un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestorePC GarageFlipSecomAltex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 19 februarie 2020

19 Feb 2020  ·

ȘTIRI  ·

31 comentarii

asus s5507

    31 comentarii

  1. Ateriza vreun avion in Bacau? Cine naiba avea nevoie sa mearga cu avionul la Bacau?!

      (Citează)

    • Gaeylex: Cine naiba are nevoie să comentezi căcaturi aici?
      Sunt vreo 500 de mii de pasageri pe aeroportul din Bacău dar te trezești tu că n-are nimeni nevoie la Bacău, că nici nu sunt cei mai mulți din țară plecați din zonele alea, dar nu, că ești mare geniu și ai păreri despre orice.
      Stai dracului potolit.

        (Citează)

    • mai sunt si alte aeroporturi in Ro in afara de cel din Otopeni ..

        (Citează)

    • Întâmplător Bacău merge bine, sunt alte aeroporturi care au mult mai puține zboruri, de exemplu Arad cu zero zboruri, Oradea, Baia Mare doar niste zboruri București, restul au si niste zboruri low cost

        (Citează)

    • Eu nu stiu ce il mai bagati pe asta in seama, zilnic are macar un comentariu cu hate, in orice domeniu. Daca chiar asa e si in viata reala probabil e unul dintre cei mai tristi oameni de pe pamant.

        (Citează)

    • Pe lângă că este aeroport cu trafic mediu, este bază Blue Air, baza militara si bază mentenanță avioane, deținută de Romaero(parca).
      O perioadă a avut un trafic mai mare ca Iașiul.

        (Citează)

    • Comentariul asta al lui Gaelex este la fel de prost ca ala in care a stabilit ca IKEA din Baneasa este prost gandit fiindca face el mult din cealalta parte a Bucurestiului:
      https://www.nwradu.ro/2019/06/cum-arata-noul-magazin-ikea-pallady/#comment-1075336

        (Citează)

    • Teniescu:
      Gaeylex: Cine naiba are nevoie să comentezi căcaturi aici?

      Stai dracului potolit.

      Îmi lipsesc comentariile pesedistului ăluia care avea un leu la avatar.

        (Citează)

    • IKEA Baneasa este in continuare prost gandit si prost plasat. Asa va fi atata timp cat in Pallady se ajunge in 30 de minute fata de 2 ore pentru Baneasa. E o chestiune foarte simpla, magazinul la care ajungi usor este mai bun.

      Bacau nu e un oras mediu, care nu e nici la distanta imensa de alte centre, nici ascuns de munti, deserturi sau alte obstacole naturale. Nu este nici vreun centru industrial care sa produca ceva care sa necesite export rapid. Asa ca nu vedeam ratiunea unui aeroport care sa mearga bine.

      A, daca e baza Blue Air pentru ca celelalte aeroporturi erau mai ieftine, incepe sa explice. Este hub pentru companie aeriana.

        (Citează)

    • @Gaelex, nu inteleg ce vrei sa spui.

      1. Eu ajung in Ikea Baneasa in maxim 15 minute, iar in Ikea Pallady in minim 45 de minute, indiferent de trafic.
      Deci din punctul meu de vedere magazinul din Palladay este foarte prost gandit.

      2. Puterea de cumpararea in zona de nord a capitalei (+ orasele din zona) este mult mai mare decat cea din zona de est.
      Asta se traduce prin vanzari mai mari in Ikea Baneasa.

      3. Apropierea de cel mai important Mall din Bucuresti (si din tara) este foarte importanta si aduce un flux important de vizitatori/clienti.
      Asta se traduce prin vanzari mai mari in Ikea Baneasa.

      PS: in cazul in care erai in dubii, atunci cand au deschis magazinul, cei de la IKEA nu te-au luat numai pe tine in calcul. Au gandit la nivel mai mare si au ales locul cel mai bun din Bucuresti (cu cel mai mare vad si cu cei mai multi potentiali clienti).

        (Citează)

  2. unde e bacau?

    Gaelex:
    Ateriza vreun avion in Bacau? Cine naiba avea nevoie sa mearga cu avionul la Bacau?!

      (Citează)

  3. He he, situatia se impute pentru Renault. Good.

      (Citează)

    • si e “good” pentru ca?

      o sa o duci tu mai bine dupa?
      ai ceva personal cu aceasta companie?
      industria auto e rea si trebuie sa moara?
      investitiile in romania sunt ceva rau si trebuie sa dispara?

        (Citează)

    • Good pentru ca:

      1. Daca faci masini proaste meriti o palma peste bot, cat sa inveti sa nu mai faci masini proaste.
      2. Daca nu intelegi ca masinile electrice reprezinta urmatoarea curba S, meriti tot ce vei primi.

      In general, e placut sa vezi ca piata libera chiar functioneaza.
      N-am nimic personal, in afara faptului ca fac masini proaste. Am si lucrat pentru ei in trecut si am amici care lucreaza pentru ei si acum. Nu imi fac griji pentru ei, sunt suficient de buni sa isi gaseasca altceva mai bine platit.

        (Citează)

    • Crezi ca daca ai o fabrica, un lant de aprovizionare, actionari, muncitori,… care toti depind de produsele pe care le fabrici si le vinzi cu destul de mare succes e asa de usor sa zici ca peste 5 ani schimbam tot si trecem la EV? Usor, usor se va trece la EV sau poate hidrogen, prima data la renault apoi peste ceva ani, dupa ce s-a amortizat deja tehnologia si la dacia.

        (Citează)

    • “Destul de mare succes” inseamna o scadere a vanzarilor mult peste media pietei? Oricum, ai dreptate, nu e usor sa treci la EV. Fabrici de retehnologizat, actionari de convins, manageri care isi pierd bonusurile, lanturi de aprovizionare de refacut etc. Greu. Ar trebui sa le scrie asta pe piatra de mormant. “A fost greu”.

        (Citează)

    • Mucea… cred ca nu prea te duce capu’.

        (Citează)

    • Emil…cred ca esti prost.
      E ok? Esti multumit cu modul asta de a comunica?

        (Citează)

    • Eu măcar exprim clar ce îți dă de înțeles toată lumea pe-aici. Să te bucuri că una din cele mai mari companii din țară merge prost e pueril.

        (Citează)

    • Aoleu, altul care traieste in realitatea lui si care citeste printre randuri care nu exista.
      Am explicat de ce ma bucur. Lectiile sunt importante, fara ele ramai prost. Eu zic ca nu e bine sa ramai prost. Emil, incearca sa nu ramai prost.

        (Citează)

    • Mucea, tu ești doar un milenial stupid, mai scoate capul din ecran. Nu ai putea da lecții nimănui.

        (Citează)

    • Ah, insulta, reflexul idiotului fara argument. E o arta si asta insa, trebuie sa stii ce inseamna cuvintele pe care le folosesti. Ai putea sa incepi acolo.

        (Citează)

  4. La Bacau cred ca se modernizeaza pista. Cladirile si parcarile au fost construite de la zero anul trecut. Pana acum doi ani arata ca o autogara.

      (Citează)

  5. Giani Mucea:
    Good pentru ca:

    1. Daca faci masini proaste meriti o palma peste bot, cat sa inveti sa nu mai faci masini proaste.
    2. Daca nu intelegi ca masinile electrice reprezinta urmatoarea curba S, meriti tot ce vei primi.

    In general, e placut sa vezi ca piata libera chiar functioneaza.
    N-am nimic personal, in afara faptului ca fac masini proaste. Am si lucrat pentru ei in trecut si am amici care lucreaza pentru ei si acum. Nu imi fac griji pentru ei, sunt suficient de buni sa isi gaseasca altceva mai bine platit.

    Ce inseamna masini proaste? De ce sunt proaste? Mie nu mi se par mai proaste sau mai bune decat cele din aceeasi ‘zona’ (Skoda, Opel, Suzuki, Citroen etc.).

      (Citează)

    • In ultimul an am avut 4 masini diferite de la firma: Renault Clio(2017), Ford Focus (2019), Pegeout 208 (2019), Skoda Fabia(2019) (si detin o Skoda Rapid de 3 ani). Inainte am avut Opel Corsa B, Opel Astra G si Opel Corsa C.
      Am mai condus ocazional un Renault Clio din 2007.

      Opel au fost masini ok pana au inceput sa le umple de electronica. Acum e ruleta ruseasca. Fordul Ecoboost e decent. Renault 2007 este mai decent decat 2017 care are niste plastice interioare incredibile si o antifonare mai proasta. Skoda mi se pare raport calitate pret cel mai ok. Si o consider peste Opel si Ford, iar Peugeot, imi cer scuze dar este cea mai mare mizerie. As prefera oricand o Dacie/Renault/Ford/Opel/Skoda in loc de Peugeot.

      Da stiu exista si masini mai scumpe… nu despre alea discutam.

        (Citează)

    • Megane-ul a fost cea mai proasta masina din clasa ei pe care am condus-o. Am zis de ce in alt comentariu, in alta parte. Nu repet.
      @Ciprian: ciudat, pentru mine Peugeot e clar superior Ford, Skoda, Opel. Am ales acum un Peugeot in loc de Skoda dupa drive-test si mi se pare cea mai faina masina in care am intrat vreodata (raportat la pret of course). Sincer, nu vad sa am nevoie de alta masina vreodata – daca o fac pe asta electrica si rezolva cateva chestii marunte, urmatoarea tot asta ar fi.

