►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Soluția este să nu mă uit la rezultate. Zoso are dreptate în legătură cu această curiozitate, dacă vreți să-i zicem așa: e mișto să ai o comunitate mare, e mișto să ai cu cine vorbi, dar când este vorba de bani, nu contează așa mult.
Un studiu făcut pe 650.000 de copii nu a găsit nici o legătură între vaccinuri și autism. Nu lăsați însă studiile specialiștilor să vă schimbe părerea în domeniu. Ăia sunt oameni plătiți de big pharma, pe când Steer știe mai bine adevărul.
De ce zgârie-norii din Manhattan sunt liberi. Pare a fi (încă) o problemă acolo: odată ce apartamentele au început să fie considerate investiții, prețul a tot crescut, fiind accesibil doar oamenilor foarte bogați. În acest timp, populația normală nu are unde locui. Chiar și chiria s-a dus spre extrem, costă între 3.000 și 4.000 de dolari per lună ceea ce noi numit apartament cu 2 camere.
Boing Boing a împlinit 20 de ani. Puteți citi istoria site-ului și a micii gazete făcută acum 33 de ani, care i-a dat și numele. Am admirat mereu Boing Boing pentru câte chestii mișto arată pe acolo.
Apeduct vechi de 6.000 de ani a fost descoperit în Australia. Se pare că populația indigenă de acolo avea talent la inginerie.
Harta cazurilor de noi infecții virale din China.
Diferența între RFID și NFC, în caz că vă interesează.
Cum alegi clăparii pentru schiuri.
Cum a dezvoltat Mark Cuban echipa sa de baschet. Și a schimbat și NBA-ul cu această ocazie.
Reduceri la Finestore. Sunt prețuri bune la Jack Daniel’s Single Barrel, Cardhu și Talisker.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
39 comentarii
26/01/2020 la 11:05 AM
Curios cum online-ul din România o înjură pe Olivia Steer dar îl apreciază pe soțul ei, Andi Moisescu care face reclame la un supermarket și are emisiuni la TV, într-o țară normală acești oameni ar fi fost marginalizați.
La aceeași situație am ajuns și cu Dana Budeanu, în noiembrie era înjurată că și-a bătut joc de Spitalul de Copii construit din donații, acum este vedetă pe YouTube, a devenit influencer si tot ce debitează in online este share-uit de pipițele care lucrează în HR, in publicitate, sau care pun unghii cu gel.
florin(Citează)
26/01/2020 la 11:45 AM
Problema este ca Andi Moisescu nu este lovit la fiecare iesire in public cu intrebarea simpla “cati copii morti are pe constiinta?”. El ii faciliteaza accesul idioatei la platforme pe care sa isi expuna tampeniile.
Intr-o tara normala Olivia Steer avea deja facut un tur pe la puscarie, pentru incurajarea si promovarea comportamentelor periculoase. Nu va vaccinati este acelasi lucru cu nu cumva sa traversati pe verde.
Alta intrebare care trebuie pusa, de data asta proastei de Olivia Steer este “de ce au urme de vaccinare copii dvs.?” Pentru ca le-au scapat poze din vacante in care se vede pe umarul copiilor urma de vaccin pe care o avem cam toti.
Cretinismul unor astfel de indivizi a readus in actualitate poliomielita in SUA. Iar la noi se moare de rujeola si alte boli care se pot evita cu un singur vaccin.
Acum nu trebuie sa faci chiar orice vaccin exista, dar functie de varsta si istoric medical, il faci pe cel potrivit pentru tine sau copiii tai.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 1:37 PM
pentru că industria de publicitate nu are coloană vertertală. dacă ar fi avut, nu s-ar mai fi dus la emisiunile lui moisescu și n-ar mai fi susținut cu bani cancerul.
vali(Citează)
26/01/2020 la 11:41 AM
Dacă te-ai documenta puțin, cum faci în alte domenii ai vedea ca majoritatea oamenilor care se feresc de vaccinuri nu spun ca provoacă autism, ci ca accelerează dezvoltarea altor boli, în special celor care deja au intolerante, alergii, boli auto imune.
Problema vaccinurilor e ca se doresc făcute tuturor, chiar dacă corpul lor nu e pregătit sau poate fi afectat grav de ele.
Și da big Pharma vrea doar sa facă bani, nu ii interesează de sănătatea oamenilor, ca nu fac bani cu oameni sănătoși. Sa crezi altceva înseamnă să trăiești într-o lume cu unicorn și nori roz
Monciu(Citează)
26/01/2020 la 11:48 AM
Cred ca bati campii, aproape nici una din cretinele care sunt anti-vaccin nu vine cu argument perfect logic si rezonabil ca nu se poate face vaccinul din motive medicale.
Si asta pentru simplu motiv ca este un argument, logic, rational si nu sunt in stare de astfel de gandire. Iar cazurile care se afla in aceasta situatie care exista si este reala, in care vaccinul chiar nu este cea mai buna alegere din punct de vedere medical, sunt foarte foarte putine ca procent din totalul populatiei.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 12:21 PM
“ca nu fac bani cu oameni sănătoși”
si cand crezi ca ar face mai multi bani Big Pharma? Cand se vaccineaza oamenii sau cand nu se vaccineaza si avem tot felul de epidemii?
D4n(Citează)
26/01/2020 la 12:21 PM
Tare prost mai ești.
Cristi(Citează)
26/01/2020 la 12:23 PM
Tu esti vaccinat?
Dar copii tai? Iar in caz ca nu ai, i-ai vaccina?
Florin(Citează)
26/01/2020 la 10:34 PM
Sigur ești unul dintre cei care nu își vaccinează copii dar își instalează antivirus pe PC.
Daniel(Citează)
27/01/2020 la 11:28 AM
@Monciu, nu exista ceea ce spui tu. Majoritatea oamenilor care militeaza impotriva vaccinurilor afirma ca provoaca autism sau alte boli grave.
Andrei G(Citează)
26/01/2020 la 11:44 AM
Ce revolutie ar fi cand ar limita dreptul la propietate ca in cuba.
Sa nu ai voie sa ai mai mult de 6 case.
in Berlin s-a trezit lumea, au inceput sa limiteze.
cici(Citează)
27/01/2020 la 11:30 AM
Nu neaparat sa nu ai voie sa detii mai multe proprietati, dar sa creasca impozitul progresiv. La 3 case sa se dubleze impozitul, la 4 case sa se dubleze din nou, etc.
Andrei G(Citează)
26/01/2020 la 11:47 AM
Doar un exemplu https://www.oye.news/news/health/the-vaccinated-girls-sick-betrayed/
Da, static is puține cazurile și e ok atâta timp cât nu ești tu sau un membru al familiei tale nu?
Monciu(Citează)
26/01/2020 la 11:59 AM
Ai 80 de cazuri cu probleme la ~245.000 de vaccinari, la o prima cautare pe google. Procentul este atat de mic incat nu poate prezenta o relatie de cauza – efect.
E ca si cum te-ai scandaliza impotriva automobilelor ca omoara 20 de copii anual in Danemarka si ai propune interzicerea masinilor.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 12:22 PM
ai dreptate. e mai ok sa riscam epidemii cu milioane de morti. m-ai convins
D4n(Citează)
26/01/2020 la 12:32 PM
Nu va doresc decât sa aveți un caz de genul ăsta apropiat sa vedeți cum vi se schimba perspectiva cu statistica. “e ok puiuț, ai încasat-o pt binele comunității, viața ta e vraiște acum, dar Gigel și Costel nu mai au griji ca ii poți tu îmbolnăvi”
monciu(Citează)
26/01/2020 la 12:52 PM
Stii ce e si mai nasol? Sa iti moara copilul de 3 ani de o simpla rujeola. Si nu doar unul, ci din 7 sa ramai cu 1, maxim 2.
Nu inteleg cum social media e data pe spate la copii cu viata distrusa de sindromul Down, ce minunat e sa ii ai si asa. Dar face spume cand e vorba de autism si pretinsa legatura cu vaccinarea, brusc asta nu mai e minunat si incredibil.
Gaelex(Citează)
27/01/2020 la 11:49 AM
@Monciu, ce rahat de om esti.
Cum poti sa doresti cuiva, chiar necunoscut, sa aiba un copil cu probleme numai ca sa se convinga de faptul ca tu ai dreptate intr-o “dezbatere” pe internet?
Cat de prost poti sa fii?
Chiar daca ar fi reale cazurile astea de imbolnaviri, care este procentul?
Mult sub 1%, poate chiar undeva pe la maxim 0,1%.
Care este procentul de mortalitate infantila in lipsa oricariu vaccin? Probabil undeva peste 10-15%.
Tu ai fi dispus sa-ti asumi riscul asta? Sau il preferi pe cel de 0,1%?
Andrei G(Citează)
26/01/2020 la 12:14 PM
Nu înțeleg de când a devenit un hot topic ca ai avea de alea intre vaccin sau Skip.
Trebuie făcut obligatoriu dacă vrei sa trăiești în comunitate, altfel ești liber sa mergi în sălbăticie, ca știi tu mai bine.
De ce trebuie fiecare sa aibă o opinie, ca știu ei mai bine?
Mihnea(Citează)
26/01/2020 la 12:36 PM
Fiindcă ești prost de aia nu înțelegi. Fiindcă un act medical nu poate fi obligatoriu pt ca fiecare pacient are reacție diferite, pt unii chiar dacă putini poate fi catastrofal. De aceea ar trebui făcute analize înainte sa faci un act medical care poate fi tragic pt individul ăla.
Nu vreau sistem medical public și poate nici școală publica, unde semnez sa nu mai plătesc o parte din impozite?
monciu(Citează)
26/01/2020 la 1:45 PM
Monciu-go to Africa. Ești liber.
Sly(Citează)
27/01/2020 la 11:51 AM
@Monciu, nu vrei nimic din toate astea, te muti in salbaticie.
Te duci in padure si traiesti singur, fara contact cu alte persoane din grupari civilizate. Te intretii singur, iti obtii singur mancarea, iti educi copii singur, etc.
Si nu mai vine nimeni sa te impoziteze, pentru ca nu vor avea ce impozita.
Andrei G(Citează)
27/01/2020 la 12:35 PM
@monciu
unele vaccinuri au intr-adevar contraindicatii si evident ca in acele cazuri nu se fac vaccinuri (de aia se face consult inainte de vaccinare si daca medicul considera necesar, se fac si analize)
noi aici insa vorbim de aia care refuza vaccinuri pe motive gen autism si alte tampenii etc
Marean(Citează)
26/01/2020 la 12:28 PM
https://www.imdb.com/title/tt9071322/
putin pe langa poate, dar e un film interesant, arata realitatea care e cam trista.. bine noi o sa zicem ca deh este o viata buna soon 5G alea alea
vic(Citează)
26/01/2020 la 1:10 PM
Poftim? O firma ar putea pune în pericol viata oamenilor doar ca sa facă bani? Nu am mai auzit de asap ceva pana acum
monciu(Citează)
26/01/2020 la 1:34 PM
Pe de o parte inteleg ce zice monciu, cei cu sistemul imunitar slabit si cu probleme, ar trebui sa nu se arunce la niste vaccinuri. Ceilalti sa se vaccineze toti. Doar asa pot scadea si practic elimina sansele ca cineva sa fie afectat de o boala anume. Insa, dupa umila mea parere, sansele ca acel nevaccinat sa nu intre niciodata in contat cu un anume virus sunt destul de minime. Ar trebui sa traim intr-o lume perfecta sa se intample asta. Dar eu nu pot pune oricum autismul pe seama vaccinurilor. Copiii se pot naste asa si daca mama mananca in sarcina spre exemplu, peste din sirse dubioase, plin de metale grele. Tu zici ca-i ajuti creierul sa se dezvolte, ca omega 3, ca nu mai stiu ce, insa il distrugi.
varucu(Citează)
26/01/2020 la 1:41 PM
Problema e cu cei mai mărișori nu doar noii născuți, care și dacă nu fac autism sau o alta forma de regres poate activa o alergie sau intoleranta latenta în corp. Vezi copiii cu boli auto imune, alergii de tot felul. Hpv-ul a făcut prăpăd în Japonia, India etc.
La noi în țară au ajuns anii trecuți vaccinuri pt Pakistan și s-a retras lotul fiindca au fost zeci de cazuri cu efecte adverse nasoale, caută pe net ca sunt și la pro TV, antene.
Sunt cazuri cu adulți vaccinați care au pățit nasoale. Nu sunt absurd, dar sa se facă diferența între cei care pot fi sensibili la astfel de vaccinuri + dacă faci vaccinul te pune sa semnezi ca ei nu își asumă nici o responsabilitate pt efectele adverse, dacă o pățești, ghinion ești o statistica.
monciu(Citează)
26/01/2020 la 1:54 PM
si medicii spun ca e un abuz, ca nu poti face acte medicale obligatorii din pix, tu politruc.
Intr-o tara cu hexipharma, cu medici falsi, si tot felul de magarii. In tara in care nici asfaltul nu sunt in stare sa-l puna de calitate, tu mergi ca vita la abator increzator ca ti se vrea binele, in 90% din situatii nu te poti baza pe stat, dar in sta sigur poti, ca stii tu ca ti se vrea binele.
monciu(Citează)
26/01/2020 la 2:02 PM
E simplu. Down este o boala genetică, detectabila prin teste de ceva vreme. Autismul este un sindrom care nu își are inca 100 % descoperită cauzele. Vaccinarea este suspectul de serviciu pentru părinții copiilor cu autism. Din păcate, în mai multe cazuri (și în cazul fiului nostru David care are autism), simptomele clare și regresia apar în perioada unor vaccinuri importante. Poate fi o coincidență. În acea perioadă incepem sa integram copiii în comunități și atunci se vad clar diferențele față de copiii tipici.
Eu nu cred că vaccinurile provoacă autismul și îl prefer pe David cu autism decât blonav de TBC, variolă sau poliomielită.
Trist este că oameni cunoscuți proliferează astfel de idei, iar noi vorbim de ei.
Din toate articolele amintite de Radu, ați comentat până acum doar la cel cu vaccinurile…
Mihai Stescu(Citează)
27/01/2020 la 1:31 PM
Am o foarte marginala tangenta ca spectator de pe margine la cineva care are copil cu autism. Recuperarea este foarte lunga si costisitoare, nu exista multi specialisti, se agita mult inclusiv cu drumuri la terapie cu delfini in Ucraina. Mult noroc si bafta cu recuperarea si integrarea :)
Acum ar fi de pus o intrebare daca nu cumva un rand de vaccine se fac tocmai la varsta de la care se pot observa simptomele din spectrul de autism.
O cale ar fi sa faca un esantion de copii care sa astepte cu vaccinarea pana dupa ce fac varsta la care se poate determina cu precizie daca sufera de tulburari din spectrul autist sau nu. Pe urma sa le faca vaccinul si sa testeze din nou daca dezvolta autism sau nu.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 4:04 PM
Cei care nu isi pot face vaccinul din motive reale, nu inchipuite, sunt feriti de boli daca toti ceilalti isi fac vaccinul respectiv. Asa nu au de unde sa ia boala respectiva, asa ca sunt protejati.
Dar protectia functioneaza doar daca toti cei care isi pot face vaccinul chiar si-l fac. Cu cat sunt mai putini cei vaccinati, cu atat creste mai mult numarul de gazde pentru boala.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 4:10 PM
De acord, dar nu auzi ca se vrea obligatoriu pt toată lumea? Nu sta nimeni la discuții, sau vrei sau nu vrei
Monciu(Citează)
26/01/2020 la 8:36 PM
Wait a min, de unde ai inteles tu ca s-ar vrea vaccinarea tuturor si alora care nu au voie sa le faca? cred ca nu realizezi ce ai scris, mai citeste ce a scris Gaelex fiindca nu cred ca ai citit cu atentie ca altfel nu scriai ca este de adord cu ce zice.
Si daca chiar ai citit, care ar fi motivul medical real, dovedit din cauza caruia nu ti-ai vaccinat copiii, ahh teama ca o sa faca nu stiu ce alergie sau o sa aiba probleme autoimune? alea nu se pun, sunt unii care chiar nu isi pot face anumite vaccinuri iar tu le pui in pericol viata prin faptul ca nu iti vaccinezi copiii.
Eu am toate vaccinurile de care ainevoie in EU, copil nu am dar cand o sa am o sa le faca si el daca le va putea.
Tom(Citează)
26/01/2020 la 7:52 PM
Oau, asta a excaladat rapid. Sa dorești cuiva sa i se îmbolnăvească copiii… ești un om mai bun acum. Este ca te duci și la biserica?
Cum se face ca nu a putut fi demonstrat în comunitatea științifică legătura între vaccin și diverse afecțiuni? Bineinteles tu știi mai bine. Tu și Olivia.
Și da, am vaccinat ambii copii.
CristiX(Citează)
26/01/2020 la 9:16 PM
Uitasem de ce nu mai citesc comentariile pe blogul ăsta. Mă rog, nu că aș mai citi multe. Vorbește și nea Ion, că și el e om. Brr.
ipo(Citează)
26/01/2020 la 9:57 PM
@Gaelex, probabilitatea sa ai dreptate e mare, depinde din ce tabără faci parte că sa crezi asta, sau nu, dar limbajul folosit de tine, gen toți sunt proști sau cretini mă face să mă scârbesc să-ți mai citesc comentariile … Și nu cred că sunt singurul.
PS: era o vreme când asemenea practici des întâlnite la persoane din singurul partid ce avea voie să existe pe vremea aia
RazvanCG(Citează)
27/01/2020 la 8:33 AM
Nu toti sunt prosti. Doar cei / cele care neaga adevaruri imuabile cum ar fi ca pamantul este rotund sau ca vaccinele au salvat milioane daca nu miliarde de vieti.
Toti opunem rezistenta la adevaruri care nu ne convin. Sa speram doar ca asta nu ne va ucide.
Gaelex(Citează)
26/01/2020 la 11:55 PM
Imnul Oliviei Steer: https://m.soundcloud.com/alexandru-evanghelidis/ce-proast-e-olivia-steer
florin(Citează)
27/01/2020 la 12:43 AM
Radu, ai citit articolul cu “cizmele” pentru schi înainte de a-l posta? Sau a fost troll level 99? 😁
morocu(Citează)