un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Renault a prezentat noul Clio (arată bine, tehnologii multe pentru clasa sa)

5 Mar 2019  ·

AUTO  ·

25 comentarii

Renault a arătat la Geneva și noul Clio. Mașina este foarte populară inclusiv în România, așa că, dacă doriți să comentați pe seama ei, o puteți face mai jos.

Mie îmi place mult cum arată. Au luat farurile de la Megane (100% LED) și se potrivesc bine pe acest model, iar capota are o formă complexă care curge frumos spre sigla Renault din față, se potrivește excelent cu dimensiunea părții frontale și dă întregii mașini un aer sportiv sau măcar cool. Arată bine și pe celelalte părți, este cu 3 cm mai joasă, are elemente cromate exact cât trebuie pentru a părea modernă și cu un aspect îngrijit.


Interiorul pare a fi cu dus și întors. Îmi place forma generală a bordului și faptul că ceasurile electronice sunt la fel conturate grafic, îmi plac butoanele de pe consola centrală. Nu-mi place tableta aceea de mari dimensiuni, plasată vertical în centrul mașinii. Adică ideea unui ecran vertical este bună, dar mi se pare că pe Clio puteau să o integreze mai bine într-un design unitar.


Ca motorizări, vine cu 1.0 SCe de 65 și 75 CP, apoi 1.0 TCe de 100 CP și acel 1.0 TCe GPF de 130 CP care a fost anunțat ca fiind disponibil și pe Duster. Dieselurile sunt de 85 și 115 CP. În 2020, va fi introdusă pe piață și o variantă hibridă numită E-Tech.

Sunt prezente pe mașină și o mulțime de tehnologii, din care precizez doar:

  • camere 360 grade
  • adaptive cruise control cu stop & go și avertizare la părăsirea benzii, iar pe autostradă ajunge la autonomie nivel 2 (face singură viteza și curbe largi, dar îți cere să ții mâna pe volan dacă o iei mai mult de 10 secunde de pe acesta)
  • parcare automată, avertizare de unghi mort, cameră marșarier
  • Android Auto și Apple Carplay
  • trei moduri de rulare ce modifică setările motorului, direcția, luminile ambientale și bordul (Eco, Sport și configurație proprie)

Sunt multe altele, dar mi se pare că noul Renault Clio ridică bine ștacheta la tehnologii integrate pe unul dintre cele mai mici modele populare (ignorăm Twingo din discuție). Cum ar fi, de acum asta te aștepți să vezi pe toate mașinile viitoare din clasa sub-compactă.

Câteva fotografii și cu noul Renault Twingo, care-i drăguț ca o bomboană.

asus s5507

    25 comentarii

  1. Pai și preț??
    Degeaba e frumi dacă costă cât un BMW

      (Citează)

  2. “Nu reușesc să înțeleg de ce contează știrea că [Renault a prezentat noul Clio]. Am tot văzut știrea share-uită pe net și dată pe la televiziuni, era Sanda Nicola entuziasmată tare pe la Digi24 ieri, dar nu văd de ce ar conta.” — citat dintr-un articol anterior.

      (Citează)

    • Lasa, bro, bine ca avem holograme 5g. plm.

      Daca tot nu avem cum sa ajungem la rude, macar sa ne vada hologramele.

        (Citează)

    • O mașină care se vinde cu miile în România cred că contează mai mult decât ce-a făcut un nene în curtea lui, nu?

      Doar pentru că poți să înlocuiești un titlu cu altul în fraza ta, nu înseamnă că amândouă au aceeași valoare informativă, ci de fapt mi se pare că nu înțelegi ce este informație și ce nu.

        (Citează)

    • Renault, Ford, s.a.m.d. sunt masini de volum, pe care de obicei firmele si oamenii din clasa medie si le pot permite :) Este doar Marketing :)

        (Citează)

    • Pentru ca nu au sudat 2 roti și un volan, ca apoi să se laude că au făcut mașină cu 100€. Bine, nu e chiar mașină, e cam 1% dintr-o mașină dar awareness și transmite un mesaj și plm.

        (Citează)

  3. Mi se pare mie sau e cam inghesuita inclusiv la scaunele din fata?

      (Citează)

  4. Sistemul acela de infotainment nu are nicio logica. Au vrut sa copieze Tesla, sau ce…

      (Citează)

  5. Masina de saraci. Pai cu cateva articole mai in spate spui de s10 si acu o dai in bara cu clio. Baga nene de beamve șeptar, de a8, esuri, porșane, giaguri…
    D-astea de bosișori.
    Si nu mai scrie de autostrazi ca ma deprima. Alea-s pentru sărăcii si bosișori. Adevaratii barosani au avioane. Apropo, pe cand un reviu la un gulfstream g600.

      (Citează)

  6. Renault Clio a fost, pentru multe luni, cea mai vanduta masina straina vanduta in Romania in 2018. Intr-un final a terminat pe locul doi, fiind depasita de putin de Skoda Octavia. Chiar daca nu esti in target, nu inseamna ca altora nu le pasa.

    p.s.: topul complet poate fi verificat aici daca nu ma crezi – http://www.ziare.com/auto/top-masini/iata-topul-celor-mai-vandute-masini-din-romania-in-2018-1548005

    george:
    “Nu reușesc să înțeleg de ce contează știrea că [Renault a prezentat noul Clio]. Am tot văzut știrea share-uită pe net și dată pe la televiziuni, era Sanda Nicola entuziasmată tare pe la Digi24 ieri, dar nu văd de ce ar conta.” — citat dintr-un articol anterior.

      (Citează)

  7. Radu, nu are legatura cu subiectul dar vreau sa te felicit ca ai fost singurul blogger care a lăsat si alte comentarii decat cele laudative la articolul publicitar cu Vodafone.Chiar am verificat si cel putin Zoso si Cetin….nimic, nu a avut voie să apară o virgula negativă despre Vodafone. Jos pălăria pentru tine ca nu stai ,,cocoșat,, ca altii!

      (Citează)

    • Adi:
      Radu, nu are legatura cu subiectul dar vreau sa te felicit ca ai fost singurul blogger care a lăsat si alte comentarii decat cele laudative la articolul publicitar cu Vodafone.Chiar am verificat si cel putin Zoso si Cetin….nimic, nu a avut voie să apară o virgula negativă despre Vodafone. Jos pălăria pentru tine ca nu stai ,,cocoșat,,ca altii!

      Zoso si Cetin, adica moralistii aia care cand mai pica cate un un ciubuc fac reclama la situri de licente software ilegale?

        (Citează)

    • Am scos câteva comentarii de aici, de fapt. Dacă vreți să înjurați pe cineva, înjurați-l la el pe blog, nu aici pe ascuns.

        (Citează)

  8. Eu nu înțeleg de ce nu e Twingo în oferta pentru România.

      (Citează)

  9. Twingo seamana cu Smart ForFour, iar de Clio nu stiu ce sa zic, sunt curios ce viata vor avea motoarele alea jmechere.

      (Citează)

  10. Intrebare: La ce e util sa cobori cu 3 cm o masina ieftina cu motor de maxim 130 CP ? Oricum versiunea anterioara nu avea o garda la sol deosebit de inalta.

      (Citează)

  11. OK , deci incearca o pozitionare la nivelul tocului pantofilor :)

      (Citează)

  12. Și eu îl lăudam pe raducu pt asta deși îl mai toc.
    Altfel slabu ala și grasu celalalt sunt niște rechini pt fraierii care ii pupă unde trebuie.
    Orice altceva e banat și ești tu prost, ei fiind desigur cei mai verticali

    Adi:
    Radu, nu are legatura cu subiectul dar vreau sa te felicit ca ai fost singurul blogger care a lăsat si alte comentarii decat cele laudative la articolul publicitar cu Vodafone.Chiar am verificat si cel putin Zoso si Cetin….nimic, nu a avut voie să apară o virgula negativă despre Vodafone. Jos pălăria pentru tine ca nu stai ,,cocoșat,,ca altii!

      (Citează)

  13. Liviu Moldoveanu

    06/03/2019 la 12:05 PM

    Clio are totuși un atu. Nu e mașină de cocalari.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus