un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 5 decembrie 2019

5 Dec 2019  ·

ȘTIRI  ·

28 comentarii

Porsche Taycan: performant, frumos pe afară, nu-mi place în interior cu prea multe comenzi tactile.

asus s5507

    28 comentarii

  1. Apropo de stirea cu Porsche Taycan.

    Si in masinile Tesla sunt prea multe comenzi tactile. Acesta este viitorul. Mai usor sa ajungi in service :)

      (Citează)

    • Problema este de cum sunt organizate. Am condus Porsche Panamera cu astfel de comenzi și este o experiență nasoală, trebuie să iei constant privirea de la drum ca să nimerești butonul tactil sau capacitiv. Măcar la Tesla sunt pe consola centrală, lângă volan, nu între scaune.

        (Citează)

    • La Tesla nu e problema pentru ca ai Autopilot și îți poți lua ochii de la drum pentru câteva secunde când vrei sa modifici sa zicem aerul condiționat. Producătorii încă nu au înțeles sa pună un ecran central și sa construiască mașina in jurul sau..

      In rest fac totul din volan + voce. Sa știi ca experiența e similară cu trecut de la Nokia keyboard, la iPhone.

        (Citează)

  2. eu am dubii ca se ieftineste ceva de la 1 ian.
    s-au mai redus accize dar benzinarii au fost harnici sa “isi acopere” alte costuri si la pompa tot atat am platit.

      (Citează)

    • @Mihai: se poate și asta. Fără suprataxă, accizele sunt oricum sub un nivel minim impus de UE și deci vor trebui probabil readăugate niște accize mai mici. Măcar nu mai suntem mințiți că se strâng bani pentru autostrăzi.

        (Citează)

    • Mihai:
      eu am dubii ca se ieftineste ceva de la 1 ian.
      s-au mai redus accize dar benzinarii au fost harnici sa “isi acopere” alte costuri si la pompa tot atat am platit.

      pretul benzinei la pompa depinde de cursul dolarului cand e vorba de petrol si de euro cand e vorba de accize…la cum scade leul in raportul cu euro, eu mai degraba cred ca o sa creasca pretul la pompe

        (Citează)

    • @Alin
      Dar vezi, cind valutele astea cresc, creste si pretul gazului la pompa, dar cind valutele scad, pretul ramine acelasi din te miri ce minciuni, nu urmeaza trendul…
      La fel si cu alte produse din import, pentru ca samsarii sint si escroci, nu numai bijnițari.

        (Citează)

  3. Priza HS110 am văzut că știe în plus să contorizeze consumul.

      (Citează)

    • Da, eu am una HS110 și două HS100. Contorizarea consumului nu contează decât dacă ești musai curios în această privință privind un aparat. Pot să-ți spun cât a consumat espressorul meu în ultima lună sau azi, dar… cui îi pasă? Pentru 10 lei în plus, poate merită HS110, dar nu mai mult.

        (Citează)

    • Tellur TLL331021 e 50 de lei si face acelasi lucru + are o alimentare pe usb.

        (Citează)

    • Am mai mare încredere în TP-Link și produsele lor, că folosesc astfel de prize zilnic de câțiva ani. Se conectează direct la wifi, se integrează cu Google Assistant, aplicația de telefon e bine făcută.

        (Citează)

    • Indeed daca folosesti deja alte elemente e ok sa pastrezi acelasi ecosistem.

        (Citează)

  4. Stie cineva cat exact este supraacciza? Nu am gasit nicaieri, doar protv zice ca ar fi o reducere de 20 lei la 50 lei adica 0.4 lei/l. Insa, eu imi amintesc ca acciza era 0.1 sau 0.15 euro la care se adauga si tva, reducerea ar trebui sa fie mai mare de 0.4.

      (Citează)

  5. Priza HS100 monitorizeaza si consumul?

      (Citează)

  6. Tocmai am plătit aproape 300 de euro pentru Carplay :)).

      (Citează)

    • Da, cred că-i enervant pentru clienții care deja au plătit. Plus că taxa nu avea nici o logică, părea o taxă pentru că ai BMW și deci îți permiți.

        (Citează)

    • Aceeași taxă de 300 euro era și la Mazda, când m-am interesat de o Mazda 2. Deci este o taxă pentru că ai mașină :D

        (Citează)

  7. acciza era 0.1 sau 0.15 euro la care se adauga si tva

    Acciza e o taxă. Astia iau si TVA, adică taxă la taxă?

      (Citează)

  8. nwradu:
    Problema este de cum sunt organizate. Am condus Porsche Panamera cu astfel de comenzi și este o experiență nasoală, trebuie să iei constant privirea de la drum ca să nimerești butonul tactil sau capacitiv. Măcar la Tesla sunt pe consola centrală, lângă volan, nu între scaune.

    Plus ca mana nu se sprijina pe nimic si miscarile masinii trabsmit miscari si degetului care da o comanda. Noul golf are o zona unde iti sprijini mana cand folosesti touchul.

    Si mie mi se pare neplacuta solutia cu touch peste tot. Macar comenzile de la sistemul de ventilatie sa le mentina clasice.Nu mai zic ca ceasurile de bord digitale sunt uneori foarte greu de citit,fiind incarcate inutil cu efecte grafice si foarte obositoare.

      (Citează)

  9. Priza tplink, consuma pe zi, cat un bec cu led aprins cateva ore pe zi.
    Asa ca vrei smart, plateste de 2 ori.

      (Citează)

    • Exact! Stie cineva de un “smart” router, a carui functionare sa poate fi programata pe intervale ale zilei (ore) ?

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus