►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
16 comentarii
09/05/2019 la 9:41 AM
automobil electronic? :)))
barto(Citează)
12/05/2019 la 10:28 PM
Deformație profesională, îmi completează mâna singură cuvântul când începe cu electr…
nwradu(Citează)
09/05/2019 la 9:57 AM
Da am casa de marcat electronica, ce pot sa spun…mare haos nu a fost, m am dus la cea mai mare firma pe asa ceva din Buc, au sediul pe Traian, am platit undeva la 1500 de lei cu tot cu fiscalizare si defiscalizare, plus instalare si abonament anual de mentenanta, datele se transmit nu prin conexiune directa la internet, cum ai crede, ci prin stick, care mai departe e trimis la contabila.
Practic, nu mai trimit bonurile la contabila, ci stick ul…cam atat.
E o cheltuiala in plus, a carei utilitate clara nu se vede inca.
Referitor la faptul ca se plang oamenii de asta, multi se si c**a pe ei aiurea, daca vrei sa rezolvi problema, te duci si in 2 ore ai rezolvat.
alex(Citează)
09/05/2019 la 10:34 AM
wtf…cu stick? Inteleg ca daca vrei sa se rezolve, se rezolva in 2 ore…dar cu stick??? cand avem masini (aproape) autonome, cand putem conecta nspe mii de tipuri de device-uri intre ele, solutia gasita in Romania a fost stickul???
leon(Citează)
09/05/2019 la 8:37 PM
Pai mergea si pe CD, dar parca e mai comod stick-ul.
Cezar(Citează)
09/05/2019 la 9:37 PM
Se pot arhiva si trimite pe mail, nu neaparat pe stick… eu emit in jur de 1000 bonuri fiscale pe zi, iar dimensiunea lor nu e atat de mare incat nu pot fi transmise via email.
Cornel(Citează)
12/05/2019 la 10:29 PM
Eu zic că-i bine. Putea fi pe dischetă.
nwradu(Citează)
09/05/2019 la 10:38 AM
Da pai asta radeam si eu cu colegul meu de la firma, eu imi faceam griji ca trebuie sa tragem firul de net mai aproape, sa functioneze cum trebuie, cand sa aud ca e prin stick.
Sa nu mai adaug ca trebuie nu stiu ce adaptor…ah plus intrebarea, eu trimit un stick nou in fiecare luna sau mi l trimite contabila inapoi pe acelasi? :))
alex(Citează)
09/05/2019 la 10:55 AM
Uber si Lyft ingreuneaza traficul in San Fran pentru ca “sharing economy” este o minciuna, nu e nici un sharing acolo, e doar o forma disimulata de inchiriere cu care n-as avea nici o problema daca ar fi la fel de reglementata ca si inchirierea traditionala.
folosesc Uber de la inceput si nu am facut sharing niciodata cu nimeni, aia cu “te urci undeva si pe drum se mai urca cineva care merge in aceeasi directie” a fost o gogorita.
valabil si pentru AirBnB – am stat recent intr-un apartament si mi-a luat ceva pana sa ma prind ca la telefon vorbeam cu reprezentantul unei firme de management de apartamente date la airbnb, desi pe site aparea asa zisul proprietar, care nici nu e sigur ca exista.
Marean(Citează)
09/05/2019 la 12:24 PM
Da, uber si lyft sunt bullshit dar sharing economy chiar exista. Airbnb e un exemplu – toate apartamentele pe care le-am inchiriat asa au fost de la proprietari, cel putin pana acum. Si pe partea de transport, snappcar si blablacar sunt exemple bune.
Giani Mucea(Citează)
09/05/2019 la 12:48 PM
faptul ca au fost de la proprietari nu inseamna ca e sharing economy, pt ca
ideea initiala era sa stai cu ala in casa, in camera pe care o avea libera, sau sa stai in casa lui cat ala e plecat in vacanta in casa altuia.
daca eu cumpar un apartament special ca sa-l dau pe AirBnB, asta e nu mai e sharing, este investitie in activitate hoteliera din partea mea.
Marean(Citează)
09/05/2019 la 1:43 PM
Corect. In cazul asta doar aproximativ 20% din apartamentele in care am stat prin airbnb era evident ca erau locuite de cineva si nu aranjate special pentru inchiriere.
Giani Mucea(Citează)
12/05/2019 la 10:30 PM
Există și servicii chiar de sharing pe traseul proprietarului, vezi prin aplicație opțiunea.
Problema în SF este că sunt prea mulți. Și în NY la fel, erau 100.000 de șoferi Uber acolo, cine știe cât Lyft. Prea mult strică.
nwradu(Citează)
09/05/2019 la 1:22 PM
sa zici ca Musk e de vina ca aia s-au futut in masina, e ca si cum ai zice ca Winchester e de vina ca a fabricat arme.
Probabil autorul e invidios pe aia 2
gabi(Citează)
09/05/2019 la 7:27 PM
Problema cu pilotul automat de la tesla e ca de fapt nu e complet automat. Ei spun ca trebuie sa tii maine pe volan, sa fii atent la trafic etc .. nu sa citesti ziarul sau sa ti-o tragi. Numai ca nimeni nu tine cont de recomandarile alea si merg pe ideea nu se poate intampla nimic si ca pilotul automat va function perfect indiferent de situatia aparuta in trafic..
Adrian(Citează)
12/05/2019 la 10:31 PM
Doar pe bărbat, probabil :P
Plus asta. L-a vândut ca “pilot automat”, dar în practică mai dă și rateuri și încă n-a ajuns la momentul în care este și de încredere.
nwradu(Citează)