        (Citează)

    • @Giani ce model? Eu am condus 208 (este modelul 2019 inainte de lansarea versiunei noi) echiparea de baza. Plasticele in interior mi se par foarte dure, abrazive. Pozitia la volan pentru mine este ingrozitoare, dau cu genunchii in volan oricat de jos las scaunul si oricat de sus ridic volanul pentru ca au designul acesta stupid. La orice masina vezi bordul prin volan, la Peugeot il vezi peste. Au facut volanul mai mic, l-au lasat mai jos si … nu inteleg ce au vrut sa faca. Ecranul unitatii media este slab calitativ atat la rezolutie (sa zicem ca e irelevant) dar mai ales la touch. De motorizare nici nu mai zic. Compar motoare de drujba stiu, 1.0 de pe Skoda cu ceva 1.2 de pe Peugeot. Ambele benzina. Nu exista grad de comparatie.

      Repet vorbesc aici de echipari de baza, masini simple facute sa te duca din punctul A in punctul B cu un minim de confort si siguranta. Skoda este clar peste Peugeot, iar Fiesta e comparabila cu Skoda.

        (Citează)

    • 508 SW. Cred ca asta e diferenta – mie imi place pozitia la volan foaaaarte mult. In sensul ca imi va fi greu sa ma adaptez daca am de condus altceva. Volanul ala mic e demential, faptul ca bordul se vede peste e perfect. In rest, consola centrala si pozitia display-ului sunt fix ce trebuie. Da, display-ul nu e prea responsive si ar merge mai customizabil, dar astea sunt chestii secundare. Cand vine vorba de motorizare, diesel-ul de 1.5 si cutia de 8 mi se par mai bune decat diesel-ul de 2 si cutia de 6 de pe Superb. Da, Skoda e mai rapida in mod absolut, dar motorul Peugeot-ului pare mai responsive si nu suna deloc a tractor. Overall, ma simt mai bine in Peugeot decat in Skoda sau orice alta masina testata inainte sa comand. Cu toate astea, daca cineva intreaba, o sa recomand Superb. E alegerea mai inteleapta, chiar daca eu nu o prefer.

      Un 208 am condus in 2017. Inchiriat, 500km dus 500 intors. Nu era echipare de baza. Mi-a placut mult masina, la fel ca 308 si 308 SW pe care le-am mai condus inainte si dupa.

        (Citează)

  6. Ciprian:
    In ultimul an am avut 4 masini diferite de la firma: Renault Clio(2017), Ford Focus (2019), Pegeout 208 (2019), Skoda Fabia(2019) (si detin o Skoda Rapid de 3 ani). Inainte am avut Opel Corsa B, Opel Astra G si Opel Corsa C.
    Am mai condus ocazional un Renault Clio din 2007.

    Opel au fost masini ok pana au inceput sa le umple de electronica. Acum e ruleta ruseasca. Fordul Ecoboost e decent. Renault 2007 este mai decent decat 2017 care are niste plastice interioare incredibile si o antifonare mai proasta. Skoda mi se pare raport calitate pret cel mai ok. Si o consider peste Opel si Ford, iar Peugeot, imi cer scuze dar este cea mai mare mizerie. As prefera oricand o Dacie/Renault/Ford/Opel/Skoda in loc de Peugeot.

    Da stiu exista si masini mai scumpe… nu despre alea discutam.

    Nu prea poti compara Clio cu Focus. Compari Megane cu Focus. In fine, noul Clio probabil ca are un interior mai bun calitativ.

    Si Fabia are plastice slabe, antifonare slaba si multe chestii perfectibile. Skoda a fost poate o idee buna pret/calitate pana sa creasca preturile nesimtit de mult. Acum, e o optiune, doar cu discount-uri bune. Referitor la Peugeot, nu ma pronunt, nu cunosc.

    Personal, as prefera oricand Kia/Hyundai, sau de ce nu o japoneza (mai putin Suzuki) peste orice Renault/Opel/Skoda.

      (Citează)

    • Scuze, Fiesta, nu Focus.
      Da, Skoda merita sa o iei doar cu un discount bun, ai dreptate.
      Am fost si la testdrive cu Hyundai Elentra si Kia Sportage cand imi cautam masina. Hyundai mi s-a parut cam “lesinata” desi se lauda cu 130cp, Kia mi-a placut, dar depasea bugetul.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus