un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 23 aprilie 2019

23 Apr 2019  ·

ȘTIRI  ·

25 comentarii

asus s5507

    25 comentarii

  1. Am ramas efectiv coplesit de prezentarea celor de la Tesla. Am intuit de mult timp ca e Game Over pentru industria auto, dar ma așteptam ca Google și Apple sa poată sa concureze. Și văd ca nici lor nu le va fi ușor. Poate o achiziție e singura opțiune (de ordinul $100B+).

    Cred ca mulți CEO de companii auto sunt paralizați in momentul de fata. Nu doar ca sunt toți intr-o direcție greșita cu tehnologia lidar (exemplul lui Musk cu SpaceX e suficient) in ce privește FSD, dar ca business model sunt legati de mâini și de picioare. Efectiv Tesla Network va permite oricui sa își cumpere mașini care se plătesc singure. Fie încerci sa copii Tesla și sa fii mereu cu un deceniu in urma, fie încerci altceva (n-am idee).

    Vor fi 10 ani interesanți. :)

      (Citează)

    • Stai așa, că doar pentru că Tesla spune că chipsetul lor este ceea ce trebuie și lidarul nu, nu înseamnă musai că e așa. Ce-i drept, un lidar arată rău de tot pe mașină, iar unele au câte 6 “girofaruri” din alea puse pe ele, dar este un senzor 3D foarte bun.

        (Citează)

    • Aspectul nu conteaza si presupun ca ar reusi sa il integreze in design. Nu, problema e ca e un senzor scump si inutil in 99% din cazuri.

        (Citează)

    • Giani Mucea:
      Aspectul nu conteaza si presupun ca ar reusi sa il integreze in design. Nu, problema e ca e un senzor scump si inutil in 99% din cazuri.

      Nu-i așa simplu. Lidarul e ca un puc de hochei pus pe mașină, în cel mai bun caz (când nu arată a girofar), iar aspectul unei mașini contează enorm la vânzare.

        (Citează)

    • Posibil sa nu reuseasca sa il integreze, mai ales daca vor sa foloseasca doar un singur device. Oricum, ramane un senzor inutil si scump.

        (Citează)

    • Noul Audi A8 cu optiunea traffic jam pilot are Lidar integrat in bara fata, doar pt. a vedea in fata si atat. Dar nu se vede. Si ca senzor e foarte bun pe bucatica lui, unde nu-i bun, e camera sau radarul bun.

        (Citează)

  2. Flanco Mega Mall are expus televizor 8K Samsung de anul trecut de fapt. Nu stiu ce au lansat ei saptamana trecuta, cand Flanco avea ceva prezentat ca fiind Samsung si 8K de luni de zile.

      (Citează)

  3. eu nu pot sa-mi explic chestia cu Fold decat prin ceva nepotisme sau pupincurisme atroce. adica cum, bai nene, sa lucrezi ani de zile la un model si sa nu te duca capul ca o banala folie pusa pe ecran va avea probleme in cel mai scurt timp, cu atat mai mult cu cat nici nu pun macar un avertisment, ceva?…mindblowing.

      (Citează)

    • Se pare ca era pus un avertisment, sa nu o dea jos. Dar nah, obisnuinta de a da jos toate foliile.

        (Citează)

    • Personal nu cred aia cu folia. Nu pare genul de problemă care să amâne lansarea.

      De ce însă nu s-au gândit că va fi o problemă? Este un exemplu clasic de eroare de testare: cei care au făcut aparatul l-au și testat, iar ei știau să nu tragă de folia aia. De asta cea mai bună testare este să dai produsul cuiva care îl ia de la zero (valabil și când produsul este ceva software, ba chiar mai ales atunci).

        (Citează)

  4. deja sunt trotinete pe strada de la Wolfe

      (Citează)

  5. avertismentul era de la Verizon, nu de la Samsung.

      (Citează)

  6. 8k la 70k

      (Citează)

  7. s-a lansat kaizala, chat-ul de la MS. arunca un ochi, pare simpatic. e integrat in office365

      (Citează)

  8. aștept să se lanseze și în Cluj ceva sisteme de închiriat trotinete

      (Citează)

    • Teama mea este că sunt scumpe. În Viena am luat cu Matilda două trotinete și am dat 9 euro pe un drum de vreo 20 de minute, vreo 3 km. La banii ăștia, ne ducea un Uber pe amândoi.

      La noi pare cam la fel. 2 lei pornirea, 0,5 lei/minut se adună, mai ales că nu stai confortabil în mașina unui șofer, ci tot tu trebuie să fii atent la gropi, trafic, pietoni și riscurile ce le aduce mersul cu trotineta.

        (Citează)

    • vor ajunge toate in vreo curte dintr-o zona interesanta si ne scapa de dilema asta.

        (Citează)

    • Daca sunt 2 persoane care trebuie sa parcurga un drum de 10 Km, inseamna in jur de 30 de lei (chiar daca mergi cu viteza maxima posibila).
      Intradevar cu banii astia poti sa mergi linistit cu un taxi sau un uber.

        (Citează)

  9. Andrei G:
    Daca sunt 2 persoane care trebuie sa parcurga un drum de 10 Km, inseamna in jur de 30 de lei (chiar daca mergi cu viteza maxima posibila).
    Intradevar cu banii astia poti sa mergi linistit cu un taxi sau un uber.

    Da, dar adrenalina e nepretuita.
    Cu taxiul care o fi el, aproape ca nu te gandesti ca ai sanse sa nu mai ajungi la destinatie.

      (Citează)

  10. nwradu:
    Stai așa, că doar pentru că Tesla spune că chipsetul lor este ceea ce trebuie și lidarul nu, nu înseamnă musai că e așa. Ce-i drept, un lidar arată rău de tot pe mașină, iar unele au câte 6 “girofaruri” din alea puse pe ele, dar este un senzor 3D foarte bun.

    Nu e vorba de aspect. Nu e vorba nici măcar de faptul ca unii folosesc Lidar (n-au decât, costa și consuma). Problema este ca acest sistem ar trebui sa fie redundant, iar focusul acestor companii ar trebui sa fie pe vision. E cumva intuitiv – nici noi nu folosim nimic mai mult decât ochii pt a ne orienta și conduce. Iar in plus radarul permite Tesla sa “vadă” indiferent de condițiile meteorologice.

    Faptul ca aceste companii folosesc Lidar și strategia lor nu merge se vede in modul in care lucrurile au evoluat pana acum – la Uber mașina nu a știut sa evite un pieton și l-a omorât. Iar la Google se încearcă permiterea FSD doar pe zone restrânse.

    Recunosc ca nu îmi va fi la îndemâna sa las M3 sa se conducă singur când ajunge, dar din ce am văzut, nu cred ca exista o alta companie in momentul de fata căreia sa ii încredințez viața mea și a copiilor pentru ore la rand in fiecare săptămâna.

      (Citează)

    • noroc cu tesla care iti taie capul sau te baga in zid, nu? hai cu putina decenta, te rog.

      tehnologia inca nu a ajuns acolo, chiar daca ne-am dori. lidarul este optiunea mai sigura in prezent si scopul nu e sa castigi jocul pe modul dificil, ci sa ai masini care te duc fara incidente la destinatie.

      cat despre tesla…

        (Citează)

  11. zup:
    noroc cu tesla care iti taie capul sau te baga in zid, nu? hai cu putina decenta, te rog.

    tehnologia inca nu a ajuns acolo, chiar daca ne-am dori. lidarul este optiunea mai sigura in prezent si scopul nu e sa castigi jocul pe modul dificil, ci sa ai masini care te duc fara incidente la destinatie.

    cat despre tesla…

    Fa ceva mai mult research.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus