►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Acum vreo lună, în loc să-mi cumpăr noi lame pentru aparatul meu de ras, am luat unul din acesta Gillette Skinguard pentru piele sensibilă, văzut încă de prin luna mai pe piață. A costat 32 de lei, vine în total cu două rezerve și promite să nu irite pielea când te bărbierești.
L-am desfăcut abia zilele trecute. So far so good, sunt foarte mulțumit de el, deși am trecut de la un aparat cu 5 lame și vibrație la unul cu 2 lame și nu mă așteptam să bărbierească la fel de bine, dar o face. Are și trimmer, în partea de sus, util pentru zona de sub nări și pe la perciuni.
Partea de micșorare a iritațiilor m-a atras mult, că uneori am problema asta. Cam la 1 din 3 bărbieriri, îmi apare o mică iritație pe gât, cam ca în fotografia de mai jos, și treaba asta mă enervează mai ales că, fiind înalt, am impresia că majoritatea celor cu care interacționez se uită fix la gâtul meu.
Culmea este că încerc să micșorez acest risc cu niște măsuri ușor de aplicat. Mă bărbieresc după un duș cald, ca să aibă timp firele de păr și pielea să se înmoaie, folosesc spumă/gel de duș și-l las întâi vreo 30 de secunde pe față ca să-și facă efectul, dar tot mă irit.
Dacă mai știți alte recomandări pentru a împiedica iritația, apropo, să-mi spuneți. De exemplu, mă întreb de câte ori este recomandat să dai pe față cu aparatul înainte să-l clătești pentru a elimina firele tăiate și strânse în el. Clătești după fiecare “dungă” trasă sau după mai multe? Sau care-i direcția corectă de bărbierire în zona bărbiei, în sensul firului sau în răspăr? Trebuie să ai pielea mega hidratată (eu nu o am, beau puțină apă ziua)?
Din ce scrie pe cutie, Gillette Skinguard acționează în trei moduri:
Din ce mi-am dat eu seama folosind de trei ori aparatul, acesta din urmă este cel mai mare avantaj. Nu mai simți cum lamele “rașchetează” pielea, ci par multe mai bine calibrate pentru a tăia doar firul de păr și atât, iar la final bărbieritul a fost la fel de bun ca și cu vechiul Proglide. Cred că asta face din Skinguard un aparat foarte bun și pentru adolescenții care acum încep să se bărbierească sau pentru cei care au coșuri sau alte probleme de ten și trebuie să se radă cu atenție.
Nu mă pot pronunța însă referitor la micșorarea ratei iritațiilor pielii mele după 3 utilizări, chiar dacă până acum a mers totul bine. Revin peste vreo lună cu un follow-up de utilizare de durată și poate între timp fac și o listă mai mare cu sfaturi privind alte metode de a le micșora.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
89 comentarii
22/08/2019 la 6:10 AM
La prima utilizare toate rad bine. Dupa ce se duce sapunul ala, sau lubrifiant (ce-o fi),, teoretic, trebuie sa le schimbi, chiar daca lamele taie inca foarte bine.
Florian(Citează)
22/08/2019 la 9:53 AM
De asta e bun un gel de ras de calitate.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 9:58 AM
nu mai este asa nou Gillette Skinguard, in SUA si Germania unde sunt produse lamele deja sunt pe piata de aprox. 1 an, le gasesti la preturi bune prin Targul Vitan, recomand rezervele care sunt Made in USA, gelul parca dureaza ceva mai mult vs cele Made in Germany.
Spor la ras fara iritatii!
Mihai Dobre(Citează)
22/08/2019 la 3:25 PM
Am un prieten care avea aceleasi probleme… si le-a rezolvat cu asa ceva:
https://www.philips.ro/c-m-pe/aparate-de-barbierit/aparat-de-barbierit-seria-9000
Radu Antohi(Citează)
22/08/2019 la 6:23 AM
Vezi ca incepe sa se poarte din nou barba…
Roxana(Citează)
22/08/2019 la 9:53 AM
Not my style.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 7:10 AM
Pasul 1: freacă fața înainte de bărbierit cu un tampon demachiant înmuiat în ceva loțiune dezinfectantă (poate fi chiar și bătrânul spirt Mona) pentru a scăpa de bacteriile de la suprafața pielii.
Pasul 2: aruncă spuma de ras și cumpără un pămătuf din păr de bursuc și un săpun de ras de bună calitate (se găsesc la magazinele de profil, nu la supermarket).
Pasul 3: nu mai da cu lama în răspăr, ci în lungul firului și eventual încă o dată din lateral.
Pasul 4: utilizează un after shave de calitate.
Astfel nu va conta ce mașină de ras folosești. Cu una sau cu 100 de lame. Esențial e doar să taie. Toate prostiile astea de le scoate Gilette pe bandă rulantă sunt doar artificii de marketing.
Robert(Citează)
22/08/2019 la 9:53 AM
Serios, de bursuc?
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 12:07 PM
Da, si eu stiu de la taica-miu ca pamatufurile alea bune sunt din par de bursuc. Cred ca-l mai are si acum.
Bine, asta e ca incaltarile performante din piele sau tricourile tehnice din bumbac sau merinos…intre timp, materialele sintetice au luat fata celor naturale in domeniile de performanta.
Octav(Citează)
22/08/2019 la 6:33 PM
Pamatuful ala e genial, il tot vedeam la unchi si bunici.
La DM e sub 100 de lei unul de bursuc.
Eu nu il folosesc inca cu sapun de barbierit dar am incercat cu crema clasica/ crema bio-eco-avocado/ spuma /gel. Merge exceptional si cu gel. Cand intinzi cu mana ramai cu mai mult produs pe mana decat pe fata. Cu pamatuful si un bol nu te mai umpli de gel pe mana/intre degete si se creeza o spuma uniforma si mai durabila.
Momentam folosesc un gel de 6 lei de la lidl si ma declar pe deplin multumit. Nu vad diferenta intre el si cele mai cunoscute.
alxzen(Citează)
22/08/2019 la 7:20 AM
Aveam și eu problema iritațiilor după ras; soric mega sensibil. Uită de Gillette și treci la Philips OneBlade, la mine a făcut minuni
Bogdan(Citează)
22/08/2019 la 9:25 AM
Sa-i dea ‘mnezeu (sau cine o vrea el) sanatate aluia care a inventat OneBlade, de cand a aparut pe piata nu mai folosesc altceva. Aveam probleme mai grave cu iritatia de care am scapat rapid cu oneblade
Alex(Citează)
22/08/2019 la 9:49 AM
mersi pt philips one blade, si eu vroiam sa boicotez gilette pentru reclama ultra-cretina si imi tb un inlocuitor.
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 10:06 AM
Tot la OneBlade m-am oprit și eu. 0 iritații, taie ca un aparat de ras obișnuit.
razorsbk(Citează)
22/08/2019 la 12:13 PM
Voi de care One Blade vorbiti? Normal sau Pro?
Octav(Citează)
23/08/2019 la 9:24 AM
Ma tot gandeam si eu la Oneblade ( are si Rowenta o varianta – ForeverSharp – care ar avea avantajul ca nu se tocesc lamele) insa tot citesc ca de fapt nu barbiereste, doar taie firul f scurt ( ceva gen 0.3mm ). Habar n-am ce inseamna asta – poate ma lamuriti cei care aveti. Dupa barbierit de ex – daca dai cu mana ai pielea neteda sau simti firele?
geretus(Citează)
22/08/2019 la 7:44 AM
Cum zice un alt cititor mai sus , one balde e solutia si la mine
Florin(Citează)
22/08/2019 la 7:47 AM
+1 pentru OneBlade
Adrian(Citează)
22/08/2019 la 7:59 AM
Am scăpat de iritații când am trecut pe electric. În plus durează mai puțin, nu trebuie sa faci dus, sa te înmoi înainte, e suficient ca pielea sa fie curata și nu mai apar iritații. După ras pielea e la fel ca după rasul cu lama, adică “fund de bebeluș”. Și costurile sunt mai mici, folosesc același aparat de 6-7 ani, doar schimb la 1,5 ani capul de ras (e un model cu capul lat, clasic, nu cu cerculețe). Dacă vei face trecerea pe electric va dura un pic pana înveți noile mișcări și senzații, nu va fi simplu din prima.
EGO(Citează)
22/08/2019 la 8:22 AM
Same here, am trecut la electric acum cativa ani si a fost mult mai bine. Recent, din motive de chelie, am trecut la barba.
Giani Mucea(Citează)
22/08/2019 la 12:35 PM
și eu am trecut pe electric. tot aici la Radu am văzut review la Philips seria 7000 (pt piele sensibilă). îl folosesc din 2015 (cu bărbierit la 2 zile), de atunci nu mai am niciun fel de iritații pe față.
doar îi schimb capetele la jumătate de an (barbă aspră). iar bateria tine mult și bine.
BogdanZ(Citează)
22/08/2019 la 7:59 AM
Sa inteleg ca ai trecut peste reclama imbecila care a provocat un scandal urias?
Deea(Citează)
22/08/2019 la 9:54 AM
Nu știu reclama, care este? Mi-am format reflexul să schimb imediat canalul când apare publicitate.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 9:14 PM
Reclama aia idioata i-a costat cateva miliarde. Stiu ca o ard unii cu vrajeala de genul “pierderile sunt cauzate ca e moda cu barba”. Da ma, fix acum s-a intamplat, nu de 15 ani de cand tot e moda cu barba! :)
Eu sunt printre cei care nu mai cumpar nimic de la Gillette. De ce sa dau banul meu unora care fac reclame pentru fatalai?!
Kopa_Kopan(Citează)
22/08/2019 la 8:10 AM
Eu nu mai cumpar in viata mea produse Gilette dupa campania aia publicitara mizerabila si mizandrina de anul trecut in care barbatii erau portretizati ca fiind un fel de brute de pestera care sunt educati de mici sa persecute fetele/femeile… Si multi altii au gandit ca mine intrucat le-au scazut incasarile cu cateva miliarde de dolari. Asta este cea mai buna lectie pe care o intelege marele capital cand derapeaza in astfel de campanii.
In plus, mi se par bani aruncati pe astfel de produse: doua lame, trei, cinci, sapte etc. Este o aiureala maxima sa dai apoi multi bani pe 2 – 3 rezerve in conditiile in care Gilette scoate de pe piata rezervele pentru modelele mai vechi si nu mai fac conexiunile compatibile intre diverse generatii de produse. Totul numai sa te oblige sa consumi.
