un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Renault Megane facelift apare la vară

3 Feb 2020  ·

AUTO  ·

8 comentarii

Renault a anunțat astăzi facelift-ul pentru actuala generație Megane, facelift care practic introduce noutățile pe care vi le-am arătat în testdrive-urile cu noul Clio și noul Captur.

În interior vorbim de bord electronic de 10,2 inchi și ecran central de 9,3 inchi, pe afară de faruri full LED și stopuri cu design mai modern. Tehnologiile de la bord includ acum asistentul de autostradă și trafic, practic o autonomie de nivel doi în care mașina reglează automat viteza și ia curbele ușoare de pe autostradă, câtă vreme tu ții mâna ușor pe volan pentru a fi pregătit să intervii.

Motorizarea hibridă E-Tech anunțată pentru Captur va fi disponibilă și pe acest Megane actualizat. Este un motor de 160 CP pe benzină, suplimentat de un pachet de baterii de 9,8 kWh ce alimentează două motoare electrice. În mod pur electric, acest nou Megane se poate deplasa până la 50 km în regim mixt și până la 65 km în mediu urban, iar viteza maximă pe care o poate atinge este de 135 km/h.

Practic, dacă ai unde să încarci mașina la priză, poți conduce vreo 2-3 zile prin oraș sau poți face o navetă din împrejurimi până în oraș fără a consuma deloc benzină. Cum la noi costul pentru parcurs 100 km în mod electric este de aproximativ 10 lei, sistemul plug-in hybrid de pe noul Megane (sau Captur) este foarte avantajos. Problema este că întâi va fi introdus pe Megane Estate (varianta wagon) și abia apoi pe cea clasică hatchback, la o dată încă neanunțată.

Renault a mai anunțat și că echiparea GT Line se va numi RS Line, iar modelele sport numite doar RS  vor folosi un motor de 1,8 litri și 300 CP. Acolo deja vorbim despre alte mașini, că unele echipări au șasiu modificat pentru performanță de circuit, sistem 4CONTROL, diferențial mecanic cu alunecare limitată și alte funcții.

Noul Megane facelift intră la vânzare la vară. Asta ridică o dilemă interesantă pentru cei care doreau să cumpere un Megane: să aștepte noua variantă la vară sau să găsească acum o ofertă bună pentru versiunea actuală disponibilă din stocul vreunui dealer?

(Fotografiile cu interiorul probabil că încă sunt ținute la secret).

 

 

asus s5507

    8 comentarii

  1. Hyundai si Kia sunt alternative mult mai ok.

      (Citează)

  2. Pozele cu interiorul nu sunt la secret. Se gasesc pe automarket.ro, motor1 si carscoops.

      (Citează)

  3. Eu nu mai inteleg ce logica absurda au la renault. Deci iar nu va mai fi versiune megane sedan? Au scos-o, au bagat-o…au invartit-o. Arata chiar super ok versiunea actuala si un motor eletric o facea si mai ok. Gata…nu va mai fi? Imi scapa mie ceva? Doar schimonosita aia ciuntita de hatchback si dricul ala wagon?

      (Citează)

    • Megane Sedan e un model dedicat pietei estice si produs in Turcia. E posibil sa fie anuntat cu intarziere, abia atunci cand o sa inceapa sa se comercializeze celalalte modele.

        (Citează)

  4. Cateva Poze cu interiorul aici cu ok-ul lui Radu:

    https://www.autoexpress.co.uk/renault/megane/108950/new-2020-renault-megane-facelift-adds-plug-in-hybrid-power-pictures#1

    https://www.youtube.com/watch?v=GCfzJyE5qes Filmulet ft scurt de prezentare are si cateva cadre din interior.
    Se vede evolutia, in special la interior. Probabil PHEV va veni cu un pret mai mare, indraznesc sa speculez ca va fi peste 20K.

      (Citează)

  5. Am condus aproape tot 2019 un megane din 2017. Mizerabila masina.

      (Citează)

    • Nu ne spui și de ce? doar pentru că e franțuzească, cumva?

        (Citează)

    • Nu, masina actuala e tot frantuzeasca si mi se pare cea mai faina masina de pe strada in momentul asta.
      Nu e mizerabila in mod absolut, pur obiectiv. Doar daca o raportezi la pret, kilometraj, an si clasa ei. Evident, am condus in trecut masini mai proaste, dar erau mai ieftine/uzate decat megane-ul.
      Pe ala de anul trecut il compar cu cele anterioare lui: opel astra si, inainte de el, 308. Toate SW, toate diesel, motoare similare. Megane e din absolut toate punctele de vedere cea mai proasta masina dintre ele. Din unele puncte e putin mai proasta (meniu mai stupid, mai multe click-uri necesare) si din altele e mult mai proasta (putere, directie, suspensii). Iar din altele e aproape criminala – scaunele sunt atat de oribile incat, dupa 3 luni de condus, nu m-am putut ridica din pat 2 zile. Sigur, nu e doar vina scaunelor, dar contributia lor a fost substantiala.
      Overall o mizerie si sper sa nu fiu nevoit sa mai conduc vreuna.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus