►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
25 comentarii
23/04/2019 la 10:56 AM
Am ramas efectiv coplesit de prezentarea celor de la Tesla. Am intuit de mult timp ca e Game Over pentru industria auto, dar ma așteptam ca Google și Apple sa poată sa concureze. Și văd ca nici lor nu le va fi ușor. Poate o achiziție e singura opțiune (de ordinul $100B+).
Cred ca mulți CEO de companii auto sunt paralizați in momentul de fata. Nu doar ca sunt toți intr-o direcție greșita cu tehnologia lidar (exemplul lui Musk cu SpaceX e suficient) in ce privește FSD, dar ca business model sunt legati de mâini și de picioare. Efectiv Tesla Network va permite oricui sa își cumpere mașini care se plătesc singure. Fie încerci sa copii Tesla și sa fii mereu cu un deceniu in urma, fie încerci altceva (n-am idee).
Vor fi 10 ani interesanți. :)
Andu Potorac(Citează)
23/04/2019 la 12:15 PM
Stai așa, că doar pentru că Tesla spune că chipsetul lor este ceea ce trebuie și lidarul nu, nu înseamnă musai că e așa. Ce-i drept, un lidar arată rău de tot pe mașină, iar unele au câte 6 “girofaruri” din alea puse pe ele, dar este un senzor 3D foarte bun.
nwradu(Citează)
23/04/2019 la 12:31 PM
Aspectul nu conteaza si presupun ca ar reusi sa il integreze in design. Nu, problema e ca e un senzor scump si inutil in 99% din cazuri.
Giani Mucea(Citează)
23/04/2019 la 12:48 PM
Nu-i așa simplu. Lidarul e ca un puc de hochei pus pe mașină, în cel mai bun caz (când nu arată a girofar), iar aspectul unei mașini contează enorm la vânzare.
nwradu(Citează)
23/04/2019 la 2:53 PM
Posibil sa nu reuseasca sa il integreze, mai ales daca vor sa foloseasca doar un singur device. Oricum, ramane un senzor inutil si scump.
Giani Mucea(Citează)
23/04/2019 la 3:01 PM
Noul Audi A8 cu optiunea traffic jam pilot are Lidar integrat in bara fata, doar pt. a vedea in fata si atat. Dar nu se vede. Si ca senzor e foarte bun pe bucatica lui, unde nu-i bun, e camera sau radarul bun.
Cata(Citează)
23/04/2019 la 11:01 AM
Flanco Mega Mall are expus televizor 8K Samsung de anul trecut de fapt. Nu stiu ce au lansat ei saptamana trecuta, cand Flanco avea ceva prezentat ca fiind Samsung si 8K de luni de zile.
Gaelex(Citează)
23/04/2019 la 11:08 AM
eu nu pot sa-mi explic chestia cu Fold decat prin ceva nepotisme sau pupincurisme atroce. adica cum, bai nene, sa lucrezi ani de zile la un model si sa nu te duca capul ca o banala folie pusa pe ecran va avea probleme in cel mai scurt timp, cu atat mai mult cu cat nici nu pun macar un avertisment, ceva?…mindblowing.
Giovani(Citează)
23/04/2019 la 11:50 AM
Se pare ca era pus un avertisment, sa nu o dea jos. Dar nah, obisnuinta de a da jos toate foliile.
Gaelex(Citează)
23/04/2019 la 12:50 PM
Personal nu cred aia cu folia. Nu pare genul de problemă care să amâne lansarea.
De ce însă nu s-au gândit că va fi o problemă? Este un exemplu clasic de eroare de testare: cei care au făcut aparatul l-au și testat, iar ei știau să nu tragă de folia aia. De asta cea mai bună testare este să dai produsul cuiva care îl ia de la zero (valabil și când produsul este ceva software, ba chiar mai ales atunci).
nwradu(Citează)
23/04/2019 la 11:50 AM
deja sunt trotinete pe strada de la Wolfe
florin(Citează)
23/04/2019 la 12:09 PM
avertismentul era de la Verizon, nu de la Samsung.
Giovani(Citează)
23/04/2019 la 12:15 PM
8k la 70k
pahomi(Citează)
23/04/2019 la 12:19 PM
s-a lansat kaizala, chat-ul de la MS. arunca un ochi, pare simpatic. e integrat in office365
Ender(Citează)
23/04/2019 la 12:37 PM
Tare, alt chat de la Microsoft. Dupa Lync, Skype, Skype for Business, Teams era nevoie si de asta.
Giani Mucea(Citează)
23/04/2019 la 12:51 PM
Am ratat știrea, dar personal nu l-aș testa oricum, că n-am cu cine.
nwradu(Citează)
23/04/2019 la 2:27 PM
pare dedicat pe segmentul business
Ender(Citează)
23/04/2019 la 12:29 PM
aștept să se lanseze și în Cluj ceva sisteme de închiriat trotinete
Radu(Citează)
23/04/2019 la 12:53 PM
Teama mea este că sunt scumpe. În Viena am luat cu Matilda două trotinete și am dat 9 euro pe un drum de vreo 20 de minute, vreo 3 km. La banii ăștia, ne ducea un Uber pe amândoi.
La noi pare cam la fel. 2 lei pornirea, 0,5 lei/minut se adună, mai ales că nu stai confortabil în mașina unui șofer, ci tot tu trebuie să fii atent la gropi, trafic, pietoni și riscurile ce le aduce mersul cu trotineta.
nwradu(Citează)
23/04/2019 la 12:59 PM
vor ajunge toate in vreo curte dintr-o zona interesanta si ne scapa de dilema asta.
Giovani(Citează)
23/04/2019 la 2:41 PM
Daca sunt 2 persoane care trebuie sa parcurga un drum de 10 Km, inseamna in jur de 30 de lei (chiar daca mergi cu viteza maxima posibila).
Intradevar cu banii astia poti sa mergi linistit cu un taxi sau un uber.
Andrei G(Citează)
23/04/2019 la 6:52 PM
Da, dar adrenalina e nepretuita.
Cu taxiul care o fi el, aproape ca nu te gandesti ca ai sanse sa nu mai ajungi la destinatie.
Doru(Citează)
24/04/2019 la 12:42 AM
Nu e vorba de aspect. Nu e vorba nici măcar de faptul ca unii folosesc Lidar (n-au decât, costa și consuma). Problema este ca acest sistem ar trebui sa fie redundant, iar focusul acestor companii ar trebui sa fie pe vision. E cumva intuitiv – nici noi nu folosim nimic mai mult decât ochii pt a ne orienta și conduce. Iar in plus radarul permite Tesla sa “vadă” indiferent de condițiile meteorologice.
Faptul ca aceste companii folosesc Lidar și strategia lor nu merge se vede in modul in care lucrurile au evoluat pana acum – la Uber mașina nu a știut sa evite un pieton și l-a omorât. Iar la Google se încearcă permiterea FSD doar pe zone restrânse.
Recunosc ca nu îmi va fi la îndemâna sa las M3 sa se conducă singur când ajunge, dar din ce am văzut, nu cred ca exista o alta companie in momentul de fata căreia sa ii încredințez viața mea și a copiilor pentru ore la rand in fiecare săptămâna.
Andu(Citează)
24/04/2019 la 6:37 AM
noroc cu tesla care iti taie capul sau te baga in zid, nu? hai cu putina decenta, te rog.
tehnologia inca nu a ajuns acolo, chiar daca ne-am dori. lidarul este optiunea mai sigura in prezent si scopul nu e sa castigi jocul pe modul dificil, ci sa ai masini care te duc fara incidente la destinatie.
cat despre tesla…
zup(Citează)
24/04/2019 la 10:13 AM
Fa ceva mai mult research.
Andu(Citează)