►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Magazinele din România au la dispoziție o mulțime de soluții IoT bune (p)
Facebook Messenger are și aplicație stand-alone de Windows »
« Magazinele din România au la dispoziție o mulțime de soluții IoT bune (p)
Facebook Messenger are și aplicație stand-alone de Windows »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
19/02/2019 la 10:38 AM
A fost licitație pentru trenuri cu bani europeni dar s-a anulat pe motiv de suspiciune de frauda.
george(Citează)
19/02/2019 la 11:31 PM
Da, dar acum câțiva ani s-a întâmplat asta. Cât durează reluarea? Băgăm și linia aia în conservare?
nwradu(Citează)
19/02/2019 la 11:11 AM
Nu ma mira deloc faptul ca dupa reabilitarea sau constructia unei infrastructuri de transport de cale ferata nu se continua intr-o logica de om (oameni) sanatos la cap prin achizitia vehiculelor respective (tramvaie, locomotive, vagoane, rame automotoare) pentru a valorifica la maximum respectiva infrastructura. Si aceasta deoarece pana acum, asa s-au desfasurat lucrurile:
– in Bucuresti s-au reabilitat pentru circulatie rapida liniile de tramvai pe Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Colentina, s.a., iar cea mai mare parte din vehicule (tramvaie) sunt vechi, cu durata de viata depasita.
– Pe zone reabilitate ale culoarului IV de cale ferata (Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Predeal) unde s-ar putea circula cu viteze de pana la 160km/h, nu vad vehicule noi (cu exceptia ramelor Hyperion) care sa justifice cheltuirea atator sute de milioane de euro (poate miliarde).
Nicu(Citează)
19/02/2019 la 12:29 PM
Lucrările de infrastructură și achiziția de vehicule sunt fonduri diferite. La fondurile europene e foarte clar ce ai voie și ce nu să plătești cu bani de acolo. Prin urmare, pentru a cumpăra tramvaie trebuie să accesezi complet alte fonduri.
Cumva are logică, pentru că trenul trebuie să corespundă, indiferent dacă e nou sau vechi, șie. înlocuit atunci când nu mai corespunde. La fel și infrastructura, nu trebuie neapărat să circule un tern nou pe șină nouă, dacă infrastructura veche corespunde. Ea iurea în schimb când totul e vechi și nimic nu corespunde.
Fondurile europene trebuie privite ca bani pentru ceva anume, așa cum este specificat acolo. De exemplu dacă vrei să repari un spital, s-ar putea ca fondurile pe care vrei să le accesezi să fie bune doar la pus polistiren și tâmplărie nouă, găurile din ziduri să nu poată fi decontate.
dam167(Citează)
19/02/2019 la 11:25 AM
Si apoi site-urile vor bloca Chrome din a bloca site-urile din a bloca Incognito Mode?
Giani Mucea(Citează)
19/02/2019 la 2:15 PM
blockception
Cosmin(Citează)
19/02/2019 la 11:30 PM
La blender-ul luat ai incercat ceva cu gimbir ? Mie tot timpul imi raman fibre – bine am chestii ieftine.
PS: La promotia actuala e si un Philips 1400w si 30k rpm la 350 ron.
noDJ(Citează)