►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Avem nevoie de mai multe drive-through-uri
Pasajul auto de la Unirii putea fi mai bun, dar atât s-a putut »
« Avem nevoie de mai multe drive-through-uri
Pasajul auto de la Unirii putea fi mai bun, dar atât s-a putut »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
37 comentarii
20/05/2019 la 9:15 AM
Treaba asta cu Huawei va afecta vanzarea smartphone-urilor incepand de azi. Pentru ca oamenii nu vor sa riste sa dea 800-1000 de euro pe un telefon care, de maine, sa valoreze cat un player audio cu camera foto.
motanes(Citează)
20/05/2019 la 9:37 AM
Cam ce ai înțeles din știre?
Teniescu(Citează)
20/05/2019 la 9:38 AM
Eu unul nu ma aștept sa scadă preturile telefoanelor Huawei, cel putin la noi unde a 2-a zi după cutremurul din Asia s-au scumpit preturile la memorii Ram pentru ca pe net apăruseră zvonuri ca a fost distrusa o fabrica taiwaneza.
george(Citează)
20/05/2019 la 11:02 AM
Corect. Huawei are doomed.
Emil C(Citează)
20/05/2019 la 12:33 PM
Am inteles ca Huawei va avea probleme cu vanzarile actualelor terminale chiar daca “sanctiunile” Google vor fi aplicate incepand cu device-urile viitoare. Pentru ca potentialii clienti au inteles ceva de aici: Huawei a intrat intr-un razboi care este imprevizibil si nu se stie cum ii va afecta pe detinatorii de smartphone-uri prezente sau viitoare. Si cand piata este asa de ofertanta, mai bine nu risti cu unii despre care scrie peste tot ca au probleme cu Google. Deci, pa!
motanes(Citează)
20/05/2019 la 12:48 PM
La început Xiaomi venea fără Google, pentru că era versiune de China și nu a murit nimeni pentru că poți instala cu mâna ta Google apps.
Deci hai să ne mai informăm. 😬
Teniescu(Citează)
20/05/2019 la 1:25 PM
Teniescu, am auzit ca unii sunt destepti si-si construiesc singuri telefoanele. Dar nu aceia care dau 1000 de euro pe un aparat. Intelegi ce vreau sa zic?
Dincolo de gluma, tu ai dreptate cand spui ca sunt oameni care stiu ce sa faca atunci cand un telefon nu are Google Play. Dar majoritatea nu stiu si nici nu vor sa faca jde mii de setari dupa ce dau 1000 de euro pe un telefon. Despre asta e vorba. Obisnuieste sa intelegi piata si oamenii dincolo de insusirile si priceperea ta!
motanes(Citează)
20/05/2019 la 2:18 PM
Da, dar unde se pozitiona Huawei atunci si unde ar vrea sa se pozitioneze acum?
nashu_mare(Citează)
20/05/2019 la 10:31 PM
@motanes: cam asta ar fi concluzia, da. Rămâne de văzut exact când vor începe să aibă probleme și dacă nu se înțeleg cu americanii până atunci. Google și restul le pot da în continuare tehnologie dacă aprobă guvernul SUA transferul.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 9:17 AM
TEsla are cele mai bune performante si mai jor ar putea da faliment ?
dny(Citează)
20/05/2019 la 10:33 PM
Da, de ce te miri? Nu cred că-i singura companie care poate da faliment deși are un produs bun.
Să faci o mașină dorită nu e suficient. Trebuie să o poți produce în ritmul cerut de piață, să o transporți, să o vinzi și mai ales să faci toate cele de mai sus cu profitul care să-ți permită să continui afacerea.
Ai fi uimit dacă ți-aș spune că nici Huawei nu face profit cu adevărat din vânzarea de telefoane, deși în prezent sunt numărul 2 mondial?
nwradu(Citează)
21/05/2019 la 4:59 PM
@nwradu
Usor gresit, masina trebuia pozitionata la un pret mult mai mare insa exista riscul sa nu genereze hype-ul actual. Cererea uriasa e exact un cumul de factori cum ar fi hype-ul de masini electrice + produse bune + pretul foarte bun pentru produsele respective. Se pare insa ca pretul calculat de companie nu este cel real si nu isi pot acoperi costurile.
alexEAT(Citează)
20/05/2019 la 10:00 AM
ce performante ba?
incearca sa taie orice doar sa salveze bani – gen mentenanta la masina, ca ei sunt cu 3 oo si nu ai nevoie de mentenanta la masina.
nici un alt producator auto SERIOS nu are probleme financiare, doar ei sunt cu un picior in groapa. si chiar ei o zic ca situatia nu e roz.
so yea, e “frumi” cu masini tesla, dar daca nu faci profit sa te sustii, e tot degeaba.
Mihai(Citează)
20/05/2019 la 11:05 AM
Si nu iti da de gandit cum de alti producatori de masini nu sunt in groapa? Cum ar putea fi, cand nu investesc nimic (comparativ cu tesla) in inovatie adevarata si iti vand aceeasi marie cu alta palarie de 30 de ani?
E normal sa intampini provocari si sa fii mereu la limita cand spargi bariere, in timp ce plutonul sta la caldurica si baga pe gat oamenilor mizerii spoite frumos.
John(Citează)
20/05/2019 la 2:20 PM
De unde stii ca ceilalti investesc mai putin? Mai degraba nu o fac pe repede inainte. Au procese de dezvoltare mai incete, supuse unui control al calitatii mai riguros, mai calculat. O fi bine, o fi rau?
nashu_mare(Citează)
20/05/2019 la 10:35 PM
Da, Tesla are în continuare mentalitate de startup, investește mult și rapid, dar vânzarea auto nu se desfășoară în același ritm.
Cât despre alte companii auto, majoritatea au fost în faliment sau au trecut aproape de unul în istoria lor. Doar Ford mi se pare că nu a fost niciodată în faliment.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 10:14 AM
Da, și care e producător SERIOS?
Grupul VAG? Care mințea cu emisiile?
BMW? Care făcea economie la lanțul de distribuție și îți rupea tot motorul apoi?
Teniescu(Citează)
20/05/2019 la 11:39 AM
Producator serios, adica unul mare care face profit suficient incat sa se sustina pe piata.
Nu unul care este nevoit sa vanda sub pretul de productie si care intarzie fiecare lansare.
Andrei G(Citează)
20/05/2019 la 12:51 PM
Serios pentru bine lor cumva, am înțeles.
Pai prefer neserios. Cum era Honda, de era să dea faliment până a lansat Civic.
Teniescu(Citează)
20/05/2019 la 10:35 PM
Toți au dat faliment măcar o dată, cu excepția Ford care a mers mereu bine de-a lungul istoriei.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 10:37 AM
Joke.
Americanii blochează Huawei.
Chinezii fac grevă și nu mai produc aifoane pentru americani.
Win-Win.
:D
Mihai(Citează)
20/05/2019 la 11:52 AM
Win-win?
Americanii blocheaza Huawei – Huawei nu mai vinde telefoane in Statele Unite – in China scade productia.
Chinezii fac greva si nu mai produc iPhone – Apple are un motiv in plus sa mute productia in SUA – in China scade productia.
Concluzie finala: in China scade productia -> rezulta chinezi care nu mai au de lucru.
Conscluzie suplimentara: pretul pentru iPhone creste, dar asta nu o vad ca fiind o problema (ei vand indiferent de pret).
Andrei G(Citează)
20/05/2019 la 10:36 PM
Foxconn este firmă taiwaneză și au fabrici în mai multe țări. Sigur, are și China diverse resorturi la dispoziție. De asta se numește război economic și de asta se poartă negocieri.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 12:06 PM
E ceva mai complicat. Huawei nu e (toată) China și oricum nu vindeau telefoane în SUA, cel puțin nu oficial. Producția din China nu înseamnă numai preț mai mic, ci și posibilitatea de producție în volume mult mai mari. Apple a încercat în 2013 să producă Mac Pro-ul (acel trash can) în SUA și n-a ieșit chiar bine pentru că fabricile de acolo nu îi puteau asigura piesele necesare așa cum aveau ei nevoie. Este mai scump, dar trebuie să și poți fabrica produsele pentru a le vinde, chiar și la un preț mai mare.
Ei nu vând indiferent de preț și asta s-a văzut recent pe piață. Ce pot să-ți spun că clienții fideli ai lor nu fac parte din buzz-ul ăsta din presă și sunt cei care trebuie să aibă „value” în ceea ce cumpără. Unele îmbunătățiri au venit și cu prețuri mai mari pe care mulți le-au plătit exact din motivul ăsta.
dam167(Citează)
20/05/2019 la 12:49 PM
Tesla ar fi putut da faliment de doua ori pe an de cand a inceput sa functioneze.
Huawei probabil o sa se vanda mai slab in afara Chinei, dar chinezii sunt mai oi.. pardon, patrioti. Daca le zice statul sa nu mai cumpere aifoane si sa cumpere Huawei, o sa cumpere Huawei. Si razboiul asta economic e destul de interesant cand te gandesti ca China mai are cel putin alte 2 arme impotriva US.
Giani Mucea(Citează)
20/05/2019 la 10:38 PM
Huawei are 28% cotă de piață în CHina, nu-s singurii producători chinezi. Problema este că a ajuns la o dimensiune mare în întreaga lume și nu s-ar putea susține doar cu piața chineză.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 11:12 PM
De acord, Huawei si-o ia la faza asta. Daca vinde putin mai mult in China poate doar sa amortizeze caderea.
Giani Mucea(Citează)
20/05/2019 la 4:42 PM
au procese de dezvoltare mai incete :))))))) foarte haios
astia au inceput sa dea din pinteni fix pentru ca a aparut tesla si le fura banutii de sub ochi. cam cum crezi tu ca se apucau astia sa faca masini electrice in conditiile in care nu ii deranja nimeni pe piata auto
Ender(Citează)
20/05/2019 la 4:58 PM
Tehnologiile erau in dezvoltare de multa vreme la majoritatea fabricantilor clasici insa nu pe ei nu i-a impins nimic de la spate sa scoata produsele pe piata. Aveau ce vinde si dezvoltarea s-a facut pe baza investitiilor din ce vindeau. Nu au fost nevoiti sa dezvolte si capacitati de productie sau sa scoata produse in stadiu intermediar de dezvoltare peste care sa mai trimita ulterior patchuri, de exemplu. Pe de alta parte, Tesla a trebuit sa iasa in fata, sa foloseasca resurse inclusiv pentru a promova tehnologia asta (ca doar pe asta o aveau).
nashu_mare(Citează)
20/05/2019 la 5:25 PM
Eu tocmai mi-am luat tableta Huawei M5, foarte buna de altfel. Daca mai aveam rabdare, probabil o luam la pret de lichidare, deja pe eMAG este 1499 lei.
Si fiind model curent va avea in continuare aplicatii google si actualizari din play store.
Gaelex(Citează)
20/05/2019 la 10:41 PM
Și eu pândesc una nouă de 8 inchi, poate și cu LTE. Din păcate, nu prea mai sunt modele pe piață.
nwradu(Citează)
21/05/2019 la 12:53 AM
Mda… Vineri mi am luat p30 pro.
O sa am un aparat foto bun.
CristiX(Citează)
20/05/2019 la 5:45 PM
Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu ceva in legtura cu Huawei: inteleg ca pe modelele existente Google Play ramane, dar nu mai primeste update. La fel se va intampla si cu versiunea de soft, nu?
Adriana(Citează)
20/05/2019 la 6:20 PM
Încă nu se știu astfel de detalii.
nwradu(Citează)
20/05/2019 la 6:58 PM
Faza cu Google play și Huawei poate avea consecințe foarte grave dar nu își dau seama.
Dacă Huawei este nevoită să își creeze și să își susțină propriul Store de aplicații, și în timp devine alternativă la Google, pentru că poate nici ceilalți producători nu vor să depindă de Google…?
Și în ceva ani Play Store devine o minoritate în timp ce alternativa devine majoritară?
E banal să faci un app store, dpdv tehnic. Greu e să convingi oamenii să-l folosească. Dar dacă n-ai de ales…începi să pompezi bani și cauți parteneri, devine rentabil să forțezi alternativa.
S-a mai întâmplat și în alte industrii, gen Microsoft cu IE, atât a forțat nota până alternativele au devenit majoritare, și ei din dominație absolută au ajuns să adopte și ei engine-ul Chrome doar ca să aibă lumea încredere-n ei.
Poate fi începutul sfârșitului pentru Google.
Huawei dacă reușește să convingă Samsung și încă 2-3 producători majori să investească în Android și să aibă ecosistemul lor…rămâne google cu Pixel-urile lor și cam atât.
manu144x(Citează)
20/05/2019 la 9:47 PM
Daca tu crezi ca in contextul asta un telefon cu OS chinezesc ar intra macar in US…
Giani Mucea(Citează)
20/05/2019 la 10:42 PM
Tu ai lua programe dintr-un app store chinezesc? Plus că bănuiesc că vrei în continuare Gmail și Google Calendar, nu Weibo Calendar.
nwradu(Citează)