Asa ca am inceput sa iau lame de unica folosinta Bic cu doua lame… Fac aceeasi treaba ca prostiile Gilette numai la o fractiune de pret.
Vasile(Citează)
22/08/2019 la 8:37 AM
1. Reclama a fost foarte buna, barbatii chiar sunt educati sa se poarte urat cu fetele inca de mici. Si unul cu altul, de altfel.
2. E penal sa nu mai cumperi gilette din cauza asta – se vede ca te-ai iritat rau de tot… :-)
Marean(Citează)
22/08/2019 la 9:54 AM
Alea BIC sunt foarte… dure. Eu le folosesc doar pentru alte zone.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 9:56 AM
Ăstia suparăți pe Gilette, va uitați la ProTV la emisiunile cu Andi Moisescu, soțul Oliviei Steer ?
george(Citează)
22/08/2019 la 1:47 PM
@george
desi nu prea ma uit la tv, cand dau peste emisiunea resp, ma uit cateva minute.
Raspunderea e individuala. Ea e mare, vaccinata, raspunde. Cand o sa faca el emisiuni anti-vaccin n-o sa ma uit.
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 2:19 PM
– Mach 3 s-a lansat in 1998 si inca e in magazine (+ Mach 3 Turbo si Mach3 Start) lamele si manerele sunt complet interschimbabile intre ele
– Fusion s-a lansat in 2006 si se gaseste in magazine (+ la fel si toate versiunile ulterioare: proglide, flexball, proshield). Toate versiunile sunt interschimbabile cum doresti… inclusiv cu skinguardul prezentat de Radu. Poti lua lama de skinguard si sa o pui pe un maner de Fusion.
Deci despre ce incompatibilitati vorbesti? Inclusiv anticul Sensor se mai gaseste pe piata sub numele de Blue3
Bogdan(Citează)
22/08/2019 la 8:37 AM
Am scapat de iritatii lasandu-mi barba 😁
ionica(Citează)
22/08/2019 la 8:38 AM
Am incercat Skinguard de prin martie cand a aparut pe afara. Pentru mine a fost ok-ish, nimic wow. Isi face treaba (atata timp cat nu apesi pe el), e bland, dar nu la fel de eficient ca un Mach 3.
Renunta la spumele si gelurile la conserva… incearca un sapun sau o crema de barbierit cu un pamatuf sintetic, gen Plisson.
Pana la urma, totul tine de pregatirea barbii, tehnica si produsele folosite.
MacAndrew(Citează)
22/08/2019 la 9:13 AM
Cea dea treia lama pentru zone greu accesibile (sub nas, semne etc) taie chiar bine, iar senzatia generala e apropiata de modelele premium cu 5 lame si baterii la care renuntasem demult.. cu Gillette Blue II ma impac bine de multi ani.
Fireste ca solutiile propuse cu sapun si pamatuf sunt bune dar nu pentru cei ce se rad la 2 zile si in 3 minute..poate pt. bunicul din Rusia ce se radea ceremonial doar duminica ..
Eu cred ca gelul de ras de la Gillette sau Nivea pentru piele sensibila si impingerea barbieritului la
3 zile sau mai mult..sau chiar balsamul ala alb de la Nivea ..pot ajuta..
Ai auzit de expresia “proaspat nebarbierit”..de Ray Donovan..
Petr@nius(Citează)
22/08/2019 la 9:30 AM
Pentru mine soluția a fost să mă dau cu pudră de tal pe bebeluși după ras. Nu elimină complet iritația dar o reduce foarte mult. Sfat primit de la un frizer.
un muc(Citează)
22/08/2019 la 10:03 AM
Cu foarfeca ai incercat?
nashu_mare(Citează)
22/08/2019 la 10:08 AM
Da, serios. Chiar daca ti se pare o chestie “la misto”…
Dan(Citează)
22/08/2019 la 4:04 PM
Îmi pare un pic rău pentru bursuci. Credeam că se fac din alt animal sau din sintetic.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 10:36 AM
Long story short.
The Best Men Can Be – Ceva ce ne arata ca cica sa indepartam masculinitatea toxica. O “piesa” care potretizeaza barbatii albi in agresori sexuali, mustrati si corectati de gentlemani de culoare. Well, se pare ca le-au scazut un pic vanzarile , cu vreo $8B parca, da’ cica e ok, e pentru o cauza buna. Sau asa cred ei. Fie-s mai putini negri care se barbieresc fie mai putini albi care se simt reprezentati de reclama, aparent ceva nu-i ok cu reclama lor.
Catalinx(Citează)
22/08/2019 la 10:56 AM
Yep, de bursuc. Cei de la Kent au produse foarte faine, care sincer isi merita pretul. A meu a fost in jur de 80e acum 2 ani, daca il clatesti dupa fiecare barbierit si il pui la scurs cu parul in jos inca e bine si azi. Iar pentru barbierit, aveam aceasi problema ca si tine, doar ca la mine la fiecare barbierit ma iritam sub barba si pe gat. Dupa ce am incercat cam toate aparatele de ras de pe piata la momentul ala, gillette/bic/wilkinson cu 2-3-5 lame si totusi ma iritam dupa fiecare barbierit am trecut la muhle r89 si diferenta e de la cer la pamant. Plus ca e si beginner proof, deci sansele sunt foarte mici sa tai sau agati pielea, si e doar la inceput, dupa te obisnuiesti si e ok. E adevarat ca investitia initiala e mai mare, aparat +/-150 ron, pamatuf +/-300 ron, dar pe termen lung cred ca iesi mai ieftin. Lamele sunt 3ron -1eur un pachet de 5 gillette platinum de unica folosinta, sapunul de barbierit in jur de 30ron-7eur unul de la proraso si iti ajunge pentru macar 3-4 luni, si aftershave de care vrei tu, personal imi plac cele de la old spice. Ca si idee, ma barbieresc la doua zile, si sunt mai mult decat multumit.
Alex(Citează)
22/08/2019 la 11:01 AM
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare pentru Philips, ca am vazut zeci de “modele”: unul are o lama nu stiu de care model, altul tine bataria nu stiu cat, altul are 2 accesorii doar
Ciprian(Citează)
22/08/2019 la 1:46 PM
In principiu pt One Blade sunt cam la fel. La modelul cel mai ieftin are o baterie mai slaba si ar trebui in teorie sa-l incarci mai des. Eu am luat modelul cu baterie ceva mai mare .care si ceva pieptani, accesorii pentru lungimea barbii, nu le-am folosit.
Aparatul l-am incarcat de 2 sau 3 ori in jumatate de an, folosit regulat o data la cateva zile / saptamana , merge ud sau uscat iar o lama pe mine ma tine cam 3-4 luni linistit.
Silvanus(Citează)
22/08/2019 la 11:36 AM
Din martie am descoperit Bic Flex cu 4 si 5 lame. Cel mai bun mi se pare cel cu 4 . Pentru mine, posesor de barba serioasa, nu 2 3 tulei, este peste tot ce a scos Gillette.
CB(Citează)
22/08/2019 la 12:37 PM
Încearcă Braun electric pe uscat, dar ai răbdare o săptămâna – două până te obișnuiești cu el.
Xpander(Citează)
22/08/2019 la 12:44 PM
Am intrat sa raspund la intrebarea de la final si sa scriu de OneBlade, am vazut ca deja au zis altii. Eu ma iritam cam la fiecare ras, probabil ten sensibil.
(obisnuiesc sa ma rad o data pe saptamana sau la 1-2 saptamani) De vreo doi ani folosesc OneBlade + un Gillette Fusion ProGlide pentru a finisa, in cazul meu OneBlade-ul nu reuseste sa taie tot. Pentru mine cel putin, diferenta e imensa intre doar Gillette sau OneBlade + un pic Gillettte; prima varianta se lasa mereu cu iritatie, in a doua nu am nicio problema.
Dan(Citează)
22/08/2019 la 1:46 PM
Asta era vorba si acum 1 an.
sly(Citează)
22/08/2019 la 3:38 PM
Unora le ia mai mult sa le creasca.
nashu_mare(Citează)
22/08/2019 la 1:51 PM
Multumesc @Silvanus. Poti sa imi zici mai exact ce cod QPxxxx :)
Ciprian(Citează)
22/08/2019 la 2:19 PM
Iti zic eu: QP2530 si QP2630 au baterie Li-Ion, se incarca in 4 ore si tine 60 min.
QP2520 are baterie Ni-MH, se incarca complet in 8 ore si tine 45 min.
Mai e si varianta OneBlade Pro QP6520/30 care se incarca intr-o ora si tine 90 min.
MacAndrew(Citează)
22/08/2019 la 2:25 PM
Multumesc @MacAndrew
Ciprian(Citează)
22/08/2019 la 2:28 PM
iritatiile sunt doar pt femei, un barbat adevarat are piele suficient de groasa sa nu aiba astfel de probleme existentiale.
Mihai(Citează)
22/08/2019 la 2:52 PM
Eu boicotez Gillette de cand cu celebra reclama. Si concurenta face aparate la fel de bune.
In alta ordine de idei, o curiozitate de-a mea – exista cineva care chiar foloseste o singura data aparatele de ras de unica folosinta, asa cum sunt marketate, ele, iar apoi le arunca?
Sol(Citează)
22/08/2019 la 3:14 PM
m-am mai uitat inca o data la reclama aia de la Gilette doar din cauza comentariilor de aici, ca sa fiu sigur ca nu mi-a scapat mie ceva.
cred ca este adevarat ca albii sunt protagonistii majoritatii scenelor toxice, chestia e ca daca puneau mai multi negri o dadeau in rasisme, asa ca cred ca au preferat sa o joace safe
insa asta e un aspect care pentru noi aici in Romania are relevanta fix zero, ca aici toti suntem albi (tiganii practic nu sunt oameni, dupa cum stim)
deci, for fuck’s sake – mi se pare absolut incredibil ca pe un barbat il poate deranja ceva la reclama asta;
practic tot ce este in ea este 100% adevarat, pana la ultimul cuvintel; si nici macar nu e vorba exclusiv de atitudinea fata de femei acolo, e vorba si de felul in care barbatii se trateaza unii pe altii
doar daca te simti cu musca pe caciula si personal vizat poate sa te deranjeze asa ceva, ceea ce inseamna inca o data ca ce se zice in reclama este perfect adevarat
chiar nu ma asteptam ca niste romani sa fie suparati pe reclama asta… am mai invatat ceva azi, anume ca, cu parere de rau, trebuie sa spun ca suntem absolut jalnici noi barbatii romani
Marean(Citează)
22/08/2019 la 3:20 PM
uelcom bec, Robo!
nashu_mare(Citează)
22/08/2019 la 3:25 PM
Eu astept reclama de la Gilette pt femei unde le spune ca daca nu vor sa fie batute, poate ar trebui sa nu initieze agresiunea.
