►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
29 Nov 2019 ·
Am fost ieri la o prezentare Revolut și cifrele anunțate de ei m-au impresionat. La ultimul raport, Revolut avea 898.826 de clienți în România, un număr foarte mare dacă vă gândiți că prin martie 2019 erau la 250.000 de clienți români. Atingerea pragului de un milion este preconizată pentru finalul lunii decembrie, adică se așteaptă la 100.000 de conturi noi într-o lună, cam asta fiind rata de creștere actuală.
Este o creștere foarte puternică, cea mai mare văzută de mine la vreo companie care activează aici. Gândiți-vă că nu vorbim despre înregistrări pe un site sau altceva ce necesită un low commitment, ci de oameni care au comandat un card bancar și-l vor folosi pentru plăți. Un milion de români!
Cu astfel de cifre, România devine a doua țară ca pondere pentru Revolut, după Marea Britanie și în fața Franței și a Poloniei. Și nu vorbim de conturi gratuite, ci spre surprinderea mea absolută, că la asta chiar nu mă așteptam, 8,18% din clienții Premium și 10,2% din cei Metal sunt din România, adică cele două tipuri de conturi Revolut ce presupun o taxă lunară.
Au crescut foarte mult prin word-of-mouth și recomandări personale, ceea ce este din nou impresionant pentru o companie. De obicei lumea îi laudă pentru cursul de schimb valutar bun, dar mie avantajul principal mi se pare că este în măsurile de siguranță implementate: poți dezactiva cardul cu un click, poți dezactiva opțiunea de plată contactless, se poate verifica dacă fac plata în apropierea telefonului mobil șamd.
În România fraudele cu cardul sunt sub 0,01%, dar chiar și în caz de așa ceva sau dacă faci tu o cerere de refuz de plată din alte motive, Revolut se angajează să-ți returneze banii în cont a doua zi, urmând ca ei să-i recupereze de fapt după câteva săptămâni.
Pe mine personal mă atrag și opțiunile de trading bursier, crypto-currency și asigurarea dispozitivului. Elemente de rang doi sau trei, poate, ca servicii oferite, dar card bancar am deja la alte bănci, așa că mai degrabă aceste opțiuni mă atrag dacă sunt implementate într-un mod modern.
Cei de la Revolut au trecut și prin câteva probleme interesante în România, de exemplu aproximativ 30-40% din cardurile comandate nu ajungeau la clienți atunci când erau livrate de Poșta Română. S-a rezolvat după trecerea la FAN Courier. Mai au și acum câteva probleme legate de insuficient personal în zona de compliance, pentru a rezolva rapid toate cerințele impuse de noile reglementări bancare ce sunt mult mai stricte și solicită felul de informații despre proveniența fondurilor și alte informații de la clienți.
E bine. Revolut este poate cel mai de succes exemplu de creștere a unui serviciu, având în vedere că alții precum Netflix sau Spotify (bănuiala mea pentru alte creșteri explozive) nu anunță cifre ca să vedem ce evoluție au avut în România după lansare. Culmea este că toate aceste rezultate sunt obținute în condițiile în care România are printre cele mai mici rate de pătrundere a cardurilor, cu în jur de 0,81 carduri per locuitor (asta e media; eu am patru carduri, închipuiți-vă deci câte au alții) și o medie de 28 de plăți cu cardul per an față de o medie europeană de 113 plăți per an.
Au anunțat și câteva planuri de viitor. Vor să implementeze IBAN-uri românești cândva în Q2 2020; nu-i ceva simplu, deja sunt la al treilea partener cu care caută să facă asta, dar ar elimina nevoia unei alte bănci peste care să adaugi layer-ul Revolut deoarece cu un astfel de IBAN ți-ai putea încasa salariul direct la Revolut. Suportul în limba română este de asemenea planificat… cândva, iar Google Pay depinde de fapt de Google.
Au vorbit un pic și despre sistemul de donare de bani implementat în aplicație, de unde poți dona direct către diverse asociații. Revolut donează 100% din bani, fără nici un comision, iar între destinatari poți alege și MagiCamp, Noi Facem un Spital sau SOS Satele Copiilor, care au fost prezenți la conferință pentru a mulțumi tuturor donatorilor. Despre MagiCamp am văzut recent la știri că au mai cumpărat o casă pentru cazarea copiilor bolnavi de cancer și a familiilor lor prin proiectul MagicHome.
That was it. Să vedem ziua când vor anunța un milion de utilizatori.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
55 comentarii
29/11/2019 la 6:18 AM
La cate aplicatii ce iti cer datele cardului exista in momentul de fata, eu unul vad foarte util Revolutul, cred ca 90% din platile cu cardul le fac cu Revolut. Folosesc Apple Pay, Uber, Clever, iTunes, Spotify, AliExpres, Netflix, Bringo, Uber Eats, Food Panda etc si prefer sa pun datele revolutului decat a cardului de salariu. Ma simt in siguranta ca in caz de o eroare sau alte eventuale probleme sa ma bazez pe Revolut decat pe ING sau cardul de credit si asta pentru ca pe Revolut alimentez fix cat am nevoie in functie de plata ce urmeaza sa o fac. In plus, e fain top-up-ul de pe cardul de credit ceea ce e super fain.
eBogdan(Citează)
29/11/2019 la 8:42 AM
Exact la fel sunt si eu, pt plati pe internet am pus peste tot cardul virtual de revolut din acelasi motiv – ma simt mai in siguranta.
Eram sceptic la inceput, dar 6 luni de cand folosesc si imi place. Aplicatia este intr-adevar la alt nivel fata de cele ale bancilor.
Marean(Citează)
29/11/2019 la 9:13 AM
Frauda bancară este atât de mică încât te temi fără un motiv bun de așa ceva.
nwradu(Citează)
29/11/2019 la 9:53 AM
nu stiu daca vorbim de acelasi lucru, eu zic de situatia in care are loc un data breach la vreunul din multele site-urile unde am bagat eu cardul.
asemenea cazuri sunt destul de frecvente, iar cand se intampla se fura mii sau milioane de carduri.
chiar si daca riscul sa se intample asa ceva ar fi infim, nu vad de ce sa mi-l asum cu cardul pe care imi iau salariul cand am posibilitatea sa nu o fac, fara nici un dezavantaj :-)
PS dar nu stiu de ce zici ca frauda bancara este infima
uite acest site zice ca in 2017 au fost expuse datele a peste 14 milioane de carduri
https://www.experian.com/blogs/ask-experian/identity-theft-statistics/
Marean(Citează)
29/11/2019 la 9:58 AM
alta sursa care zice fix invers de ce zici tu
“Credit card fraud is a huge problem in the United States, as well as world wide. With e-commerce becoming more and more common, we will continue to see credit card fraud rise.”
“$24.26 Billion was lost in 2018 due to payment card fraud worldwide.
Credit card fraud increased by 18.4 % in 2018 and is still climbing”
https://shiftprocessing.com/credit-card-fraud-statistics/
Marean(Citează)
29/11/2019 la 2:56 PM
Doamna Irina Nicoleta Scarlat ce facem in cazul in care de 4 luni mi-ati blocat accesul la cont impreuna cu cei 5000 EUR din el fara posibilitati reale de a contacta si de a rezolva situatia. Am incercat sa trimit extras cont, adeverinta de salariu pentru sursa fondurilor insa pe chat la orice intrebare primesc doar urmatorul raspuns:
Dear Customer,
We can see your account has been temporarily locked. We understand this is causing inconvenience and are doing our best to fix this as soon as possible. This is a security review whereby we simply need to check a few things about your account. Unfortunately, we cannot provide you with a specific time frame, but rest assured thatwe are doing our best to finish this as quickly as we can.
Thank you for your patience.
Best regards,
Revolut Team
Cum sa procedez?
ANPC-ul are vreo competenta?
Mihai Dobre(Citează)
29/11/2019 la 6:35 AM
Nu știu :) dacă din cauza lui Revolut și altora asemenea, dar acum poți să schimbi EUR la curs BNR în cont la Raiffeisen (luni-vineri între 10 și 11) și la BCR prin nuș’ ce card George pe care – minune! – îl comanzi direct din aplicația lor (tot George…).
Ce vremuri bune trăim…
Și mie mi-e mai comod (și mă simt oarecum mai în siguranță) să folosesc cardul Revolut, pe care-l alimentez de două ori pe lună și căruia îi dezactivez diverse servicii (ATM whitdrawal) în perioadele lungi când nu am nevoie de ele.
Adrian(Citează)
29/11/2019 la 7:44 AM
Și la Unicredit, de fapt cred că au fost primii care au anunțat un astfel de happy hour. Parcă și Telekom Banking are ceva asemănător.
nwradu(Citează)
29/11/2019 la 11:41 AM
Cum e la Raiffeisen cu schimbul?
La Unicredit, ce am folosit eu de cateva ori, iti ia inca 0.6% la orice plata sau la orice retragere. Deci nu e chiar BNR. Oricum e un curs mai bun decat la casele de schimb.
alexEAT(Citează)
29/11/2019 la 6:45 AM
Romanii au bani nu gluma.
Altfel bravo lor, au demonstrat ca suntem o piață cu potențial nu cum ne ocolesc toți gusterii americani – gen apple gugel samd
Mihai(Citează)
29/11/2019 la 6:52 AM
Se pot face plăți cu telefonul din aplicația Rev. așa cum este BT Pay?
Sly(Citează)
29/11/2019 la 7:55 AM
Nu. Unele carduri Revolut au putut fi puse în Google Pay pentru că erau emise din UK și de tip Mastercard, dar nu e foarte clar dacă trebuiau îndeplinite și alte condiții. Cred că între timp nu mai merge deloc Google Pay.
Google Pay nu va apărea prea curând în România, că nu au motiv să vină și aici.
Poți folosi Apple Pay cu Revolut.
nwradu(Citează)
29/11/2019 la 8:11 AM
Da, cam nasol.
Merci pentru info.
sly(Citează)
29/11/2019 la 9:30 AM
Eu am Google Pay cu card Revolut Visa. Telefonul e un Pixel, altfel nu imi explic cum am reusit. Cand am fost in Varsovia am putut plati si cu ceasul Wear cu acelasi card revolut adaugat in GPay
Geo(Citează)
02/12/2019 la 12:24 PM
Încă merge Google Pay, folosesc zilnic cu un card Revolut fizic cu BIN de UK. Din ce am înțeles cardurile virtuale au iarăși BIN de UK și, drept urmare, ar putea fi folosite cu Google Pay.
ov1d1u(Citează)
29/11/2019 la 6:53 AM
Folosesc Revolut ca și card principal din Martie fără probleme. Aplicația este la un alt nivel față de orice aplicație de banking de la noi.
Efectiv îmi este scârbă să intru în aplicația Raiffiesen cu „smart token-ul” lor cu tot. La cum arată nici nu are rost să mai scriu ceva.
Claudiu(Citează)
29/11/2019 la 6:59 AM
Nu știu de ce în Polonia nu a prins asa de tare, ca sunt destul de asemănători cu noi ca obiceiuri de consum. Poate nu s-a făcut asa mare buzz încă.
In schimb, e normal ca ro sa fie în fata Franței sau a altor tari care au euro ca moneda.
Majoritatea vizitelor în afara tarii pentru un european se fac în interiorul Europei, deci nu ai nevoie de alt cont decât cel de euro din tara ta.
Creșterea în ro are mare legătură și cu cei mulți plecați din tara care mai au ceva legături cu leul, fie ca trimit bani familiei din ro, fie ca mai au ceva rate de plătit. Dacă deschizi contul cu adresa din ro, plătești pentru premium si metal aproape la jumate parca decât dacă ai deschide cu adresa din tara de reședința.
Costin(Citează)
29/11/2019 la 7:58 AM
Polonia a prins destul de bine, dar cred că acolo au un sistem bancar matur în care și alte bănci au aplicații bune, așa că poate nevoia de Revolut n-a fost la fel de mare.
nwradu(Citează)
29/11/2019 la 7:02 AM
Caută să vezi câți sunt pe Yango.
Eu și alții ți-am spus, Radu, că românul de când e piesă de joc minusculă între SUA&Co cu Rusia&Co nu mai contează cu așa-zisele date de informații private, dacă și „partenerul strategic” face aceleași bășini nesimțite. Revolut, aici, a câștigat teren pentru că First Bank nu a captat pe nimeni, în afară pe ăia care regretă că și-au făcut datorie+dobândă la ei.
Când va face și Yango, se va afla și acolo cum stă treaba.
Atâta doar că mă bucură faptul că, undeva, niște pui de securiști postcomuniști au eșuat lamentabil contra-propaganda, pe motivul datelor informațiilor personale, asta după ce tot ei erau/sunt obsedați cu stoacarea datelor pe servere cloud a tuturor din țară și fac pe bandă rulantă contracte pentru camere de supravegheat. Eheee, i-a să se descurce ei într-o țară care îi urăște pe fiecare, indiferent ce spun analizele ălea cu „încrederea în servicii”.
Dim(Citează)
29/11/2019 la 8:06 AM
N-am înțeles ce-ai vrut să zici de First Bank. Este o bancă ce vina cu o poveste lacrimogenă despre Alexander Hamilton, dar care nu are nici o legătură cu banca în sine, că doar n-a înființat-o Hamilton, ci e doar un branding ales de fondul de investiții din spatele ei, parcă JC Flowers, după ce a cumpărat Pireus Bank. Era un articol prin ZF despre alte posibile nume, era cât pe aci să se numească A-Bank.
Nu cred că a fost vreodată un concurent pentru Revolut. N-am înțeles nici ce zici despre Yango. Dacă te referi ca exemplu de creștere, nu știu nici o cifră de la ei, n-au mai comunicat nimic de la lansare.
nwradu(Citează)
29/11/2019 la 8:30 AM
Prezența pe Revolut și pe Yango (ceea ce suspectez că va surprinde) va demonstra ce trebuie de demonstrat.
Urmează China cu 5G.
Dim(Citează)
29/11/2019 la 1:13 PM
Ce vrea Dim sa spuna (dar nu reuseste, pentru ca nu si-a luat medicamentele) este ca vezi doamne exista o propaganda care doreste raul revolut si yandex/yango, pentru ca sunt servicii rusesti, in detrimentul servicilor similare din vest.
Despre revolut, sa vedem cati clienti activi o sa aiba cu nu vor mai putea subventiona trasferuri interbancare gratis, curs valutar de dumping, transferuri cu comision 0 etc. Etc. Insa probabil ca, ca si in cazul Uber&co va mai dura cativa ani pana sa ajungem acolo (probabil va coincide cu inceputul urmatoarei crize)
Boris(Citează)
29/11/2019 la 7:45 AM
In Polonia nu a prins Revolut pentru ca Orange Money s-a miscat mult mai repede acolo. La noi s-a pierdut startul si Revolut le-a luat fata. In rest e normal ca aplicatia sa prinda mai bine in zonele non-EUR.
Stelian(Citează)
29/11/2019 la 8:38 AM
Deocamdata nu sunt nici 900k, deci milionul este clickbait sau gaselnita de PR.
Revolut are mult prea multe bube ca sa iti dai datele unor rusi dubiosi.
Gaelex(Citează)
29/11/2019 la 8:50 AM
Google pay functioneaza daca esti norocos si est intre primii care au facut cont la aparitie si ai creat un card virtual (alea inca erau cu BIN Uk).Daca cardil este distrus, poti solicita prin suport sa reactiveze primul card virtual creat de tine. Dupa aia introduci cardul virtual in Gpay si voala…. :)
Roland(Citează)
29/11/2019 la 9:13 AM
Au vorbit și despre miile de carduri blocate degeaba? Am prieteni la serviciu cărora li s-au blocat cardul (desi îl foloseau doar pt Uber) și de 1-2 luni sunt pe hold, având sute de lei bune pe el (greșeala lor aici).
Și pe Reddit la fel, e plin de oameni supărați cărora li s-au blocat banii.
Tano(Citează)
29/11/2019 la 9:24 AM
De-aia n-o sa isi puna lumea salariul la ei chiar daca introduc IBAN de RO. E destul de mare riscul sa te trezesti cu el blocat, si sa nu poti rezolva nimic la suport. Am citit si de care au scris in chat “live agent”, care e ca un cod de vorbit cu un om, nu cu botul, si nici un raspuns.
Revolut acopera niste nevoi mari din Romania:
– plati online sigure pe diverse site-uri chinezesti, unde lumea se teme sa isi bage cardul de salariu – aici e cardul ala virtual
– plati online prin care sa nu fie dubla conversie
– statistici in aplicatie, notificari instante
– blocarea/deblocarea instanta a cardului, limitarea functionalitatii tot instant
In rest, numarul mare de utilizatori e si ca au fost vreo 3-4 promotii cu invita-ti prietenii si primiti fiecare 50 de lei, iar daca inviti 5 sau 10 primesti card Metal. Si eu am in lista de contacte useri care n-au folosit deloc Revolut decat pentru a scapa de aia 50 de lei primiti.
rdb(Citează)
29/11/2019 la 9:29 AM
Cursul valutar, normal si acele carduri virtuale m-au facut sa il folosesc. In rest inca este ceva la inceput cu diverse momente de indisponibilitate a serviciului.
Nu il vad ca pe un serviciu principal(gen nu as tine toti banii pe el) ci secundar pentru iesiri din tara si cumparaturi din afara tarii.
Asdad2005(Citează)
29/11/2019 la 10:00 AM
Same here – si la mine pe Pixel merge Google Pay cu Revolut Visa, dar am incercat pe un Huawei si nu a mers deloc.
Silviu(Citează)
29/11/2019 la 10:12 AM
Ma gandeam sa fac si eu card Revolut, dar citind mai sus ca sunt multi clienti cu cardurile blocate, nu prea ma mai trage inima. Daca-ti blocheaza banii, ce faci? te apuci sa dezbati cu vreun indian de la ei, te certi de nebun cu aia, ramai cu buza umflata…
Kopa_Kopan(Citează)
29/11/2019 la 10:15 AM
Sunt curios ce parere ai Radu, in contextul in care vorbim despre securitatea si siguranta datelor/banilor (PSD2…), despre faptul ca dupa primele cateva top-upuri la care iti cere parola 3Dsecure (sms/token), top-upurile ulterioare se fac automat, facand bypass la 3Dsecure cu totul.
Da, stiu, aplicatia revolut poate fi securizata cu fingerprint, la fel si telefonul, etc – dar cum ramane cu faptul ca, fara sa fii anuntat in prealabil, aplicatia/sistemul Revolut decide sa ocoleasca un sistem de securitate pe care l-au implementat banca/userul in deplina cunostinta de cauza?
PHNC(Citează)
29/11/2019 la 9:00 PM
Ai platit vreodata de black friday pe emag? Payu alege de fiecare data sa ocoloeasca 3ds-ul, deci daca ai ceva carduri atunci e momentul sa le folosesti.
Boris(Citează)
29/11/2019 la 10:22 AM
Dacă nu mi-e frică de fraude bancare si nu calatoresc frecvent in strainatate, am vreun motiv sa-mi fac card Revolut? Adica imi ofera ceva in plus decat chestii subiective, gen “nu-mi place cum arată aplicația de mobil a lui Raiffeisen”?
Adică ceva practic: “Da mă, face asta iar la bancă nu ai așa ceva cu cardul tău!”
motanes(Citează)
29/11/2019 la 11:04 AM
cursul mai bun te ajuta si la cumparaturi de pe site-uri straine, daca faci asta des.
aplicatia are de ex. capacitate de clasificare a cheltuielilor, pt cine e interesat, deci nu e doar ca arata mai bine.
dar altfel as zice ca nu prea sunt motive … cel mai mare avantaj ramane cursul, daca folosesti cardul in afara si in timpul saptamanii.
bine, eu de exemplu sincer sa fiu mi-am facut cont pt ca voiam sa platesc cu Fitbit :-))
intre timp insa a lansat si banca mea plata cu mobilul si de atunci nu prea mai folosesc fitbit + revolut… cu exceptia cazurilor in care nu merge cu mobilul ca na, asta e calitatea la Raiffeisen.
Marean(Citează)
29/11/2019 la 10:28 AM
Acum doua saptamani au facut update la termene si conditii, pentru a putea verifica datele financiare cu biroul de credit.
Sa inteleg ca urmeaza cat de curand imprumuturile ?
Dragos(Citează)
29/11/2019 la 8:36 PM
Da, au in plan asta
RDK(Citează)
29/11/2019 la 10:33 AM
Am cont pe Revolut de peste 1 an (varianta free). Aplicatia e faina, cardul vitual e cel care-l folosesc cel mai des (si in principal la comenzile online).
Am avut 3 probleme majore cu ei:
– cardul virtual a fost blocat de mine (freeze in aplicatie) si cu toata astea mi s-a decontat o tranzactie; Real testasem eu limitele sistemului, plasat comanda pe AliExpress, plata a fost acceptata de AliExpress si in aplicatie cardul era Freeze si aparea plata refuzata. Dupa 3-4 zile, mi-a fost decontata suma (coletul deja plecase spre mine).
Am incercat cu sportul lor sa clarific scaparea asta a lor – dupa multe resurse cheltuite pot spune ca ori erau prosti ori se faceau ca nu inteleg (99% a doua chestie).
– aveam fonduri suficiente in fiecare din valutele EUR si RON. Tranzactie fizica intr-o farmacie Sensiblu in Brasov (~10EUR); am observat ulterior ca mi-au decontat valoarea din contul de EUR in loc sa ia din cei 100 lei disponibili. Din nou n-am reusit sa obtin un raspuns pertinent de la Revolut. Alte tranzactii anterioare/ulterioare efectuate fizic in aceeasi farmacie au mers fara probleme cu decontari din RON (in aceeasi situatie). Suportul lor din nou n-a fost capabil sa-mi ofere motivul.
– am facut TopUp cu 2 minute inainte de tranzactie. Mi-au refuzat de 3 ori la rand TopUp-ul. Am platit cu cardul bancar traditional (de pe care faceam TopUp) si ulterior am observat ca in aplicatie imi ajunsesera 3*100 lei care fusesera refuzate anterior. Nu am mai pierdut vremea cu suportul lor.
Da, folosesc Revolut, insa sunt precaut si fac TopUp
Ariel(Citează)
29/11/2019 la 7:37 PM
(Si) Amazon poate debita si cardurile blocate.. nu vad de ce nu ar putea AliExpress..
Petronius(Citează)
29/11/2019 la 10:35 AM
Observ ca nu prea vorbeste nimeni si de problemele pe care le au cei de la Revolut. In ultimul timp au destule erori la platile online, inclusiv cu blocarea cardurilor, cel virtual si cel fizic, pe motiv ca nu stiu ce problema la comerciant (vroiam sa cumpar bilet de autobuz undeva prin Suedia). Apoi, iarasi o plata ciudata care a intrat mai greu de la Lufthansa. Nu mai zic de prostia aia de confirmare a platii pe email, un fel de 3D Secure, dar ce faci daca esti intr-o tara straina cu acces limitat la internet? In plus ma deranjeaza si faptul cei de la suport habar n-au de aplicatie in sine, ei iti raspund dupa ce scrie la norma. I-am rugat sa-mi deblocheze optiunea de crypto (fara sa fac invite la 3 prieteni) pe motiv ca oricum toate conturile noi vin cu aceasta optiune activa (stiu cel putin 3 persoane). Aia de la suport continuau sa-mi zica ca nu-i adevarat. Apoi, am inteles ca Revolut nu se impaca prea bine cu platile catre platforme de crypto. Asta am aflat-o via Google dupa ce mi-au fost rejectate vreo 2 tranzactii. Prin urmare, am folosit cardurile (euro, usd) emise de-o banca din Romania. Concluzia: Revolut este ok, dar cand dai de greu trebuie sa apelezi la o banca serioasa (v-am spus ca un comerciant din aeroport in Tel-Aviv a refuzat cardul Revolut?)
Danyzus(Citează)
29/11/2019 la 11:07 AM
Succesul Revolut in Romania este determinat in primul rand de hotia si dispretul sistemului bancar fata de clienti. In Romania s-au perceput comisione la orice tranzactie (mai nou aceste s-au mai redus), de exemplu nu stii cat comision exact platesti cand folosesti alt bancomant. Apropo, in UK de peste 10 ani, cu un card local, poti retrage fara comision, din bancomatele oricarei banci.
Aplicatia este simpla, intuitiva, nu vreau sa spun de alte aplicatii orbile ale bancilor din Romania. Folosesc Revolut premium de o jumatate de an, foarte multumit de rapiditate, control al banilor si securitate.
Procredit Bank aveau niste reclame acum 1 ani in care spuneau “Unele banci sunt istorie/Noi facem istorie”. Acest slogan se potriveste pentru Revolut.
Razvan(Citează)
29/11/2019 la 11:47 AM
Ar fi interesant cati din aia 800.000 si-au facut cont pt aia 50 de lei din promotie.
Ca perioada de care zici, de crestere exploziva din vara asta, se suprapune cu perioada aia cu 50 de lei.
O fi si mouth to word, dar sa nu uitam mocangeala aia
Mihai(Citează)
29/11/2019 la 3:49 PM
Eu sunt curios din acel milion care este % de useri activi (macar o tranzactie pe saptamana).
Si eu il folosesc ca si card activ datorita aplicatiei de 2 ani aproape. Am si prins un Mastercard de uk pe care l-am putut adauga in Google Pay.
Aceasta crestere rapida se datoreaza si acelor promotii de 50 lei primiti la inregistrare.
Fac parte din grupul de Revolut pe fb si in fiecare zi erau 2-3 oameni care intrebau cand primesc acei bani.
Silviu(Citează)
29/11/2019 la 4:06 PM
Si eu am contul blocat, in conditiile in care nu am rulat sau stocat sume atat de mari, nu am depasit niciodata limitele lunare de tranzactionare sau de retragere.
Totodata, cunosc alte 5-6 persoane care au aceeasi problema de aproxiamtiv 2 luni, neprimind niciun fel de raspuns din partea Revolut.
Ce putem face?
Teo(Citează)
29/11/2019 la 4:56 PM
Incearca sa contactezi pe email sau telefonic pe cineva de la Revolut. Daca nu primesti raspuns, exista o autoritate UE care te poate ajuta. Mai multe informatii gasesti aici: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers_ro
Cauta si alternativa ANPC din Marea Britanie. Avand in vedere suma mare de bani, cred ca orice efort merita!
Danyzus(Citează)
29/11/2019 la 5:33 PM
Eu nu stiu unde e cursul asta mai bun, de fiecare dată când am plătit mai întâi cu revolut si am anulat plata ca sa plătesc cu paypal am iesit mai ieftin cu paypal. Suma retrasa din revolut era mai mare ca suma scoasă din paypal. La paypal ai opțiune sa folosesti cursul băncii, deci ing la mine si mereu a fost mai ieftin asa.
pmk(Citează)
02/12/2019 la 12:11 PM
ING are un curs super mare, imi e greu sa inteleg cum primeai curs la fel, uita-te la Alpha Bank de exemplu pentru un curs bunicel.
Andrei I(Citează)
29/11/2019 la 7:24 PM
Eu cred ca-i overhyped chestia asta.
Am rulat prin Revolut peste 10k EUR de aproape 1 an incoace, si n-am avut niciodata probleme.
Eu am credit in EUR de pe vremea cu prima casa si ma gandesc cu ciuda la cati bani am dat in avans la cursul EUR al bancii pentru ca nu stiam de Revolut.
Il folosesc pentru ce am zis mai sus, plati ptr tot soiul de site-uri (card virtual), plati cand ies din tara, iar la munca avand cam toti il folosim ca sa ne rezolvam datoriile super simplu cand mai ia unul sau altul de mancare; in 5 secunde ai trimis 30 de lei lui Georgel care a luat mancare :)
Pe de alta parte, tineam niste bani in el, apropo de faptul ca luasera licenta si urma sa fie acoperiti sub schema fondului de garantare, insa am citit ceva cum ca ar cam fi in picaj chestia aia, asa ca m-a luat o neincredere considerabila, si nu-l mai folosesc pe post de cont de economii (cu zero dobanda ce-i drept).
Pyro(Citează)
29/11/2019 la 7:56 PM
Ma numar printre cei cu zeci de invitatii Revolut reusite si cu statuie deja in curs de ridicare in orasele mari din prvincie..deci iubesc acest fenomen de optimizare bancara..
Problema nu e cu blocarea cardurilor si conturilor in conditiile in care toti membri familiei au cardurile gratuite rezerva.. sistemul a prevenit zeci de fraude cu plati pe siturile fantoma/clone a marcilor marilor retaileri mondiali..
Problema e TopUp ul.. pe unele bănci Revolut le comisioneaza nesimțit.. vezi CEC .. altele finut..0.010 bănuți.. am crezut ca e politica bancara romaneasca cam hrapareata.. dar mi s- a confirmat ca Revolut (im)pune acel comision făcînd un test simplu cu cardul Monese..
Petronius(Citează)
29/11/2019 la 8:13 PM
Nu stiu ce sa spun.
La mine pe ING nu comisioneaza, in schimb la First Bank da.
Dupa ce m-am certat cu cei de la First Bank care incercau sa o dea in tot felul de vrajeli, ca curs, ca nu stiu ce, mi-au returnat diferenta (luni de zile).
Bine, la un moment dat se apucasera sa comisioneze si portarile in ING, dar le-a trecut.
In fine, ideea e ca imi vine greu sa cred ca Revolut comisioneaza.
Fa un tichet la ei si afla care-i treaba.
Pyro(Citează)
30/11/2019 la 12:05 PM
Folosesc Revolut ca main account de 2 ani jumate. Inclusiv plata salariului in Anglia pentru ca era cea mai usoara metoda pentru crearea unui cont in UK. Nu am avut niciodata probleme. Pe langa stock crypto si celelalte chestii de care vorbeste lumea, foarte util mi se pare vaultul care rotunjeste suma platita si baga diferenta in vault. Cu vaultul asta care adauga cate putin la fiecare tranzactie intr-un an mi-am luat telefon. Bine asta si datorita faptului ca resturile se duceau in BTC pe care l-am schimbat can a avut varful in Iulie. O alta chestie buna mi se par perkurile care mi se pare ca nu au aparut inca in Romania. La fiecare 10 tranzactii se activeaza unul. Unele sunt micute gen 10% cashback la urmatoarea comanda McDonalds sau livrare gratuita cu Deliveroo. Dar uneori apar si unele destul de interesante gen 5% cashback la urmatoarea comanda Amazon.
Cristian(Citează)
30/11/2019 la 7:40 PM
Prea mult banking, prea puțini bani.
ionică(Citează)
02/12/2019 la 12:43 PM
Schimba slujba 😀
Andrei I(Citează)
03/12/2019 la 2:56 PM
Eu folosesc Google Pay pe un Samsung S9. Am inrolate in Google Pay ambele carduri (fizic si virtual) Visa.
Robert Edvin(Citează)
04/12/2019 la 10:01 AM
Revolut a lansat din vara platforma de trading si nici pana acum nu au adus feature-ul in Romania, fapt ce demonstreaza ca nu prea le pasa de clientii romani
XtremePWN(Citează)
04/12/2019 la 10:02 AM
Sau poate sunt diverse aprobări și autorizări ce trebuie luate de la diverse burse, nu?
nwradu(Citează)