►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am avut o surpriză plăcută: am comandat de pe Amazon Germania și mi-a sosit marfa la ușă, prin FAN Courier, deși am ales livrare standard și mă așteptam să o primesc la Poștă.
Când am dat comanda, aveam de ales între livrare standard (estimată în 17-19 februarie) sau expres (estimată pe 18 februarie). Treaba asta mi s-a părut suficient de ciudată ca să nu plătesc în plus pentru livrarea expres (prin DHL, bănuiesc), mai ales că nu era vreo urgență. Pachetul mi-a sosit pe 19 februarie la ușă.
A fost ciudat și ce-a făcut Amazon. Eu am comandat pe 12 februarie, marfa era în depozitul Amazon, dar a plecat de acolo abia pe 15 februarie. Banii de pe card mi i-au luat tot pe 14 sau 15 februarie, nu în momentul comenzii, o chestie pe care ar putea să o învețe și magazinele noastre.
Pachetul a plecat din Viena vineri și a ajuns luni în Oradea, unde “was tendered to local postal carrier for final delivery”. Luni seara am primit un email automat de la FAN Courier care spunea că au intrat în posesia unui colet extern adresat mie, iar marți l-am primit.
Să tot fie așa. Prefer să evit Poșta, care-i cu aviz și stat la ghișeu la coadă, deși eu am plătit pentru livrare la ușă.
În caz că vă întrebați, am cumpărat două camere TP-Link NC450 (citiți review-ul) în completarea uneia luată anul trecut. Culmea este că această cameră a cam dispărut din magazinele noastre, fiind pe price.ro unul singur care o vinde cu 1.000 lei, în timp ce prețul ei normal este pe la 450 de lei (și atât am dat și pe Amazon). Este o cameră bună; or fi și altele mai bune deja în piață, dar prefer să am toate camerele integrate în aceeași aplicație, nu de la trei vendori diferiți.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
50 comentarii
21/02/2019 la 3:18 PM
Ba, eu nu inteleg ce intelegeti voi prin “delivery”. Posta romana nu face “delivery”, te duci si stai la coada sa iei coletul.
Mie cand mi-a venit colet de la Amazon cu posta romana am cerut banii inapoi pe transport si i-am si primit.
add(Citează)
21/02/2019 la 3:33 PM
Sa presupunem ca eu sunt vanzatorul.
Odata ce mi-ai platit produsul cat si transportul acestuia, de ce ti-as da inapoi banii pt transport? Trebuia sa te interesezi de transport inainte sa ti-l trimit :)
Bogdan(Citează)
21/02/2019 la 3:42 PM
Daca tu esti vanzatorul si ai scris ca de banii aia faci “delivery” si n-ai facut, da, vreau banii inapoi. Cam pe unde tragi linie? ma duc sa mi-l iau din hubul logistic? de la tine din depozit?
add(Citează)
21/02/2019 la 4:06 PM
Ei bine, aşa credeam şi eu. Până când m-a sunat un nene de la Prioripost să îmi dea un colet cu marfă comandată din SUA. Ce-i drept un breloc cu RFID, colet mic. Dar a venit nenea şi mi l-a adus la sediul firmei unde lucrez.
crawlerp(Citează)
21/02/2019 la 4:13 PM
Depinde cine cere bani pe livrare.
add are dreptate aici. Dacă tu pe magazin îmi zici că faci delivery, îmi și încasezi bani pe treaba asta, iar la final nu faci delivery, păi atunci ce rost are?
Livrarea e un serviciu ca oricare altul, pe care ceri bani, trebuie să-l asiguri, etc.
Dacă nu oferi, scrii frumos acolo: Livrare colet la poșta română, te duci la poști și ți-l iei. Sunt de-acord și gata, la revedere.
manu144x(Citează)
21/02/2019 la 6:37 PM
Vânzătorul din străinătate habar n-are cum ajunge coletul la tine. El are contract cu curierul său local. Curierul local are apoi contract de “roaming” cu un curier din România. De multe ori, asta înseamnă cu Poșta Română; am fost surprins acum să văd că a preluat FAN marfa.
nwradu(Citează)
22/02/2019 la 9:19 PM
Poșta Română are serviciu de livrări. Se numește PrioriPost sau ceva de genul. Una dintre comenzile de pe amazon uk mi-a fost livrată la adresă de poșta română. Restul au venit prin FanCurier.
pahomi(Citează)
05/03/2021 la 3:21 PM
Eu am comandat de pe Amazon.de și nu mi-a venit coletul nici după 4 luni. Am cerut banii înapoi, de vreo 3 ori, nu mi-a dat nici banii. Eu nu mai cumpăr niciodată de pe Amazon
Anamaria Oltean(Citează)
21/02/2019 la 3:36 PM
Cu ce te incalzeste ca iti ia banii la 2-3 zile de la plasarea comenzii si nu atunci cand plasezi comanda?
Daca, la momentul plasarii comenzii, ai suficienti bani pe card, iar peste cateva zile ai 10 lei (sa zicem) mai putin decat face comanda, ce se intampla? Nu ma refer la tine ca stim ca esti bogat.
GabrielG(Citează)
21/02/2019 la 5:53 PM
Te încălzește că îți ia banii când are produsul pe stoc și gata de livrare, nu îți ia banii instant ca să te sune apoi magazinul să îți zică că nu are exact produsul ăla pe stoc și să îți sugereze altceva, cum am pățit eu săptămâna trecută cu 2 (doi) parteneri eMag Marketplace la care am dat comenzi.
Radu(Citează)
21/02/2019 la 6:40 PM
Pe mine m-a încălzit pentru că inițial comandasem și o placă de captură la care nu văzusem că livrarea se va face în martie. Așa că întreg pachetul a trecut cu livrare pe la mijlocul lui martie.
M-am dus înapoi în comandă, am eliminat placa de captură, cei de la Amazon mi-au trimis imediat doar camerele video. Cum banii au plecat din cont abia la trimiterea mărfii, am plătit doar camerele. În altă situație, aș fi plătit și placa de captură și ar fi trebuit să aștept să primesc banii înapoi de la ei.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 3:38 PM
si delivery de la curier mai nou este ca la posta: nu vine curierul si notifica in sistem ca nu ai raspuns la telefon, apoi trebuie sa dai 100 de telefoane sa vezi in ce depozit este coletul si mergi frumos la marginea orasului sa iei coletul. Acolo, in functie de perioada, gasesti cozi ce ore.
in ultima perioada prefer sa cer orice colet la oficiul postal cel mai apropiat si aviz la servici, ma duc frumos in pauza de masa si ridic coletul
Mihai Oprisiu(Citează)
21/02/2019 la 4:15 PM
Eu îmi notez în telefon numerele curierilor când mă sună, astfel încât să îi am în agendă pe cei arondați la zona mea, iar dacă nu a venit, îl sun eu și mă duc după el cu mașina. Din nefericire destul de des nu mai fac la ușă toate livrările care le au de făcut în ziua respectivă. Din fericire, mă înțeleg cu ei și ne întâlnim undeva pe un traseu apropiat.
Ion Anton(Citează)
22/02/2019 la 9:49 AM
Asta depinde de curieri, firmele mici nu au capacitatea să revină și te pun să mergi tu după pachet.
Eu mă înțeleg bine cu curierii din zona mea, de multe ori m-am întâlnit cu ei pe unde erau ei prin sector, dacă nu m-au găsit inițial acasă și puteam eu să mă deplasez.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 3:44 PM
Amazon de mult trimite prin curieri pachetele. In ultima vreme, cu dezvoltarea marketplace-ului lor si aparitia multor altor vanzatori care prefera sa fie competitivi, acestia aleg expedierea prin posta lor. Ceea ce, inevitabil, ajunge la posta noastra.
Recordul meu este un purificator de aer comandat de pe amazon.de intr-o marti pe la pranz, cu data estimata de livrare vineri, a ajuns miercuri dupa amiaza, adica la putin peste 24 de ore de la comanda. Asta in conditiile in care acelasi produs, prin emag, era livrat in 48h.
Octav(Citează)
21/02/2019 la 6:41 PM
Am pățit și eu asta, dar rapiditatea se explică prin transportul aerian. Acolo vine marfa în aeroport, pleacă DHL la livrare cu ea. La eMAG, unde totul se face pe drum, mai trece prin huburi șamd și pot apărea întârzieri.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 3:45 PM
De ani de zile cumpar de pe amazon europa. Am luat de pe toate, es, it etc., am luat chestii de 12 euro si chestii de 1200 euro. Am luat cu livrare standard si cu livrare expres. Toate, dar absolut toate mi-au fost livrate la usa (dhl sau dpd in general).
Asa ca nu inteleg de ce ai scris articolul asta, e prima data cand iei ceva de pe amazon?
(Ca o nota referitor la comenzi din afara Romaniei. Am luat la alte magazine online specializate pe anumite produse. De ex. pantofi, nisip pentru pisici, un ditamai dezumidificatorul si tot felul de alte chestii. Niciodata nu s-a pus problema livrarii prin posta)
Iona(Citează)
21/02/2019 la 5:27 PM
Am cumpărat de multe ori de pe Amazon UK. În ultima vreme, mai ales la comenzi cu valori mici, mi le-au trimis la poștă. Și, ce e mai prost, au facut-o și fără tracking number. Toate mi-ai venit mai târziu decât estimarea.
Ce e drept, de fiecare dată când a întârziat livrarea, mi-au dat banii înapoi, deși eu îi întrebasem doar de ce nu specifică pe site in momentul comenzii că livrarea se va face fără tracking number. E neplăcut să îți întârzie livrarea, dar urăsc sa nu am habar unde.
Gabriel(Citează)
21/02/2019 la 6:42 PM
Nu, de obicei la livrare standard mie îmi venea la Poștă. Doar cu Expedited îmi sosea la ușă prin DHL.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 4:00 PM
Comanda de la Amazon.DE cu livrare standard facuta saptamana trecuta.
Livrata din UK prin UPS.
Serj K(Citează)
21/02/2019 la 4:42 PM
iona , poate unde stai tu nu activeaza posta romana, acest serviciu capusa, de cartier.
poate stai la padure, zona noua, case, etc.
bla(Citează)
21/02/2019 la 7:18 PM
Și eu îndur pe la poștă, dar nu mă gândeam că un inteligent ca tine nu știe ce înseamnă căpușă…
Bă, căpușă e ăia care stau cu mâna întinsă..
theSame(Citează)
21/02/2019 la 8:59 PM
Nope, București.
Atunci sunt ignorant de mi-am imaginat că experienta mea se aplică peste tot.
Adică, la naiba, acum juma de an am cumpărat doar o husă de telefon. Atât. Livrarea a costat cât husa, dar nu se găsea la noi. A venit prin dpd într-un miniplic.
Poate o fi că toate livrările le am la sediul de la muncă…
Iona(Citează)
22/02/2019 la 9:50 AM
Uneori și Poșta livrează la ușă, dar dacă e un pachet mic, gen plic. Pe cele mari trebuie să le ridici tu de la ei, că poștașul nu le poate căra pe jos.
În alte țări, “Poșta” s-a modernizat cu mașini.
nwradu(Citează)
22/02/2019 la 12:56 PM
Ee, au si la noi masini. Ca de 5 ani iau palinca de la un nene din Zalau si vine intr-o zi cu prioripostul. :)
Iona(Citează)
21/02/2019 la 4:44 PM
Aia zic si eu, eveniment e cand nu vine cu curier.
Problema mai mare e cu retururile. Teoretic trebuie sa te descurci sa il trimiti inapoi cu tracking number daca e vreo problema. Si la noi e foarte scump asta.
In termeni la Amazon spun ca iti acopera … pam pam… 6 Euro.
Cand am trimis telefonul inapoi le-am explicat cum sta treaba in Romania si erau gata sa imi returneze 500+ lei cat imi lua DHL-ul sa trimit un colet in Germania.
add(Citează)
21/02/2019 la 5:12 PM
Am patit cu Amazon Uk sa am un singur tricou dintr-o comanda mai mare care nu imi venea. Pretul era vreo 15 lire.
Am da click la misto pe retur si am completat formularul, stiind ca probabil voi primi niste foi de retur cu care nu am ce face, ca ma costa curierul mai mult decat tricoul. Surpriza: mi-a venit mesaj ca imi vor fi returnati banii si ca nu mai trebuie sa ma obosesc sa trimit produsul inapoi.
Sorin(Citează)
21/02/2019 la 5:25 PM
ce rau in pare. si eu am cautat-o pe la noi si a disparut. ma cuplam la comanda ta si eu. am luat pe cineva anul trecut dupa articolul tau si e f multumit. imi place f mult ca are adaptorul PoE inclus, chiar am nevoie s-o montez la distanta de router.
Ionut P(Citează)
21/02/2019 la 6:43 PM
Păi o poți comanda singur. Transportul părea proporțional cu cantitatea comandată, deci nu cred că economiseai mare lucru dacă te cuplai cu mine.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 5:26 PM
Cine e ” vendorii ” astia si ce fac ei muica ?! Or hi niste vandali ori avari, ca roxolani nu e sigur.
Andrei(Citează)
21/02/2019 la 6:44 PM
Vendorul este un vânzător mai modern, precum serverii din restaurante.
nwradu(Citează)
22/02/2019 la 12:25 AM
eu stiam ca serverii stau in datacentere :)
john2381(Citează)
22/02/2019 la 9:50 AM
Alea sunt servere :P
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 5:38 PM
nu te mai tot gandi tu atata la situatii imposibile.
iti da mail ca a esuat plata si ca sa bagi banu & retry.
nu e stiinta de racheta.
Mihai(Citează)
21/02/2019 la 6:53 PM
Salut Radu,
Eu comand de pe Amazon de aproximativ 4 ani. Folosesc cel mai mult .de si .fr, dar uneori mai comand si de pe .es, .it, .co.uk.
Fun fact: daca gasesti un produs care te intereseaza, poti schimba doar terminatia domeniului si te va duce la acelasi produs pe tara respectiva (de ex: la http://www.amazon.de/produs123-link-lung, schimbi doar .de cu .fr sau .es si va fi http://www.amazon.fr/produs123-link-lung samd). Asa vei putea gasi unde e mai ieftin produsul respectiv, mult mai repede.
Am luat multe produse la aproape jumatate de pret fata de magazinele noastre:
Monitor ~250 Euro (2000 RON la noi)
De Black Friday:
SSD Samsung 970 EVO m.2 500 GB 84 Euro (era 1000 RON la emag la acea vreme)
SSD Samsung 860 EVO 500 GB: 60 Euro, 1 TB 120 Euro
Si multe altele.
Aproape intotdeauna, banii iti sunt luati de pe card in momentul in care pleaca produsul (cand o predau cei de la Amazon curierului) si nu atunci cand o plasezi. Desi in ultimul timp mi-au luat banii la foarte scurt timp dupa ce am plasat comanda.
Legat de livrare, depinde de costul produslui si al transportului si de cat de voluminos/greu este produsul. Monitorul mi-a venit prin UPS cu livrare standard. Placa video mi-a venit prin UPS cu livrare express (comandata vineri seara, ajunsa marti dimineata, tot de Black Friday). La alta placa video cu livrare standard, a venit prin Fan Courier. Alte produse au venit prin Fan Courier cu livrare express, desi tracking-ul era de UPS.
90% din colete vin prin UPS daca platesti livrare expres. Daca nu ti le aduce UPS, acestia le predau celor de la Fan Courier si iti vor veni cu Fan Courier.
Majoritatea coletelor venite prin DHL au venit la posta.
Majoritatea produselor ajung in maxim o saptamana cu livrare standard.
Sa spun de customer support? Nota 1000. Orice problema ai, se rezolva foarte repede si primesti banii inapoi sau primesti un alt produs identic, este la alegerea ta.
Totul se rezolva prin chat, email sau telefon in limba engleza.
Daca trimiti un produs defect prin posta costa aproximativ 150 de lei, iar prin DHL 350 de lei. Dar ei iti vor acoperi inclusiv costul transportului pentru produsul defect. Pretty nice huh?
Robert(Citează)
22/02/2019 la 9:53 AM
Da, e alt nivel de comerț.
Mai încerc și eu diverse țări Amazon, uneori am descoperit că același produs e mai ieftin din Italia decât din Germania. Îmi place că site-ul german are interfață în engleză, deși te poți descurca la fel de bine și cu traducerea prin browser.
nwradu(Citează)
22/02/2019 la 10:03 AM
Dap este cu siguranta alt nivel.
Inca o chestie faina, daca ai o firma platitoare de TVA, te poti inregistra in Registrul Operatorilor Intracomunitari si iti poti deduce TVA-ul (ai o sectiune speciala in contul de Amazon).
Robert(Citează)
21/02/2019 la 7:46 PM
Am comandat luni, 11 februarie, 4 produse de pe amazon uk. Am ales livrare standard. Doua produse au ajuns sambata, 16 februarie prin fan curier si doua produse luni, 18 februarie, prin ups. Si nu e prima oara, de aproape an asa le primesc.
Cel de la fan mi-a spus ca din cate stie el mai vin si cu cargus, dar in cazul meu livrarile au fost pana la usa cu cele doua firme mentionate
Daniel(Citează)
22/02/2019 la 9:54 AM
Mie din Amazon UK mi-au venit mereu la Poștă.
nwradu(Citează)
21/02/2019 la 9:54 PM
Ai avut noroc chior, comenzile facute din decembrie anul trecut si pana acum pe Amazon DE au venit toate prin posta romana. Exceptie cele furate pe drum, care au fost retrimise prin UPS.
Amazon poate livra direct cu UPS, cand alegi expedited aproape intotdeauna este UPS. Am avut si cazuri cand au venit cu DHL, dar rare. Fan Courier are ceva acord cu DHL, si preiau ei livrarea pe Romania. DHL au avut si cu Urgent Cargus dar dupa ce le-am scris eu celor de la Amazon cat de incompetenti au fost cu livrarea mea, tind sa cred ca i-au trecut pe linie moarta.
Nu conteaza magazinul Amazon de unde comanzi, coletul poate pleca din cu totul alta tara. De exemplu am comandat pe Amazon DE la unii din marketplace care aveau sediul in Anglia iar coletul mi-a plecat din depozitul Amazon din Spania.
Cred ca au camioane regulate care duc marfa in tara cumparatorului si de asta asteapta expedierea produselor cumparate. Soft-ul lor se uita unde este pe stoc, cand este transportul urmator, cat ii costa pe fiecare varianta si se decide cum sa ti-l trimita.
Mi se pare de bun simt ca nu iti trag banii in secunda in care ai facut comanda, trebuie sa vada de unde iti aloca produsul, cand va pleca spre tine. Si nu iti iau banii fara sa fie rezonabili de siguri ca iti pot trimite produsul si ca iti va ajunge intr-un interval de timp OK.
Gaelex(Citează)
22/02/2019 la 9:59 AM
Și la mine de obicei veneau cu Poșta, sunt chiar uimit că au zis atât de mulți mai sus că ei le-au primit prin curierat rapid.
În cazul meu, a plecat din Austria.
Sincer să fiu, nu cred că de la emailul tău li s-a tras, ci de la analytics. eMAG, de exemplu, are date la nivel de curier (mă refer la zonă și persoană, nu companie în general) cu performanțele de livrare și știu că media în cartierul X este de 1,4 zile, dar în cartierul Y este de 1,7 zile. Așa că și DHL sau Amazon au astfel de date, dar fiind vorba de piața mică din România, nu le mai pasă. Mai degrabă cred că a renunțat Urgent la ei, era deranjul prea mare.
Nah. De obicei îmi luau banii imediat ce apăsam butonul de comandă. Ce-i drept, și marfa pleca a doua zi. Aici a plecat marfa după 3 zile și probabil știau că se va întâmpla asta.
nwradu(Citează)
22/02/2019 la 9:51 AM
Pariu că nu știați nici de faptul că acum dacă iei din USA de pe ebay sau amazon plătești direct și vama și ăștia de la DHL care se ocupă cu vămuirea trebuie să ți-l aducă direct la ușă. Iar, Radule, dacă până acu coletele din Germania ți-au venit la poștă intră frumos și cereți banii înapoi pe transport. Așa e normal și civilizat. Pun pariu că tu i-ai dat si 3-5 lei lu’ ăla de la Fan de le-a livrat 😂😂😂
Dădător cu părerea(Citează)
22/02/2019 la 10:04 AM
Taxele acelea de vamă estimate de Amazon SUA sunt exagerate rău, în opinia mea. De asta evit să iau din SUA.
NIci DHL nu e vreo mare scofală. Acum câțiva ani m-am certat cu ei pentru că curierul nu m-a sunat, ca să afle că nu sunt acasă, ci a bifat direct că nu m-a găsit și m-au sunat pentru reprogramarea livrării. Dacă o ratam și pe a doua, urma să merg eu după colet la ei.
I-am întrebat pe cei de la DHL de ce nu dau întâi un telefon ca să afle dacă clientul este acasă în acel moment. Cică nu e politica lor. Le-am zis că astfel n-ar mai pierde timpul parcând și urcând până la apartament, dar au ridicat din umeri. Nu e politica lor.
Așa că prefer oricând să primesc prin FAN marfa, sunt mult mai flexibili. Și nu i-am lăsat nimic omului acum, dar îmi aduce în medie vreo 2-3 colete pe săptămână, îi mai las cu alte ocazii.
În străinătate curieratul este și mai rău https://www.nwradu.ro/2018/10/curieratul-este-la-fel-peste-tot/
nwradu(Citează)
25/02/2019 la 7:57 AM
M-am discutat si eu cu DHL pe tema asta si am aflat ca serviciul de a suna destinatarul inainte de livrare costa 1 euro in plus pentru expeditor. Amazon s-au zgarcit iar DHL sunt prosti.
In era abonamentelor si cartelelor cu minute nelimitate in orice retea, DHL alege inconstient sa isi strice numele taxand aberant un serviciu minor care nu ii costa mai nimic.
Mai au si tupeul sa trimita notificare clientilor ca au fost iar alesi angajator de top sau ceva de genul.
Gaelex(Citează)
10/01/2020 la 3:23 PM
Acum am și eu o întrebare pentru cei care comandați des de pe Amazon, poate mă sfătuiți ce să fac. Am comandat pe 15 decembrie in valoare de cca 30 euro cu tot cu transport (niște sosuri) . Comanda trebuia să ajungă pe 23 decembrie. Pe 4 ianuarie le-am scris eu, întrebând doar ce se intamplă cu coletul (nu am cerut rambursare). A doua zi mi-au trimis mail în care și-au cerut scuze și mi-au și pus banii înapoi pe card. Faza e că astăzi 10 ianuarie…a sosit coletul :)) Întrebarea e …eu ce fac? Cum pot să… reachit comanda asta? Că altfel mă gândesc că fac, chiar dacă fără voia mea, o fraudă.
cata(Citează)
17/01/2020 la 4:15 PM
Bună! Am comandat un produs electro casnic de la Philips după Amazon. Com din SUA. Când a ajuns pe lângă faptul ca am avut surpriza sa constat ca are ștecher american, dar am avut un adaptor de ștecher și am rezolvat problema asta. Problema pricipala este ca l-am băgat în priza a mers puțin și apoi s-a defectat. Cum ar trebui sa procedez? Dacă fac retur primesc și banii pe transport și taxele vamale înapoi. Ce ma sfătuiești sa fac? Mulțumesc!
Alexandra Grigorie(Citează)
17/01/2020 la 6:09 PM
Nu poți face retur, îl poți trimite doar pentru service, pe garanție, iar transportul va fi pe cheltuiala ta.
Acesta este riscul de a cumpăra dintr-o altă țară. În caz de probleme, te costă mult, pe când aici ai fi avut garanție 2 ani fără costuri din partea ta.
Americanii au alimentarea la 110V și 60 Hz, noi la 220V și 50 Hz. Dacă fierul nu era făcut pentru ambele tipuri de alimentări, este posibil ca de acolo să fi apărut problema. Sau poate doar s-a stricat.
nwradu(Citează)
20/01/2020 la 5:31 PM
Buna ziua am comandat un cuptor cu microunde electrolux pe amazon de 250$ ,dupa 3 zile a scos fum si mirosea a ars ,se aprinde dar nu mai incalzeste deloc :(( ,am fost cu el la un service si mi-au spus ca reparatia ar fi in jur de 350 lei ,eu ce sa fac acum daca il trimit inapoi la reparat iar alti bani de transport raman si fara produs nu stiu cat timp . Mie imi trebuie acum avem casa in constructie si nu sunt gazele bagate avem nevoie de el . Am aflat ca se poate rambursa o parte din suma si sa raman cu produsul si astfel il pot repara acum dar nu mi se pare normal sa il repar fara sa primesc o parte din bani . Va rog sa ma ajutati, ce sa fac si cum ?.
Andreea(Citează)
20/01/2020 la 6:30 PM
Nu am nici cea mai mică idee despre ce vorbești. Garanția o ai acolo unde scrie în certificat, iar în alte părți plătești. Dacă l-ai luat din Germania, trimite-l în Germania.
nwradu(Citează)
21/01/2020 la 1:55 PM
Am citit pe net pe un forum de afara ca se poate sa iti trimita o parte din bani fara sa mai trimiti produsul.daca justific prin poze sau un clip ca acesta nu mai functioneaza
Andreea(Citează)