KMean(Citează)
22/08/2019 la 3:28 PM
Serios bre, sa ma ajute si pe mine cineva sa inteleg, sunt destul de socat.
Adica na, ma gandeam si eu ca dupa episodul caracal si celelalte plus imbecilii aia 3 care au plesnit de ura la adresa femeilor pe facebook macar ne mai punem si noi pe ganduri oleaca, faze din astea de bun simt.
Dar nu, ne suparam cand cineva ne indeamna sa fim si noi cat de cat oameni decenti.
Marean(Citează)
22/08/2019 la 3:42 PM
@Marean
bun, acuma imagineaza-ti o reclama Gilette in care toate personajele negative sunt negri si toate personajele pozitive sunt 100% albi si vin si le dau lectii de buna purtare.
io inca astept sa o faca, ca sa demonstreze ca sunt echidistanti :) :) :)
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 3:52 PM
LOL! nu sunt copil nu or sa faca asa ceva niciodata.
Pentru ca e clar de ce ar sari toti negrii in sus ca muscati de cur. Adica ma rog, pentru unii poate nu e clar :) pentru mine e self-evident.
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 3:54 PM
As mai putea veni si cu cifrele statistice ale violentei domestice la negrii cei buni fata de albii cei rai care trebuie corectati de primii ca sa nu greseasca, dar nah, e de ajuns, s-a prins lumea.
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 3:54 PM
@mac gregor
serios, pe tine aspectul rasial e ceea ce te-a deranjat?
daca scenele erau 50-50 albi/negri fata de 90-10 cum sunt in reclama, totul era in regula, nu mai boicotai?
oookei, foarte interesanta grija asta pentru ceva ce se intampla doar la altii…
Marean(Citează)
22/08/2019 la 4:16 PM
Am văzut acum reclama, atât versiunea scurtă cât și cea lungă de 90 de secunde.
Dacă nu plecam de aici cu ideea că e o reclamă pe stereotipul negri corectează albi, nici nu observam asta. Vedeam o reclamă anti-bullying și atât.
Dincolo de asta, totuși, nu văd nimic deranjant în reclamă. Nu mă simt deranjat că sunt doar negri care corectează albi (sau 90%, whatever), ba chiar mi se pare culmea să te deranjeze asta aici, în România. Cu siguranță nu-mi influențează dorința de a mă bărbieri bine sau rapid sau fără iritații.
Mă gândesc chiar că este posibil ca unii dintre cei deranjați de reclamă să fie de fapt deranjați de faptul că se regăsesc în acel comportament și se simt acuzați de ceva.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 4:47 PM
A, nu, e absolut ok, Marean.
O alta idee deosebit de desteapta ar fi o reclama in care mai multi romani le dau lectii de buna purtare mai multor unguri salbatici. Sau una in care mai multi unguri super eleganti le dau lectii de buna purtare mai multor romani in maieu.
Trebuie sa fii cu adevarat progresist ca sa nu sesizezi cu ce energii se joaca astia.
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 5:09 PM
se pare ca nwradu e si el progresist din asta ca mine, ca nici el n-a sesizat “cu ce energii se joaca astia”.
come on man, zi si tu ca toata lumea ca te deranjeaza pt ca e propaganda feminista, las-o pe asta cu negrii
partea ironica este ca ad-ul nu e de fapt deloc progesist sau feminist, este cat se poate de conservator in mesajul lui, respectiv acela ca barbatii pot schimba aceasta stare de lucruri (we believe in the best in men) – nu se cere deloc daramarea patrarhatului, ci doar ca barbatii sa creada ca pot fi mai buni.
daca te uiti cu atentie, toate situatiile alea sunt rezolvate tot de barbati -> “real men to the rescue”;
si mai voiam sa zic ceva si inchei: ad-ul asta nu a daunat deloc vanzarilor gillette, cum zice un baiat mai sus
a pus zoso o stire pe 1 august in care zice ca la ultimele rezultate, P&G a luat o cheltuiala de 8 miliarde pe gilette, dar bineinteles ca zoso nu e capabil sa citeasca un articol, iar cititorii lui nici atat, de-abia asteapta sa inghita galuste pre-mestecate
fix in articolul ala scrie ca cheltuiala era planificata si anuntata in piata si ca vor mai inregistra write downs din astea, pentru ca pur si simplu P&G a platit prea mult pe gillette in 2005 iar barbatii se rad tot mai putin
[citat]Cincinnati-based P&G, [..] said the writedown was due primarily to currency fluctuations – enduring strength in the U.S. economy in recent years has strengthened the dollar. The charge was also driven by more competition over the past three years and a shrinking market for blades and razors as consumers in developed markets shave less frequently. Net sales in the grooming business, which includes Gillette, have declined in 11 out of the last 12 quarters.[citat]
Marean(Citează)
22/08/2019 la 5:10 PM
Eu sunt pro-feminim, pro-egalitate, salarii egale și din astea.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 3:25 PM
Aparatul asta e mai scump ca unul electric din clasa medie…
https://gillette.com/en-us/products/gillette-labs/heated-razor-by-gillette
E pe lista mea peste un an. Nu ca ar fi mai ieftin, ci pentru ca atunci termin rezervele pe care am apucat sa le cumpar.
Cosmin(Citează)
22/08/2019 la 4:07 PM
Nici nu știam că există din astea.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 3:30 PM
Nu era nevoie de atatea cuvinte ca sa zici ca suferi de delir.
Marean(Citează)
22/08/2019 la 3:40 PM
Pentru a preveni iritatia iti recomand:
1. Nu te rade in raspar. Intotdeauna misca lama pe piele in sensul de crestere al parului. Nu o sa obtii acel silky smooth dar firele nu mai intra sub piele si pielea nu mai ia contact asa puternic cu lama. Te razi mai des dar cu riscuri mai mici.
2. Nu purta haine care ating zona barbierita (cu guler) in primele 3 zile dupa ras. Lasa pielea gatului libera, astfel incat sa se vindece si firele de par sa iasa la suprafata complet.
vladutz(Citează)
22/08/2019 la 4:03 PM
Dacă vrei un pămătuf de calitate, care să te țină foarte mulți ani și care să se simtă usor ca fulgul când îl atingi de față, da, de bursuc.
Dacă nu, poți folosi și peria de rădăcină, din partea mea. Ai cerut un sfat, ți l-am dat. Altă întrebare?
Robert(Citează)
22/08/2019 la 4:08 PM
Mi se pare incredibil că bursucii au o astfel de utilizare.
nwradu(Citează)
22/08/2019 la 4:17 PM
Da, din părul lor se fac pămătufuri, iar din pielea lor – poșete pentru bărbați.
Robert(Citează)
22/08/2019 la 4:19 PM
apropo, mi se pare incredibil de haios cum fix in acelasi loc in care se vorbeste de solutii contra iritarii pielii se discuta despre boicotarea unei companii care a incercat sa mai sparga stereotipurile legate de masculinitate (ale ca un barbat trebuie sa fie dur/ agresiv, altfel nu e suficient de barbat)
deci barbatii adevarati au probleme cu pielicica?
vaaai, saracii de ei, sa vina mami sa dea cu cremuță să nu se mai irite bărbățelul
adica, serios, oricat m-as stradui nu as putea exemplifica mai bine ideea de masculinitate fragila.
:)))
Marean(Citează)
22/08/2019 la 5:41 PM
Culmea este ca femeile aleg indivizii cu trasaturi/preocupari masculine. Faptul ca barbatii sunt masculini nu este toxic, este bine. Cine face muncile fizice grele, cine lupta in razboaie, cine se sacrifica neconditionat pt copii etc
Pt campanie asta este doar un prilez de a etala aspiratiile prefacute ale companiei, care crede ca clientii admira asa ceva. Cum a ales sa faca asta, portretizandu-si clientii in cea mai urata imagine, de dragul vreunui consiliu feminist. In realitate barbatii au mute alte calitati ce sunt apreciate in reclamele din anii trecuti. Am ajuns oare la “peak feminism”.
Nwradu este in alta bula, cu CNN etc. La vreme lui reclama asta a fost destul de discutata, in bula lui nu s-a auzit. Asta indica ca Gilette a reusit doar sa enerveze pe unii, fara ca ceilati sa afle de stradania lor. In bula mea exista expresia “Get woke go broke!” :P
Valentinul(Citează)
22/08/2019 la 6:07 PM
ai inteles si tu fix zero din toata discutia
dar ai dreptate ca femeile aleg indivizii cu trasaturi/preocupari masculine
de altfel, si eu aleg femeile cu trasaturi feminine
bravo, mai baga platitudini din astea
Marean(Citează)
22/08/2019 la 4:56 PM
Precizez ca in america din motive de political correctness nu se poate difuza clipul inversat. ca sa fie exemplele la fel, alegeti doar una din versiunile mele si rulati-o mult si des la tv
dupa aia o sa intelegeti si voi ce se intampla :-)
mac gregor(Citează)
22/08/2019 la 5:01 PM
+1 OneBlade
Avantaje:
– scapi de iritatii
– nu ai nevoie de spuma sau gel
– o rezerva te tine cel putin 3-4 luni, depinde și de frecventa utilizarii
– utilizarea unui aftershave e optionala
Dezavantaje:
– pielea nu mai e chiar de bebeluș, ci mai degrabă ca de o zi de bărbierit cu lama
– posibil ca un bărbierit sa dureze puțin mai mult in funcție și de cat de dificila / aspra e barba
– firele tăiate tind sa sara pe o suprafață mai mare a chiuvetei și ai puțin de lucru la curățat după bărbierit
Eu aș incerca in viitor un bărbierit clasic cu pamatuf din par de bursuc sau porc, sapun pentru bărbierit și brici
Toma(Citează)
22/08/2019 la 6:02 PM
Ha! Ha! Ha!
S-a activat tot departamentul de publicitate de la Gilette: “Repede, babaeti si fete, bagati repede cateva comentarii de fiecare, sa fie bine ca altfel v-ati lins pe bot de prima de Craciun!”
Radule, ai uitat sa scrii ca esti si pro-bursuci ca altfel maine, poimaine, te pune pe lista neagra astia de la Asociatia Patru Labute de Animalute E Mai Etic Decat Doua Labe Albe Antropoide!
In rest, va rog sa vizionati toate videoclipurile campaniei publicitare Gilette cu masculinitatea toxica ca E mai multe, nu e unul singur.
Bineinteles ca in acceptiunea unor fufe isterice si a idiotilor utili care le secondeaza ar trebui sa ma declar ca barbat alb vinovat din nastere de toate relele de pe fata pamantului… Dar uite ca nu pun botul la prostiile astea care nu sunt “progresiste” decat pentru indivizi semieducati, care au un fond cultural extrem de precar, si care folosesc idei primite de-a gata ca sa-si mascheze vidul intelectual in care se balacesc prin regurgitarea unor chestii, chipurile, “la moda”, fata de societatea primitiva in care traim noi aicea, la periferia Europei.
Va rog sa nu plecati nici dupa fenta cu statistica: marketingul de la G. a calculat extrem de gresit chiar daca au avut toate datele la indemana! Ei stiau, bineinteles ca barbatii afro-americani, nu sunt nici pe departe etalonul civilizational cu studiile precare, veniturile reduse si infractionalitatea ridicata care se inregistreaza in randurile lor (recent, in SUA s-a propus ca acestia si femeile afro-americane sa primeasca compensatii financiare ca acum 150 de ani stramosii lor au fos sclavi). Au zis ca o sa piarda ceva din segmentul de piata reprezenta de barbatii albi, insa o sa compenseze cu incasari in crestere de la femei si altii.
He! He! He! Nu a iesit! Sunt in gaura cu 8 miliarde si numaratoarea continua! Cu jumate de gura au pus scaderea respectiva pe seama faptului ca “a crescut concurenta”… Yeah, right!
Ce ma distreaza si mai mult este ca atunci cand se mai baga bani in campanii publicitare cum este asta la care comentam acum se ajunge la urmatorul efect de bumerang: tot mai multa lume afla de problema respectiva de etica. Daca in cele 70 de comentarii de pana acum bagi 5 – 6 comentarii platite pro – Gilette nu faci decat sa enervezi multi cititori care le-au parcurs dar nu au simtit nevoia sa comenteze. Si dintre ei poate multi vor gandi ca mine: de ce sa faca misto de mine in continuare pe banii mei, mai bine nu cumpar produse de la oricine altcineva?
Vasile(Citează)
22/08/2019 la 6:06 PM
babaiatule, daca taceai filosof ramaneai
vezi ca ti-am raspuns mai sus, nu mai inghiti si tu toate porcariile lui zoso
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a pus zoso o stire pe 1 august in care zice ca la ultimele rezultate, P&G a luat o cheltuiala de 8 miliarde pe gilette, dar bineinteles ca zoso nu e capabil sa citeasca un articol, iar cititorii lui nici atat, de-abia asteapta sa inghita galuste pre-mestecate
fix in articolul ala scrie ca cheltuiala era planificata si anuntata in piata si ca vor mai inregistra write downs din astea, pentru ca pur si simplu P&G a platit prea mult pe gillette in 2005 iar barbatii se rad tot mai putin
[citat]Cincinnati-based P&G, [..] said the writedown was due primarily to currency fluctuations – enduring strength in the U.S. economy in recent years has strengthened the dollar. The charge was also driven by more competition over the past three years and a shrinking market for blades and razors as consumers in developed markets shave less frequently. Net sales in the grooming business, which includes Gillette, have declined in 11 out of the last 12 quarters.[citat]
Marean(Citează)
22/08/2019 la 6:09 PM
a, stai ca acuma am vazut-o pe asta cu comentarii platite de gillette
gizas craist, fugi repede sa-ti iei coiful de aluminiu
Marean(Citează)
22/08/2019 la 6:43 PM
Bai nenicule, aparator mai mare al curentului feminist si progresist decat Marean nu am mai vazut. La fiecare articol pe pe tema “politically correct” pe care l am citit pe bloguri, e prezent cu zeci de comentarii in care apara cele mai nebunesti trenduri si concepte. Cred ca e vorba de ceva traume in copilarie, zau.
Daca reclama aia vi se pare normala inseamna ca societatea actuala pur si simplu v-a tocit simturile. E o abominatie si o bataie de joc, o companie isi cearta si mustreaza clientii doar pt ca stie ca virtue signaling vinde. Dar na, lui Marean si Radu li se pare normal. Fiecare cu opinia lui, aici n am ce comenta
Vonbraun(Citează)
23/08/2019 la 12:35 AM
Nu-și ceartă clienții. Își exprimă poziția față de o problemă în discuție acum în societate. Jumătate din reclamele de la Super Bowl sunt fix la fel.
nwradu(Citează)
23/08/2019 la 8:29 AM
Da’nici n-ar fi ceva iesit din comun sa am traume din copilarie, tu nu vezi cate cazuri de copii abuzati exista? E suficient doar sa citesti stirile.
Posibil sa mai exagerez uneori, nu zic nu. E din cauza ca sunt absolut socat de cum gandesc barbatii din romania. Fiind tata de fata, simt ca am o obligatie fata de ea sa nu tac. Cred ca e nevoie sa mai existe si alte pareri, macar asa, de dragul diversitatii de opinie.
