►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
« Știri despre tehnologie – 11 februarie 2019
Acum È™i pensionarii au nevoie de dosar cu È™ină în autobuzele bucureÈ™tene »
Toyota Supra a fost o mașină emblematică în lume, un model foarte apreciat pentru posibilitatea de a fi tunată către puteri mari și aspect badass, plus că dădea bine și în surprizele de la gumele Turbo. Ultima generație, cu farurile mari și stopurile rotunde într-un bloc optic lunguieț, era și ușor de recunoscut pe stradă și țin minte cum întorcea lumea capul după cele câteva care erau prin București.
Ultima Supra a fost produsă prin 2002, dar acum, 17 ani mai târziu, Toyota va lansa a 5-a generație a acestei mașini și arată destul de bine. Se simte inspirația modelului GT86 în liniile noii Supra, dar au scos și mai mult în evidență acele elemente sport și aerodinamice ale caroseriei și mașina cu siguranță va întoarce și acum capetele pe stradă.
Varianta de top are motor cu 6 cilindri în linie, 3 litri twin-scroll turbo, 340 CP cu tracțiune pe spate. 500 Nm cuplul maxim, disponibil la 1.600 RPM. Mașina are 1.520 kg și o lungime de 4,380 metri, înălțime de doar 1,295 metri.
Mai sunt două alte motorizări, 2 litri cu 4 cilindri în linie și puteri de 197 și respectiv 258 CP. Noua Supra promite manevrabilitate excelentă, distribuție 50/50 a greutății pe punți, suspensie și diferențial activ pentru control și mai bun al traiectoriei în viraje rapide.
Habitaclul are doar două scaune. Interiorul mi se pare banal, chiar mă așteptam la mai multe elemente specifice mașinilor sport, poate tot felul de butoane și comutatoare care să te introducă în spiritul unui astfel de model micuț și rapid atunci când îți dorești să-l arunci pe un drum virajat. Nu mi se pare că le-a ieșit acel gen de interior, ci unul de mașină uzuală de oraș.
« Știri despre tehnologie – 11 februarie 2019
Acum È™i pensionarii au nevoie de dosar cu È™ină în autobuzele bucureÈ™tene »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
10 comentarii
11/02/2019 la 1:11 PM
e un z4 pe dedesubt. which is not such a bad thing…
add(Citează)
11/02/2019 la 1:35 PM
Cand am vazut pozele cu interioru am zis ca e BMW direct, volanu, coloana centrala, tot e luat de la BMW. Dupa am vazut comentariul tau si m-am calmat.
Dar dezamagitor, ma asteptam ca Toyota sa scoata ceva propriu, nu sa ia totul de la BMW, pana si motoarele, banuiesc
sorin(Citează)
11/02/2019 la 3:27 PM
probabil au avut de ales intre a o lansa in conditiile astea si a nu o lansa.
twinscroll-ul ala sigur e de la bmw, si celelalte par la fel.
oricum, 340 cp la 1600 de kg o sa fie fun de condus. daca iese si mai ieftina ca un z4…
add(Citează)
11/02/2019 la 1:15 PM
Aștept cu nerăbdare să văd una în realitate mai ales pentru îmbinările panourilor din imaginile de mai sus . Dacă realizează atât de fin asamblarea mi se pare că vor da o notă în plus de eleganță mașinii.
Modelul anterior Supra nu era atât de arătos ci mai curând a devenit apreciat în timp pe măsură ce i-a crescut notorietatea. Din păcate modelul nou e dezaprobat de “public” fiindcă acum câțiva ani au prezentat acel concept mult mai sportiv È™i mai îndrăzneÈ› È™i cel nou e umbrit de publicitatea din jurul prezentării din 2014 a modelului FT1 .
Marian(Citează)
11/02/2019 la 3:48 PM
Să vezi ce îmbinări fine îi rămân după primele gropi luate din șoselele patriei.
Emilian(Citează)
11/02/2019 la 1:57 PM
Mie mi se pare ca e cam over-designed. Modelul original avea un design foarte fluid si elegant, asta e plina de detalii pe care nu prea le inteleg. In special “nasul” ala care nu e nici element caracteristic Toyota nici un call-back la modelul vechi. Poate o avea un rol functional, dar altfel strica destul de tare linia generala.
E foarte posibil sa fie una din masinile care arata mult mai bine in realitate decat in poza, asa cum sunt toate modelele Lexus.
Claudiu(Citează)
11/02/2019 la 2:06 PM
Poate ma insel ..dar nu este frate cu Subaru BRZ?
Cosmin(Citează)
11/02/2019 la 2:16 PM
Subaru BRZ si Toyota GT86 sunt aceeasi masina, ca au facut-o impreuna si o poti cumpara cu 2 badge-uri diferite.
Supra e facuta impreuna cu BMW si imparte platforma si motorul cu noul Z4.
Claudiu(Citează)
11/02/2019 la 4:19 PM
De urmarit pentru toti cei care cred ca e doar un Z4 cu alta sigla:
https://www.youtube.com/watch?v=_jbyzmtgU_0
E chiar interesanta povestea din spatele noului model, cum au ales sa lucreze cu BMW, de ce, cum si mai ales cat de z4 e o supra si invers.
Shumi(Citează)
11/02/2019 la 9:32 PM
Genul acesta de mașină renăscut din două mașini, mă duce cu gândul la compania chinezească Shuanghuan.
iMars.ro(Citează)