►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Review de SSD: XPG Gammix S50 pe PCI-Express 4 este cel mai performant model testat până acum
Accesorii noi pe la IKEA: bureți de vase, râșniță de cafea »
Aston Martin a anunțat că SUV-ul DBX va fi prezentat în România pe 19 decembrie, iar prețul începe de la 165.000 de euro, ceea ce îl face “cel mai accesibil SUV pe segmentul de lux”. 550 CP, 700 Nm, motor V8 produs de Mercedes-Benz. Din față și lateral arată ca un Aston Martin, iar în spate are acel eleron parcă ușor ciudat ca prelungire a haionului.
« Review de SSD: XPG Gammix S50 pe PCI-Express 4 este cel mai performant model testat până acum
Accesorii noi pe la IKEA: bureți de vase, râșniță de cafea »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
29 comentarii
27/11/2019 la 10:05 AM
Legat de update-ul Samsung, datele sunt pt America probabil. Ele sunt regionale, in aplicatia din RO nu s-a anuntat nimic deci probabil vor fi intarzieri de cateva luni, asemanator cu update-ul la Android 9.
tndb(Citează)
27/11/2019 la 10:19 AM
Eu ma mir ca in lista nu e inclus si Note8…adica e un telefon de doar 2 ani de zile si deja l-au scos de la update-uri.
Bad Samsung!
Cristian(Citează)
27/11/2019 la 10:43 AM
Nu văd de ce-ar dura câteva luni. Eu mă aștept să fie tot cam atunci, ca de obicei. Mai are Phone Arena un alt calendar cu câteva deosebiri pentru S9 https://www.phonearena.com/news/samsung-android-10-update-schedule-galaxy-s10-note-10-note-9-more_id120678
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 10:12 AM
Nu e o problema ca te imprumuti mai mult decat cresti, e normal asta. Problema e ca ce ai cumparat nu produce nimic pe terment scurt, mediu sau lung.
Ex. Daca faci acum 10 autostrazi, o sa vezi in urmatorii 10 ani cresterea economica, dar in urmatorii 3 ai deficit 6%.
SYAOnline(Citează)
27/11/2019 la 10:44 AM
Da, corect. Problema este de fapt că PSD a tot crescut salariile medicilor și al altor categorii de votanți, plus pensiile, plus că a dat liber la creșteri salariale fără limită în primării, iar toți acești bani vin de la buget. N-au investit în ceva ca să obțină un return după o vreme, ci doar au cheltuit peste ce pot încasa.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 11:09 AM
o analiza a “grelei mosteniri” gasim tot la ZF, doar 3.6% :
https://www.zf.ro/eveniment/greaua-mostenire-invocata-de-noua-putere-nu-e-chiar-o-piatra-de-moara-doar-0-3-din-pib-peste-nivelul-de-deficit-estimat-pentru-noua-luni-18558442
ce e peste 3.6% e foamea noii clientele:
https://trenduri.blogspot.com/
sandu(Citează)
27/11/2019 la 2:19 PM
“Problema este de fapt că PSD a tot crescut salariile medicilor și al altor categorii de votanți,”
Şi faptul că medicii şi alţii nu mai pleacă din ţară nu este un return? Şi apoi, prin creşterea veniturilor se dezvoltă economia oricum în toate zonele. La noi tot este demonizată de unii “creşterea pe consum” dar în realitate în economie chiar este măsurat “consumer confidence” ca un barometru important pentru creşterea economiilor iar în publicaţiile din vest poţi citi fraze ca “consumatorul american salvează economia de recesiune”.
Chiar un articol recent pe Hotnews/Contributors susţinea că România în stadiul actual de dezvoltare are nevoie de politici de implicare a statului în economie şi că decât nimic (politică de neimplicare a statului în ideea că statul mai mult strică) este mai bun “wage led growth”. Nu voi da link-uri până nu se repară secţiunea de comments să nu mai intre articolele în spam fără a fi moderate vreodată.
Şi apoi să ţinem cont că în ultimii ani datoria guvernamentală ca procent din PIB a scăzut, iar depăşirea limitei de 3% este dată şi de acel 0.7% (2 miliarde) pentru rachetele americane – or fi importante dar poate puteam amâna asta puţin că nu suntem chiar în război.
Sorin(Citează)
27/11/2019 la 11:20 PM
De unde știi?
