►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Accesorii noi pe la IKEA: bureți de vase, râșniță de cafea
20 de sfaturi pentru a evita iritarea feței după bărbierit »
Digi24 are un articol foarte bun, plus un clip video la fel de bun, despre istoria președinților PSD, candidați la președinție, maziliri, lovituri de partid, înfrângerea în noapte a lui Năstase, apoi Mihaela dragostea mea, Ponta, Dragnea și cum au ajuns de la 85% voturi pentru Iliescu la a nu mai da un președinte timp de 20 de ani. Citiți-l aici!
Clipul video din articol este foarte bun, că arată niște discursuri și momente ce trebuie văzute.
« Accesorii noi pe la IKEA: bureți de vase, râșniță de cafea
20 de sfaturi pentru a evita iritarea feței după bărbierit »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
20 comentarii
27/11/2019 la 6:39 PM
Scaderea procentelor este absolut normala, asa cum este “iesirea naturala din statistici” a pensionarilor comunistoizi. In bazinul electoral mai ramin, de baza, asistatii social apti de zburat si cei cu viitoare pensii speciale de nababi: politaii, armata si magistratii.
marinel(Citează)
27/11/2019 la 9:09 PM
votanti PSD sunt si vor mai fi mult timp.
da, ii doare pierderile astea la prezidentiale dar stim cu totii ca bataia e la Parlament.
si acolo ei vor castiga la anul. 25-30% in cel mai rau caz, 35-40% in caz fericit. daca vine vreo criza financiara inainte, iau poate 50%.
au strategia foarte buna cu satelitii, ALDE nu mai poate? vine partidul lui Ponta (care odata pesedist, pe viata pesedist) si se duce aproape de 50%. UDMR si altii vin si ei, ca de obicei, si tot asa. in cel mai rau caz vine PNLul, care a mai fost cu ei, au aceiasi esenta ca si PSDul la baza doar cu niste scapari de dreapta uneori.
sunt zeci, mii de localitati, acolo e Romania reala nu in Pipera, multe relatii, multe conexiuni, mult aparat pe care PSD stie cum sa-l hraneasca.
USRul si compania vor lua poate peste 30% cand Romania va avea o populatie de 10 milioane, veniti din afara majoritatea, fara vreo criza financiara, intr-o zi cu mult soare.
cum mai ziceam, care traiti si vreti sa traiti in Ro participati activ in partide tinere pe termen lung, altfel emigrati, ca moartea vine sigur si pacat de viata.
J(Citează)
27/11/2019 la 10:48 PM
Ce te face să zici asta?
nwradu(Citează)
28/11/2019 la 9:44 AM
Sunt de acceasi parere cu J.
PSD a avut asa:
– europarlamentare: 22,5%
– prezidentiale primul tur: 22,6%
Asta in conditiile in care pentru aceste alegeri s-a putut vota la orice sectie din tara. Daca luam in calcul faptul ca la alegerile parlamentare nu se va mai putea vota decat in localitatea de domiciliu, automat avem 4-5 procente in plus pentru PSD chiar daca preferintele oamenilor nu se schimba deloc.
Apoi urmeaza sa vedem rezultatele guvernarii PNL. Daca ei nu reusesc sa pastreze toate cresterile salariale si ale pensiilor promise de PSD si sa aduca in plus si alte beneficii, rezulta ca PSD-ul va mai primi cateva procente.
Pe criteriul: “noi v-am dat, astia va taie”.
Eu mizez pe un 30-35% pentru PSD.
Andrei G(Citează)
28/11/2019 la 10:42 AM
Sună bine, important este dacă face cineva alianță cu ei sau rămân în opoziție. În Parlament contează să ai 51% și rămâne de văzut dacă PNL și USR-PLUS vor avea, poate împreună cu vreo doi alții.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 7:26 PM
Păcat că au ratat faza memorabilă cu “domnule iliescu, credeți în Dumnezeu?”.
iliescu e musai cu literă mică.
Clipul e foarte foarte bun, dar nu poate fi folosit ca metodă de reeducare, la o adică e dreptul lor să bea apă din același puț împuțit!
Dragos(Citează)
27/11/2019 la 9:23 PM
mai bine 35% decat reptilieni wanna-be usr cu 15%.
15% baa!!
daca te uitai online, era 80% voturi usr, realitatea e muuuuuult mai crunta.
Mihai(Citează)
27/11/2019 la 10:53 PM
Glumești, nu? 35% un partid cu prezență peste tot în teritoriu, până la cel mai de jos nivel, cu politici sociale și pomeni electorale, față de 15% un partid nou, fără nici un primar, fără filiale peste tot, fără reprezentanți în mediul rural? Scorul USR este excelent în acest sens.
Și ai dreptate, cei din mediul online au votat cam 80% cu USR.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 9:27 PM
de ce nu apare cand intra comentariul in lista de aprobare??!
am trimis de 2* crezand ca am apasat eu aiurea pe mobil. sterge unul din ele, por favor.
J(Citează)
27/11/2019 la 10:54 PM
Done.
nwradu(Citează)
27/11/2019 la 11:34 PM
mai multi factori, istoria ultimilor 30 de ani si cea recenta.
votantii lui Klaus, 60%, nu sunt sub nicio forma ai PNL-ului. cat a luat la ultimele alegeri parlamentare PNL? 20%, sa presupunem ca va creste la 30-35% desi, fiind la putere, 4-5% deficit, ultimul an inaintea alegerilor, o minune ii tine la 35%.
USR-ul? undeva la 20%, daca nu le mai baga vreo stramba careva.
PSD-ul? a avut 45%, a scazut, sa zicem ca ia un curat 30%, aparatul lor pot produce 30% la locale mai ales ca in ultimii 4 ani foarte multa populatie a emigrat, ea nu mai poate vota la locale, a marit salarii la medici, pensii, si-au facut programul de stanga pe scurt.
cel mai important, partidele vechi, PSD si PNL nu agreeaza ideile astea ale USR, cu doua tururi de alegeri si alte asemenea care sa le submineze monopolul. plus ca UDMR si Ponta, Basescu sunt de partea garzii vechi. mai mult, nu m-ar mira ca PSD sa faca iar o coalitie cu PNL, pentru binele national, cum ar zice ei.
J(Citează)
27/11/2019 la 11:41 PM
Sunt de acord că scorurile candidaților nu sunt egale cu scorurile partidelor. Același lucru se poate spune și despre USR-PLUS de la europarlamentare față de Barna acum.
Eu cred că PSD este pe un trend scăzător acum. Dacă nu apare peste noapte un lider carismatic care să insufle oamenilor încredere (Dragnea avea multe calități în acest sens, se pricepea la vorbe), nu cred că vor face o mare scofală în 2020. Trebuie, desigur, ca PNL să nu conducă dezastruos guvernul.
Eu mă refeream la emigrația medicilor când întrebam ce te face să zici asta. Din câte știu, personalul medical pleacă în continuare, doar că în ritm un pic mai mic. Nu-i clar dacă pentru că au crescut salariile sau pentru că au cam plecat toți cei ce voiau să plece.
nwradu(Citează)
28/11/2019 la 12:56 AM
Cam 2 din 10 milioane cât au votat la prezidențiale nu vor conta la parlamentare. Aproape 1 milion din diaspora votează pentru 6 parlamentari si 1.1 milioane de pe listele suplimentare din ro nu vor vota, pentru ca nu exista liste suplimentare la parlamentare. Asta înseamnă că PSD va avea mai mult de 35% și alături de un partid satelit va avea iar majoritatea în parlament.
Costin(Citează)
28/11/2019 la 8:24 AM
Dar la parlamentare nu se votează doar două partide, ca să aibă PSD 35%. Plus că, la 35%, nu poți face o majoritate, și te poți întreba cu cine vor colabora UDMR, PMP și restul.
nwradu(Citează)
28/11/2019 la 11:33 AM
La parlamentare votează 7.5 milioane, hai 8 cu indulgență, din care PSD are aproape 3. Ăsta e electoratul. După care matematica e simplă.
Costin(Citează)
28/11/2019 la 2:37 AM
Partidul Stie Domnu
me(Citează)
28/11/2019 la 7:57 AM
Iese sigur Dragnea din puscarie in maximum 6 luni si ridica PSD-ul. Politicianul asuprit de statul paralel care a fost inchis fiindca voia sa faca bine romanilor. Ia uite ce a crescut euro, inflatia, au inghetat cresterile pe care eu, Dragnea, vi le-am dat din inima (pix) si ei, anti-romanii, m-au inchis.
Mark my words!
Popescu Marian(Citează)
28/11/2019 la 1:10 PM
Eu nu inteleg asta. Deci e clar ca nu sunt sustenabile creșterile de pensii si salarii care urmează conform legilor date de psd, toti stim ca nu sunt. Zeci de articole care arată impactul bugetar pe viitor, bunul simt care, cel puțin mie, imi spune ca nu este ok să crești pensii cu 40% dintr-o dată in conditiile in care deja nu mai faci investiții și ai deficit bugetar mai mare decat ai mințit ca e, te împrumuti cel mai scump si iti cresc preturile cel mai mult din europa, etc. Deci e clar ca nu este ok să mai crească, clar nu in ritmul propus putem intra in detalii daca e nevoie .
Dar ce crezi, narativa creată si întreținută de unii este ca vezi doamne, actualul guvern trebuie să facă pe dracu in patru si sa mearga mai departe cu creșterile, așa cum a zis psd, ca altfel imbecili de români or sa înceapă să plângă iar după psd si iar vin aia la putere. Deci hai sa nu ne mai gândim la nimic altceva decât cum sa nu iesim mai prost in fata oamenilor vs psd si sa mergem pe traseul setat, indiferent cat de păgubos e, ca sa ne protejăm puterea abia obținută. 80 de miliarde impact bugetar in cativa ani, un rahat in comparatie cu a iesi mai prost in fata unor imbecili decât psd.
Omul de rand, care știe că nu e normal sa se astepte la asemenea creșteri, ca toata treaba dăunează viitorului si inclusiv vieții copiilor lui, ca stagnează tara, el totusi speră ca creșterile sa se întâmple. Perversul mioritic se preface ca nu pricepe efectele eventualelor creșteri, stie ca nu e ok dar totusi, poate nu o sa fie chiar asa, poate o sa o duca el mai bine cu banii aia si mai rau o vor duce altii, se vor externaliza într-un fel efectele negative astfel încât ” ceilalți” vor fi afectați nu el.
Guvernul penibil orban nu vrea sa dea ordonanța de urgență pe treaba asta, ei nu fac din astea acum si in parlament ii e jena sa propuna amendamente la lege.
Mie nu imi vine sa cred cum se merge asa inainte doar doar nu ar pica ei mai prost ca psd. Si cum presa întreține situația punând problema nu ca legea e proasta, o bombă cu ceas lăsată special de psd ca sa se ajunga aici, falimentară pentru viitorul țării si trebuie schimbată, ci daca cumva actualul guvern va pica prost sau nu in ochii românilor care așteaptă ceva ce stiu ca nu ar trebui să aștepte si se va pune în fața bunăstării lor, modificand legea si salvand de fapt viitorul țării. Nici nu prea ii sunt lăsate opțiuni de fapt guvernului, ei ar trebui acum, ca sa nu pice prost, sa transforme creșterile nesustenabile in ceva posibil, chiar dacă practic, este imposibil.
pmk(Citează)
28/11/2019 la 1:32 PM
La primul tur, 22% 2mil votanti care ar vota orice maimuță PSD si care vor vota cu siguranță. Exclude 600 mii din diaspora care nu pot sa voteze, exclude 1milion din tara cu domiciliul in alt judet (studenti sau la munca) și obții rezulatul PSD la parlamentare.
La locale e si mai rau pentru ca un singur tur si pentru ca mita și pentru ca amenintari mult mai specifice.
tudor(Citează)
28/11/2019 la 1:58 PM
Exact ce am zis eu
Am văzut că toată lumea spune că, dacă se aplică Legea pensiilor, o să fie apocalipsa bugetară. Eu vă spun că nu va fi nicio apocalipsă bugetară. Legea pensiilor este în vigoare. Ca să poţi să schimbi Legea pensiilor, ai nevoie de o majoritate parlamentară. Eu vă spun din capul locului, eu nu vreau să dau o ordonanţă de urgenţă în astfel de domenii extrem de vitale şi de sensibile. Sigur că vom face o evaluare extrem de serioasă cu ce măsuri trebuie să luăm şi mai ales care este capacitatea reală de a putea susţine plata pensiilor“, a afirmat şeful Guvernului.
El a arătat că programul de guvernare prevede exact ce se va întâmpla în acest domeniu, al pensiilor, și că echipa sa pregătește o soluție pentru a rezolva situația.
„În acel program de guvernare este foarte clar că pregătim o echipă mai largă de lucru, care să îndrepte ce e de îndreptat în sistemul de pensii, pregătim studii de impact, analize foarte serioase, dar în baza prognozelor pe termen lung a acestor studii de impact vom veni cu o modificare, dar nu în această perioadă. Este puţin probabil ca în an electoral un Parlament să modifice legea“, a arătat Orban.
E an electoral înțelegeți, asta contează
pmk(Citează)