►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Instagram: Anadankov.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
52 comentarii
12/08/2019 la 9:04 AM
Poate ar fi oportuna o pauza de la conturi de instagram…
Gaelex(Citează)
12/08/2019 la 9:48 AM
haha, cine ar fi crezut ca sub carapacea tepoasa a lui Gaelex se ascunde un om cu bun simt?
Ma inclin, Galex.
Radule, incerc sa spun asta cat de prieteneste si non-judgemental pot: te rog fa o minima conexiune intre cuvintele de mai jos, pe care le-ai publicat ieri:
“este clar că mentalitatea românească este deficitară în această privință” [era vorba de cultura violului]
si postatul pre-puber de linkuri catre tzatze si cururi.
Nu de alta, dar sa nu creada lumea ca iti scrie articolele vreun robot ceva.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 9:49 AM
De ce sa renunțe ? Eu ma bucur când găsesc o persoana interesanta de urmărit pe IG.
Un link cu românce: https://www.reddit.com/r/RoGentlemanBoners/
florin(Citează)
12/08/2019 la 9:59 AM
Ați dat-o și voi in Political Correctness ca cei de la Miss World care au renunțat la proba in Bikini sau cei care au interzis gagicile de la prezentările MotoGP ?
Sunt fete care din asta trăiesc, sunt influencere, primesc bani in funcție de like și share. Radu are un site si își promovează articolele, link-urile NSFW sunt cele mai accesate. Vezi la alți bloggeri care au săptămânal articole gen E Weekend la Cetin sau Vali cu blondă, brunetă, roșcată.
Crezi că dacă Radu nu pune un link de Instagram scade numărul de accesări pe site-urile pentru adulți.
Cine nu vrea sa nu dea click pe link, nu toți suntem adepții Coaliției pentru Familie care cerem ca femeile să iasă din casă doar cu batic și să toarne 5 purandei până la vârsta de 25 de ani.
vlad(Citează)
12/08/2019 la 10:06 AM
@vlad
da, pai ideea e ca bloggerii aia doi pe care i-ai pomenit contribuie din plin la normalizarea culturii violului pe internetul romanesc, exact prin pusul de poze cu tzate si cururi + umilirea constanta in articole a femeilor (cazul lui zoso) + folosirea repetata a apelativelor de tipul “pasarica/ piarizda etc (cazul lui arhiblog)
ciudata volta logica ai facut, my man, i-ai dat drept exemplu fix pe aia care sunt contra-exemplu -> e clar ca esti complet clueless
eu zic ca Radu nu are nevoie sa genereze trafic prin linkuri din astea, spre deosebire de corifeii ante-mentionati; poate mi s-a parut
oricum, eu nu pot sa ii spun lui Radu ce sa scrie si ce sa nu scrie pe blogul lui, eu doar i-am sugerat sa faca o conexiune intre vorbele si faptele lui
Marean(Citează)
12/08/2019 la 10:21 AM
@Marean – ai o problemă dacă tu crezi că o poză cu o femeie frumoasă sau îmbrăcată sexy contribuie la culturalizarea violului, după gândirea ta ar trebui sa ne comportam ca în Iran unde femeile sunt pedepsite daca ies in fustă pe stradă. Extremele nu aduc nimic bun. Mai ieși și tu din casă să dai piept cu realitatea.
Rant Over.
vlad(Citează)
12/08/2019 la 10:26 AM
bre, nu te baga daca nici macar nu stii despre ce e vorba, serios.
am inteles, ai cinspe ani si nu ai descoperit inca porn hub-ul, ca ti-a restrictionat mamica internetul.
mai faci si straw man din asta jenant cu Iranul.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 1:41 PM
@ Marean – esti extremist. Si mesteci niste termeni mizerabili, de gen “cultura violului”. Te-au spalat pe creier…
Kopa_Kopan(Citează)
12/08/2019 la 1:59 PM
@Kopa Kopan
da, bre, m-au spalat pe creier.
stii cine?
uite de exemplu femeile alea care au ajuns la 30-40 de ani si de-abia acum au curaj sa povesteasca cum au fost abuzate de vecini sau rude la varste cuprinse intre 7 si 12 ani.
da, stiu, erau tarfe de mici.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 3:16 PM
@Marean: cultura violului exista la romani, dar e putin exagerat sa consideri ca pozele cu cururi contribuie intr-o masura relevanta.
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 3:31 PM
Asta poți spune doar dacă calculezi câte am pus până acum. Îți zic eu: 8 în acest an. Adică în medie un link per lună. Cât ar trebui să fie pauza, deci?
Everyone else: hai să nu mai vorbim de parcă vă obligă cineva să dați click pe fiecare link din știri și -vai!- ajungeți și pe Instagram. Ignorați ce nu vă interesează și gata.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 3:49 PM
@Giani
care este lucrul care contribuie intr-o masura relevanta, dupa tine?
ca eu zic ca nu exista un asemenea lucru, ci exista o multitudine de atitudini mici care luate separat par insignifiante, dar luate impreuna definesc o cultura.
de exemplu o glumita cu viol, e relevanta? dar un comentariu cu colegul despre fundul unei colege? dar un articol cu “mai si protejati-va de viol, nu doar va plangeti de viol”? dar cand unul o face “pasarica” pe una pe blog? samd samd
nimic din astea nu e relevant in sensul ca daca ar lipsi s-ar prabusi cultura violului, dar toate impreuna sunt chiar cultura violului, e un fel de paradox al gramezii de nisip aici.
acum, daca ma intreaba cineva, as zice ca blogger-ii vizibili, cum e nwradu, au o responsabilitate mai mare decat omul obisnuit de a nu contribui la chestia asta, tocmai pt ca sunt influencer-i…
dar eu nu am zis asta, nu am cerut sa nu mai puna astfel de linkuri samd – inca o data, eu doar am scos in evidenta ceea ce mi se pare a fi o contradictie intre ce spune Radu si ce face Radu ref la chestiunea asta.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 4:29 PM
@Marean, ce legatura au femeile semidezbracate cu violul ?
Barbatii sunt niste creaturi atat de disperate, care se bazeaza numai pe instinct, incat trebuie sa sara pe orice femeie atragatoare ?
Nu am depasit inca etapa instictelor primare ?
Andrei G(Citează)
12/08/2019 la 4:37 PM
@Marean
Fix pix.
Nivelurile de abuz sunt mai mici in clasa mijlocie si mai mari la saraci. Schimband cateva chestii in bine faci sa scada problemele cu vreo 50-80%. In timp ce progresistii sunt celebri pentru ca dupa eforturi imense care produc suferinta la nivelul intregii societati produc modificari de 1-2%, uneori cu minus in fata.
mac gregor(Citează)
12/08/2019 la 5:04 PM
@AndreiG
intrebarea ta pare genuina, incerc sa-ti explic
e vorba de ceea ce se cheama obiectificare, adica atunci cand tratam persoanele ca si cum ar fi lucruri.
vezi o gagica pe instagram pozand languros, ai tendinta sa uiti ca e un om, te raportezi la ea ca la o pereche de tzatze + un cur.
ba ti se pare ca o si vrea, dupa cum pozeaza (e adevarat ca ea pozeaza ca si cum ar vrea-o, dar asta e doar for show, iti dai seama).
in timp, ramai cu ideea in cap ca femeile “o vor”, asa cum se zice si in multe melodii pop/ rap, asa cum reiese si din fazele alea absolut plauzibile (!) din filmele porno in care, la nici 5 minute dupa ce ai intalnit pentru prima data o tipa, iti face oral si anal si tot ce vrei tu
apoi, la un moment dat auzi despre un viol si automat iti vine in cap ca femeile o vor, sunt tarfe, uite cum se imbraca
ei, cand majoritatea gandesc asa, se numeste rape culture (mai sunt si altele, asta e doar un aspect)
sigur, obiectificarea asta nu a inceput cu instagramul, a inceput cand industria de publicitate a descoperit ca sexul vinde, apoi a venit internetul si ne-am inundat de pornache – instagramul e doar cea mai noua iteratie.
pe scurt, obiectificarea femeii duce la incapacitatea de a recunoaste ca e vorba de un om acolo si, din cauza asta, la lipsa de empatie pentru victimele violului.
as pune si niste linkuri dar nu pun ca sa nu intru in spam.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 5:19 PM
@Marean: argumentul tau e din aceeasi categorie cu: jocurile sau filmele violente sunt o cauza a mass shootings.
Nu cred ca e adevarat. Oricat ai obiectifica niste imagini si oricate glume ai spune, actul e o linie peste care nu se trece. Cred ca problema e independenta de factorii enumerati de tine si am putea face o comparatie cu alte societati pentru a afla asta.
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 5:33 PM
pai nu e din aceeasi categorie, pentru ca acolo se identifica niste cauze clare (jocurile/filmele) or, eu spun exact opusul, anume ca nu exista o singura cauza semnificativa pentru care exista cultura violului :))
in plus, e f usor de demontat argumentul cu jocurile/filmele, pentru ca acestea exista in toate tarile, dar doar America are mass shootings
si oricum, am impresia ca tu vorbesti despre viol cand zici “actul e o linie”, or, eu vorbesc despre atitudinea fata de viol, nu despre violul in sine.
motivul pentru care atitudinea fata de viol e importanta este acela ca o atitudine permisiva le face viata de cateva ori mai grea victimelor: in primul rand, rusinea de a spune ca ai fost violata; apoi, umilintele suplimentare prin care trebuie sa treci, daca totusi spui (esti sigura ca te-a violat? dar cum erai imbracata? dar ce ai cautat acolo?); apoi, faptul ca esti invinovatita pentru ce s-a intamplat si uneori esti chiar agresata (“tarfa care vrea sa distruga viata barbatilor” – vezi cazul ala de viol in grup din vaslui de acum niste ani)
Marean(Citează)
12/08/2019 la 5:41 PM
completare: dar obiectificarea femeii favorizeaza si violul in sine, bineinteles.
de exemplu, cand e ceva normal sa ne referim la femei ca la “p*zde” (adica le reducem la organ), automat vor fi unii care vor sta mai putin pe ganduri cand e vorba de un viol, pentru ca o “p*zda” are o singura menire, aceea de a fi penetrata, iar oamenii din jur par sa fie relativ ok cu chestia asta (vezi sondajul cu 55% dintre romani care cred ca violul poate fi justificat)
de exemplu blogerul pitici gratis are el o teorie cum ca exista ceva numit “japca” care nu e viol, doar te bagi in ea mai tare, asa.
sper ca nu esti dintre cei care cred ca de violat violeaza numai dezaxatii, ca ar fi trist pentru discutia noastra.
exista si viol conjugal, apropo, de asta nu prea se vorbeste (“sotia are datoria sa presteze iar daca nu vrea, e ok sa o fortezi”)
Marean(Citează)
12/08/2019 la 5:53 PM
Comparatia e mai corecta decat sugerezi. Si tocmai pentru ca e usor de demontat argumentul cu jocurile, se poate studia si argumentul cu glumele si porn-ul. Sigur putem gasi o tara cu acelasi nivel de porn si libertate legata de glume, dar cu statistici de viol sub Romania, nu?
Eu vorbesc despre ambele. Faptul ca faci o gluma despre viol, oricat de socanta ar fi, nu inseamna ca nu stii diferenta intre gluma si realitate. Faptul ca te uiti la porn nu inseamna ca iti imaginezi ca e asa si in realitate. Nu ma refer doar la act ci chiar si la atitudinea fata de victime.
Consider ca atitudinea societatii, la care te referi in ultimul paragraf, e o problema clara dar care poate fi separata de umor, porn si instagram. Si mi se pare o risipa sa insisti sa mori pe dealul glumelor si pozelor,
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 6:02 PM
” de exemplu, cand e ceva normal sa ne referim la femei ca la “p*zde” (adica le reducem la organ), automat vor fi unii care vor sta mai putin pe ganduri cand e vorba de un viol, pentru ca o “p*zda” are o singura menire, aceea de a fi penetrata, iar oamenii din jur par sa fie relativ ok cu chestia asta (vezi sondajul cu 55% dintre romani care cred ca violul poate fi justificat)”
Asta mi se pare un argument corect. Imi imaginez cum genul asta de limbaj , folosit zi de zi, ar putea contribui la normalizarea violului. Dar si chestia asta as separa-o de situatiile particulare: umor, porn, poze etc.
“de exemplu blogerul pitici gratis are el o teorie cum ca exista ceva numit “japca” care nu e viol, doar te bagi in ea mai tare, asa.”
Si crezi ca isi ghideaza viata dupa textul ala sau e doar asa, o gluma? Sau, mai exact, daca ar fi o gluma si o zice pentru a soca dar o repeta de cateva ori, ai impresia ca incepe sa o si creada?
“sper ca nu esti dintre cei care cred ca de violat violeaza numai dezaxatii, ca ar fi trist pentru discutia noastra.”
Nu, evident. Sunt de acord ca societatea poate normaliza violul. Doar ca nu sunt de acord cu unii din factorii pe care ii iei in considerare.
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 6:05 PM
Ok, zi atunci care e factorul ala decisiv in opinia ta.
Sper sa nu zici “educatia”, ca exact asta incerc sa fac eu aici cu oameni ca AndreiG :-))
Sper sa nu zici “aplicarea legii” ca aia e o chestiune de oameni, adica tot de educatie.
Eu zic ca e mentalitatea, adica mediul in care cresti si pe care ajungi sa nu-l mai vezi, tocmai pt ca e peste tot. Adica ceea ce se numeste “cultura”.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 6:09 PM
Aia cu japca nu e o gluma, nu am cum acum sa caut linkul.
Eu sunt tot de prin Moldova ca pitici gratis si stiu de japca asta inca de cand eram mic. Din contra, e o chestie de voinicie si de mandrie fata de alti barbati – te dai tare in ea pana cedeaza, vrand nevrand.
Marean(Citează)
12/08/2019 la 8:17 PM
hai ca am gasit articolul lui pitici gratis
https://www.piticigratis.com/2016/11/despre-diferenta-dintre-viol-si-japca-cu-anterior-in-interior/
“Spre exemplu, la noi la moldoveni există conceptul de JAPCĂ.
Să definim sexul corect ca ăla în care tipa vrea aici, acum și cu tine. Și 100% viol când tipa nu vrea nici aici, nici acum, nici cu tine.
Ei bine, japca e când tu ai întrunit 2/3 factori.
Tipa vrea aici, cu tine, dar nu acum.
Tipa vrea acum, cu tine, dar nu aici.
Tipa vrea aici, acum, dar nu cu tine.
Și tu forțezi doar al treilea element. Sigur, e rău, nu zic că nu e rău. Dar nu e atât de rău cum e când le forțezi pe toate trei. Ar trebui să ai macar un discount de 33% la sentință. Nu a fost viol domnu’ judecator, a fost japcă.”
Marean(Citează)
12/08/2019 la 9:34 PM
Credeam si cred in continuare ca glumeste. Inteleg ca e ceva normal in moldova dar ma gandeam ca e doar o gluma pentru a ridiculiza ideea.
Nu stiu care ar putea fi cauza sau cauzele. Imi imaginez ca e un fenomen cu radacini similare coruptiei si la fel de greu de redus.
Giani Mucea(Citează)
13/08/2019 la 8:05 AM
Este irelevant daca pg glumeste sau nu, ca nu despre el e vorba. De fapt, in cazul lui, eu cred ca nici el nu mai stie cand glumeste si cand nu. Cand “glumesti” 15 ani in felul asta cum face el, la un moment dat linia de demarcatie intre gluma si ne-gluma se estompeaza.
Mai relevant este ca exact acesta este tipul de glumite care normalizeaza violul. A normaliza nu inseamna nimic altceva decat a face familiar. Glumitele astea sunt o strategie folosita la greu de alt right pentru a introduce pe scena publica tot felul de idei care daca ar fi spuse serios ar cauza outrage.
Marean(Citează)
13/08/2019 la 9:30 AM
Problema e ca, de cele mai multe ori, glumele au scop si efect invers fata de ce zici tu. Eu spre exemplu am citit chestia aia ca absurda. Si daca era o tentativa de a normaliza ideea, era cea mai proasta tentativa ever, pentru ca daca o vezi ca o gluma te gandesti “ha ha, this is some stupid shit” si automat respingi ideea ca ar putea fi parte din realitate.
Dar asta depinde de cum o vede fiecare. Si cum o vede fiecare depinde de factorii aia de care vorbeam mai sus.
Sa zicem asa: as admite ideea ca glumele fac parte din problema doar in cazuri in care e evident ca ala care spune gluma o si ia in serios. Problema e ca, pentru a decide asta, nu e suficienta gluma ci trebuie sa si cunosti persoana respectiva si trebuie sa ai o conversatie mai lunga pentru a forma un context. Dar si in cazul asta, glumele sunt un efect si nu o cauza.
Giani Mucea(Citează)
13/08/2019 la 10:02 AM
ok, hai sa vedem care e contextul aici.
dupa mine, contextul este ideea, predominanta printre barbati, ca daca o tipa te-a excitat in vreun fel, este cumva datoare sa duca treaba pana la capat.
ba mai mult, este si obligatia ta de barbat de a face tot ce poti ca sa “inscrii”, pentru ca altfel o lasi sa isi bata joc de tine.
uite ce zice nea pitici
“Voia doar să te apuce puțin de ouă și să vadă dacă dansezi cum vrea ea, ca fraierul, cu speranță în ochi. Că e distractiv și amuzant pentru ea, și se simte bine când o venerează puțin un mascul, mai ales dacă masculul ăla are o valoare evidentă. Chiar dacă nu e atrasă deloc de el.”
nu discut acum daca exista asemenea femei (da) si care e “pedeapsa” pe care o merita (in nici un caz sa fie fortate sa faca sex)
idea e ca o interpretare foarte relaxata a conceptului de consimtamant.
dar e mai mult de atat, pentru ca ce se intampla aici este de fapt o negare a dreptului femeii de a lua decizii pentru ea (ceea e se numeste “agency”).
Iar aceasta negare vine de foarte departe, vine din ideea ca femeia este intotdeauna proprietatea cuiva. In trecut era proprietatea tatalui, astazi este vazuta cumva ca fiind o proprietate comuna, a societatii.
Chestia asta explica de ce aproape toata lumea se simte indreptatita sa aiba o parere despre chestiuni care le privesc doar pe femei, de la avort la maternitatea vazuta ca unica modalitate de implinire a unei femei samd (nu vreau sa intru in subiectele astea, doar le-am amintit)
acesta este contextul, dupa mine.
in alta ordine de ide, eu inca astept sa-mi spui care e factorul acela decisiv pentru care exista cultura violului. nu o zic ironic, chiar poate fi ceva ce nu vad eu.
Marean(Citează)
13/08/2019 la 10:27 AM
Am zis de cateva ori: nu stiu care ar fi factorul decisiv, pentru ca nu m-am gandit suficient la asta. Si daca m-as gandi, presupun ca nu sunt suficient de inteligent sau educat in domeniu sa pot trage o concluzie. Singurul lucru care pare evident e ca nu e doar un factor ci un cumul de factori.
Despre piticigratis, mie mi s-a parut mereu un blog intentionat socant si nu unul cu lectii despre viata. Asta inseamna ca, din punctul meu de vedere, omul ala cand se gandea ce sa scrie nu se gandea “hai sa ii invat pe fraierii astia cum se face la noi la vaslui” ci “hai sa scriu o prostie evidenta sa se agite aia si sa dea click-uri”. Si evident ca tot blog-ul trebuie sa fie asa – exista avantaje sa nu iesi din caracter.
Problema vine cand il cunosti pe om la nivel personal. Daca bei o bere cu el si iti povesteste cum le lua el cu japca si constati ca e serios atunci da. Atunci contextul e complet. Dar chiar si atunci exista o problema cu argumentul tau si anume ca intentia blog-ului nu mai e umorul. Si daca e perceput ca umor, e perceput doar daca ideea prezentata e socanta si respingatoare.
Giani Mucea(Citează)
13/08/2019 la 10:39 AM
man, am mai scris asta si la eftimie: treaba asta cu “era o gluma” e un get-out-of-jail-free card, e acel “god works in misterious ways” – trebuie sa vina un moment in care ce e mult e prea mult, dupa mine
– faci o gluma, faci 2, faci 20, in regula – am ras, hai mai departe
– a nu, eu fac aceeasi gluma, e super funny
– ok boss, dar tot ce faci este doar aceeasi gluma, practic – de 15 fucking ani!
– e super funny, esti tu isteric
“era o gluma” e probabil cea mai frecventa scuza folosita de aia care isi hartuiesc colegele de munca
in fine
las asta aici, e despre cum glumele sunt gateway pentru idei “fringe”, adica exact tipul de personaj pe care il are pitici gratis (faptul ca in ultimii ani a inceput sa puna tot mai des meme-uri cu pepe the frog e cireasa de pe tort)
https://twitter.com/iproposethis/status/1161130456286289920?fbclid=IwAR3dYxXxwrSdxrF92Ib83M6bOPJHpx2I-IaTnwyu_4WESMRcRzv9IuH7Oq8
Marean(Citează)
13/08/2019 la 11:46 AM
Depinde. In unele cazuri da, gluma mascheaza o parere serioasa. Dar cazurile alea poti sa le identifici doar cunoscand omul personal (sau poate ca nu doar asa, dar asa e cel mai sigur). Faptul ca repeta o gluma mai multi ani nu e suficient sa tragi concluzia asta. Colbert nu era republican cand era la comedy central, chiar daca asta era singura imagine pe care o afisa pe sticla si uneori in afara ei.
Dar nici nu conteaza macar intentia, asta voiam sa zic. Conteaza perceptia. Daca eu o identific ca gluma, efectul e contrar celui dorit – o sa rad de idee si o sa o resping. Iar factorii care decid daca o sa adopt sau o sa resping ideea nu tin de initiator ci de mine. Si parerea mea e ca factorii aia sunt importanti, nu gluma in sine.
Despre piticigratis – nu mai intrasem de ceva vreme pe site. Am intrat acum. Nu prea mai e amuzant, dar nici nu am vazut chestii flagrante. Din contra, daca te uiti la articolele cu sfaturi, unele sunt chiar de bun simt. Sau poate ca am eu un confirmation bias in cazul asta.
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 10:34 AM
Si eu sunt pentru Stirile zilei fara linkuri catre tupinoide de pe instagram.
Viol sau anti-viol, cacaturile alea de linkuri nu contribuie la nici o culturalizare, de nici un fel
Ptr mine e o nota contrastanta: intru sa vad stiri din tehnologie si dau peste linkuri nsfw . A, ca se pot pune alea intr-un articol/tweet/ u name it separat, f bine. Dar lasa stirile “de tehnologie” sa fie stiri de tehnologie
Adi(Citează)
12/08/2019 la 3:24 PM
Și te forțează cineva să dai click pe acele linkuri sau ce se întâmplă? Nu poți să ignori acel link? Că n-am înțeles niciodată oamenii care se plâng de asta de parcă s-ar strica sanctitatea conceptului de știri despre tehnologie.
În curând o să aud că ești aici doar pentru știri despre Apple și dacă se poate să le pun pe celelalte în alt articol…
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 3:33 PM
“Parca s-ar strica sanctitatea conceptului de stiri despre tehnologie”
Pai CE LEGATURA E INTRE ELE?
E treaba ta cu blogul tau, faci ce crezi tu. Dar nu crezi ca ai ajuns deja la o baza destul de solida de cititori ca sa nu mai trebuiasca sa pui materiale de genul asta?
Daca intrebi 1000 de oameni care iti citesc blogul cu adevarat, cati or sa iti spuna ca iti deschid blogul dimineata ptr linkurile nsfw?
Unii te citesc ptr review-uri, altii ca mine au inceput sa te citeasca ptr articolele cu vita si tururile cu burgeri, altii ptr calatorii si mai stiu eu ce. De aia zic ca link-urile nsfw nu imi par decat ca o incercare proasta de a mai aduce niste oameni pe aici. Asa se vede din capatul asta, ce gandesti tu stii.
Adi(Citează)
12/08/2019 la 4:31 PM
Eu de exemplu nu citesc blogul pentru link-urile NSFW, dar nici nu ma deranjeaza.
Poate chiar uneori sunt o adaugire binevenita .
Andrei G(Citează)
12/08/2019 la 9:59 PM
Nici o legătură. De asta le și pun, că după zece știri despre tehnologie trebuie ceva care să rupă acea atmosferă și să aducă un zâmbet.
De ce crezi că ziarele au și secțiune de benzi desenate? Sau de “știați că”? Sau fata de la pagina 5?
Dacă vrei asta, dai click. Nu vrei, dai back sau altceva. Chiar nu merită timpul pierdut pentru a vorbi despre asta.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 11:28 AM
@Marean, trebuie sa ai in vedere ca pe acest blog intra si multi onanisti care cauta marerial “inspirationale”. Radu le ofera si lor content pentru ca si ei reprezinta un procent din traficul de pe site.
@vlad, fetele astea de pe Instagram arata exact ca prostituatele din vitrinele celebrului Red Light District din Amsterdam. Cand te imbraci ca o centurista, vei fi tratata ca atare.
gigi(Citează)
12/08/2019 la 1:25 PM
da, e foarte dificil de gasit material de laba pe net in 2019.
pe de alta parte, mi se pare o tampenie colosala asta cu “incurajati cultura violului” cu postari din astea, adica plm, suntem in 2019 in UE, nu in statul islamic, nu mai are voie o femeie cu fusta mini sau cu tocuri, ca gata, sar gibonii pe ea, ca i-a excitat? ‘da fak?!..
Giovani(Citează)
12/08/2019 la 3:33 PM
EXACT cultura arabă. De acolo au pornit și ăia, că aparent nu puteau rezista să nu violeze pe cineva dacă vedea un picior sau un decolteu, așa că să umble acoperite toate femeile.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 11:36 AM
Si desigur stirea zilei:
https://news.sky.com/story/falling-bear-lands-on-police-car-in-california-causing-it-to-burst-into-flames-11781690
Pe scurt, e vorba de un urs care a cazut pe o masina de politie ce se deplasa regulamentar, si totul s-a sfarsit cu arderea a 2000 m2 de padure.
mac gregor(Citează)
12/08/2019 la 3:17 PM
Directed by Michael Bay
Giani Mucea(Citează)
12/08/2019 la 1:24 PM
Ar fi mers și articolul acela cu proxeneții care deserveau români, austrieci și americani.
Și ăla în care ăia cu interes sinucid pe unii care deranjează (ex. Suceava, Timișoara, și urmează să vedem dacă și Dincă va fi suicidat).
Dim(Citează)
12/08/2019 la 3:34 PM
Nu m-ar mira. Mie oricum mi se pare că Poliția procedează greșit și-l tot plimbă pe ăla între București și Caracal cu niște dube nasoale până când se satură de colaborat cu autoritățile, nu mai zice nimic și apoi noroc cu instrumentarea cazului.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 3:31 PM
Se pare că vom avea merțane hybrid în București. http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7534
anonim(Citează)
12/08/2019 la 3:35 PM
Am văzut, da. Să fie ceva pentru toată lumea, să nu mai facă contestații altă dată.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 5:19 PM
Pe principiul asta a mers si Libertatea, cu fata de la pagina 5. Daca atrage lumea, daca ele vor sa apara in public, de ce nu.
Dar pe langa notiunile astea de hai sa punem acolo sa fie si nu iti place nu intra, si mai bine ar fi ca atunci cand apar greseli in articolele pe care le traduci, sa te documentezi si sa modifici greseala. Nu de alta, dar in public trebuie sa pastram o responsabilitate anume fata de informatiile prin care ne educam cititorii.
Red(Citează)
13/08/2019 la 1:48 AM
Manuel-Sigmund Obkircher: „Sunt manager de lucrare la firma Anlangentechnik din Austria, locuiesc în Caracal, la adresa Bld. Antoniu Caracalla 24, și am ajuns să cunosc câteva femei de cetățenie română”. Manuel Obkircher recunoaște că s-a culcat cu fetele de 15-16 ani, dar spune că ”nu am avut cunoștință că sunt minore, am crezut că au vârsta de 18-20 de ani”.” (ultima parte e încercarea lui penibilă să se motiveze cum că e nevinovat, deși se preface că nu știa că ăia sunt proxeneți)
Din moment ce rețeaua a funcționat între 2012 și 2017.
Ce-o mai face ucigașul lui Teo Peter & fii-sa?
Dim(Citează)
12/08/2019 la 9:48 PM
blogul asta scade in valoare cu fiecare an, mai creste in bani castigati, dar pierde la valoare, fix la fel a fost si visurat, a fost zeu vreo 5 ani timp in care nimeni nu era la nivelul lui pentru ca scria super tare, cand a devenit comercial si s-a bagat la cearta cu cititorii si cu alti bloggeri s-a stins rapid. si zoso a avut o perioada de-asta proasta cand s-a certat pe niste reclame cu ceva firme, a fost evitat o perioada si apoi s-a mai curatat
acum vad aici la fel, zeitate intruchipata care la sugestiile cititorilor fideli da replica taximetristilor “daca nu-ti place nu urca”, si in acelasi timp ii considera pe aia mizerabili. exemplu standard de ipocrizie, se invata in anul 1 de facultate
ps. in ritmul asta, in 2 ani nwradu.ro devine Radu Xulescu.ro si apoi talent pierdut, dar sa nu ne intristam, mai stau la coada 10 care o sa umple locul, poate chiar mai bine
norbert(Citează)
12/08/2019 la 10:00 PM
Fii serios, e un link, ignoră-l dacă nu-ți place, nu pierde de 30 de ori mai mult timp ținând teoria blogurilor.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 9:49 PM
“…un URL care, odată găsit, te lăsa să vezi niște informații personale.”
Dar cum e cu Google Photos unde orice pui la share cu un prieten e link public, chiar după ce ștergi respectivele poze/filme ? Acolo unde e GDPR ?
Duke(Citează)
12/08/2019 la 10:00 PM
N-are legătură GDPR cu treaba asta, din câte știu eu.
nwradu(Citează)
12/08/2019 la 9:50 PM
si eu venisem sa comentez ultima stire, 14 prosti pe punte, toti butonau un facebook, si n-au stiut sa mute controlul dupa ce l-au bagat in “backup manual mode”. si pentru asta se face retrofit la o intreaga clasa. jale daca au ajuns pe punte genul asta de retardati
“Touchscreens weren’t the only issue in the collision: the report calls out that several crew members on the bridge at the time weren’t familiar with the systems that they were overseeing and were inexperienced in their roles, and that many were fatigued, with an average of 4.9 hours of sleep between the 14 crew members present. The report recommended that the Navy conduct better training for the bridge systems, update the controls and associated documentation, and ensure that Navy personnel aren’t tired when they’re on the job.”
norbert(Citează)
13/08/2019 la 10:01 AM
Păi nu e exact ce ziceai tu ? “…un URL care, odată găsit, te lăsa să vezi niște informații personale.”
Cum se poate să nu fie personale pozele?
Duke(Citează)