nucleara, restrictiile sunt oricum mai dure, deci daca virusul va trece de ele, putem presupune linistiti ca angajatii din termo si hidro vor lua si ei
PS eu am semi-glumit cu ups-ul ala pentru frigider, dar acum imi dau seama ca daca va fi afectata cate o centrala, e posibil sa avem situatia cu intreruperi de cateva ore pe zi fix ca pe vremea lui Ceasca, pentru economie sau pentru a nu supraincarca reteaua…
ceea ce inseamna ca un UPS este exact ce trebuie – nu te ajuta pe termen lung dar in situatii de intreruperi relativ scurte si frecvente e ideal
PPS e adevarat si ca consumul de curent electric a scazut, de aia nici nu imi fac mari griji pe partea asta, dar tot vreau sa fiu pregatit
Marean(Citează)
30/03/2020 la 3:04 PM
PS tocmai am citit ca in Franta au cazuri la nu mai putin de 3 centrale nucleare
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-edf/french-utility-edf-says-three-employees-test-positive-for-coronavirus-idUSKBN20X2E6
serios, sansele sa fim noi mai breji sunt minime
Marean(Citează)
30/03/2020 la 3:04 PM
PS tocmai am citit ca in Franta au cazuri la nu mai putin de 3 centrale nucleare (articol pe reuters)
serios, sansele sa fim noi mai breji sunt minime
Marean(Citează)
30/03/2020 la 10:54 AM
Deci spitalul de la Mioveni a fost inaugurat anul trecut… nu s-au construit numai catedrale pe vremea pesedeului, să-nțeleg?
Emil C(Citează)
30/03/2020 la 11:11 AM
da, spitalul de la Mioveni a fost inaugurat anul trecut si are 25 de masti – suntem salvati!
Mai este un spital nou finalizat si la Falticeni, sa stii (e langa Suceava). A durat 30 de ani constructia, dar e “modern si la standarde europene”.
Problema ar fi ca sta cu lacatul pe el de vreun an de zile, ca nu sunt “banii necesari pentru dotările medicale”
Macar in Catedrala tot mai poti intra, daca te lasa Teoctist.
Marean(Citează)
30/03/2020 la 2:37 PM
Au furat, dar au și făcut un spital. În 23 de ani la putere sau câți or fi. Clar merită votul tău în continuare!
Ah, iar după inaugurarea din septembrie, presa scria că spitalul nu are toate avizele necesare și că a fost inaugurat ca să aibă Dăncilă ce panglică tăia.
Ia vezi, Emil, n-a apărut și Bănicioiu pe undeva ca să spună că avem tot ce ne trebuie în țară? Că poate erai îngrijorat, dar sunt sigur că te va liniști.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 11:01 AM
In bula mea medicii le dau bani unor pacienti care nu au cu ce sa ajungă acasă, le mai dau si țigări uneori sau ocazional dulciuri .
extra mile kind of guy!
conspicuous(Citează)
30/03/2020 la 11:19 AM
Radu la Suceava Rîmbu a eliminat mita, cel puțin pentru asistente și le oferă și salarii decente. Dacă îl furau și aici un mare DACĂ(e doar un zvon momentan) o făceau probabil pentru uz personal nu comercial. Dacă se confirmă e o situație neplăcută și urâtă din partea lor. Spitalul e împânzit de camere video și probabil se va verifica ușor, la fel de ușor cum ție și presei vă place să denigrați înainte să se pronunțe o instanță(puteai să pui ca titlu că sunt suspectate, nu să te pronunți).
pahomi(Citează)
30/03/2020 la 2:37 PM
Am înțeles că a fost cu arestări deja.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 4:03 PM
Oare au revenit la vechile comportamente deoarece s-a schimbat managerul? Sub Rîmbu știu că era dictatură, dar pe lângă modernizarea spitalului s-a văzut că era o grijă în plus și pentru satisfacția pacientului. Înainte(acum mai bine de 8 ani) fără atenții te uitau asistentele. Anul trecut am încercat să dau 10 lei și soția i-a primit alături de pachet cu mențiunea să îmi spună să nu mai fac asta. Alții vehiculează că mai sus mergea încă bine mita 10000€ pentru un post dar în afară de ce am citit pe net nu am auzit. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2966660733377472&set=a.103273943049513&type=3&theater
pahomi(Citează)
30/03/2020 la 11:40 PM
@nwradu: Nu era la Suceava, era la Pitesti, nu era asistenta medicala ci era gestionarul, cam dificil cu ”ințelesul”.
https://www.mediafax.ro/social/angajatul-spitalului-pitesti-acuzat-ca-a-furat-masti-manusi-si-dezinfectanti-cercetat-in-libertate-19029993
EGO(Citează)
30/03/2020 la 12:06 PM
StarBT/MasterCard mi-a cerut pin-ul la 188 de lei azi dimineață. Poate nu se modifică automat limita din contul BT.
anonim(Citează)
30/03/2020 la 12:12 PM
Pai pe linkul respectiv Romania nu apare deloc, nu imi dau seama pe ce baza afirma Radu ca a crescut limita la noi la 200 lei. Poate are alte surse?
Mihai(Citează)
30/03/2020 la 2:38 PM
A venit comunicat de la ei pe 27 martie. Lista aceea este din 25 martie, România a fost a 30-a țară cu modificarea respectivă.
Acum e posibil ca Mastercard să fi crescut limita, dar poate depinde și de bănci să facă același lucru, că altfel apare bottleneck-ul la ei.
nwradu(Citează)
30/03/2020 la 4:02 PM
Nu tre’sa faci nimic. Semnezi pa foaie alba, fotografiezi si incarci foto in PDF ( ai o penita sus). Restul il face PDF reader ( transparenta &shit ). Am facut eu azi – fixa asa cum am descris, fara nimic in plus. Recomand pix/stilou albastru .
geretus(Citează)
30/03/2020 la 4:28 PM
Poate s-au angajat medici si asistente, nu gropari. Nu le iau partea, doar ofer o perspectiva.
ipo(Citează)
30/03/2020 la 7:12 PM
Nu e ok. Cauta pe net. Au fost intrebati politistii si nu o accepta. Ideea este ca declaratia e un act oficial si e buna doar semnatura olografa sau cea electronica. Dar ca s-o obtii pe cea digitala trebuie urmati niste pasi, inregistrare pe la niste entitati. De aceea aia lipita e considerata fals in declaratii
Mad(Citează)
30/03/2020 la 11:24 PM
Am incercat sa caut dar fara succes. Toate site-urile au cate un articol legat de declaratie, nu reusesc sa le filtrez. Ai un link, doua te rog, in care s-a discutat treaba asta, ca nu-i voie sa aplici pe PDF o poza cu semnatura?
Mihai(Citează)
30/03/2020 la 9:14 PM
De obicei demisia nu se poate respinge. Doar prin armată se poate refuza o demisie.
Nu știu cum se schimbă regulile în caz de stare de urgență, dar sistemul medical e esențial și nu funcționează chiar toate drepturile.
Gaelex(Citează)
30/03/2020 la 11:41 PM
Am pus linkul dar cred ca a intrat in spam
https://monitoruljustitiei.ro/institutii/politia-romana/declaratia-pe-proprie-raspundere-care-este-singura-modalitate-legala-de-a-o-arata-pe-tele-19032517
Mad(Citează)
02/04/2020 la 9:41 AM
@Mad, vazut, multam fain!
Mihai(Citează)