un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 23 decembrie 2019

23 Dec 2019  ·

ȘTIRI  ·

37 comentarii

Posibil să nu mai scriu știrile acestea până după sărbători, că nu sunt multe noutăți în această perioadă.

asus s5507

    37 comentarii

  1. Deci în anul de glorie 2019 încă avem probleme cu sincronizarea timpului.

      (Citează)

    • Nu-i clar de unde a venit problema. Bug-uri de programare pot apărea oricând.

        (Citează)

    • I s-o fi stricat si asteia MCAS-ul.

        (Citează)

    • Mihnea, lucrurile nu sunt atat de simple in spatiu. Aici e vorba de dilatarea timpului gravitațional si se calculeaza cu totul diferit de ce avem noi pe Pamant. :)

      Cu toate astea vei intreba – da, dar nu s-a mai facut asta inainte in spatiu? Iar eu voi raspunde – nu de catre Boeing. Si voi adauga – de asta e surprinzator succesul celor de la SpaceX care au facut rachetele sa revina la sol, desi guverne cu experienta anterioara, si chiar BlueOrigin cu resurse infinite, nu au facut asta.

      Acelasi lucru il voi spune si despre masinile de la Tesla, unde fucking Porsche cu Taycan au dat-o in bara big time cu bateria, cu toata experienta lor anterioara in produs masini, si cu toate resursele lor.

      Abia acum se vede valoarea anumitor companii, cand mult mestecatul “cand vor incepe producatorii traditionali sa faca X” esueaza la fiecare pe rand.

        (Citează)

  2. Momentul de salvare al Motorola tocmai a fost “amanat”…..sau omis definitiv.

      (Citează)

  3. O, nu, cetatenii nu vor asta! Cetatenii obisnuiti sa isi mute fundul in masina in fiecare zi cateva sute de metri pana la un hipermarket, nu vor sa isi miste fundul in masina saptamanal cativa kilometri pana la acelasi hipermarket. Doamne fereste sa obligam cumva cetatenii obisnuiti sa isi schimbe stilul de viata, chiar daca ar fi benefic pe termen lung. Ganditul pe termen lung e pentru fraieri.
    Si de ce nu vor cetatenii? Pentru ca traficul e deja destul de aglomerat si s-ar aglomera si mai mult! A, s-ar aglomera in weekend la iesirea din oras, dar s-ar reduce in timpul saptamanii in oras, plus ca poti sa faci ceva verde in spatiul ocupat de hipermarketuri? Ce prostie dom’le.
    Nu, e bine asa. Chiar insuficient as zice. Mai multe hipermarket-uri si mall-uri, cate unul pentru fiecare cartier daca se poate. Si mai multe masini si strazi mai mari pentru masini, si parcari mai multe. Cred ca a mai ramas un pom undeva, daca il tai pe ala poti sa parchezi 10 masini una peste alta.

      (Citează)

    • Giani Mucea, dai dovada de intelect atrofiat la faza asta. E ilogic sa scoti din orase sursele de mancare si alte lucruri necesare traiului de zi cu zi. Plm, aste e chiar definitia super simplificata a orasului: sa ai totul la indemana.

      Ca sa nu mai spun ca ai un singur punct de vedere, bine incadrat de ochelari de cal: “sa se duca odata pe saptamana cu masina la cumparaturi” Dar cei care nu au masina, ce fac? Vii tu si ii duci la cumparaturi, asa-i?!

      Desi medicul nu-mi permite sa ma enervez, nu ma pot abtine cand citesc astfel de prostii. Dincolo de subiectele considerate “marunte”, cum e si asta, te apuca groaza cand vezi ca asa-zisii oameni din clasa de mijloc romaneasca au mentalitate prafuita, de gugustiuci debili. Ca aici se face diferenta: prostii nostri sunt cu adevarat prosti, oriunde s-ar duce.

        (Citează)

    • Bai eu merg zilnic la cumparaturi! Prefer sa mananc totul proaspat. Cine cumpara in ziua de azi fructe si legume la saptamana?

        (Citează)

    • Kopa_kopan: eu cred că mutarea asta ne-ar obliga să planificam și sa ne mai organizăm. Plus mă mai uit și la țările la care noi bălim și văd că nici ăia nu au în centru ditamai magazinul ci la periferii.

      Asta ar duce și la o dezvoltare mai echilibrată a orașelor. Infrastructura s-ar dezolvat și nu ar mai fi totul atât de înghesuit și poate ar mai prospera și altceva în afară de corporații.

      Eu atunci când nu știu să fac ceva mă uit cum au făcut alții ce o duc mai bine.

        (Citează)

    • @Giani Mucea, cum faci tu spatii verzi in locul hipermarketurilor?
      De unde plateste cele cateva milioane (sau zeci de milioane) de euro sa cumperi acele spatii de la proprietari ca sa le transformi in spatii verzi?

      Daca interzici supermarket-urile, spatiile respective se vor transforma imediat in cladiri de birouri si asta va crea un trafic si mai mare decat cel de care vrei tu sa scapi.

      Singurul motiv logic pentru care ai vrea sa interzici hipermarketurile in afara oraselor ar fi sa protejezi micii comercianti. Dar la noi de fapt principalul concurent pentru magazinele de cartier o reprezinta lantul Mega Image, nu Carrefour, Cora, Auchan sau Kaufland.

        (Citează)

    • Ca masura independenta da, probabil ca asta se va intampla. Daca doar dai hipermarket-urile afara, vor aparea cladiri de birouri. Dar ca si componenta a unui plan de a face orasul mai locuibil, nu vad care ar fi problema. Sper ca nu s-a inteles ca sunt de acord cu adoptarea unei masuri fara a gandi si urmatorii pasi.

        (Citează)

    • Nu scoti sursele de mancare. Scoti imensitatile de hypermarketuri si supermarketuri din centrul orasului ca nu au ce cauta acolo. Nu merge nimeni pe jos la astfel de magazine, ci oricum 99% merg cu masina. Daca vrei sa mergi in slapi sa cumperi o ciocolata o poti face la un market mic gen mega image de cartier. Cu alea nu are nimeni nimic.
      Un motiv important si logic pt care se doreste scoaterea lor din orase consta in problema aprovizionarii. Cu cat sunt mai mari, cu atat aprovizionarea devine mai disturbanta pentru imprejurimi. Tiruri intregi de marfa sa colinde strazile oraselor pentru a aproviziona hypermarketurile ar trebui sa devina de domeniul trecutului. Ca nu poti duce cu dubita marfa pentru mastodontii astia.

        (Citează)

    • Kopan, esti prea agresiv pentru un om care ar muri de foame daca n-ar mai exista hypermarketul la 2 pasi. Frica asta a ta este mai degraba asociata animalelor domestice. Deci te rog fii mai domestic. Mai degraba mori de plictiseala in masina pana ajungi sa intri intr-un mall seara sau in week-end.

      @Varucu, vezi ca fructele pe care tu le cumperi zilnic nu sunt de fapt culese zilnic pentru tine. Sunt tot alea de ieri sau de acum o luna, doar ca au un strat de ceara extra si putina congelare prin depozit.

      Concret, am petrecut 2h 15 minute pentru aprovizionat brad joia trecuta pe la 7 seara, din care 15min actul de a cumpara, 30min coada de iesire din supermaket, iar restul timp tranzit cu auto acasa-centru comercial-acasa, distanta pe sens 5.3KM.

      Cum naiba la Mall Baneasa se ajunge si se pleaca intr-un mod civilizat cu toate ca are cel mai mare flux de oameni?
      Si cum naiba se face ca Sunplaza, Megamall si Parklake paralizeaza traficul pe soselele adiacente in fiecare fucking seara si in fiecare fucking week-end?

        (Citează)

    • Giani a decretat ca cetatenii merg cu masina cateva sute de metri pana la hipermarket, deci trebuie sa fie adevarat si atunci toate discutiile pornesc de la aceasta ipoteza cat se poate de adevarata. NOT.
      Daca am de facut cumparaturi care incap intr-o sacosa de pus pe umar + rucsac, merg pe jos. De altfel merg pe jos zilnic 2 km pana la serviciu (si retur), desi as putea lua masina pana acolo. Ghici ce as alege daca ar trebui sa merg pentru cumparaturi pana la dracu-n praznic? Exact, masina. Da, as putea cumpara de la comerciantul de parter de bloc, acolo unde mai exista, dar asta inseamna 25-50% in plus la pret, pentru aceeasi marfa, ca doar si el se aprovizioneaza de la cash&carry, nu merge personal la tarani sa ia telemea si la fermierul cultivator de banane. De fapt si asta cu “aceeasi marfa” e o aproximare, ca e varietate mult mai mica si prospetime indoielnica. Deci, nu mersi.

        (Citează)

    • Ah, da, cel mai bun mod de a demonta o afirmatie generala e sa te dai tu contraexemplu. Evident, eu am zis ca TOTI merg cu masina cateva sute de metri si evident ca daca tu nu mergi, afirmatia initiala pe care ai ales sa o interpretezi cum vrei tu, e evident gresita. Evident.
      Evident ca in Bucuresti e atat de bine pentru ca toti oamenii merg ca tine pe jos pana la munca. Evident ca nu merg cu masina si ca nu se opresc in drum spre casa la hipermarket, ca doar acolo mai gasesc locuri de parcare, sa ia doua paini si un salam. Evident, parcarile hipermarket-urilor si mall-urilor sunt goale in timpul saptamanii pentru ca toti clientii vin perpedes cu sacosa in brate. Evident.

        (Citează)

    • @Foorysh, nu inteleg cum poti sa militezi pentru interzicerea hipermarketurilor in aceeasi fraza in care povesteti cum ai facut cumparaturile de acolo.
      De ce nu te-ai dus sa iei bradul dintr-o piata?

        (Citează)

    • Hold your horses. S-ar interzice construirea de noi hypermarketuri, cele existente rămânând acolo unde sunt acum. Geez… Atâta ceartă pentru nimic.

        (Citează)

  4. Nimic mai funny de citit weekendul acesta ca trackerul de probleme al vscode de pe Github. Microsoft a trebuit ca sa inchida portalul dupa ce au eliminat caciula lui Mos Craciun de pe butonul de setari la plangerea unui tip evreu ce s-a simtit ofensat pe criterii religioase. A urmat un val de cereri la fel de ciudate precum: https://github.com/microsoft/vscode/issues/87424

      (Citează)

  5. Kopa_Kopan:
    Giani Mucea, dai dovada de intelect atrofiat la faza asta. E ilogic sa scoti din orase sursele de mancare si alte lucruri necesare traiului de zi cu zi. Plm, aste e chiar definitia super simplificata a orasului: sa ai totul la indemana.

    Ca sa nu mai spun ca ai un singur punct de vedere, bine incadrat de ochelari de cal: “sa se duca odata pe saptamana cu masina la cumparaturi” Dar cei care nu au masina, ce fac? Vii tu si ii duci la cumparaturi, asa-i?!

    Desi medicul nu-mi permite sa ma enervez, nu ma pot abtine cand citesc astfel de prostii. Dincolo de subiectele considerate “marunte”, cum e si asta, te apuca groaza cand vezi ca asa-zisii oameni din clasa de mijloc romaneasca au mentalitate prafuita, de gugustiuci debili. Ca aici se face diferenta: prostii nostri sunt cu adevarat prosti, oriunde s-ar duce.

    Boss, daca vrei sa comunici obiectii poti sa faci asta si fara sa injuri. Daca insisti sa injuri, nu esti singurul capabil si s-ar putea sa te enervezi si mai mult, iar rudele decedate ale mamei tale s-ar putea sa fie mai satisfacute.
    N-a zis nimeni sa scoti sursele de mancare din oras. Discutia era despre hipermarketuri. Exista surse de mancare si in afara hipermarketurilor si, daca nu iti dai seama de asta, atrofierea s-ar putea sa aiba loc in alta parte decat crezi.

    Cumparaturile se pot imparti in 2: cele perisabile, care trebuie sa fie cumparate zilnic sau la cateva zile si cele neperisabile, care pot fi cumparate saptamanal sau mai rar. Nu zice nimeni sa poti cumpara banane sau paine doar din Baneasa. Din contra, daca nu ar exista cate un Cora spate in spate cu un Carrefour fix in centru, poate Gigel ar putea sa isi deschida un magazin de banane si Vasile un magazin de paine. Si tu ai putea sa mergi pana la magazinele lor, poate trecand printr-un parc care nu era acolo inainte.
    Despre alea neperisabile, ce pot sa zic decat ca o gramada de oameni traiesc cu hipermarketuri in afara oraselor si fac cumparaturi saptamanal. In plus, n-am zis ca trebuie sa le faci neaparat cu masina – am trait 3 ani fara si am facut cumparaturile cu bicicleta, chiar si alea saptamanale. Da, poate ca in Romania nu e posibil, dar stiu orase din Romania in care centrele comerciale sunt la periferie si oamenii supravietuiesc. Mai cu masina, mai cu liniile de transport gratuit asigurate de centrele alea – cert e ca se poate.

      (Citează)

    • Eu tot nu inteleg de unde apare parcul respectiv. Nu este ca si cum hipermarketurile sunt construite pe domeniul public.

        (Citează)

    • Nu iti poti imagina sirul de evenimente care ar putea duce la transformarea spatiului respectiv in domeniu public? Sau nu iti poti imagina de unde ar veni banii?

        (Citează)

    • Problema e ca de multe ori Gigel si Vasile cumpăra produsele de la un hiper, deci e doar un intermediar.

      In plus din interpretarea mea in forma actuala legea afectează doar lidl urile si mega image urile . De ce? Restul au deschid magazine in centre comerciale, chiar si kaufland cu farmaciile, restaurantele si restul.
      Si in străinătate găsești supermarket uri in oraș, si mai mari de 400 mp, daca vrei iti dau linkuri cu Street View.
      Arata prost de exemplu orhideea cu parcarea aia mare? Da arată, trebuia sa o faca subterana, dar ii costa mult mai mult si aveau un ROI mai mic, dar cu centrul in sine nu am nimic cand l-au făcut in zona aia era nevoie de un centru comercial.

        (Citează)

    • Imi dau seama ca exista o gramada de aspecte care trebuie sa fie rezolvate pentru ca masura asta sa aiba impact pozitiv. Imi dau seama ca, chiar si in cazul in care ar fi rezolvate, pretul produselor ar creste. Eu cred ca nu prea mult, dar e discutabil. Dar ideea e asta: poti sa zici “nu, pentru ca cetatenii obisnuiti nu vor sa mearga atat de departe” sau poti sa zici “da, daca se rezolva chestiile urmatoare”.

      Nu am ceva impotriva centrelor comerciale, atata timp cat nu ocupa suprafata exagerata, se incadreaza in peisaj (adica nu arata ca un depozit cu neoane) si sunt facute in principal pentru accesul pietonilor, cu parcari mici si subterane si fara sa afecteze traficul.

      Problema mea principala e cu mentalitatea. Cu ideea ca orasul trebuie sa fie construit in jurul masinii si sa-ti umpli mațul cat mai ieftin si repede si ca trebuie sa respingem tot ce ne indeparteaza de idealul asta.

        (Citează)

    • @Giani Mucea, nu imi pot imagina sirul de evenimente care ar duce la transformarea unui teren privat in parc public.

      Sa presupunem ca eu am un teren pe care as fi vrut sa il vand catre Carrefour
      pentru construirea unui centru comercial.
      Guvernul da o lege si interzice astfel de constructii.
      Inteleg ca fiind o cerere mai mica pe piata pentru terenuri de asemenea dimensiuni, pretul acestuia scade.
      Dar tot voi incerca sa il vand, eventual unui dezvoltator imobiliar.

      Indiferent cum analizez situatia, nu imi dau seama de unde apare parcul.
      Sau crezi ca toti detinatorii de terenuri foarte mari in centru orasului vor pune botul la vrajeala aia a primarului din sectorul 3 si il vor dona Primariei?

        (Citează)

    • Uite cum imi imaginez eu:
      Daca dai o lege si interzici hipermarket-urile, poti sa dai o lege si sa interzici cladirile cu mai mult de X etaje in zone in care ar arata nasol. S-ar putea sa si existe legea asta. Mai poti da o lege ca trebuie sa asiguri cel putin un loc de parcare pentru fiecare apartament, sau la fiecare XX metri patrati de birouri. Legile astea ar putea scadea profitabilitatea unei cladiri de birouri fix in mijlocul orasului, deci ar scadea pretul si mai mult.
      Si apoi poti sa cumperi terenul. Ar fi scump? Probabil. Poate ai putea sa faci o combinatie gen “niste bani plus teren extravilan la schimb”. Sau poate nu. De unde bani? Nu stiu. De la popi? De la subventii de caldura? De la EU? Plm, cred ca exista optiuni. Sau poate nu exista, dar cred ca merita sa incerci macar.
      Oricum, apreciez ca te concentrezi pe detalii si nu respingi din start ideea.

        (Citează)

    • Giani Mucea:
      Mai poti da o lege ca trebuie sa asiguri cel putin un loc de parcare pentru fiecare apartament, sau la fiecare XX metri patrati de birouri. Legile astea ar putea scadea profitabilitatea unei cladiri de birouri fix

      Apropo legislația si acum te obligă la construcții noi sa faci 1 loc de parcare per apartament plus inca 20% locuri de parcare. Iar pentru birouri un loc pentru fiecare 60 mp utili plus 20%.

        (Citează)

    • Asadar, nu are neaparat legatura cu interzicerea de noi hipermarketuri in centru oraselor.
      Logica este asta:
      – daca s-a interzice hipermarketurile
      – daca s-ar interzice si cladirile mari de birouri
      – daca cererea pentru locuinte ar disparea, astfel incat dezvoltatorii imobiliari sa nu mai cumpere terenuri
      – daca Primaria ar taia bani de la biserica si de la subventiile de caldura
      – daca acei bani ar fi folositi pentru a cumpara terenuri intravilane
      – daca acele terenuri ar fi transformate in spatii verzi

      Atunci:
      – am putea sa mergem pe jos prin parc sa cumparam paine si legume la pret dublu de la magazinul de cartier

      Pretul dublu este deoarece intr-o zona atat de frumoasa cu parcuri si locuri de promenada cu siguranta costul chiriei pentru spatiile comerciale ar creste exponential, mai ales ca interzici orice cladire, piata, complex comercial mai mare de 400 mp.

      Cam multi de “daca” mai ales cand ne gandim ca un oras mai curat, cu mai multe parcuri ar crea o cerere si mai mare de locuinte, ceea ce ar duce la cresterea preturilor terenurilor.

        (Citează)

    • Daca inteleg bine ce zici, pozitia ta e urmatoarea: sunt mai multe lucruri care trebuie sa se intample in afara interzicerii hipermarketurilor si o parte din ele sunt improbabile. Si, daca s-ar intampla, rezultatul ar fi un beneficiu minor comparativ cu costul (mersul prin parc), dar si un efect negativ (cresterea enorma a preturilor) cauzat de imbunatatirea generala a zonei (lucru pe care nu il adaugi la beneficii dar sa zicem).

      Prezinti situatia intr-un mod tendentios. Ideea nu e sa se interzica cladirile de birouri sau sa dispara cererea pentru locuinte – nu asta am spus si, in orice caz, era doar un mod in care imi imaginam eu ca s-ar putea executa practic ideea, intelegand ca nu e singurul mod si ca ar putea fi dificil. Ideea e ca statul sau administratia locala sa poata cumpara terenurile respective in ciuda existentei unei cereri pentru locuinte. Realizezi faptul ca statul are parghii pentru a face asta, nu? Chiar si in conditiile unei economii de piata, indiferent de cat de mult impinge cererea pretul intr-o directie.

      Cand vine vorba de beneficii, e si mai vizibil ca m-am inselat cand am presupus ca nu respingi ideea fara a o analiza. “am putea sa mergem pe jos prin parc sa cumparam paine si legume la pret dublu de la magazinul de cartier” e o simplificare grosolana a beneficiilor unui oras cu mai putine masini, mai putin beton si mai mult verde, precum si o estimare gresita, zic eu, a cresterii preturilor.

        (Citează)

    •   (Citează)

  6. hai sa nu cautam scuze pt incompetenta.

    nwradu:
    Nu-i clar de unde a venit problema. Bug-uri de programare pot apărea oricând.

      (Citează)

  7. “Pe lângă: idioțenia cu mutarea supermarketurilor mari și a hipermarketurilor în afara orașelor revine. Inițiatorii nu înțeleg că cetățenii nu vor asta, iar traficul este destul de aglomerat deja și mii de oameni nu trebuie siliți să mai meargă periodic și spre ieșirile din oraș.”

    Ati cititi si argumentele din articol sau doar respingeti pur si simplu ideea, doar pe baza de trafic?
    Traficul e unul din argumente, pare tocmai pe invers argumentat acolo.

      (Citează)

  8. Andrei G:
    @Foorysh, nu inteleg cum poti sa militezi pentru interzicerea hipermarketurilor in aceeasi fraza in care povesteti cum ai facut cumparaturile de acolo.
    De ce nu te-ai dus sa iei bradul dintr-o piata?

    Sunt vorbe mari Andrei. Sănătos la cap nu poti milita pentru interzicerea hipermarketurilor. Nici mutarea celor existente nu cred ca se poate si cred ca acum contravine principiilor pieței libere. Sunt dezamăgit că există centre comerciale noi in zona 0, 1 si as prefera sa se oprească treaba asta.
    Am luat brad din hypermarket pentru ca asa vreau, m-as fi dus si 20km in regim extra-urban, probabil in timp mai scurt. Iar piața zonei mele este închisă pentru renovari capitale.
    Poate nu te afectează aglomerația acum Andrei, dar viața se schimba. Minute sau ore pierdute în aglomerație, te vor costa.

    Alt fapt, mama cheltuie mai repede pensia de cand are Lidl in scara de bloc.

    Pana mea, Băneasa e cel mai bine evaluat mall, dar este aproape in Ilfov…

      (Citează)

  9. În țările civilizate centrele comerciale sunt în afara orașului, și ghici ce, traficul în oraș nu e blocat cum se întâmplă la noi in jurul fiecărui astfel de centru chiar și în orașele mici.
    Până și medicul veterinar e acolo, are la dispoziție toată parcarea centrului, nu blochează o stradă cum pățesc la medicul veterinar din România pt că nu are nimeni unde parca.
    În uichend e parcarea full, toți se duc la cumpărături atunci, și totuși nu e blocat nimic, sensuri giratorii peste tot și șosele cu 2 benzi și se merge ca uns.
    În timpul săptămânii te descurci cu magazinele de cartier, iar dacă vrei ceva anume și nu ai aproape, îți pui fundul în mașină și te duci la hipermarket juma de oră, nu trebuie să sufere un sfert de oraș din cauza unor excepții care vor să meargă zilnic la hipermarket.

      (Citează)

    • In tarile civilizate ai cateva benzi si poate autostrada pana la centrul ala comercial. In orasul in care stau exista centre de-astea la iesire din oras, si pentru ca nu este centura (don’t ask) stai in trafic de te plictisesti. In spatele TIR-urilor, autobuzelor, microbuzelor (de oras si care fac legatura cu alte orase sau sate). Acum cu sarbatorile faci un km in mai mult de o ora.

      Acolo ma duc doar cand nu e trafic, ma bucur ca mai este un centru comercial aproape de centrul orasului, cu Kaufland/Lidl/Selgros si alte magazine, ca acolo pot ajunge mai rapid.
      De ce ma duc acolo? Am si magazine de cartier langa mine, mai nou s-a deschis si un Penny. De-aia ca in magazinele alea totul este mai scump. Daca m-as duce tot la doua zile sa fac cumparaturi, s-ar simti bine de tot la bani. Plus ca astea din cartier stau groaznic la capitolul parcare. Ma inghesui printre strazi si caut loc unde sa nu incurc lumea, ca apoi sa ma inghesui la alea doua case deschise din 4, totul pentru a putea sustine magazinele de cartier.

      Nu, mersi.

        (Citează)

  10. Hai ca deja ma enervează tâmpenia asta cu in țările civilizate nu sunt mall uri in oras.
    Voi nu puneți bine întrebarea, care e, oare de ce nu sunt? Va zic eu, nu au avut unde sa le faca fiindcă orașele alea din străinătate sunt pline de clădiri colective mai vechi de 150 de ani de care nu te atingi fiindcă ai strica frumusețea orașului. Dar cand se găsește un loc atunci si acolo se construiește un mall in oraș. Aici intră de exemplu Parisul, fiindcă am fost doar de doua ori nu as zice ca sunt expert in Paris dar daca cauți pe mall si pe internet o sa vezi ca sunt Centre comerciale in oras.
    Dar hai un exemplu mai apropiat Viena,
    the most livable city in the world, care in mare a primit acest titlu pentru faptul ca are trafic ok, transport in comun ok si aer bun, are in oras mall, de exemplu wien mitte the mall, in care ai si interspar, la fel Viena este un oras vechi.
    Si mai aproape Budapest the most livable city in Eastern Europe, si mai multe mall uri in oras fiindcă au fost terenuri disponibile.
    Cracovia, oraș vechi istoric, mall in centru lângă gară, Berlin mall in centru, dar mai pot da exemple. Dar hai sa trecem oceanul ce ai zice daca iti zic ca pe insula Manhattan găsești un Costco uriaș? Da, nu pe fifth Avenue dar tot in oras, ok asta e un exemplu mai ieșit din comun recunosc, dar mai lăsați-mă cu tâmpenia asta sa te urci in mașină si sa mergi in weekend la periferie la mall, e frumos Băneasa dar rar merg acolo ca e departe de la Iancului si in afara a câtorva magazine găsești totul si in afi de exemplu. Sunt in București prea multe mall uri? Da, de exemplu plaza si afi sunt la o aruncatura de bat dar ar fi fost pacat daca nu se deschidea si afi, avand in vedere ca e într-un loc mai bun si e mai mare.
    Nu am mașină si nici nu am de gând sa imi cumpăr fiindcă nu am nevoie.

      (Citează)

  11. nwradu:
    Nu-i clar de unde a venit problema. Bug-uri de programare pot apărea oricând.

    Mai ales când faci outsourcing in India (vezi MCAS)

      (Citează)

    • Bug-ul ăsta cu citarea de unde vine?
      Mie mi se pare natural ca la citare să postezi ca răspuns după citare nu ca răspuns nou la articol.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus