►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Lidl România este în scandal după ce paznicul unui magazin a blocat roata unui bătrân care parcase lângă intrare, deși omul avea un handicap, mașina era marcată ca aparținând unei persoane cu handicap și, din ce înțeleg, paznicul n-a vrut să deblocheze mașina nici după ce bătrânul a explicat situația.
Mie mi se pare că vina este în întregime la Lidl, nu la firma de pază, pentru că Lidl a ales acea firmă și are obligația să îi transmită exact ce măsuri să ia, când și cum, contra sumei plătite pentru paza magazinelor. Și, de altfel, nici Lidl n-a pretins altceva, cerându-și scuze printr-un comunicat oficial, întâlnindu-se personal cu omul respectiv (și, în fond, asta este ceea ce contează, că omul acela a avut de suferit, nu justițiarii de Facebook) șamd. Adică, din partea mea, au făcut ce trebuie, că greșeli pot apărea oricând, important este să iei măsuri și să înveți din ele.
Mai ciudat la acest întreg scandal mi s-a părut bipolaritatea unor oameni. Ieri Lidl era magazinul perfect, eclerul lor este cel mai bun, sunt cei care au salvat Electric Castle (sau Untold, am uitat) cu magazinul lor de lângă festival, produsele sunt mișto, săptămâna italiană este cea mai bună, mamă cum e ciabatta aia când iese caldă din cuptor! Astăzi… moarte Lidl pentru că un paznic angajat de ei a procedat greșit într-o situație ce apare poate o dată pe an!
Dacă parchează unii pe locurile pentru persoane cu handicap, nu e bine. Dacă magazinul blochează acele locuri și zice “dacă ai nevoie de acest loc, cere asistență”… iar nu e bine. E complicată viața de magazin.
Eu mi-aș dori ca oamenii să reacționeze mai logic, proporțional cu problema. Un algoritm Facebook a blocat automat review-urile pe pagina Lidl pentru că se înregistra un număr mare de opinii negative. Vă dați seama câți oameni au reacționat impulsiv și au zis “aha, întreaga rețea, tot ce fac oamenii aceștia, este de rahat”?. Justițiarii de Facebook sunt un semn al timpurilor moderne și angertainment-ului întâlnit la tot pasul, dar logic ar fi fost să vezi întâi dacă se fac pași pentru rezolvarea problemei, apoi să înjuri și tu (sau nu).
Pe mine, de exemplu, ceea ce mă făcea oricum să am încredere că Lidl România urma să ia măsuri de rezolvare corectă a situației este propria mea experiență.
Acum vreo jumătate de an, la Lidl-ul de pe Metalurgiei, mă enervează să văd că mașina firmei de pază blochează prima bandă pe lângă intrarea în magazin, fiind mai greu clienților să manevreze în drumul spre parcarea magazinului. Am făcut o fotografie și am pus-o într-un articol pe blog, cu o mențiune de genul “pe ăștia Lidl chiar îi plătește să blocheze drumul și să enerveze clienții”, dar fără să dau tag nimănui, fără să o arăt în mod special nimănui, doar o frustrare de moment. O puteți vedea aici, la final.
Eh, o săptămână mai târziu îmi zice un prieten treaba de mai jos:
Adică cei de la Lidl au văzut poza aia și au dat-o prin email către diverși manageri din SSG, ca să le arate situația și să le ceară să nu se mai întâmple așa ceva.
Mi-a plăcut să aud asta, a fost dincolo de toate așteptările mele. Așa că am încredere că Lidl ia măsuri atunci când este cazul, indiferent de natura problema; este printre puținele companii în care chiar am încredere că fac asta, nu doar că promit că vor analiza și verifica și bla-bla.
Sincer să fiu, în tot acest scandal de acum eu sunt uimit să aud că paznicii aceia chiar fac ceva concret. Pe lângă fotografia de care vorbeam, eu mai am vreo zece de la diverse Lidl-uri cu mașini parcate pe lângă magazin, uneori chiar în fața semnului cu “nu parcați aici” (deși parcarea normală este la fix 5 metri mai în dreapta) și nimeni nu pare să ia măsuri.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
43 comentarii
25/02/2019 la 6:45 AM
Aici erai tu brand salvator să o mai îndulcim puțin cu lidl.
Mihai(Citează)
25/02/2019 la 6:59 AM
Cei de la Lidl chiar au (sau aveau) pe cineva care se pricepe un pic la social media. Sa zicem ca tu ai multi cititori zilnici, dar eu am scris, mai demult, pe blog, un articol despre o pizza de la ei si am primit pe fb, sau pe twitter, nu mai tin minte, mesaj de la ei cu ceva de genul “ma bucur ca ti-a placut”.
cartus(Citează)
25/02/2019 la 7:00 AM
Eu injur constant si continuu Lidl pentru ca fac promotii fara stoc in spate. Ma duc la 9 dimineata “nu au venit inca”, ajung pe la 16.00 dupa amiaza “s-au terminat deja”.
Cea mai recenta minciuna, sapunurile din saptamana franceza au fost cate 2 baxuri maxim 3 per magazin. Nici angajatii nu stiau cate au primit, pentru ca nu le-au vazut.
Produsele lor sunt bune, calitatea lor e ceva mai buna de multe ori decat la produse de la branduri cunoscute. Dar asta nu scuza Lidl pentru practicile inselatoare si promotiile mincinoase, fara stoc real.
Gaelex(Citează)
25/02/2019 la 8:06 AM
Și eu, dar un angajat mi-a spus că este stoc, dar se dă rapid dimineața, mai ales în anumite zone.
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 8:22 AM
Acela nu este stoc, este bataie de joc ca sa aduci clientul in magazin cu pretexte false.
Gaelex(Citează)
25/02/2019 la 8:34 AM
Ei au o serie de produse ( dupa cum stii desigur) grupate in oferte denumite generic intr-un anume fel, valabile intr-o saptamana. Prin urmare produsele astea nu le gasesti permanent in magazin pentru ca ( parerea mea – nu am de unde sa stiu) s-ar banaliza. Ideea este sa creeze o situatie de genul asta ca sa te atraga in magazin ( si tu sa iei pe langa un produs din asta la oferta limitata si altele: paine, carne, branza oua :) ). Ulterior, daca ar ramane stoc ( probabil ca oricum ramane la multe reper) produsul se banalizeaza si nu-l mai cumpara nimeni. In consecinta e de preferat sa subdimensionezi stocurile decat sa le supradimensionezi. Nu ai cum sa multumesti pe toata lumea…
geretus(Citează)
25/02/2019 la 8:40 AM
Gaelex se referă că nu le găsește pe cele speciale nici în zilele când sunt anunțate. Am pățit și eu, nu mi s-a părut o tragedie că nu mai au profiterolul Deluxe când am mers după el, ci doar regretabil. Nu-i ceva pentru care să-mi fac nervi, că nu vreau să fac infarct la 40.
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 10:01 AM
Da – am inteles. Insa e greu de dimensionat un stoc daca de ex se intampla ca dimineata sa vina unii chititi sa-si ia fix acelasi produs pe care-l doresti tu ( sau in timpul zilei). Lidl n-a descoperit pana acum formula de calcul stoc perfecta ( sa prinda toata lumea si sa nu ramana nimic la sfarsitul perioade). Si eu am vrut la un moment dat sa-mi iau niste becuri pe led si a trebui sa ma duc acolo cand a deschis magazinul. Dar – e alegerea mea. Lidl prefera probabil sa ramana fara stoc la produse care saptamana viitoare e posibil sa nu mai intereseze pe nimeni .
geretus(Citează)
25/02/2019 la 11:04 AM
De acord cu GAELEX, și eu am pățit – și nu o dată. Apoi, am constatat că până și Profi și Penny, magazine mult mai sărăcuțe, au montat la intrare dulapuri cu cheie pentru bagaje. Că no, nu toți mergem cu mașina la LIDL. Le-am scris foarte clar, în limba română, celor de la Lidl ca să rezolve problema, mi-au spus că au luat legătura cu colegii din magazinul respectiv, ca să mai aducă dulapurile dorite în stoc. Nu a fost vorba nicio clipă de stoc sau de vreun model de dulap, ci de dulapuri pentru bagajele clienților. Deci mi-au dat un răspuns evaziv.
Apoi, le-am scris de două ori și au acționat o dată în privința unui produs care avea două prețuri la raft – și e vorba de câteva luni în care acel produs a avut două prețuri. Au modificat într-un final.
Părerea mea (A MEA) despre LIDL este că i se rupe de clienți, “face frumos” pe social media cu cei care sunt plătiți sau care primesc ceva ca să fie prieteni cu brandul, în rest… am avut numai experiențe neplăcute în magazinul lor din Hunedoara. De asta am încetat să mai cumpăr de la ei și de asta nu le plâng de milă când pățesc câte o nasoală de genul celei cu bătrânul cu handicap.
Denisa Bârgău(Citează)
25/02/2019 la 11:45 AM
Eu sunt client fidel Lidl (merg de cel putin 2-3 ori pe saptamana) si confirm ca au, cateodata, niste “promotii” de toata jena, in sensul ca si daca mergi la 8-9 dimineata NU gasesti produsele respective. Nu le aduc, sau sunt putine ramase din stocul vechi si se dau la prima ora. Insa in ultima vreme parca s-a mai ameliorat putin treaba, caci inainte era la ordinea zilei sa nu gasesti produsele la oferta, mai ales sambata!
Despre cazul cu batranul blocat in parcare: nu inteleg de ce n-a intervenit seful de magazin, asta e treaba lui.
Kopa_Kopan(Citează)
25/02/2019 la 5:27 PM
Este prima data cand promotie cu saptamana franceza? Este clar din actiunile precedente care produse au mers si care nu.
Se uita in sistem, cate s-au vandut, in cat timp si planifica in consecinta. Nu sunt in stare? Ma ofer sa le fac eu treaba asta, 1000 de euro ora de consultanta.
Gaelex(Citează)
25/02/2019 la 9:02 PM
Da asta se mai întâmplă dar nu mi-a fost rușine nici cu concurența, mai ales Kaufland.
La Lidl au sirop de zmeură “tradiții românești” sau ceva de genul… Aveam o perioadă când dimineața luăm toate Lidl-urile din zona la rând sa caut siropul de zmeură. Alte arome găsești la orice ora… Zmeură nu
Acum poate nu gândesc eu corect dar ori aduci mai mult din produsul care se cumpără sa ai pe stoc ori daca nu se poate ii mărești prețul și în felul ăsta reglezi oarecum cererea. Momentan nu mai trec pe la ei că mi se pare enervant sa nu găsesc ce caut…
Da știu pare aiurea … Să nu merg la un magazin că nu găsesc sirop de zmeura dar pe banii mei îmi permit să merg unde nu sunt “păcălit”…
Radu M.(Citează)
25/02/2019 la 7:19 AM
Loc de handicap imprejmuit cu stalpi si inchis cu lant? Evul Mediu!
Batranul trebuia sa “amendeze” Lidl pentru ca nu si-a putut parca masina pe locul special amenajat!
ionica(Citează)
25/02/2019 la 8:00 AM
Bine ai venit în București!
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 9:28 PM
lol
In Timisoara sau alte orase din vest nu am vazut asa ceva.
ionica(Citează)
25/02/2019 la 8:05 AM
Sa ceara asistenta adica persoana cu dezabilitati trebuia sa parcheze pe un loc normal, sa mearga in magazin sa se roage de cineva sa deblocheze locurile de parcare blocate cu lant, sa revina la masina si sa o parcheze pe unul din acele locuri. Cred ca nu ai avut niciodata pe cineva cu handicap locomotor in familie, ca sa poti intelege ce inseamna acest efort in plus, absolut degeaba. Cei de la lidl trebuiau sa isi ceara scuze si sa comunice ca gigelul/firma care au luat decizia sa blocheze acele locuri cu lanturile nu mai sunt platiti direct/indirect de ei.
P.S. tu probabil ca ai o relatie speciala cu firmele astea, nu ai avut niciodata probleme cu emag-ul etc etc. Pe de alta noi, astia fara blog-uri avem comenzi plasate la emag pe 7 februarie care inca nu au ajuns http://prntscr.com/mpoda2 .
Alin(Citează)
25/02/2019 la 8:28 AM
Tu ai putea musca mana care te hraneste?
gigi(Citează)
25/02/2019 la 8:32 AM
Totul este o conspirație împotriva ta în care eu sunt plătit de alții! Și când nu scriu plătit, o fac ca să mă plătească apoi.
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 8:37 AM
Sau poate că lucrurile nu sunt așa rele în realitate, ba uneori merg bine și problemele sunt rezolvate cu solicitudine, chiar dacă e mai simplu să crezi în manevre și conspirații.
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 8:46 AM
(P)
Coco Moll(Citează)
25/02/2019 la 9:31 PM
Prosciutto? 😂
ionica(Citează)
25/02/2019 la 9:48 AM
Sincer, eu cred ca Lidl a procedat bine ca a blocat rotile unei mașini care era parcata aiurea, au respectat legea. Problema mare este ca locurile destinate persoanelor cu handicap sunt blocate aiurea, dacă echipa de paza ar fi la fel de prompta când cineva parchează pe un loc de handicapat atunci nu am fi avut astfel de probleme.
Lidl este un fel de rudă mai săraca a supermarketurilor, au produse low cost dar vor sa te atragă cu anumite reduceri. Eu am prins o aglomerație de nedescris pe la ora 16 când era prima zi la o oferta de haine pentru copii mici,
george(Citează)
25/02/2019 la 10:28 AM
Ideal ar fi sa nu mai existe lanturi pe locurile pentru persoane cu handicap.
Iar paznicii sa verifice atunci cand cineva parcheaza acolo si sa se duca sa blocheze roata daca este cazul (asta fiindca tot sunt atat de prompti in a bloca roti).
De exemplu acum cateva luni cei de la Kaufland au avut o campanie de responsabilizare a clientilor foarte frumoasa.
Daca parcai pe un loc destinat persoanelor cu handicap iti blocau roata.
Pentru deblocare trebuia sa discuti la receptie. De acolo trimiteau un paznic care iti “elibera” masina si te anunta ca de luna viitoare se vor aplica si amenzi.
Andrei G(Citează)
25/02/2019 la 2:58 PM
@AndreiG Aia n-ar fi ideal, ar fi normal
C(Citează)
25/02/2019 la 10:00 AM
O situatie clasica de proasta comunicare si oameni care nu gandesc.
Poate din aceasta intamplare Lidl invata ceva si chiar actioneaza. Experienta ta este incurajatoare :)
Catalin(Citează)
25/02/2019 la 10:16 AM
Pe scurt tema articolului este: “cand ti se pare ceva deranjant legat de un magazin, nu ar trebui sa reactionezi pe baza instinctului de moment si sa postezi comentarii negative pe Facebook”.
Si dupa toate argumentele oferite, la jumatatea articolului spui: “acum jumatate de an si eu am scris un articol impotriva Lidl pe baza frustrarii de moment”.
Problema pentru persoanele de rand este ca nu au un blog ,unde sa isi descarce frustrarile, asa ca manifesteaza pe Facebook
Andrei G(Citează)
25/02/2019 la 10:33 AM
“Huo! Sa fie dat afară ala de la SSD si el și toată familia lui de pe unde mai e angajată!”
nashu_mare(Citează)
25/02/2019 la 10:38 AM
Lidl a gresit clar:
1. Ai locuri de parcare pentru persoane cu handicap si le blochezi cu lant. Si ai si firma de paza.
Adica e prostie de doua ori: interzici/ingreunezi accesul tocmai pentru persoanele care au mai multa nevoie si platesti degeaba niste oameni care nu isi fac treaba sa permita parcarea numai apersoanelor cu dizabilitati in locul special amenajat.
2. Seful de magazin nu a intervenit sa rezolve situatia. Trebuia sa ii puna pe cei de la paza sa deblocheze omului masina si sa il lase sa plece. El a ales sa se ascunda la caldurica. Iar cei de la sgg trebuie sa aiba o subordonare cumva sefului de magazin Lidl si nu sa faca de capul lor. Oricum nu gandesc, dar macar sa gandeasca altcineva pentru ei. Ceea ce nu s-a intamplat.
Eu fac mereu cumparaturi de la Lidl, ii apreciez pentru faptele bune dar ii si pot critica atunci cand unul de-al lor o da in bara. Mi se pare normal, nu e dualism sau ipocrizie.
MP :)(Citează)
25/02/2019 la 11:51 AM
Dude, ce “fapte bune” face Lidl? E un magazin si atat!
Kopa_Kopan(Citează)
25/02/2019 la 11:21 AM
Lidl a gresit doar cand a blocat accesul la locurile de parcare pentru persoanele cu dizabilitati si aici e greseala Lidl nu a firmei ce administreaza parcarea. Puteau sa ii oblige pe cei de la SGG sa lase locurile libere dar sa aiba obligatia de a verifica persoanele care parcheaza in acele locuri. Si cu asta se rezolva totul. Au gresit, dar asta nu inseamna ca deodata produsele nu mai sunt bune, ca toata organizarea lor e de rahat, ca merita sa ii crucificam sau alte bazaconii. Cat timp ei inteleg situatia si vor lua masuri pentru a remedia aceste erori nu cred ca are rost sa mai facem atata tam tam.
ovidiu(Citează)
25/02/2019 la 11:34 AM
este foarte dubios episodul asta – mie mi se pare un non-subiect, o speta care nici nu ar fi existat daca aia de la SGG erau cu 1 milimetru mai putin jegosi
faptul ca s-a viralizat acest subiect mi se pare greu de explicat, pentru ca pe romani ii doare-n cot de persoanele cu handicap, dovada faptul ca nu se scandalizeaza nimeni pentru ca persoanele cu handicap nu (pre) pot folosi metroul si deloc autobuzul iar de parcat pe locurile rezervate se parcheaza intr-o veselie
deci sursa indignarii nu are cum sa fie simpatia deosebita a romanilor pentru persoanele cu handicap si atunci nu mai ramane decat ura mocnita a romanului fata de Lidl (sau fata de supermarket-uri in general, nu mi-e clar), exemplificata f bine de Gaelex si restul de mai sus
acum, partea si mai ciudata este ca Lidl e unul din supermarket-urile cele mai ieftine, as fi inteles o oarecare ciuda pentru Mega Image, de exemplu, si mai are si produse decente, din cate inteleg (nu cumpar de la Lidl)
de ce ar avea romanul o ciuda pe un super market ieftin si decent/bun la calitate?
sincer, singura explicatie este ca uram Lidl tocmai pentru ca este ieftin si bun, adica suntem de fapt niste hateri care devenim frustrati cand nu e nimic de hate-uit.
daca aveti o alta explicatie mai buna, sunt curios.
Marean(Citează)
25/02/2019 la 11:55 AM
Lidl nu este ieftin decat comparat cu Mega, unde exista preturi de neam prost la mizerii cu adevarat dubioase (cea mai jegoasa carne, cei mai prosti carnati, etc). Am Mega la cateva minute de casa, n-am mai cumparat de la ei de peste 2 ani! In schimb, prefer sa merg 10 minute pana la Lidl, si merg de 2-3 ori pe saptamana.
Kopa_Kopan(Citează)
25/02/2019 la 12:19 PM
nu am intrat de suficiente ori in Lidl ca sa fiu 100% sigur de ce zic, dar ochiometric asa mi s-a parut mai ieftin decat Carrefour, pe care il foloseam inainte de Mega.
nu ma refer la faptul ca aceleasi produse au preturi mai mici la Lidl, ci ca la Lidl gasesti produse-inlocuitor mai ieftine (marcile alea ale lor, de la iaurt la bere etc), asa ca platesti mai putin pentru cosul saptamanal.
Acum daca o fi vreo diferenta de calitate intre iaurtul Napolact si cel mai ieftin de la Lidl nu stiu sigur, dar as zice ca nu este, multe produse din astea substituibile sunt cam la fel, diferenta o face marketingul care influenteaza perceptia.
Marean(Citează)
25/02/2019 la 12:00 PM
Radule, tu intotdeauna te gandesti numai la “felia” ta. N-ai gasit profiterol Dleuxe, mda. Dar hai sa-ti zic eu o faza: am vazut o doamna in varsta care venise sa cumpere cateva cutii cu rosii tocate, aflate la oferta. Nu erau la raft, l-a intrebat pe unul din angajati, ala i-a zis ceva de genul “sa vad daca mai sunt in depozit” si i-a spus apoi femeia: “eu am venit special pentru aceste rosii”, a stat pana a adus ala din depozit. Asa ca intre a nu gasi profiterol Deluxe si a nu gasi doua cutii de rosii tocate, la pret scazut, cu care sa-ti faci o ciorba amarata in ziua respectiva, e cam mare diferenta.
Kopa_Kopan(Citează)
25/02/2019 la 12:55 PM
in fiecare an e subiect cu supermarketurile, 2018 am avut kaufland si micii, 2019 avem lidl si locurile de parcare blocate. Sper in 2020 sa avem un auchan si mancarea de pisici care e de caini. Viralizare maxima pe snapchat, vine, tinder si facebook. Plus boicotare in masa auchan, lidl si kaufland.
g(Citează)
25/02/2019 la 5:04 PM
Apropos de ofertele la Lidl: Am prins o data promotie la Telemea. Cutii d-alea de metal. 2 europaleti cat mine de inalti. Lumea lua cate 10-15 cutii de un kil. Ce plm faci cu atata telemea? Si am verificat, nu era redusa decat c un 25% sau ceva.
Asta nu-i nimic.
Cea mai atre promotie e aia cu galetile de portocale de la kaufland. Pe scurt, cumperi o galeata si poti lua cate portocale incap in ea. Bineinteles galeata e o mizerie si oricum o platesti si pe ea si pe portocale. Dar romanului daca ii spui “pune cat poti tu” o ia ca pe un challenge.
Si sa vezi nenicule cum umbla cu galetile cu varf de portocale si le scapa pe jos, si le aduna, si merg incet incet sa nu le rastoarne. Jesus fucking christ.
add(Citează)
25/02/2019 la 5:17 PM
Cei mai mondiali raman tot Penny, aia care au toalete numai pentru ei :)))))
Giovani(Citează)
25/02/2019 la 5:55 PM
Pe oamenii cu salariu minim pe economie îi înțeleg că urmăresc ofertele pentru a avea ce pune pe masă. Nu înțeleg oamenii cu mii de lei salariu (>4000) care stau și pierd timpul pentru a umbla după reduceri de câțiva bănuți.
advb(Citează)
25/02/2019 la 6:59 PM
Nu ii intelegi pentru ca ei fac parte dintr-un grup cu o educatie financiara diferita de a ta.
Timpul ‘pierdut’ cu promotiile la alimente si planificarea corecta a meselor imi dau un cost cu minim 30% mai mic pe luna decat 90% din oamenii din aceiasi categorie de venit cu care discut.
Alex DDP(Citează)
25/02/2019 la 9:27 PM
Toată nebunia asta cu Lidl îmi aduce aminte de un video pe care l-am văzut acum ceva vreme. https://youtu.be/2cqFDjKAAQs cred că orice “brand manager” trebuie să știe ce zice omul ăsta și să facă în așa fel încât “rahatul sa nu lovească ventilatorul”
Alex(Citează)
26/02/2019 la 6:55 AM
Ba da absolut nimeni nu a zis idea ca bătrânul trebuie sa dea în judecata instant lidl pt daune morale.
WIN!!!
Lasă programarea ce aveai tata, drumul tău era la avocat.
Dar desigur frica de cel de sus învinge.
Mihai(Citează)
26/02/2019 la 10:16 PM
La Kaufland Bucureștii Noi este aceeași firmă de pază, din câte știu. Nu știu ce relație de rudenie este între Kaufland și Lidl, dar asta e altă discuție.
Angajații firmei de pază parchează fix pe locurile acelea rezervate persoanelor cu handicap sau, mai grav, pe trotuarul care blochează accesul în parcare. Asta sistematic, de aproape un an îi observ și alt an am fost plecat din țară.
Astăzi am văzut un Logan de la SSG care nu mai avea pe capotă însemnele firmei (nu l-am văzut de pe lateral, că era în spatele meu, dar am recunoscut schema de culori).
Ce vreau să spun este că dacă puneam eu pe facebook sau în alt mediu, cu siguranță nu se mai întâmpla să ajungă informația mai departe.
Și aparent cei de la SSG au probleme sistematice cu bunul simț iar cu ocazia asta au comentat și alții tocmai despre ei.
Claudiu(Citează)
26/02/2019 la 11:25 PM
Sigur nu ai ajuns la lidl aem.
Oricînd trec pe acolo cel puțin “un handicapat” mintal parchează pe locurile speciale.
Tibi(Citează)