Doar pentru că au crescut salariile celor din primării nu înseamnă că economia se dezvoltă, de fapt multe sate și comune sunt în faliment din acest motiv, că nu au o economie din care să susțină salariile pe care și le-au dat din pix.
Dar hei… să li se dea bani de la buget! Plâng toți după asta, guvernul le dă bani din taxele noastre și din împrumuturi externe. Datoria României a ajuns pe la 134 de miliarde de euro de bine ce merg toate, în creștere constantă, iar a scăzut ca procent din PIB doar pentru că a crescut PIB-ul, însă nu din motive ce țin de statul român.
Creșterea pensiilor normale este necesară. De pensii speciale pentru parlamentari, primari, consilieri șamd nu este. Prea multe pomeni electorale pot duce ușor țara în faliment.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 10:18 AM
Parerea mea e ca Ford procedeaza bine. Nu au nimic de dovedit, sunt lider de piata, iar produsul lor nu e ultima versiune. A fost o chestie de ego a acelui VP – acel test nu ii ajuta, indiferent de rezultat.
Trebuie sa se puna pe treaba si sa scoate un F150 electric rapid, nu in cativa ani cum au anuntat.
Andu Potorac(Citează)
27/11/2019 la 10:27 AM
deci legat de cainele robot, am citit acum cateva saptamani ca Boston Dynamics a inceput sa inchirieze robotii unor clienti / entitati (nu spun care) pentru evaluare etc
frate, e clar ca buna ziua ca nu mai dureaza mult pana cineva monteaza o arma oarecare pe cainele ala robot, este evident si numai cand te uiti la el ca asta se va intampla
si nici nu tre sa fie vreo mitraliera ceva, e suficient un taser gun sau ceva de genul asta… ganditi-va cum ar fi o linie de roboti din astia cu tasere scosi la o manifestatie ceva
Marean(Citează)
27/11/2019 la 10:46 AM
Well, în SUA au avut diverse cazuri în care polițiștii intrați în casele unora au fost împușcați sau au împușcat ei oameni nevinovați. Dacă intră robotul întâi, poate se rezolvă mai pașnic totul.
Partea cu arme montate… personal nu cred că se va întâmpla prea curând.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 10:58 AM
Prima data cred ca ar fi destul de socant, deci eficient.
A doua oara ar fi roboti si tasere gratis pentru manifestanti.
Giani Mucea(Citează)
27/11/2019 la 10:59 AM
de ce nu crezi?
apropo de cazurile alea, are Chapelle o gluma pe tema asta: zice ca daca se intampla sa vina politia la el la usa dintr-un motiv oarecare iar el deschide usa, sigur il vor impusca, pentru ca nici un politist nu va crede ca un negru poate sa aiba o casa atat de misto ca a lui, deci automat vor crede ca a venit la furat. :-)
Marean(Citează)
27/11/2019 la 12:25 PM
În primul rând, vreau și eu un robot din ăsta pentru evaluare. Timp de vreo zece ani, dacă se poate. În al doilea rând, au fost și există cazuri de ofițeri și câini împușcați atunci când încercau să intre (legal) în casele unor suspecți (dealeri de droguri etc). Deci folosința unui robot în locul unei ființe vii mi se pare perfect acceptabilă.
Kilroy(Citează)
27/11/2019 la 11:26 PM
Ar fi prea multe legi de modificat, ar putea fi făcute ușor greșeli șamd. Cred că e suficient ca un robot să arate unde sunt suspecții și apoi poate veni un om după el.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 10:45 AM
Aston martin ori tesla X.
Aston martin ori jaguar electric.
Me(Citează)
27/11/2019 la 11:00 AM
depinde cat de puternice sunt taserele
Marean(Citează)
27/11/2019 la 11:51 AM
Nu prea conteaza.
Problema cu robotii e ca nu se adapteaza usor. Imagineaza-ti niste versiuni mai avansate de roboti aduse la un protest gen HK. In prima zi, daca gandesc bine tacticile, ar avea un impact destul de puternic si ar rezolva problema. In urmatoarele ore se distribuie imagini pe internet si mii de oameni pe reddit/twitter/facebook/whatever le iau la puricat si pana a doua zi dimineata identifica slabiciunile si vin cu contramasuri. Cel mai probabil chestii stupide si ieftine, gen lasere in ochi sau alte prostii. Si, pe langa faptul ca tacticile nu se schimba asa usor, robotii se modifica si mai greu. Asa ca, a doua zi, roboti gratis.
Giani Mucea(Citează)
27/11/2019 la 1:02 PM
@giani
Pai robotii vor avea AI.
@nwradu
un astfel de robot inatmat cu o bomba a fost deja folosit de politie in dallas.
https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2016/07/08/485262777/for-the-first-time-police-used-a-bomb-robot-to-kill?t=1574852416068
Marean(Citează)
27/11/2019 la 1:10 PM
Tot @Giani
Si mai e un aspect: robotii se vor coordona si vor actiona ca un singur organism, va fi un hive mind acolo, este evident, practic tacticile de lupta vor fi perfect coordonate si ce va sti unul vor sti toti.
Deci degeaba le dam noi cu laserul in ochi sau mai stiu eu ce.
Serios, potentialul pentru crowd control mi se pare inspaimantator… chit ca probabil in momentul asta robotii nu sunt atat de avansati, dar peste 10 ani…
Marean(Citează)
27/11/2019 la 1:57 PM
De acord, dar au mai multe limitari fizice. Flexibilitate, dexteritate, imaginatie, interactiune cu mediul. Pana nu ajung la nivel uman cu toate caracteristicile, sunt foaaarte vulnerabili. Pot sa se coordoneze cum vor, nu au cum sa gestioneze haosul generat de zeci de mii de oameni cu personalitati unice si mai ales potentialul de a genera solutii al haosului respectiv. Nu stiu cum ar putea un robot sa anticipeze ca niste oameni ar putea construi bombe artizanale din produse existente in magazinele din imprejurimi, spre exemplu. Ar analiza compozitia chimica a tuturor produselor? Ar identifica toate obiectele care pot fi transformate in srapnel? Mai simplu, cum gestionezi o multime care transforma strada in arme (garduri, borduri etc), fara mila sau frica de repercusiuni legale? Ca robotii nu sunt oameni, poti sa ii faci bucati fara probleme.
Si ideea e ca limitarile alea fizice nu se rezolva de pe o zi pe alta, deci singura varianta e sa dezvolti robotii fix pana sunt superiori oamenilor din absolut toate punctele de vedere si abia apoi sa ii scoti in teren. Orice chestie intermediara ar insemna sa ii pierzi.
Giani Mucea(Citează)
27/11/2019 la 11:33 PM
Mi se pare greu de dezarmat un robot. Nu prea ai cum să oprești un braț motorizat care se poate și mișca foarte rapid.
Nu uitați și că roboții nu au un taser clasic montat pe un soi de mână mecanică, ci ar avea ceva integrat, greu de utilizat de oameni chiar și după ce-l rup de acolo. Prin analogie, dacă pui o pușcă pe un robot, o pui integrată, fără pat și mâner și trăgaci ca pentru oameni. Pe robot pui doar țeavă, sistem de încărcare și percutor, că i-o integrezi în mână ca-n filmele SF. Nu-i ceva ușor de folosit de oameni.
Protestatarii din HK momentan scot dale din trotuare și aruncă în poliție cu ele.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 11:24 AM
Nu vreau sa fiu rautacios dar o dai din rau in mai rau. Mai bine te opresti.
Rd(Citează)
27/11/2019 la 3:40 PM
Hai ca e amuzant. Pe mine mereu ma amuza cand il vad ce debiteaza la capitolul “politica”.
Cat despre Cybercrap vs. F150 vezi aici https://youtu.be/jzKCJsou10w, ca doar esti inginer dreacu.
zetanu(Citează)
27/11/2019 la 11:29 PM
Astea sunt comentarii inutile. Dacă ai cu ce să mă contrazici, fă-o și gata.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 11:30 PM
@zetanu: pari să nu înțelegi conceptul de marketing stunt. Sau crezi că-i pasă cuiva cu adevărat dacă o mașină poate tracta altă mașină în tug of war?
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 12:11 PM
Voua va merge pagina Steam? Ca la mine nu vrea.
Gaelex(Citează)
27/11/2019 la 3:53 PM
Reduceri de 50% pe Steam la toate DLC-urile pt Crusader Kings 2 (jocul de baza fiind free).
Nu cred ca o sa existe oferta mai buna pana apare Crusader Kings 3.
mac gregor(Citează)
28/11/2019 la 2:40 AM
Ford, lider de piata unde cel mai pic pret incepe undeva la 14000 euro.
Lider pentru zona comerciala.
Pentru utilizatorul muritor de foame , nici vorba.
Eco boost vrei ?
Eco jet iti dam!
me(Citează)