►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
« Știri despre tehnologie – 30 august 2019
Am comparat Talisker, Lagavulin și Cragganmore în duelul whisky-urilor afumate »
Acum vreo săptămână ziceam familiei că Alexandru Cumpănașu, unchiul fetei ucise la Caracal, este atât de des prezent în fața camerelor video și atât de vehement privind legile, conspirațiile , poliția și restul aspectelor cazului Caracal pentru că în viitor, probabil, va candida pentru Parlamentul României bazându-se pe popularitatea acestei tragedii și pe o campanie probabil axată pe legi, pedepse, justiție șamd.
Se pare că m-am înșelat. Strânge de acum semnături pentru a candida la președinția României.
N-are șanse acolo, dar probabil că în 2020 va reveni pe listele vreunui partid pentru Parlament. Acum doar își anunță intenția de a ajunge și mai sus în politică. Și, pe listele vreunui partid, fie el PSD sau Pro România sau PNL, sigur va atrage diverse voturi și va ajunge deputat. În fond, dacă o profesoară de 2 lei a ajuns în Parlament doar pentru că a făcut greva foamei pe la Antena 3, poate și Cumpănașu.
Crima de la Caracal a avut loc pe 24 iulie. Sunt curios cam în ce zi de atunci încoace și-a dat seama Cumpănașu că ar putea să-și facă o carieră politică mai bună pe seama nepoatei sale ucise.
Și ca să fie imaginea completă, vine și cu declarații fanteziste:
Îmi doresc doar doi ani la Cotroceni. Ar fi de ajuns. O funcţie din asta nu are niciun farmec pentru mine. În doi ani îmi voi da demisia, dacă nu voi rade toate clanurile din ţara asta. (dcnews)
În caz că n-ați uitat, președintele României are atribuțiuni foarte limitate, după cum au dovedit de fapt Băsescu și Iohannis când s-au lovit de parlament sau guvern potrivnic. Singurul președinte care ar putea rade clanurile ar fi John Wick, dar nu candidează acum.
Și poate n-ați uitat nici articolele despre cum asociațiile sau ONG-urile sau ce sunt alea de le conduce Cumpănașu au sprijinit ani de zile guvernul PSD, luând milioane de lei pe tot felul de proiecte de la diverse ministere, girând aceeași incompetență ce s-a văzut de fapt cascadată și la nivel local la Caracal. Iată un articol G4media despre asta.
Bănuiesc că urmează avocatul acela pe care Liviu Avram îl numea dubios și care, într-adevăr, părea să reprezinte mai puțin interesele familiei respective și este mai mult interesat să tot apară în fața camerelor TV cu tot felul de “informații” care mai mult dăunau anchetei decât să o ajute. Și acel domn părea că dorește să se facă remarcat.
România părea genul de țară în care lucrurile se schimbă în bine doar după ce mor niște oameni nevinovați. Pare că nici asta nu mai iese așa, tragediile sunt doar rampe de lansare pentru diverse personaje.
« Știri despre tehnologie – 30 august 2019
Am comparat Talisker, Lagavulin și Cragganmore în duelul whisky-urilor afumate »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
52 comentarii
30/08/2019 la 10:35 AM
Crima de la Caracal a avut loc pe 24 iulie. Sunt curios cam în ce zi de atunci încoace și-a dat seama Cumpănașu că ar putea să-și facă o carieră politică mai bună pe seama nepoatei sale ucise.
Cam dinainte de a incepe scandalul probabil. Nu uita ca el a fost prima sursa de fake news in cazul asta. De la el “am aflat” ca se auzeau tipete din casa si politia nu intervenea.
nashu_mare(Citează)
30/08/2019 la 12:00 PM
Hai să zicem că aia vine de la vecini și familie, nu cu intenție.
nwradu(Citează)
30/08/2019 la 1:10 PM
El le-a diseminat in media.
nashu_mare(Citează)
30/08/2019 la 10:50 AM
Buna, buna aia cu John Wick :)))
zetanu(Citează)
30/08/2019 la 11:03 AM
mai cautam mult scuze in papusoi pt incompetenta?
ma refer la “presedintele nu poate face nimic”, hai sictir.
daca ar bate din gura si un extra 10% fata de mutul curent, eu cred ca tot s-ar misca lucrurile, pt ca a zis presedintele.
dar atat timp cat ala e un “intelectual sus pus”, clanurile isi vad de treaba in continuare.
1. cumpanasu e un gunoi.
2. dupa colectiv nu s-a lansat nimeni. a fost scuza perfecta ca psd sa se retraga la acea vreme. a venit ciolos si nu a facut nimic.
Mihai(Citează)
30/08/2019 la 11:20 AM
concluzia fiind: votati psd si/sau lasati doar electoratul psd sa voteze?!
daddy(Citează)
30/08/2019 la 12:01 PM
Ce-ar putea face președintele?
nwradu(Citează)
30/08/2019 la 4:28 PM
Presedintele ar fi putut sa se opuna suspendarii lui Kovesi.
Andrei G(Citează)
30/08/2019 la 5:24 PM
Dupa colectiv s-a lansat Dragnea
Adrian(Citează)
30/08/2019 la 11:26 AM
In principiu un presedinte chiar ar putea face multe in privinta criminalitatii organizate. Nu uita ca el numeste procurorul general si procurorul sef DIICOT. Chiar daca nu el ii alege, poate impiedica venirea unuia sau altuia, vezi numirea Adinei Florea la DNA.
Ca nu e el persoana care sa faca asta e partea a doua. Dar o politica anti clanuri nu ar fi rea pentru Romania. Gen cum era DNA-ul acum ceva ani cu coruptia. Nu te uita doar in orasele mari unde clanurile mai nou se injura in liveuri pe facebook. Dar e o problema generalizata.
Nu are sanse…dar daca se retrage tanti Vio?
alex(Citează)
30/08/2019 la 12:06 PM
Procurorul general? Problema este la nivel local, unde poliția nu-și face treabă nici în cele mai mici contravenții, darămite în privința unor clanuri mafiote care le dau bani sau de care le este teamă.
Cazul acesta a demonstrat foarte bine astfel de lucruri.
Ce spui tu e ca și cum ai spune că dacă alegi un președinte de țară muncitor și cinstit, o să fie curat și pe scara blocului tău. Legătura este atât de slabă și lungă încât chiar nu contează. Astfel de lucruri se modifică în 20 de ani și presupun o modificare a întregii mentalități a societății.
Românii încă așteaptă un Mesia care va veni și va pune țara la punct. Se pare că oamenii încă nu au înțeleg că nu va exista un astfel de Mesia care “să se facă”, ci schimbarea începe de la fiecare persoană în parte și fiecare român trebuie să nu mai accepte corupția și hoția și să nu mai fure, la rândul său, nimic.
nwradu(Citează)
30/08/2019 la 12:53 PM
Atunci inteleg ca sefii DNA au fost degeaba, schimbarea aparuse de la fiecare?
Cum poti tu, Radu Dumitru sa lupti cu clanurile mafiote? Hai sa nu dam exemple absurde cu scara de bloc si cu schimbarea care vine de la noi ca aici chiar nu e cazul. Una e sa zici ca nu dai spaga la medic, reclami o masina parcata aiurea sau mai stiu eu ce alt lucru ai putea face din spirit civic si una e sa zici ca te lupti tu cu clanurile mafiote.
Chiar daca problema e la nivel local(desi raspandita in toata tara), stii ca procurorul general are atributii in organizarea parchetelor din toata Romania. Plus ca daca asta si-ar face treaba, si presedintele ar iesi zilnic sa zica ca X , Y sau Z(sefi de prin politie) nu fac nimic, sau mai rau sunt mana in mana cu clanul A, B sau C ar aparea politisti carora le va fi frica sa incalce legea doar pentru ca asa a zis sefu. Sefu care e pus de partid si are beneficii directe.
alex(Citează)
30/08/2019 la 1:14 PM
Printre altele, este si seful CSAT, este informat direct de catre serviciile de securitate si poate influenta direct chestii care tin de siguranta cetateanului in cadrul sedintelor CSAT. Acolo deciziile se iau prin consens, insa politic nu prea te poti impotrivi presedintelui in cazuri de genul asta, ca nu mai ai viata lunga in politica.
nashu_mare(Citează)
30/08/2019 la 11:32 AM
Nu il sustin pe acest om, dar daca e sa o spunem drept, toti politicienii profita de pe urma noastra, a oamenilor de rand, a cazurilor sociale etc. Cred ca la asta se reduce politica din Romania din pacate. De ce nu facem acelasi scandal cand politicienii si primarii alesi nu isi respecta promisiunile electorale si alte minciuni spuse fara sa clipeasca? Nu e cam acelasi lucru?
fur(Citează)
30/08/2019 la 11:33 AM
da.
nu vad care ar fi diferenta fata de situatia de acum, unde mutu semneaza orice ii pune psd pe masa.
sa privim ingrijorati si sa nu facem nimic poate sa presteze oricine, si femeia de servici.
Mihai(Citează)
31/08/2019 la 12:42 AM
daca nu vezi diferenta, nu te agiti cam mult pentru nimic?!
sictir si puscarie pesedistilor!
daddy(Citează)
30/08/2019 la 11:33 AM
Penibil articolul, dezgustator titlul, jalnic autorul…
Omul asta si-a pus tot sistemul in cap, asa ca nu mai are cale de intoarcere, trebuie sa mearga inainte, sa fie vizibil. Daca intra in anonimat va fi eliminat ! Vom afla ca a avut un accident stupid, ca era singur in masina, ca a adormit la volan, etc.
Dintre toti candidatii de pana acum va fi singurul care se va lupta cu sistemul.
Zici ca nu se poate ? Iti dau un exemplu, face o comisie prezindentiala care demasca clar cu dovezi mafia traficului de persoane. Justitia va fi obligata sa se sesizeze.
JeanValjean(Citează)
30/08/2019 la 11:42 AM
Ar fi interesant ip’ul tau. Din ce cotloane comentezi atat de inversunat sustinand impostorul asta macabru numit cumpanasu. Refuz sa cred ca exista oameni reali care in mod sincer sa creada in tot spectacolul asta mizerabil.
John(Citează)
30/08/2019 la 12:10 PM
Care sistem, de polițiști incompetenți ce colaborează cu mafioții?
El este parte din acest sistem, l-a sprijinit ani de zile prin acele asociații și coaliții, luând bani de la guvern pentru asta. Întâi informează-te despre asta înainte să o dai în conspirații.
nwradu(Citează)
30/08/2019 la 12:12 PM
John ar fi mai interesant IQ-ul tau in loc de IP. De regula generala, nu e bine sa-ti dai cu presupusul asupra unor oameni ce au trecut si inca mai trec printr-o tragedie. Nu toti oamenii sunt roboti, mai exista si oameni ca oamenii. Articolul acesta ca si precedentele pleaca de la premiza ca acest Cumpanasu este rau intentionat din start, fara argumente palpabile. Ca apare des la TV si incearca sa obtina notorietate nu e un argument, probabil toti ar face la fel pentru ca doar asa poate fi luat in seama si pune presiune pe cei ce conduc ancheta. Ti se pare ca iti poti pune baza pe politisti si anchetatori dupa toate gafele comise? A trecut mai bine de o luna si nu am aflat mai nimic.
Marius M(Citează)
30/08/2019 la 3:01 PM
Care sistem si l-a pus in cap? Ala de la care a ciordit pana si un site aproape pe de-a-ntregul? :D
https://pressone.ro/site-ul-coalitiei-conduse-de-alexandru-cumpanasu-e-copiat-dupa-site-ul-sri/
Nope! Omul este parte din sistem si candidatura lui, precum a lui Mircea Diaconu si alti anonimi sunt strict puse la inaintare ca sa se dilueze voturile care altfel nu s-ar fi dus catre PSD. El face…wait for it…jocul sistemului ticalos despre care tu zici ca si l-ar fi luat in cap.
Mai incearca! :D
Tudor(Citează)
30/08/2019 la 3:25 PM
@Tudor
E pus acolo sa atraga subiectul asta, al Statului incompetent care a dus la moartea unor copii, inspre o directie controlata. Convine de minune celor 3 pesedeuri ca acest subiect sa nu fie folosit de Opozitie.
nashu_mare(Citează)
30/08/2019 la 11:38 AM
Gresesti cand te referi la individul cumpanasu in toata povestea asta. E mai mult decat evident ca omul e o simpla paiatza impinsa de unii in fata. Mai stii vreun om care sa fi intrat asa pur si simplu in audienta instantaneu la ministru sanatatii, dupa care instantaneu sa se declanseze ceva control? Hai sa facem noi o incercare. Sa ne inscriem in audienta si sa vedem in cat timp si daca o sa ne cheme ministru sa discute cu noi.
Cam cati oameni mai au ong’uri carora un minister sa le ofere gratis spatiu pt activitate? Si bonus sa le si plateasca utilitatile, chiar daca nici macar nu era agreeat asa ceva. Or fi uitat detalii de genu la semnare…dar intre prieteni se rezolva oricum lucrurile.
Dati o tura pe pagina de fb a lui cumpanasu sa va minunati de miile de conturi false ce dau likeuri si comenteaza acolo. Numai conturi false cu “sunteti presedintele nostru!!”.
Deci discutia trebuie dusa mai departe decat cutia de carton numita cumpanasu…si cerut institutiilor statului sa cerceteze cine pune la dispozitia acestui individ toate aceste resurse. Deja tine de siguranta nationala daca se poate ajunge atat de usor sa intri prin ce ministere ai chef, sa ti se ofere ce ai chef etc.
John(Citează)
30/08/2019 la 12:07 PM
Omul lucrează de ani de zile cu PSD, de ce te miri că intră în audiență?
nwradu(Citează)
30/08/2019 la 12:19 PM
Asta ca e cu PSD e fake news grosolan. Omul a fost in PNL cand era junior si apoi a devenit presedintele Coaliției Naționale pentru Modernizarea României (un fel de sindicat al procurorilor) si realizator “Ambasador România” la Realitatea TV care injura de dimineata pana seara PSD (acum mai putin ca Dancila s-a reformat).
Marius M(Citează)
30/08/2019 la 1:21 PM
Bwahahahahahaha, ce-a facut ma Dancila ?!?!? :)))))
Sorin(Citează)
30/08/2019 la 1:34 PM
Gata baieti, fiecare la casa lui, nu mai e nimic de vazut aici. Dancila a reformat PSD-ul, toate problemele sunt rezolvate, economia creste sustenabil, avem autostrazi, sanatate si educatie, coruptia a disparut. Si coafura lu’ tanti inca rezista.
Aveam momente in care incercam sa inteleg si punctul de vedere al votantului PSD. Constat ca e inutil.
Giani Mucea(Citează)
30/08/2019 la 1:39 PM
Mă distrează că dacă nu vă convine ceva e automat cu PSD :)
Radu, check your facts, not the agenda.
Emil C(Citează)
30/08/2019 la 2:46 PM
S-a reformat in sensul ca s-a dat cu sistemul nu ca a facut vre-o reforma.
Marius M(Citează)
30/08/2019 la 5:10 PM
Cumpanasu este o japita care acum injura sistemul din care a facut parte de aproape 15 ani.
A fost constant sustinut financiar de catre Ministerul de Interne si, la randul lui, a sustinut public toata aceasta masinarie mafiota.
Andrei G(Citează)
30/08/2019 la 12:18 PM
Daca cineva ia in considerare smecheria cu “dupa doi ani demisionez” inseamna ca este de-o naivitate vecina cu cretinismul. Nu ma leg de alte aspecte (de faptul ca in urma cu o luna sustinea ca nu va candida, ca ii trebuie enorm de multe semnaturi, ca nu are nicio pregatire, ca are un singur obiectiv, etc) sa presupunem ca ar ajunge cumva presedinte – dar sa crezi ca vreunul care se agata de CIOLAN pleaca de buna voie dupa doi ani … ar fi culmea credulitatii.
A mai existat parca un “contract” de genul asta “daca nu facem ce am promis, plecam”. Si la bilant a fost ceva de genul: “pai stati, ca noi am vrut sa facem, dar nu ne-au lasat altii, mai e nevoie de timp”.
Kopa_Kopan(Citează)
30/08/2019 la 12:31 PM
Stii doar ca Raducu e pe dinafara complet cand vine vorba de politica :))). Eu, la orice articol de-al lui cu tenta politica, rad pana la lacrimi cand vad cat e de superficial si cum trateaza totul direct de pe digi24, sursa unicului adevar din univers. “Au zis aia la digi24 dom’le, tre’ sa fie adevarat atunci…’.Noroc ca mai scapa ceva de burgeri, telefoane si tehnica ca altfel blogul era doar o paiata g4media…
zetanu(Citează)
30/08/2019 la 1:08 PM
sa vorbeasca?
are microfon deschis cat vrea el, aia e cea mai mare putere.
Mihai(Citează)
30/08/2019 la 1:41 PM
Problema e că română nu pare să fie limba lui maternă…
Emil C(Citează)
30/08/2019 la 1:54 PM
Emil, vezi daca nu bagi macar o aluzie fina la nazism iei doar jumate din bani azi.
Sorin(Citează)
30/08/2019 la 1:56 PM
Corect… Bine punctat.!! Altfel la ce am mai alege președinte daca nu face nimic..
E drept, nu are putere executivă .. dar are influența asupra poporului și a propriilor grupuri..
Președintele face lobby pt jocurile murdare…
Păcat, că muntele de balegă, căruia noi îi spunem președinte, nu face lobby decât pot multinaționale și pt a ceda resursele …
Nu este decât un lup îmbrăcat în piele de oaie
.. mai copii, multinaționalele și visul american v au spălat sinapsele.
Iar legat de Cumpanasul, peste tot in lume, cazurile sociale sunt exploatate..
Daca nu era Cumpanasul, ar fi fost altcineva…
Stați să vedeți în debutul campaniei electorale ce de arestări vor fi…. Ce de rezolutii…
Cum falși propovăduitori ai facerii de bine se vor transforma in iubitori de neam și țară având susținerea angajaților din multinaționale ce au parte de traininguri nefolositoare cuiva ))))
Uneori, sărind de la o lansare de produs la alta… începi să ai scăpări asupra a ceea ce contează de fapt….
Marius Popescu(Citează)
30/08/2019 la 4:40 PM
Sorin, zău dacă am spus-o cu subînțeles… tu ai văzut că vorbește mult mai fluent în germană și în engleză? În română abia își găsește cuvintele.
Cît despre nazism… coeficientul de meclă îl are. Dar eu nu-l bănuiesc decît de prostie.
Emil C(Citează)
30/08/2019 la 1:28 PM
La plans mortii, suntem un popor exceptional.
Asdad2005(Citează)
30/08/2019 la 2:35 PM
mai trezeste-te din iluzia asta cu postaci, e expirata duma.
accepta ca lumea are si alte viziuni decat tine.
Mihai(Citează)
30/08/2019 la 2:48 PM
De data asta, nu pot să-ți susțin poziția.
A susținut, polițiștii, procurorii, judecătorii și serviciile secrete? Da.
Tot el și-a pus în cap polițiștii, procurorii, judecătorii și interlopii, cu băieții din servicii, împotriva sa? Da.
Dim(Citează)
30/08/2019 la 3:33 PM
Asa i-a pus in cap, incat ii ofera protectie cu jandarmi si masini platite de noi. E carat cumpanasu acum ca seful statului…ca a primit amenintari, saracu. Hai sa mergem si noi la politie sau unde va trebui mers si sa spunem ca am primit amenintari si vrem protectie. Sigur o sa primim si noi, nu? Exact ca cetateanul obisnuit cumpanasu.
John(Citează)
30/08/2019 la 5:54 PM
A spus că s-a consultat cu părinții înainte să-și declare intenția.
Dim(Citează)
30/08/2019 la 3:03 PM
“România părea genul de țară în care lucrurile se schimbă în bine doar după ce mor niște oameni nevinovați. Pare că nici asta nu mai iese așa, tragediile sunt doar rampe de lansare pentru diverse personaje.”
Eu zic că România nu e genul ăla de ţară (părerea mea contra părerea ta) dar chiar şi dacă ar fi adevărat, de ce ar fi mutual exclusiv cu “tragediile sunt rampe de lansare”? Numai sofisme pentru a face ţară să pară cât mai nasoală pentru că aşa e trendy şi fancy la progresişti şi prinde la public.
Sorin(Citează)
30/08/2019 la 4:05 PM
Plot twist: El a omorat-o pe nepoata-sa ca sa se lanseze in politica.
Cezar(Citează)
30/08/2019 la 8:07 PM
pai stia si el ca e o incompetenta si nu avea ce face?
ce realizari a avut kove? nimic, nada.
a frecat, menta that be.
Mihai(Citează)
02/09/2019 la 12:00 PM
Sigur, tocmai fiindca a frecat menta si nu a facut nimic vor europenii sa o numeasca Procuror Sef.
Andrei G(Citează)
30/08/2019 la 8:17 PM
Mars ma cu aberatiile tale. Si tu ca toti pesedeii cu mtinationalele! Pana acuma a fost statul paralel, cu Kovesi, acuma ati gasit alte subiecte de cacat pe care sa bateti toba.
Si ca sa fie treaba clara, nu sunt fan Iohannis. E un bou ptr ca a lasat psd-ul sa aiba 3 guverne, pentru asta nu mai merita nimic. Dar voma asta de partitura belita pe care o scrieti toti “Popescu” pe blogurile unde vi se da voie sa comentati e penibila.
Adi(Citează)
30/08/2019 la 9:57 PM
#latraule
Marius Popescu(Citează)
30/08/2019 la 10:01 PM
@ Popescu >> Mars la spamat bloguri, postac lesinat
Adi(Citează)
30/08/2019 la 9:43 PM
AMIN!
In timpul vietii noastre si al copiilor nostri asa ceva sigur nu se va intampla.
Doru(Citează)
31/08/2019 la 5:56 AM
Colectiv, 70 de morți. Ce s-a schimbat?
Gaelex(Citează)
31/08/2019 la 7:45 AM
Nu mi-e rusine nici cu titluri alese de Petrică Andrei de Hillerin, doar un alt cacat care se cațără pe cadavre sa-și demonstreze prostia.
Nico(Citează)