►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
« Știri despre tehnologie – 20 februarie 2020
PC Garage listează cele mai mișto computere asamblate pentru clienți în ultima vreme »
Grupul Renault pare că s-a sucit din nou și cel mai probabil acel Renault Kwid din China va fi adus în Europa sub brandul Dacia și cu alt nume. Sau poate că va fi o surpriză plăcută și vom vedea un fel de Sandero electric. Orice ar fi, aflăm pe 3 martie, ora 8 dimineața, când mașina va fi prezentată în cadrul salonului de la Geneva.
Uitați ce zice site-ul oficial de presă:
Dacia opens a new chapter and begins its electric revolution. True to its history as an “automotive gamechanger”, Dacia is entering the electric market and will present a 100% electric showcar. A revolution that capitalizes on Group Renault’s more than 10 years of expertise in electric mobility.
As the only carmaker to offer a bi-fuel petrol and LPG range, named ECO-G, across its entire passenger car range, Dacia will present its new Tce 100 ECO-G engine. To mark the brand’s 15th anniversary in Europe, Dacia will also present a limited Anniversary.
Adică pe lângă acel autovehicul electric, vor mai fi prezentate și un motor nou și o echipare Anniversary.
Revenind la mașina electrică, un nume provizoriu este Dacia Urban City. Sper să nu-i spună așa, că nu-i mare diferență între urban și city. Modelul Kwid, despre care se zvonește că va fi adus în Europa pentru a răspunde cererii de mașini electrice de oraș și pentru a scădea media de poluare a flotei fabricate, este o mașină chinezească cu autonomie de aproximativ 200 km și o viteză maximă de 105 km/h.
Vedem pe 3 martie ce-o fi. Sper să facă un live streaming de acolo.
« Știri despre tehnologie – 20 februarie 2020
PC Garage listează cele mai mișto computere asamblate pentru clienți în ultima vreme »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
20/02/2020 la 10:25 AM
Pare un captur redesenat
Alin(Citează)
20/02/2020 la 10:55 AM
Sper totusi sa ia mai mult decat Kwid la testele EuroNCAP (adica mai mult de zero).
ipo(Citează)
20/02/2020 la 11:11 AM
hahahahha 105 km/h hahahaahahhaha
Mihnea(Citează)
20/02/2020 la 11:31 AM
Destul de putin. Poate totusi ei vor marketa masina asa ca fiind exclusiv de oras.
Desi aici ajungi la problema: iti permiti sa detii 2 masini (una electrica de oras si alta de plecat in vacanta) ?
Andrei G(Citează)
20/02/2020 la 2:09 PM
In functie de ce putere de reincarcare are poate fi perfecta pentru oras in regim de taxi, uber..etc….
poate se da si o hotarare de primarie ca toate masinile in regim de car sharing sau taximetrie sa fie exclusiv electrice.
ovidiu(Citează)
20/02/2020 la 11:41 AM
pai clar iti trebuie 2 masini, trebuie sa fi dilau sa vrei sa mergi cu o electrica la drum lung.
si atunci pt ca sa merg la mall nu are rost sa imi iau electrica.
Mihnea(Citează)
20/02/2020 la 11:46 AM
Sau, daca ai nevoie de masina doar de vacanta, daca nu faci o vacanta pe luna, poti lua electrica de oras si inchiriezi ceva doar pt concedii. pe termen lung cred ca e mai ieftin asa overall
alex(Citează)
20/02/2020 la 11:53 AM
Renault Kwid este cu totul altceva decat Renault City K-ZE.
Autonomia de 200 de km este nerealista.
Cip(Citează)
20/02/2020 la 12:24 PM
Eu unul as fi ok si cu 105 kmh. E mult peste viteza medie in tara, care realist e intre 60 si 80. Singura problema e depasitul camioanelor.
ah da.. si autonomia. cu 200 km nu faci nimic afara din oras.
PS: autonomie de 200 km in oras? Bara la bara cu 5-12 kmh viteza medie? Ca daca e 200 afara pe drum drept cu viteza constanta si fara depasiri…. atunci in oras mergi la munca, inapoi si incarci.
calin(Citează)
20/02/2020 la 12:36 PM
Doar ca masina electrica nu consuma pe acelasi principiu ca cea pe benzina. Consumul electricelor e direct proportional cu viteza de deplasare. Astfel, ea electrica e avantajata de vitezele mici si de asemenea de pornirile si opririle dese datorita franei regenerative. La 60-70 km/h are 200 km autonomie, la 100 km/h se duce la 100-125km autonomie; la 10 km/h ai sanse sa prinzi 250-300 km autonomie.
Bogdan(Citează)
20/02/2020 la 1:56 PM
“automotive gamechanger” =))
Hai sa ne calmam putin. Oamenii au zis ca vor arata o 100% electric show car, deci ca un fel de concept. Si stim cu totii ce inseamna asta.
GabrielG(Citează)
20/02/2020 la 9:32 PM
Arata ca o chinezarie ieftina. Ceea ce probabil si va fi daca ne gandim un pic.
Nu stiu de ce insista insa pe masini full electric ?
Ma gandesc ca ar vinde mai mult daca ar insista pe hibride…sau e ceva care imi scapa mie ?
azorel(Citează)
20/02/2020 la 9:33 PM
Suna bine în teorie ce zici.
În practica “mai ieftin” de care zici tu ajungi la el după ce scoți 30k pe un plastic electric numit Dacia.
Deci economii dacă ai banu de fapt :)
Mihnea(Citează)
21/02/2020 la 9:51 AM
La 15k o sa rupa tot. 200km e arhisuficient pentru oras. Numa sa nu mori in ea daca da o bicicleta peste tine.
add(Citează)