Zoso de exemplu pune cel putin saptamanal un articol in care femeile sunt trash-uite in toate felurile, iar corul de aplaudaci de acolo e inspaimantator.
Ce face el nu are cum sa fie intamplator, e evident ca e o strategie deliberata din partea lui, probabil a simtit ca asta vrea publicul sau pur si simplu are el niste probleme din copilarie.
Ei bine, rolul meu e sa arat ca nu tot publicul vrea asta.
#not all men, cum ziceti voi :-))
Marean(Citează)
22/08/2019 la 6:44 PM
Bre, nu toata lumea citeste Zoso. Faptul ca au pierdut bani este un fapt. Au aparut concurenti, unii cu livrare la domiciuliu prin abonament etc. Chiar crezi că atunci când îți jignești clienții nu accelerezi pierderea lor?
Valentinul(Citează)
22/08/2019 la 7:27 PM
setupul meu e urmatorul
– aparat Mingshi Adjustable (e clona dupa ceva nemtesc). Am si cateva Gillette (toate cu lama dubla, nu plasticaraie moderna) dar cu asta ma impac cel mai bine. Aliexpress, 10 parai
– lame am luat de pe eBay vreo 500 de bucati, imi ajung o viata (Gillette blue, Polisilver, ceva rusesti, etc). 11 euro 100 bucati, cam asta e pretul.
– pamatuf. Am ceva Omega cu sintetic, am avut de bursuc dar dupa 5 ani s-a cam tocit. Asta sintetic se usuca mai bine si e ca nou dupa 2 ani de uz aproape zilnic. Cred ca am dat vreo 200 lei pe el.
dus/pamatuf (crema Proraso, pui un bob de mazare si e suficient)/ras. Ceva smacuri cu miros fain si esti gata de o noua zi cu soare ;)
Am mai incercat si shaveta, dar trebuie sa fii muuult mai atent.
Probabil e mai lent ca ceva electric, dar e ceva zen. Programul imi permite acest lux, din fericire. Zero iritatii.
Liviu(Citează)
22/08/2019 la 9:38 PM
Reclama lor face aluzii la o minoritate, care agreseaza femei. In plus face asta prin shaming, vs ceva mai productiv, precum este positive reinforcement (asa cum faceau inainte).
Cum crezi ca ar pica o reclama la Always/Tampax in care ar opri femeie in drum ce avorteaza, ar opri un copil o femeie care isi agreseaza sotul, pe alta careia ii ia banii sotului, sau ar arata cum e promovata una pt ca e femeie?
Faptul ca Gilette au 8 miliarde in minus si ca au mai multe dislikeuri pe grupul lor de youtube, poate inseamna altceva decat ca e o cultura a violentei importiva femeii. (apropos, e o promotie la emag, daca dai 28 de lei pt 2 lame Gilette primesti un voucher de 40 de lei pt urmatoarea cumparatura de Gilette)
Violenta e invatata acasa, asta o spun toate studiile, Totusi studiile sunt un pic impartite in privinta sexului agresorului, unele la mijloc, altele aratand ca femeile sunt agresorul. E un ciclu in care e problematic sa arati cu degetul. Asta daca vorbim despre violenta.
Egalitatea pe care o mentionezi trebuie sa fie de sanse.
KMean(Citează)
22/08/2019 la 9:44 PM
Un delir deloc original, pt ca e precum al celor care au facut reclama. :(
KMean(Citează)
22/08/2019 la 10:36 PM
Cel din bursuc retine apa mai bine si e mai fin decat celelalte optiuni din par natural, care sunt: mistret si cal. Pamatuful din par natural are un miros anume, care se duce in timp. Multi spun ca l-au tinut in otet si a trecut repede mirosul, dar eu l-am simtit pe pamatuf destul de mult timp.
Cel de mistret e cea mai aspru, poate curata mai bine, unii il prefera pe ceke de acest gen.
De cal nu am incercat, am auzit doar ca exista.
DM are un pamatuf artificial, care e fin pe fata, nu miroase si e si ieftin. E din plastic. E ok, dar nu retina apa la fel de bine precum cele naturale.
E interesanta folosirea sapunului si a cremei. Totusi eu nu am reusit sa folosesc constant un aparat clasic si am ramas la Gilette. Sunt sceptic in privinta modelului nou fiindca am incercat Gilette Sensitive si doar odata a fost mai ok decat celelalte normale. Dupa cat au laudat oamenii OneBlade aici o sa il incerc, dupa ce se termina stocul de rezerve de la Gilette.
KMean(Citează)
23/08/2019 la 7:11 AM
Marean, fii atent ca mai am o idee pe gustul tau.
Facem o reclama in care 10 englezi sportivi mustra 10 irlandezi alcoolici si o difuzam in Irlanda de Nord, unde abia se stapanesc sa nu se omoare intre ei.
Ce zici, hai sa le schimbam viata. Lumea adora sa fie insultata pe linie etnica, mai ales cand sunt si calomniati in acelasi timp. Progresism!
mac gregor(Citează)
23/08/2019 la 9:00 PM
Niste feminism… https://i.imgur.com/Iq4Gy1i.jpg
gigi(Citează)
24/08/2019 la 4:56 PM
cred ca trebuie sa pui un burger in carlig ca sa o atragi
mac gregor(Citează)