►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
29 Jun 2019 ·
AUTO ·
Poate ați văzut la știri că ieri a fost inaugurat sediul Renault Bucharest Connected, o clădire mare în bulevardul Preciziei, unde s-au mutat toate departamentele de inginerie, proiectare, cercetare, vânzări și tot ce mai aveau Renault și Dacia în București. A fost prezentă Dăncilă, a venit președintele grupului Renault la nivel mondial, în fine… petrecere mare.
Ce știu mai puțini oameni este că joi, cu o zi înainte de toate acestea, am făcut un tur privat pe acolo, vizitând întreaga clădire, în condițiile în care poate fi considerat “tur privat” unul în care ghid a fost chiar Christophe Dridi, directorul general al Automobile Dacia și Renault România (care, apropo, are un Renault Zoe ca mașină de muncă și a zis că o încarcă noaptea, la 220 V).
Am văzut birourile, inclusiv pe al său, sala de fitness, centrul de pregătire, cantina de 800 de locuri, micul muzeu Dacia de la parter cu Duster-ul papamobil și o Dacia Estafette și altele. Clădirea în sine este bine gândită, sunt practic două pătrate unite și are două atriumuri foarte largi de aduc multă lumină naturală în zona ei centrală.
Turul a continuat în clădirea B, centrul de design, unde am văzut prototipul Renault Trezor. Imaginile nu-i fac dreptate, mașina aia arată superb când o vezi în fața ta. Am văzut și o mașinărie de frezat machete 1:1 în lut, plus alte zone. Toate sunt în clipul de mai jos.
Abonează-te: http://bit.ly/2RBcHBg
Renault a eliberat toate celelalte sedii pe care le avea în București (Pipera, West Gate etc) și și-a mutat toți angajații aici, în RBC, chiar lângă metroul de la Preciziei.
Anul trecut am vizitat și fabrica Mioveni, la aniversarea a 50 de ani de producție acolo, ocazie cu care am făcut un clip despre cum se produc Dacia Duster și alte mașini:
Abonează-te: http://bit.ly/2RBcHBg
Am mai vizitat de-a lungul timpului și alte sedii și fabrici, le găsiți aici pe toate.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
15 comentarii
29/06/2019 la 7:22 AM
Foarte interesant. Pentru un minut m-am uitat peste joburile listate la http://posturi-disponibile.gruprenault.ro
Mi-a trecut și am zis că mai bine rămân la ce am :)
Dragos(Citează)
29/06/2019 la 8:32 AM
In principiu daca stii doar franceza , si ceva engleza esti cam angajat .
Mircea(Citează)
02/07/2019 la 11:06 AM
In principiu asta nu este adevarat. Cu ce te-ar ajuta sa vorbesti franceza daca lucrezi cu cei de la Nissan, de exemplu?
ParamPam(Citează)
29/06/2019 la 7:44 AM
Păcat că anunțurile lor de joburi pe LinkedIn sunt scrie de persoane cu encefalograma plată.
Gaelex(Citează)
29/06/2019 la 9:01 AM
Cam aiurea pentru angajați, sa te muti din Pipera in Preciziei, adică dintr-un capăt al magistralei Metrorex, in alt capăt. Din Colentina cred ca faci o ora pana la noul sediu, in condițiile in care in 25 minute ajungeai in Pipera.
george(Citează)
29/06/2019 la 10:20 AM
Nu toți angajații stau în Colentina. Cei de pe M3 se bucură, cei care stăteau deja în militari jubilează.
Catalin(Citează)
29/06/2019 la 9:44 AM
@nwradu la priza ai 230/400V. Numa’ zic.
zidanne(Citează)
29/06/2019 la 10:49 AM
ce salarii dau?
sa pun intrebarile care conteaza, nu ca ce “frumi” e un sediu.
Mihai(Citează)
29/06/2019 la 1:53 PM
Intrebarea asta conteaza in proportiende 100% doar pentru tine.
Adrian(Citează)
29/06/2019 la 7:15 PM
daca iti iau ochii 2-3 copaci pusi inauntru atunci ce sa mai zic…
Mihai(Citează)
29/06/2019 la 7:16 PM
Altă întrebare ar fi daca au locuri de parcare suficiente. Zoso zice ca nu, ar fi cam stupid ptr o firmă care construiește mașini, sper doar ca e el hater.
Doru Vlad(Citează)
29/06/2019 la 9:33 PM
Treaba lor este sa la construiasca si sa le vanda, nu sa le parcheze.
Deci nici un showroom mare si frumos, cu toate modelele lor curente? Nici o pista de test, macar in jurul cladirii?
Gaelex(Citează)
02/07/2019 la 11:09 AM
Nu stiu ce ati numarat voi pe-acolo, dar deocamdata sunt 1000 de locuri, atat in subteran cat si la suprafata. Altfel spus, suficiente pentru o cladire de dimensiunile ei, care are si acces facil la mijloacele de transport in comun (metrou, tramvai etc.)
ParamPam(Citează)
29/06/2019 la 7:31 PM
Ionel(Citează)
30/06/2019 la 10:56 AM
Eu am numărat 9 alveole a câte 14 locuri și una mai mare de peste 20 locuri.
Și asta într-un singur cadru al filmului.
AI_core(Citează)