►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Paninaro m-a surprins cu mâncare excelentă
Câteva articole interesante de citit astăzi – 24 noiembrie 2019 »
Mi-a plăcut o vorbă auzită la Europa FM. Un ascultător îi întreba pe votanții lui Dăncilă: “dacă ar fi candidat din partea PNL, ați mai fi votat-o?”. Asta apropo de cum cred unii că e bună de președinte, chiar dacă știu că nu-i musai cazul aici pe blog.
Mi-am spus și eu părerea despre turul 2. Ne vedem la urne!
« Paninaro m-a surprins cu mâncare excelentă
Câteva articole interesante de citit astăzi – 24 noiembrie 2019 »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
78 comentarii
23/11/2019 la 7:00 AM
In continuare regret faptul ca ai renuntat la episoadele tech7 (parca asa se chemau)
In rest, de acord 100% cu tot ce ai spus. Esti corect, transant si spui lucrurilor pe nume.
Ne vedem la vot .
PS. Tabloul ala albastru pe peretele verde din spatele tau ma cam zgaraie pe creier :)
Doru(Citează)
23/11/2019 la 7:25 AM
a renuntat si la colega de platou
ionut(Citează)
23/11/2019 la 7:34 AM
Nu erau tech, erau o șezătoare cu nevasta.
Mihai(Citează)
26/11/2019 la 9:20 AM
Alea erau altceva. La acelea am renunțat pentru că era foarte dificil de făcut live și duminică. Ne gândim să revenim cu unele înregistrate când ne permite timpul.
La Tech7 am renunțat pentru că erau știrile săptămânii, dar pe video. Îmi trebuie altă idee de format, poate alese doar 3 știri și comentate mai pe larg, poate doar una.
nwradu(Citează)
23/11/2019 la 7:33 AM
cred ca Vali tocmai o sa te stearga din lista de “prieteni”….
Andrei M(Citează)
23/11/2019 la 7:55 AM
Dar daca Iohannis candida din partea PSD, l-ai mai fi votat?
Popescu Marian(Citează)
23/11/2019 la 8:31 AM
La ssta mă gândeam și eu.
DAVKO(Citează)
26/11/2019 la 9:21 AM
Nu. Votul se dă și pentru partidul din spate.
Problema este că unii sunt convinși că Dăncilă în sine este preacurată în loc să recunoască faptul că votează de fapt partidul.
nwradu(Citează)
23/11/2019 la 8:31 AM
O să anulez votul, deci cu niciunul dintre ceilalți doi.
Doru Vlad(Citează)
23/11/2019 la 8:33 AM
apoi te duci pe degeaba; ca nu te duci, ca iti anulezi, tot acolo e…
Andrei M(Citează)
23/11/2019 la 9:28 AM
Foarte inteligent, ce sa zic. Te simti special, nu?
Florian(Citează)
23/11/2019 la 9:37 AM
N-are nici un rost anularea. Doar o sa se mire cei care numara voturile si o sa spuna ”ce de babe proaste, nu au inteles ca trebuie pusa stampila o singura data”
marinel(Citează)
23/11/2019 la 9:49 AM
Mai bine stai acasa si te scandalizezi pe feisbuc…
varucu(Citează)
23/11/2019 la 10:45 AM
Are rost in ochii lui de vreme ce e decis sa anuleze votul. E o decizie care trebuie respectata, asa cu tu votezi cu Viorica sau Klaus. Cum au ajuns cei doi in finala, iarasi, decizie de respectat, vot democratic, reprezentativ pentru toti cei cu drept de vot.
Bucurie.
J(Citează)
23/11/2019 la 11:37 AM
Voturile anulate se redistribuie procentual în funcție de rezultatele celor care au pus ștampila bine
SirNeo(Citează)
23/11/2019 la 12:00 PM
sa repetam impreuna: candidatul A nu castiga ca eu sau altul am votat nul sau pe candidatul B. nu, nu a castigat ca nu a convins pe ceilalti, majoritatea, sa puna stampila pe el.
J(Citează)
23/11/2019 la 3:31 PM
Voturile nule nu se redistribuie! In primul tur au fost 142.961 (1,53%) de voturi nule.
gigi(Citează)
23/11/2019 la 3:37 PM
@Doru, mergi si anuleaza-ti votul. Si eu o sa fac acelasi lucru. E si asta o forma de protest fata de clasa politica din Romania si mai ales fata de cei doi candidati mediocri, Klaus si Viorica.
gigi(Citează)
26/11/2019 la 9:22 AM
Este un protest pe care nu-l aude nimeni.
nwradu(Citează)
23/11/2019 la 9:37 AM
Mergem la vot duminică. Și nu votăm cu antena 3, clar
Kilroy(Citează)
23/11/2019 la 9:50 AM
Klaus… Trebuia facut un poll, chiar eram curios sa-l compar cu primul…
varucu(Citează)
23/11/2019 la 10:56 AM
Eu votez cu domnu’ Iohannis. Si de abia astept sa se termine si cu asta, sa se potoleasca Veorica si haita ei cu tot circul ala gretos pe care-l etaleaza de vreo doua-trei saptamani. A ajuns toapa sa sustina niste mizerii cum rar s-au auzit, de exemplu aia cu : “traim intr-o dictatura, Iohannis este dictator”. Imi pare rau ca jurnalistii #ulii n-au intrebat-o ceva de genul: “tanti, esti premier intr-o dictatura?”.
Kopa_Kopan(Citează)
23/11/2019 la 11:00 AM
Si apropo de astia care isi anuleaza votul: e vorba de o specie cel putin grea de cap (ca sa nu spun altfel). Cum sa te duci ma si sa anulezi votul? Pai daca nu vrei sa votezi pe niciunul, stai acasa! Altfel de ce te duci? Ca ai auzit tu teorii din alea cretine cum ca-ti fura votul daca nu te duci, ti-l manareste, etc … asta e din categoria “arma psihotronica”.
Kopa_Kopan(Citează)
23/11/2019 la 11:40 AM
Mie mi se pare ca anularea votului este oricand preferabila statului acasa.
Ideea de baza cu votul si cu democratia in general este sa participi. E o conditie nici pe departe suficienta pentru democratie, dar e necesara.
Nu poti sa zici ca vrei democratie dar sa nu-ti misti curul nici macar o data la 4-5 ani.
O a doua idee de baza cu democratia este reprezentarea. Nu ma duc la vot doar ca sa castige al meu, ma duc la vot in primul rand ca sa fiu reprezentat, chiar daca candidatul ales de mine nu va castiga. De aia ideea cu “nu ma mai duc la vot ca oricum nu castiga al meu” e o prostie, pentru ca e foarte important si cu cat pierde, nu doar ca pierde – asta e valabil in special pt turul 1, dar e valabil si pt turul 2, daca ne intrebam “cine ma reprezinta cel mai bine dintre astia doi candidati”?
Marean(Citează)
23/11/2019 la 11:41 AM
Eu imi anulez votul, chiar dacă am auzit tot ce se poate in materie de invective despre ăștia de ni-l anulam. Pe Iohannis nu il mai votez dupa ce mi-am promis mie asta in urma cu mai mult de 1an. Sa poti sa fii eroul societății civile in lupta cu PSD dar sa alegi neimplicarea, dând vina pe Constituție, e nesimțire la adresa celor care te-au votat. Apoi sa te dai mare luptător si sa-ti asumi in campanie lupta cu PSD si ieșitul in strada cand tu ai dat toate șansele PSD si ai iesit O SINGURA data la proteste e oara si o uriașă minciună pe care am de gand sa o taxez. Plus, a nu uita ca, în 2016, PSD a obținut un urias 46%, Iohannis respectând cu sfințenie, de prin Tenerife , Miami sau Parang, neutralitatea politică impusă de Constituție. Asa ca, atunci când se va lauda Iohannis ca a obținut, sa zicem, 60% din voturi trecând sub tăcere ca acelea au fost voturi anti PSD, cum au fost si anti Ponta in 2014, nu vreau ca si votul meu sa fie in grămada lui. Asa ca multumiti-i lui Iohannis pt votul meu anulat. Omul nu merita sa mai fie Președinte, nu a meritat niciodată dar, asta e, mai exista si câștigători la loto.
gogu(Citează)
23/11/2019 la 1:45 PM
@gogu: interesant. Inteleg ca obiectia ta principala e ca Iohannis nu a facut suficient in lupta impotriva PSD. Sunt de acord cu asta. Omul are niste prerogative si fie s-a ascums dupa ele, fie putea sa le mai “intinda” atunci cand era necesar. Clar nu a facut tot ce putea face, mai ales in primii ani cand nu a facut aproape nimic.
In acelasi timp, singura putere pe care o ai tu pentru a scapa de PSD e sa votezi orice altceva, oricand ai ocazia.
Concluzia e ca, incercand sa il pedepsesti pe unul care nu a facut ce putea sa scape de PSD, nu faci ce poti sa scapi de PSD.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 11:45 AM
Pt toți care blamează anularea votului: oare cum ar fi dacă un candidat ar avea 40%, altul 20% și diferența până la 100% din voturi să fie voturi anulate?
Și poate prezenta votului ar fi mare, 60‰+. Eu cred ca ar deveni relevantă anularea.
Mario(Citează)
23/11/2019 la 11:52 AM
Exact. S-ar evita de exemplu situatia de dupa 2016 cand PSD-ul zicea ca ei au castigat, deci au legitimitate si pot sa faca ce vor.
Cand o mare parte din voturi sunt anulate, nu mai poti sa clamezi ca tu reprezinti “vointa poporului” si alte rahaturi din astea, chiar daca ai castigat alegerile.
Eu sunt de parere ca votul ar trebui sa fie obligatoriu (sau macar ceva gen 1% in plus la impozit daca nu votezi) si sa existe optiunea “nici unul din astia” pe buletinele de vot.
Marean(Citează)
26/11/2019 la 9:25 AM
Nu ar conta pentru nimeni.
Dacă în turul 2 se strâng doar 3 voturi valide, câștigă cel care are două dintre ele, chit că sunt milioane de voturi anulate în rest.
Sigur că se va dezbate asta, dar cui îi pasă? Ți se pare că Firea nu-i primar cu drepturi depline deși au votat-o, în total, doar vreo 17% dintre bucureșteni?
nwradu(Citează)
23/11/2019 la 11:59 AM
Cum mai e cu “Fara penali in functii publice”? ca vad ca pentru cea mai intalta functie in stat votati cu un penal.
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 12:15 PM
iar numarul dosarului penal este:…
D4n(Citează)
23/11/2019 la 12:20 PM
Dacă asta este nivelul tau de înțelegere și interpretare critică a propagandei PSD, du-te linistit si voteaza-o pe Dancila. Oricum e irelevant cine-ti plăteste de fapt marirea salariala/de pensie, lasă-l pe altii sa-si bara capul cu datorii publice si alte chestii neinteligibile. Carpe diem, manca-ti-as!
gogu(Citează)
23/11/2019 la 1:19 PM
Pentru ce infractiune a fost condamnat penal, pesedistule?
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 1:48 PM
Sunteti total pe langa. Daca nici macar nu stiti ca presedintele in functie este singura persoana cu imunitate din Romania, iar in momentul cand instanta i-a luat una dintre case si a statuat ca sotii Iohannis au dobandit acel imobil cu documente false si rea credinta Iohannis era deja presedinte. La voi e nevoie ca sa vina un procuror si sa va spuna ca e un infractor, judecatorii nu sunt credibili.
P.S. nu votez cu niciunul, doar observam ipocrizia unora.
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 1:00 PM
Eu mă bucur că ai renunțat la tech 7 și la șezătoarele cu nevasta și îți repet: îți citesc articolele scrise dar NU MĂ UIT la astea vorbite și filmate. Nu am timp de așa ceva, consum de N ori mai mult timp să ascult decît să citesc în viteză.
alias(Citează)
26/11/2019 la 9:26 AM
Nu-i nici o problemă, nu te pun să alegi între ele. Unele lucruri merg mai bine explicate pe video decât în text, însă, plus că îmi place să fac și video și nu voi renunța la asta.
nwradu(Citează)
26/11/2019 la 9:26 AM
Adică nu știu de ce te bucuri că am renunțat la tech7 și șezătoare. Nu e ca și cum am scris articole în plus pentru că am renunțat la ele.
nwradu(Citează)
23/11/2019 la 1:20 PM
De cele mai multe ori anulatul votului este o prostie pentru ca inca se numara pentru validarea scrutinului. Acum este o prostie pentru ca ajuta PSD-ului marind totalul la care se raporteaza voturile corecte pentru stabilit % candidatilor.
Deja trebuie sa ne mobilizam toti pentru a face fata masinii de vot PSD care intotdeauna isi organizeaza foarte bine pensionarii, bugetarii, taranii si asistatii social.
O femeie proasta ca Dancila presedinte este un risc prea mare si lumea tinde sa il trateze cu inconstienta lui “nu are cum sa se intample asa ceva”.
Colectiv. Caracal. Timisoara. Toate exemple de “nu are cum sa se intample asa ceva”
Gaelex(Citează)
23/11/2019 la 2:23 PM
Nu-ti da cu virgula cand te contrazici singur? Carmen Iohannis are cumva vreo condamnare penala pt cazul respectiv? Asta pt ca răspunde în solidar cu sotul ei pt o eventuală infracțiune, dar tu zici (eronat evident) ca el e singura persoana cu imunitate din ro :))) asa ca mai usor cu categorisirea celorlalți ca fiind pe lângă, nu esti tu deținătorul adevărului absolut.
gogu(Citează)
23/11/2019 la 2:50 PM
Esti glumet de fel sau iti iese fara ca sa vrei? Cine vroiai ca sa inceapa urmarirea penala impotriva lui Carmen Iohannis cand procurorul sef Lazar la dosarul numire a “scapat” din greseala o decizie de clasare intr-un dosar de-a lui Iohannis? Nu ti s-a aprins deloc becul cand nu se prezenta de 3 ori la parchet cand era citata?
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 3:36 PM
Votez danci, pt ca băune de tuta.
Și fără comentarii, miticii au votat și au pe firea de atâția ani și nu ați crăpat, dacă va duce atât capul
Mihai(Citează)
23/11/2019 la 8:59 PM
Lasa ca o sa crape iarna asta de frig si lene ca nu si-au pus centrale termice.
florin(Citează)
23/11/2019 la 4:34 PM
deci in primul comentrariu Iohannis avea dosare penale, acuma nu are ca sunt procurorii mana in mana
esti un bou ce le intorce pe toate partile doar-doar o cadea cumva sa iti convina
doar ca fara rost, Dancila o sa ii vada ceafa lui Iohannis oricum maine
Corporatistul(Citează)
23/11/2019 la 5:31 PM
Usurel, usurel… Nu te mai ambala atata si vb frumos. Reciteste si poate intelegi despre cine era vorba. Nu ma face pe mine vinovat pentru ca Iohannis si-a luat casa cu acte false ca nu l-am pus eu.
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 5:59 PM
Bulangiu ești…
Spune-i domnului cu tuleie bună dimineața….
Și nu îl contrazice, că abia a venit în zonă….
Diez și ciumă, rumegate continuu, nu ai cum să combați…
theSame(Citează)
23/11/2019 la 7:23 PM
A, deci e penal in sensul ca asa zici tu, nu in sensul ca asa zice justitia. Ok pesedistule.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 7:46 PM
Nu te mai scuza, daca tu il simpatizezi asa cum e el e fix problema ta, dar macar nu mai face pe lupul moralist. Nu am spus ca nu are dosar penal, pentru casa pierduta cu acte false s-a facut un dosar penal, a fost chemata sotia, a venit la a 4-a citare ca nu e fraiera de rand ca noi toti ceilalti, el nu poate fi pus sub invinuire si nici macar citat pentru ca are imunitate. Daca voi vreti un astfel de om la varful tarii e fix problema voastra. Despre noi ceilalti care nu simpatizam nici cu Dancila si nici cu Iohannis nu pot sa spun decat ca avem “ghinion”.
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 7:59 PM
Papushel, cuvintele inseamna ceva. Penal inseamna condamnat penal. Hai sa zicem, esti pesedist deci ipocrit – cuvintele au alt sens pentru tine in functie de tabara in care esti (aia condamnati penal din PSD nu sunt penali, aia necondamnati penal din restul PSD sunt cumva penali). Asa ca hai sa relaxam sensul cuvantului la “inculpat in dosar penal”. E inculpat in dosar penal, pesedistule?
In rest, simpatii pentru el n-am. Dar nu e atat de jos in ochii mei incat sa votez un pesedist in locul lui. Nu e nimic mai jos in momentul asta decat un pesedist.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 9:20 PM
Mucea, te rog nu imi mai da lectii. Penal este un termen inventat de Basescu si folosit impotriva adversarilor, neexistant in dex la acea vreme. Te ajuta cu ceva daca folosesc termenul de infractor pentru Iohannis? Cauta te rog ca sa vezi cate dosare penale a avut la activ Iohannis de pe vremea cand era primar si vei vedea ca in multe a avut calitatea de inculpat. A avut grija Lazar de spalare cand era sef la parchetul Alba, datorita numelui usor memorabil imi aduc aminte si acum de procuroarea Capra, vecina de strada cu Iohannis ce a primit spre solutionare de la Lazar unul din dosarele lui Iohannis. Evident nu s-a pus vre-o problema de incompatibilitate iar dosarul a primit decizie de clasare.
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 9:35 PM
“Jurnaliștii România TV au primit răspuns de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sibiu în urma unei solicitări cu privire la dosarele în care a fost implicat Klaus Iohannis. Potrivit PJ Sibiu, Iohannis a avut 27 de dosare penale.
Dintre cele 27 de dosare, 14 au fost clasate la IPJ Sibiu, restul fiind declinate către alte unități de Parchet: Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu sau DNA și DIICOT, anunță România TV.
DNA și DIICOT nu au oferit niciun răspuns până acum solicitării România TV de a afla mai multe informații despre dosarele lui Klaus Iohannis.”
Daca barna e penal cu un dosarel la caterinca aruncat de iohannis inainte de turu 1 ca sa il scoata din cursa, cred ca si iohannis e penal in acelasi fel in care e barna sau dragnea.
In momentul in care presedintele tarii va fi de la psd ( in nici un caz incepand de duminica asta) or sa inceapa dosarele “penalilor” din pnl, cunoscand fiind faptul ca presedintele are in mana serviciile si imparte “justitia” cand si cum vrea. Trebuie doar rabdare. “Penali” sunt peste tot.
Fructedepadure(Citează)
23/11/2019 la 9:44 PM
“Inspecţia Judiciară a trimis la CSM raportul întocmit ca urmare a controlului la Parchetul Curţii de Apel Alba Iulia, care a vizat dosarele în care au fost cercetate presupuse fapte comise de Klaus Iohannis. În document se precizează că preşedintele a fost cercetat în 16 dosare, iar în unul dintre aceste dosare s-a dispus începerea urmăririi penale ‘in personam’. În celelalte dosare, s-a dispus neînceperea urmăririi penale sau ancheta s-a desfăşurat doar ‘in rem’ (asupra faptei).
Potrivit art. 305 din Codul de Procedură Penală, “(3) Când din datele şi probele existente în cauză rezultă indicii rezonabile că o anumită persoană a săvârşit fapta pentru care s-a început urmărirea penală, procurorul dispune ca urmărirea penală să se efectueze în continuare faţă de aceasta, care dobândeşte calitatea de suspect.”
In toate cele 16 dosare privindu-l pe Klaus Werner Iohannis au fost dispuse soluții de neurmarire penală (8 dosare), dispoziții de disjungere/declinare (7 dosare), în timp ce un dosar a fost preluat de la PCA Albă Iulia la PICCJ (dosarul nr. 411/P/2013).”
Asta se bate in NUP-uri cu Nutu si Sile
Fructedepadure(Citează)
23/11/2019 la 10:18 PM
Ah, stiripesurse. Informatie pura.
Da si tu un link cu dosarul ala existent, care se judeca, in care Iohannis e inculpat. Ca eu nu am reusit sa il gasesc.
In rest, bosilor, daca voi aveti impresia ca eu as varsa vreo lacrima daca vreunul de la vreun partid intra la inchisoare, cu Iohannis in frunte, inseamna ca ganditi ca niste pesedisti. Dar sa incepem totusi cu partidul ala mai mizerabil si apoi restul, la rand.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 10:58 PM
Giani, hai ca mi s-a facut mila. In asta a fost in personam: 42/P/2006
Celelalte sunt fleacuri.
-In anul 2001 – 2 dosare penale (66/P/2001 si 86/P/2001);
-In anul 2005 – 1 dosar penal (263/P/2005);
-In anul 2006 – 5 dosare penale (42/P/2006, 126/P/2006, 392/P/2006, 417/P/2006 si 419/P/2006);
-In anul 2009 – 1 dosar penal (844/P/2009);
-In anul 2010 – 1 dosar penal (520/P/2010);
-In anul 2011 – 3 dosare penale (64/P/2011, 89/P/2011 si 702/P/2011);
-In anul 2013 – 1 dosar penal (411/P/2013);
-In anul 2014 – 2 dosare penale (595/P/2014 si 625/P/2014).
Acum, ca e nevinovat in ele pot sa cred. Dar fara foc nu iese fum. Tu ai vreun dosar penal, fie el si clasat?
Fructedepadure(Citează)
23/11/2019 la 11:01 PM
Ignor insulta ca esti pesedist si nu ma astept la altceva.
In care din dosarele astea e a) condamnat sau b) inculpat iar dosarul nu e inchis?
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 11:17 PM
In nici unul (cred, habar n-am, nu am verificat). Eu nu l-am facut penal. Doar ca mi se pare suspect ca numele tau sa apara in atatea dosare. Tie in cate dosare penale iti apare numele?
Nu sunt pesedist, votez cu dancila exclusiv conjunctural. Uia ti-o dau de placere, nu din motive politice. Mi se pare ca meriti mai mult decat pot eu duce, pentru asta imi cer scuze. Asta pentru ca ai tot zis… “da-mi da-mi da-mi”.
Imi doresc un guvern pnl care sa duca un mandat integral pana la capat. Ca sa ii vedem si pe aia care striga “hotii” in toata splendoarea.
Fructedepadure(Citează)
24/11/2019 la 12:58 AM
@pesedistul nr 2: deci nu e penal pana la urma? Zi-i asta si pesedistului nr 1.
Giani Mucea(Citează)
26/11/2019 la 9:29 AM
Încercați să vă contraziceți fără înjurături, că alea invalidează întreg demersul de pe lângă ele în ochii cititorilor.
nwradu(Citează)
26/11/2019 la 9:21 PM
Nu stiu unde vezi tu ca am injurat pe cineva.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 6:53 PM
Eu votez impotriva lui iohannis. Daca era la psd, tot cu celalalt/cealalta votam. Principial vorbind, daca Nutu camataru candida impotriva lui iohannis, votam tot impotriva lui iohannis.
Lasand la o parte partea politica si vorbind raportandu-ma la ei strict ca oameni, o plac infinit mai mult pe dancila decat pe iohannis.
E amuzant ca inteligentii de rit nou (adica toti care cred ca daca au acces la internet, mananca burgeri scumpi si se plimba cu uber) considera ca psd-ul trebuie sa moara in conditiile in care au multe, foarte multe voturi in spate. Democratia nu e doar cum va convine voua. Astept sa se taie de indata beneficiile studentilor si salariile bugetarilor care in mare au votat cu barna/iohannis. Si astept #uia pe care o va lua pnl in toate orificiile in parlament, avand in vedere ca adunati sunt nimeni pe strada.
Fructedepadure(Citează)
24/11/2019 la 12:35 AM
Asta cu o placi infinit mai mult pe Dancila e fix apa de plaie.
Ne doare in cur care din ei e mai placut.
PSD a scos tara in strada. 1 MILION de oameni in strada, pentru ca au incercat sa isi spele faptele cu legi scoase din cur.
PSD a macelarit tara asta in atat de multe feluri si in schimb NU A CONSTRUIT 50 KM DE AUTOSTRADA si NU A CONSTRUIT UN SPITAL.
Asa ca MARS. Never PSD. Never.
Astea ce bagati voi pe aici sunt doar texte de 2 lei – realitatea rasmane
Corporatistul(Citează)
23/11/2019 la 6:58 PM
Ce s-au activat japițele PSD-iste!
Gabi(Citează)
23/11/2019 la 8:58 PM
E asa grav sa votezi cu psd? De ce? Cu ce sunt mai buni pnl? Nu inteleg… intelegeam intr-un fel daca faceam comparatia intre psd si usr in conditiile in care un partid care nu a mai fost la conducere merita o sansa, spre deosebire de celelalte 2 dezastre. Nu exista coruptie in pnl? Nu exista incompetenta in pnl? Nu exista oameni mituiti electoral sa voteze cu pnl? Tot ce face psd-ul face si pnl-ul. De ce esti mai inteligent daca votezi cu iohannis fata de unu care voteaza cu Dancila?
Eu am votat cu iohannis acum 5 ani si cu basescu cand a concurat cu geoana si regret ambele alegeri. Deci… inca o data, de ce esti japita/postac/prost ca votezi cu psd?
Fructedepadure(Citează)
24/11/2019 la 12:36 AM
fructe de mac >> nu esti japita ca votezi cu dancila, esti japita ca votezi cu psd si incerci sa dai explicatii penibile incercand sa uiti istoria
Corporatistul(Citează)
23/11/2019 la 9:34 PM
Eu pentru ea ma uitam!
Ionutb(Citează)
23/11/2019 la 10:10 PM
Vad ca unii actioneaza ca in bancul ala:
“Un tip a vrut sa se razbune pe nevasta lui ca l-a inselat, asa ca si-a taiat p….”
Bogdann(Citează)
23/11/2019 la 10:14 PM
“E amuzant ca inteligentii de rit nou considera ca psd-ul trebuie sa moara in conditiile in care au multe, foarte multe voturi in spate.”
voturi de la cine? de la pensionarii, asistatii social si bugetarii care vor sa le vina pensiile, ajutoarele si lefurile la timp si de preferinta marite, nu conteaza de unde?
Giovani(Citează)
23/11/2019 la 10:32 PM
Tot voturi sunt si alea si persoanele respective vor vota in continuare si daca moare psd-ul. Si persoanele respective probabil vor ca pnl-ul sa moara. Astea sunt lucruri subiective. Oricine a fost la conducere in ultimii 30 de ani a fost legitim, indiferent de parerea oricui. Daca moare psd-ul pensionarii bugetarii si asistatii nu isi mai asteapta veniturile? Retorica asta v-a fost bagata in cap si in aroganta voastra deoameni inteligenti o considerati de bun simt.
Urmeaza sa ne conduca niste oameni dreapta, capitalisti, care nu au ca prioritate educatia si sanatatea. Succes.
Fructedepadure(Citează)
23/11/2019 la 11:15 PM
Da, prioritatea pe care PSD a acordat-o educatiei si sanatatii le-a dus pe ultimul loc in EU. Ar fi trebuit sa fie lasat sa le duca mai departe. Puteam sa concuram prin Africa in cativa ani.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 11:22 PM
Sa nu exageram, nu puteam concura cu Africa. Astea sunt exagerari plastice, te inteleg. Fata de Africa suntem totusi departe. Pe mine nu ma deranjeaza altceva decat aroganta si sfidarea. Ok, psd si-a batut joc de educatie si sanatate. De acord. Dar si astia o vor face, diferenta e ca ne si spun “ba, o sa ne batem joc de voi”. Tare, pe mine m-au convins. Ii votez.
Fructedepadure(Citează)
24/11/2019 la 1:28 AM
A, deci expresia “care nu au ca prioritate educatia si sanatatea” era doar o forma de a manca rahat, incercand sa induci ideea ca pana acum asta a fost prioritatea dar de-acum o sa fie mai rau, desi stiai ca pana acum a fost bottom of the barrel si faci doar presupuneri despre cum va fi de acum incolo?
Tipic pesedist.
Giani Mucea(Citează)
23/11/2019 la 11:41 PM
He ha, ce mai comentează postacii. Disperare mare cumva? Dați-i bătaie băieți, că nu e bine să moară partidul, rămân o groază de suflete fără pâine.
De partea cealaltă, unii, dezamăgiți nevoie mare de indolentul de Iohannis, nu înțeleg că votul anulat sau lipsa lui e un plus pentru șobolanii ăștia roșii. Dar relax băiețași, tot nerelevanți veți fi, indiferent ce alegeți să faceți. Alea iacta est.
Sunteți o bulă nerelevantă, izolată de realitatea cruntă. Jalnic.
M-am amuzat un pic citind cât de inteligenți cititori cred unii că au pe blogul propriu. Pff, acei mii de unici pe zi!! Tare!
Gabi(Citează)
24/11/2019 la 9:53 AM
Pana sa apari tu s-au facut comentarii pe argumente, acum vi tu si spui ca sunt postaci. O stii pe aia cu prostul nu e prost destul pana nu e si fudul?
Marius M(Citează)
23/11/2019 la 11:45 PM
@Fructe de pădure, zic să încerci și la tătar pe blog, poate ești mai convingător. Ăia cică sunt mai smart așa, circuit închis..
Gabi(Citează)
23/11/2019 la 11:49 PM
Nu e acelasi lucru. Un vot masiv Johanis va legitima PNL. Ori asta nu vreau. Nu mi se pare ca ei sunt un partid reformat.
Daca stau acasa e ca si cum nu ma intereseaza viata politica a societatii.
Un om(Citează)
24/11/2019 la 11:40 AM
de cand au si prim-ministrii imunitate la procurori?!
sau doar femelele-pavian?!
daddy(Citează)
24/11/2019 la 3:20 PM
Marius M, ești vechi pe blogul ăsta și îmi amintesc multe din comentariile tale. Reprezentative.
Mai e unul, Emil C.. Tot la fel, plin de argumente.
E bine totuși că sunt destui care gândesc altfel. S-or fi săturat de atâtea vorbe goale.
Gabi(Citează)
24/11/2019 la 4:11 PM
E vorba de un proces pe civil, fara implicarea statului.
C-tin(Citează)
24/11/2019 la 11:37 PM
Întrebarea zilei (era alta) :
-Tu cu cine stai/ai stat azi acasă..
Petronius(Citează)