►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știri despre tehnologie – 5 martie 2019
Telefonul S10e, căștile Galaxy Buds și alte accesorii Samsung de la MWC »
Renault a arătat la Geneva și noul Clio. Mașina este foarte populară inclusiv în România, așa că, dacă doriți să comentați pe seama ei, o puteți face mai jos.
Mie îmi place mult cum arată. Au luat farurile de la Megane (100% LED) și se potrivesc bine pe acest model, iar capota are o formă complexă care curge frumos spre sigla Renault din față, se potrivește excelent cu dimensiunea părții frontale și dă întregii mașini un aer sportiv sau măcar cool. Arată bine și pe celelalte părți, este cu 3 cm mai joasă, are elemente cromate exact cât trebuie pentru a părea modernă și cu un aspect îngrijit.
Interiorul pare a fi cu dus și întors. Îmi place forma generală a bordului și faptul că ceasurile electronice sunt la fel conturate grafic, îmi plac butoanele de pe consola centrală. Nu-mi place tableta aceea de mari dimensiuni, plasată vertical în centrul mașinii. Adică ideea unui ecran vertical este bună, dar mi se pare că pe Clio puteau să o integreze mai bine într-un design unitar.
Ca motorizări, vine cu 1.0 SCe de 65 și 75 CP, apoi 1.0 TCe de 100 CP și acel 1.0 TCe GPF de 130 CP care a fost anunțat ca fiind disponibil și pe Duster. Dieselurile sunt de 85 și 115 CP. În 2020, va fi introdusă pe piață și o variantă hibridă numită E-Tech.
Sunt prezente pe mașină și o mulțime de tehnologii, din care precizez doar:
Sunt multe altele, dar mi se pare că noul Renault Clio ridică bine ștacheta la tehnologii integrate pe unul dintre cele mai mici modele populare (ignorăm Twingo din discuție). Cum ar fi, de acum asta te aștepți să vezi pe toate mașinile viitoare din clasa sub-compactă.
Câteva fotografii și cu noul Renault Twingo, care-i drăguț ca o bomboană.
« Știri despre tehnologie – 5 martie 2019
Telefonul S10e, căștile Galaxy Buds și alte accesorii Samsung de la MWC »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
25 comentarii
05/03/2019 la 11:23 AM
Pai și preț??
Degeaba e frumi dacă costă cât un BMW
Mihai(Citează)
05/03/2019 la 12:00 PM
N-au anunțat prețurile, dar o să coste cât un Clio, nu cât un BMW. Generația anterioară începe de la 11.000 €
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 11:36 AM
“Nu reușesc să înțeleg de ce contează știrea că [Renault a prezentat noul Clio]. Am tot văzut știrea share-uită pe net și dată pe la televiziuni, era Sanda Nicola entuziasmată tare pe la Digi24 ieri, dar nu văd de ce ar conta.” — citat dintr-un articol anterior.
george(Citează)
05/03/2019 la 11:50 AM
Lasa, bro, bine ca avem holograme 5g. plm.
Daca tot nu avem cum sa ajungem la rude, macar sa ne vada hologramele.
GabrielG(Citează)
05/03/2019 la 11:57 AM
O mașină care se vinde cu miile în România cred că contează mai mult decât ce-a făcut un nene în curtea lui, nu?
Doar pentru că poți să înlocuiești un titlu cu altul în fraza ta, nu înseamnă că amândouă au aceeași valoare informativă, ci de fapt mi se pare că nu înțelegi ce este informație și ce nu.
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 12:19 PM
Renault, Ford, s.a.m.d. sunt masini de volum, pe care de obicei firmele si oamenii din clasa medie si le pot permite :) Este doar Marketing :)
openmart(Citează)
05/03/2019 la 12:47 PM
Pentru ca nu au sudat 2 roti și un volan, ca apoi să se laude că au făcut mașină cu 100€. Bine, nu e chiar mașină, e cam 1% dintr-o mașină dar awareness și transmite un mesaj și plm.
Adrian(Citează)
05/03/2019 la 11:48 AM
Mi se pare mie sau e cam inghesuita inclusiv la scaunele din fata?
Kopa_Kopan(Citează)
05/03/2019 la 11:57 AM
E Clio, nu Megane. Nu degeaba se numește subcompactă.
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 11:53 AM
Sistemul acela de infotainment nu are nicio logica. Au vrut sa copieze Tesla, sau ce…
openmart(Citează)
05/03/2019 la 12:48 PM
Masina de saraci. Pai cu cateva articole mai in spate spui de s10 si acu o dai in bara cu clio. Baga nene de beamve șeptar, de a8, esuri, porșane, giaguri…
D-astea de bosișori.
Si nu mai scrie de autostrazi ca ma deprima. Alea-s pentru sărăcii si bosișori. Adevaratii barosani au avioane. Apropo, pe cand un reviu la un gulfstream g600.
BlackSkull(Citează)
07/03/2019 la 10:44 AM
Încă învăț să-l conduc, apoi trecem la testflights.
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 1:42 PM
Renault Clio a fost, pentru multe luni, cea mai vanduta masina straina vanduta in Romania in 2018. Intr-un final a terminat pe locul doi, fiind depasita de putin de Skoda Octavia. Chiar daca nu esti in target, nu inseamna ca altora nu le pasa.
p.s.: topul complet poate fi verificat aici daca nu ma crezi – http://www.ziare.com/auto/top-masini/iata-topul-celor-mai-vandute-masini-din-romania-in-2018-1548005
Cris(Citează)
05/03/2019 la 1:58 PM
Radu, nu are legatura cu subiectul dar vreau sa te felicit ca ai fost singurul blogger care a lăsat si alte comentarii decat cele laudative la articolul publicitar cu Vodafone.Chiar am verificat si cel putin Zoso si Cetin….nimic, nu a avut voie să apară o virgula negativă despre Vodafone. Jos pălăria pentru tine ca nu stai ,,cocoșat,, ca altii!
Adi(Citează)
05/03/2019 la 2:31 PM
Zoso si Cetin, adica moralistii aia care cand mai pica cate un un ciubuc fac reclama la situri de licente software ilegale?
Sol(Citează)
07/03/2019 la 10:47 AM
Am scos câteva comentarii de aici, de fapt. Dacă vreți să înjurați pe cineva, înjurați-l la el pe blog, nu aici pe ascuns.
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 1:58 PM
Eu nu înțeleg de ce nu e Twingo în oferta pentru România.
Adrian(Citează)
05/03/2019 la 2:47 PM
Twingo seamana cu Smart ForFour, iar de Clio nu stiu ce sa zic, sunt curios ce viata vor avea motoarele alea jmechere.
Asdad2005(Citează)
05/03/2019 la 2:51 PM
Seamana pentru ca sunt in realitate aceasi masina.
Stefan J.(Citează)
05/03/2019 la 2:51 PM
Intrebare: La ce e util sa cobori cu 3 cm o masina ieftina cu motor de maxim 130 CP ? Oricum versiunea anterioara nu avea o garda la sol deosebit de inalta.
Catalinx(Citează)
05/03/2019 la 3:01 PM
Ca să nu ștergi complet pragurile cu pantalonii la fiecare ieșire din cockpit.. (ca la anterioarele versiuni).
theSame(Citează)
05/03/2019 la 3:27 PM
sa stea mai bine pe curbe, acu la 130 de cai…. :P
add(Citează)
05/03/2019 la 3:05 PM
OK , deci incearca o pozitionare la nivelul tocului pantofilor :)
Catalinx(Citează)
06/03/2019 la 8:41 AM
Și eu îl lăudam pe raducu pt asta deși îl mai toc.
Altfel slabu ala și grasu celalalt sunt niște rechini pt fraierii care ii pupă unde trebuie.
Orice altceva e banat și ești tu prost, ei fiind desigur cei mai verticali
Mihai(Citează)
06/03/2019 la 12:05 PM
Clio are totuși un atu. Nu e mașină de cocalari.
Liviu Moldoveanu(Citează)