un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 28 decembrie 2018

28 Dec 2018  ·

ȘTIRI  ·

21 comentarii

Am tras la sorți câștigătorul routerului TP-Link Archer C6, este Adrian. Sunt mai mulți Adrian, mă refer la comentariul “Azi de Craciun am conectate 5 telefoane, 2 televizoare, 2 laptop-uri un range extender si un mediaplayer. Cam 10 la numar. Si asta pentru ca stam cu totii in living la un film.”

asus s5507

    21 comentarii

  1. Topul acela este fake. Sunt produse care nu erau pe site acum 2 luni si acum sunt cele mai vandute pe 218? De exemplu tot ce este Xiaomi.

      (Citează)

  2. Crezi că e așa periculos diesel.ul asta? Eu am un euro6 . Cu cat crezi că sunt mai murdar decât un benzinar? Nu am luat motorul pe benzina deoar ce aveau doar capacități nesimțite 400/500.

      (Citează)

    • while diesel fuel contains slightly more carbon (2.68kg CO₂/litre) than petrol (2.31kg CO₂/litre), overall CO₂ emissions of a diesel car tend to be lower.
      Heating air in an engine produces nitrogen oxides (NOₓ) which include the toxic nitrogen dioxide (NO₂), greenhouse gas nitrous oxide (N₂O) and nitric oxide (NO), which reacts with oxygen to form NO₂. In a petrol car, these can be cleaned up by a three-way catalytic converter so that it emits on average around 30% less NOₓ than a diesel car, without after-treatment.

        (Citează)

    • Ne luam toti electrice si fugim dupa curent.

        (Citează)

    • “The investigations into difference between test and real world emissions are the cause of the problem. The Dutch transport laboratory, TNO, found that real world NOx emissions for Euro 6 engines were 8 times greater than the standard. UK testing of vehicles found them to be 6 times greater than the Euro 6 test standard.”

      De aici: https://pwc.blogs.com/sustainability/2017/05/are-diesel-or-petrol-cars-better-for-the-environment.html

        (Citează)

  3. nu are nimic, stai linistit.
    cu euro6 poti intra oricum si in orasele europene care au interzis diesel, desigur jurnalistii doar in treacat daca mai zic ca meh poti intra cu eur6 oricum.

    dar e mai misto sa deliram ca se interzice diesel in romania :))
    asta e ca si cu trecerea la euro, deci nici un stress

    Kllaus:
    Crezi că e așa periculos diesel.ul asta? Eu am un euro6 . Cu cat crezi că sunt mai murdar decât un benzinar? Nu am luat motorul pe benzina deoar ce aveau doar capacități nesimțite 400/500.

      (Citează)

    • Mai caută, că nu cu orice euro 6.
      Chiar asta discutam cu un coleg din Germania prin septembrie și se pare că încă e cam haos și la ei. De unde și toate diesel-urile ieftine apărute la noi.

        (Citează)

  4. Mint browser e disponibil în magazin Play

      (Citează)

  5. Am primit acest email de la Enel, dar numai pe unul dintre conturi (deocamdată), așa că-l postez aici, în caz că nu ajunge la toată lumea.

    “Bun găsit,
    Pentru Enel, noul an înseamnă actualizarea sistemelor noastre informatice. Pentru tine, clientul nostru, acest lucru înseamnă că vom administra cu eficiență sporită relația dintre noi: fie că este vorba de flexibilitatea serviciilor online sau de automatizarea unor procese, ne dorim să reacționăm în timp util la nevoile tale.
    Ca parte a acestui proces amplu, pe parcursul lunii ianuarie serviciul MyEnel va avea funcționalități reduse.
    Ce înseamnă acest lucru?

    În perioada 1 – 14 ianuarie orice plată pe care o vei efectua va fi înregistrată în sistemele informatice, însă va putea fi vizualizată în contul tău MyEnel începând cu luna februarie 2019. Soldul afișat pe tot parcursul lunii ianuarie 2019 va fi soldul tău la data de 31 decembrie 2018;
    Nu vor fi emise noi facturi, iar procesul de facturare va fi reluat după actualizarea sistemelor informatice. Scadențele se vor calcula de la data emiterii;
    În a doua jumătate a lunii ianuarie, din păcate, toate functionalitățile serviciului MyEnel vor fi indisponibile.

    Din februarie ne întoarcem cu forțe proaspete și cu serviciile tale online preferate!
    Mulțumim pentru înțelegere și te asigurăm că facem tot posibilul ca aceste acțiuni să nu impacteze factura ta de energie electrică sau gaze naturale, precum nici bunele noastre relații contractuale.

    Echipa Enel Energie/Enel Energie Muntenia”

      (Citează)

    • Felicitari, chiar este cea mai tare stire la sfarsit de an care nu face altceva decat sa ne aprinda imaginatia. Te felicit pentru capacitatea de a o selecta ca fiind interesanta pentru unii dintre noi. Inca astept ultima factura care trebuia sa iasa pe 26 decembrie

        (Citează)

    • @Nicu – Sincer, nu știu dacă vorbești serios sau mă iei la mișto. :lol:

        (Citează)

  6. Nu se aduc mașini pe benzină că nu este cerere sau nu este cerere pentru că nu sunt mașini?
    Întrebarea este valabilă și pentru dealerii și pentru samsari.

      (Citează)

  7. ionica:
    Ne luam toti electrice si fugim dupa curent.

    Arzi benzina in motor->(pierderi in partile mecanice)->Se invart rotile si merge masina. Arzi benzina in centralele electrice ->(pierderi mecanice)-> produci energie electrică pe care o trimiți la un transformator->(pierderi in transformator)->de la transformator se duce in reteaua de transport->(pierderi in reteaua de transport)-> din rețeaua de transport o trimiți in transformator-> (pierderi in transformator)->Se trimite către rețeaua de distribuție ->(pierderi in reteaua de distribuție)->Se transmite la echipamentul de alimentare al mașinii->(pierderi in echipament)->Se alimentează mașină și se încarcă bateriile->(pierderi in baterii)->energia se transmite la motorul electric->(pierderi in motor->Se învârt roțile și merge mașină.

      (Citează)

    • bine punctat cu randamentul, insa ardem mai mult carbuni vs. hidrocarburi
      insa 1) ardem departe de orase; 2) avem atomica, hidro, solara, eoliana :) per total mai putina poluare cu impact direct asupra mediului din aglomerarile urbane.

        (Citează)

    • Cica daca folosesti tot litiul de pe pamant pentru baterii electrice, poti sa dotezi cam 10% din masinile existente, si dupa aia ramai fara litiu.

        (Citează)

  8. anonim:
    @Nicu – Sincer, nu știu dacă vorbești serios sau mă iei la mișto. :lol:

    Am fost cat se poate de serios.

      (Citează)

    • Ok. :) Se pare că în contul BT24 mai e un anunț.

      “27.12.2018 11:54:04
      Notificare

      BT24 ia o pauza in perioada 31 decembrie (ora 23) – 2 ianuarie si nu poate fi accesat in intervalul mentionat. Echipa BT nu este cu colinda si nici nu sarbatoreste cu cozonac in aceste zile, ci este pe baricade pentru pregatirea fuziunii Banca Transilvania – Bancpost.
      Multumim. ”

      Nu înțeleg de ce anunțurile de la BT sunt doar în cont. Pe email nu am primit niciodată nimic. Un astfel de anunț ar fi fost bun trimis pe email, nu afișat doar în cont, unde e posibil să intri chiar când nu va fi disponibil. Nici la setări nu găsesc nimic de notificări prin email.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus