un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestorePC GarageFlipSecomAltex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Au început lucrările la trenul spre Otopeni

4 Oct 2019  ·

GÂNDURI  ·

22 comentarii

Dacă ați fost la Otopeni în ultimele două luni probabil ați văzut că au început lucrările la calea ferată a viitorului tren de aeroport. Prima intrare din DN1 în aeroport a fost închisă, iar mașinile intră acum pe contrasens și pot ieși doar pe la accesul din nord.

Am fost chiar ieri pe acolo și se lucra pe șantier. Au adus câteva utilaje, diverse structuri metalice pentru viitorul terasament șamd. Poate că firma din Galați care execută lucrările este foarte conștiincioasă sau poate că Ministerul Transporturilor chiar are banii necesari și vrea să termine execuția într-un an, cum este termenul oficial. Sper să se întâmple asta.

Ar trebui să arate ca mai jos:

 

O știre de acum vreo două luni vorbea de modificarea rondului de la ieșirea din aeroport. Comunicatul zice următoarele:

În vederea demarării de către CFR SA a lucrărilor pentru legătura feroviară între Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord, începând de luni, 2 septembrie, orele 12:00, se schimbă prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu de la ieșirea din aeroport, prioritate urmând să aibă autovehiculele care părăsesc zona aeroportului.

Personal mă așteptam să fie vorba despre giratoriul de la ieșirea din nord în DN1 a aeroportului. Acolo se fac cozi mari la ieșire, la orele de vârf, și ar fi urmat să traseze clar două benzi de ieșire și să dea prioritate în rond celor care ies din aeroport, nu celor care vin pe DN1 pe sub pasajul suprateran (ceea ce are mare logică, că drumul cu prioritate pe aceeași direcție este cel peste pasaj).

Nu știu ce-au modificat cei de la aeroport și unde, dar la acel giratoriu nu s-a schimbat nimic.

 

asus s5507

    22 comentarii

  1. Ma întreb dacă o să modifice parcarea sau o să facă o românească și o lasă așa. N-am văzut nicăieri în europa aeroporturi care aveau gara printre mașini. Fie erau în subteran, fie pietonii aveau alei pietonale să treacă. Însă la noi cine aterizează trebuie să se obișnuiască cu traficul din București: te chinui printre mașini cum poți.

      (Citează)

  2. NImic despre baiatul ala de la cel.ro care contesta amenda de 1,6 milioane? Despre acuzatiile pe care le face impotriva emag?
    Nici macar la stirile zilei?
    Hmmm….

      (Citează)

    • Am văzut 20 de secunde dintr-un clip.

      Eu n-am cumpărat niciodată de la cel si nu intenționez să o fac. Nu recomand nici altora.

        (Citează)

    • nwradu:
      Eu n-am cumpărat niciodată de la cel si nu intenționez să o fac. Nu recomand nici altora.

      De ce?

        (Citează)

    • Care sunt acuzațiile împotriva eMag? Că sunt mari și se extind peste tot? Că au avut cap și au luat și firmă de curierat ca să nu arunce bani la alte firme? Alte strategii de genul? Grav, din câte văd.
      Băiatul de la Cel.ro a uitat să zică ce țepe dau ei, dar na, astea nu erau acuzații împotrivă eMag. Ei stau bine cu avocații doar, din câte mi-a zis cineva care s-a judecat cu ei și nu au plătit nici după sentință. Așa că multă 🍌 cel.ro.

      Sorin, bine ai venit pe internet. Prima zi aici?

        (Citează)

    • Ca au dat mita ca sa fie scosi din piata. Si sa umfle apoi emag preturile linistiti.
      O spune baiatul ala, nu eu. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar pare “un pic ciudat” ca Radu nu a adus in discutie treaba asta. Nici macar la stirile zilei.
      E un domeniu pe care nu l-ar fi ratat.
      P.S. Nici eu nu a cumparat vreodata de la cel.ro

        (Citează)

    • Pe de o parte zic că au profit aproape deloc și cumva totuși eMag vrea să îi îngroape.
      Altex? Evomag? Care sunt mai mari nu sunt un pericol, doar unii care dau țepe sunt un pericol pentru eMag. Pai cred că nimeni de pe blogul ăsta oricum nu ar cumpăra de la ei, indiferent de preț, la fel ca orice alt informat.
      Îmi pare rău, eu nu cred țeparii și nici “dovezile” lor.

        (Citează)

  3. Firma aia din Galati stiu ca duce lipsa de lucrari, deci posibil sa aloce toate resursele pe aeroport. Stiu ca sunt specializati pe viaducte, poduri, infrastructura feroviara, deci nu vad o problema la ei. Dar, cu toate acestea, linia nu va fi gata la timp pentru ca: sistemul de semnalizare/siguranta trafic nu va fi gata la timp (ca la metroul din Drumul Taberei); nu va avea autorizatie ISU; nu va primi ok de la vreun Minister; se trezeste unul sa dea in judecata pe cineva si se blocheaza lucrarile.

      (Citează)

  4. Legat de giratoriul respectiv, merg zilnic pe acolo și efectiv ar fi blocat giratoriul pentru că cei care vin dinspre Otopeni ar fi avut două de cedează trecerea în nici 5m.

    Nici nu văd ce legătură avea acea modificare cu lucrările la tren, dar fie.

    În primele zile au ținut un sac pe acel cedează trecerea montat pe un stâlp nou, apoi au dat semnul jos dar au păstrat stâlpul, ultima oară când m-am uitat stâlpul a fost luat în primire de un conducător auto.
    Absolut iresponsabili cei care au lăsat acel stâlp în rond acolo..

      (Citează)

  5. hai cu toti haiterii mitici care stiu ei ca lucrarile nu o sa fie gata la timp, pt ca ei sunt buricu si stiu ei.

      (Citează)

    • Lumea rea, maica, lume rea, niste prosti, da-i incolo, ce stiu ei de respectarea termenelor de finalizare a lucrarilor in Romania…

      Intre timp, hai sa ne uitam cam ce mai e in plan, ce se mai lucreaza prin tara si prin Bucuresti ca infrastructura:
      – pod Ciurel (9 ani de santier? nu se vede luminita din tunel)
      – metrou Drumulul Taberii (8 ani de santier, nu o sa fie gata nici in 2019)
      – largire sosea Fabrica de Glucoza (proiect prins in bugete de prin 2010, demarat in 2018, nu o sa fie gata in 2019)
      – pasaj suspendat la Domnesti (moarte pe Nil, nu se stie cand o sa fie gata, daca o sa fie vreodata, dar sunt lasate niste excavatoare, pentru poze)
      – finalizare centura ocolitoare nord Bucuresti (asteaptam de prin 2013-2014 finalizarea portiunii de la iesirea Chitila pana la Militari, nu cred ca o sa mai fie gata vreodata)
      – metrou Gara de Nord-Otopeni (angajament politic ferm in 2016 ca o sa fie gata in 2020, acum pare o gluma proasta)
      – autostrada Pitesti-Sibiu, aici nu avem pretentii, ca nu a inceput inca nimic, s-au batut niste tarusi langa Sibiu vara asta
      – drum expres Pitesti-Craiova (avem o bordura in camp, plantata de Dragnea & Co in primavara lui 2019, ura! prin 2030 o sa putem circula pe un fir)

      Altfel ai perfecta dreptate, oamenii aia care se cred buricu nu au habar pe ce lume traiesc. Noroc cu tine, ca stii.

        (Citează)

  6. Sensul ala sub pod este cea mai mare porcarie. O gramada de smecheri care vin dinspre Bucuresti, ocolesc podul cand se aglomereaza si o iau pe sub pod, prin sensul giratoriu, doar ca sa nu stea la coada. In timpul asta, cei care vor sa iasa din cel mai mare aeroport din tara, stau la niste cozi imense, pentru ca sunt cativa retarzi care nu vor sa astepte la rand.
    Intr-o tara civilizata ar fi existat un sistem de intrare/iesire fara sens giratoriu – cu bretele subterane/supraterane etc.
    Dar cum vorbim de RO, sensul ala ar trebui refacut complet. Bucatica pe sensul dinspre Bucuresti spre DN ar trebui blocata. Cine vrea sa mearga incolo are podul la dispozitie, fara mismasuri. Iesirea din aeroport ar trebui sa aiba prioritate. Sensul dinspre DN spre aeoroport va ramana fara prioritate, dar ar trebui sa nu fie mari probleme, deoarece aeroportul nu va mai fi blocat. Cei care vor sa intoarca vor trebui sa intre pana la urmatorul sens din aeroport, dar ar trebui sa fie traficul mult mai fluent decat e acum (merg zilnic pe aici).

      (Citează)

    • “Cei care vor sa intoarca vor trebui sa intre pana la urmatorul sens din aeroport”

      Ai glumit cu asta nu? Adica unul care sta in Otopeni pe partea cu Odai, ca sa intoarca se plimba un pic prin aeroport la al doilea giratoriu ca sa poata intoarce, buna treaba!Not!

      Sunt foarte multi locuitori in Otopeni care fac asta zilnic, pentru ca Otopeniul e impartit in doua de DN1. Ai vazut dimineata ce nebunie e la giratoriul cu Centura, tot ca sa iasa locuitorii din Otopeni?

      Ca si fapt divers eu nu am nici o treaba cu Otopeni si nici nu locuiesc aici, insa mi se pare aberant pentru autoritatile din Otopeni si pt oameni sa ii oblige altii sa faca ceva in folosul altora, chiar in orasul lor in care locuiesc. Odinioara acum vreo 10 ani sa fie, se putea face stanga din Otopeni centru spre DN1…. locuitorii inca mai viseaza la “indreptarea” acestei masuri macar pentru ambulante si pompieri…

        (Citează)

  7. hai cu toti haiterii mitici care stiu ei ca lucrarile nu o sa fie gata la timp

    iti dau 5 beri daca astia termina ceva in timp util. Termina cu prostiile.
    O sa traga firea o banda unica pana la aeroport pentru 2 saptamani si a rezolvat-o din pix.

    La podul grant, nici jumate de pod nu e gata, si nici pana la primavara nu o sa fie. To podul, poate in 2 ani.

      (Citează)

  8. uite-l, fix de mitici ca tine ziceam.
    inginer constructor scrie pe tine, dar desigur observatia ta e facuta din masina in timp ce mergeai la corporatie, dar tie asa ti se pare ca nu o sa fie gata.

    SQRT: iti dau 5 beri daca astia termina ceva in timp util. Termina cu prostiile.
    O sa traga firea o banda unica pana la aeroport pentru 2 saptamani si a rezolvat-o din pix.

    La podul grant, nici jumate de pod nu e gata, si nici pana la primavara nu o sa fie. To podul, poate in 2 ani.

      (Citează)

    • Spune o lucrare din București, din țară, care a fost gata la timp, nu s-a mai închis pe urmă pentru lucrări etc și s-a dat în folosință, nu poduri în camp abandonate.
      Una bucată, atât. Că parcă văd că ești tovarăș cu Marius M și zettanu.

        (Citează)

    • Centura Pitesti. Nu stiu daca a fost gata fix la ziua specificata, dar parca cu o marja de 2 saptamani.
      Dar da, Mihai e mizerabil si aici. N-ai nevoie de diploma in constructii cand pattern recognition poate fi folosit cu succes.

        (Citează)

    • “inginer constructor scrie pe tine, dar desigur observatia ta e facuta din masina in timp ce mergeai la corporatie,”

      Ce are sula cu prefectura. Priveste bugetul: colectam 26% din PIB ca venituri. Dam 12% din pib pe salariile bugetarilor inca de anul asta. Daca se respecta majorile de pensii promise pentru septembrie 2020, din 2021 o sa consumam 14% din PIB pentru pensii.

      Pune mana pe un creion si aduna: 12+14=26.
      Pentru investitii avem fix asa: 26-26=0

      Adica absolut toate incasarile bugetare or sa mearga pe salarii si pensii. Spune tu de unde mai sunt bani pentru investitii? Sau tu crezi ca toate proiectele blocate prin tara asta din 2012 si pana azi sunt asa pentru ca sunt probleme tehnice si lipsesc inginerii constructori sau utilajele sau sunt firmele contractoare nesimtite si nu muncesc? Nu, nene, sunt asa PENTRU CA NU SE ALOCA DESTUI BANI pentru acele proiecte. La orice rectificare bugetara de acolo se taie din greu.

      “Oamenii au nevoie de pensii si salarii, nu de autostrazi” a spus un clasic in viata din tara asta.

        (Citează)

    • @silicon_v: Ai nişte surse pentru cifrele astea (12+14)? După o căutare rapidă eu găsesc altceva.

        (Citează)

  9. uite-l, fix de mitici ca tine ziceam.

    insist sa-ti fac cinste cu multa bere/ mici/coca cola sau ce vrei tu daca vom avea TREN de la Gara de Nord spre Otopeni aeroport!

    nu te mai da mama omida, cum stii tu cu ce merg eu si unde lucrez.
    stai jos, pana acum ai nota 3. mai baga o sesiune de clarviziune!

      (Citează)

  10. momentam lucram doar noi de la zublin, stai sa vezi cand o sa se apuce arcada, sa vedem daca se misca la fel de repede ca noi

      (Citează)

  11. silicon_v:
    Lumea rea, maica, lume rea, niste prosti, da-i incolo, ce stiu ei de respectarea termenelor de finalizare a lucrarilor in Romania…

    Intre timp, hai sa ne uitam cam ce mai e in plan, ce se mai lucreaza prin tara si prin Bucuresti ca infrastructura:
    – pod Ciurel (9 ani de santier? nu se vede luminita din tunel)
    – metrou Drumulul Taberii (8 ani de santier, nu o sa fie gata nici in 2019)
    – largire sosea Fabrica de Glucoza (proiect prins in bugete de prin 2010, demarat in 2018, nu o sa fie gata in 2019)
    – pasaj suspendat la Domnesti (moarte pe Nil, nu se stie cand o sa fie gata, daca o sa fie vreodata, dar sunt lasate niste excavatoare, pentru poze)
    – finalizare centura ocolitoare nord Bucuresti (asteaptam de prin 2013-2014 finalizarea portiunii de la iesirea Chitila pana la Militari, nu cred ca o sa mai fie gata vreodata)
    – metrou Gara de Nord-Otopeni (angajament politic ferm in 2016 ca o sa fie gata in 2020, acum pare o gluma proasta)
    – autostrada Pitesti-Sibiu, aici nu avem pretentii, ca nu a inceput inca nimic, s-au batut niste tarusi langa Sibiu vara asta
    – drum expres Pitesti-Craiova (avem o bordura in camp, plantata de Dragnea & Co in primavara lui 2019, ura! prin 2030 o sa putem circula pe un fir)

    Altfel ai perfecta dreptate, oamenii aia care se cred buricu nu au habar pe ce lume traiesc. Noroc cu tine, ca stii.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus