►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cei de la Telekom au avut în ultima vreme două conferințe în care au anunțat noi oferte bune, genul care vor crește concurența în întreaga piață telecom.
S-a trecut la oferta simplificată 5-5-5, adică:
Prețurile de mai sus sunt valabile dacă cele două servicii sunt luate împreună, adică un pachet de 10 euro. Mai mult, costă 10 euro în primele 3 luni, apoi costă 13 euro. Chiar și așa, prețul este bun, înseamnă cam 60 de lei/lună, un pic mai ieftin decât ce oferă RCS-RDS, unde o combinație asemănătoare ar costa 66 de lei. Pentru cei care vor un preț minim pentru aceste servicii, oferta Telekom este bună.
Oferta de mai sus include și Netflix gratuit pentru 6 luni. Dacă am înțeles bine, se oferă un voucher Netflix de 60 de euro, adică poți beneficia de el și dacă ești deja abonat Netflix. Mi se pare un bonus bun.
Există și o ofertă mai scumpă, în care pachetul de televiziune include 148 de canale digitale, din care 51 sunt HD, plus pachetul Telekom Sport+, iar împreună cu pachetul de internet costă 16 euro în lunile 3-24. Găsiți aici detaliile.
De ce 5-5-5? Al treilea 5 se referă la abonamentul de telefonie mobilă la 5 euro/lună, deja lansat de Telekom, și care oferă trafic nelimitat de date în acel preț, deși cel video este limitat la 1,5 Mbps sau 480p. Abonamentul nu are perioadă minimă contractuală.
Omul care a prezentat oferta 5-5-5 (noul director comercial, Andreas Elsner), a spus și o treabă interesantă: s-ar putea, dacă calculezi costul total pe 2 ani, să fie mai ieftin să cumperi un telefon mobil la liber și să te abonezi la ei cu 5 euro/lună decât să iei telefonul de la alt operator și să-l plătești inclus într-un abonament mult mai scump. În condițiile în care majoritatea magazinelor online permit achiziția în rate fără dobândă folosind carduri bancare, calculul s-ar putea să dea bine.
În practică, toți operatorii din piață au grijă să nu aibă beneficii similare tocmai pentru a face dificilă o astfel de comparație. Ideea este însă interesantă, dar fiecare potențial cumpărător trebuie să analizeze bine ce primește în fiecare abonament și cât de important este pentru el traficul video, diversele avantaje în roaming sau alt servicii incluse.
Pentru segmentul business, Telekom are aceeași ofertă de telefonie cu 5 euro/lună și fără perioadă contractuală minimă, sub numele #businessliber. La un an de la lansare, au declarat că au 200.000 de clienți ai acestui serviciu.
Pentru firme, mici sau medii, avantajul este că pot adăuga și elimina abonamente după nevoie, în funcție de activitatea lor, și pot prezice exact valoarea facturii.
Pentru a marca cei 200.000 de clienți, Telekom a anunțat programul de accelerare Game Changers, în care vor da 200.000 de euro către 10 firme ce urmează să fie alese de un juriu. Fără vreun schepsis la mijloc. Telekom nu devine partenerul lor, nu le cere acțiuni la schimb șamd. Fiecare start-up va primi o finanțare de 6.000 de euro, plus mentorat, spațiu de birou subvenționat și alte beneficii până la suma totală pusă la bătaie de căciulă.
În luna mai, când au ajuns la 100.000 de clienți #businessliber, Telekom au anunțat programul WeAccelerate, care dădea într-un sistem asemănător 100.000 de euro către 10 start-up-uri din cele 121 înscrise la jurizare. Au anunțat și câștigătorii, că perioada de jurizare a fost lungă: Sensix.Io (soluţie de măsurare a parametrilor ambientali), Nifty Learning (software), Fabrica de experimente
(comerţ online), Emedi (comerţ online e-learning), Appseed (software), Thinkout (software), Genetx (life science), Casa de idei (internet & e-commerce), The Beer Institute (retail), Gateway VR (realitate virtuală).
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
05/12/2018 la 11:30 AM
” Chiar și așa, prețul este bun, înseamnă cam 60 de lei/lună, un pic mai ieftin decât ce oferă RCS-RDS, unde o combinație asemănătoare ar costa 66 de lei.”
DIGI – are incluse canalele de sport in pachetul comparat de tine, la Telekom trebuie platite in plus, se schimba balanta.
sorin(Citează)
05/12/2018 la 6:58 PM
Nu stiu despre ce pachete vorbesti tu, dar eu am pachetul L la Telekom si am toate canalele de sport.Si, bonus, am si telekomtv inclus.Adica vad toate canalele de sport si pe net.Atentie, in orice retea! Nu ca la Digi unde le vezi doar daca esti in reteaua lor!
Adi(Citează)
05/12/2018 la 12:08 PM
Cumva astia inca mai exista pe piata :). E o impresie pur personala, dar nu cred ca am intalnit vreun client Telekom multumit, vreodata. Am intalnit si foarte putini ce-i drept, dar daca la Vodafone, Orange sau Digi, in afara de aia care ii spurca mereu, mai gasesti si unii multumiti, la Telekom nu cred ca am intalnit pe cineva.
zetanu(Citează)
05/12/2018 la 12:34 PM
Salut, ma numesc Adrian si sunt un client Telekom multumit, incantat de cunostinta :))). Am de peste 5 ani o cartela de 5 Euro/luna cu 1000 minunte nationale si 5Gb/luna, nu am nevoie de mai mult. Am trecut pe aceasta cartela dupa ce am renuntat la abonamente/cartele de Orange si Vodafone.
Adrian(Citează)
05/12/2018 la 2:05 PM
Sunt client Telekom mobil si de 1-2 ori pe saptamana fac captura de ecran cu serviciu indisnponibil sa am pentru plangerile pe care intentionez sa le fac regulat. De obicei nu merg datele mobile, dar uneori si sms si apeluri. Inele claridi gen Kaufland nu merg deloc datele mobile, parca e ecranata complet cladirea. Client nemultumit, dupa inchierea perioadei contractuale ma intorc la Orange sau Vodafone.
Vasile(Citează)
05/12/2018 la 12:09 PM
Si cea mai amuzanta a fost aia cu programele de sport. Absolut fabuloasa.
zetanu(Citează)
05/12/2018 la 12:37 PM
Clienții mai vechi primesc ceva ? Acum plătesc 60 Ron pe cel mai ieftin pachet CATV+Internet + Telekom Sport.
florin(Citează)
05/12/2018 la 1:38 PM
Trebuie sa te iei de ei, sa ceri sa beneficiezi si tu de aceste oferte si sa-ti upgradeze abonamentele actuale la beneficiile oferite acum. Asa e normal.
Kopa_Kopan(Citează)
05/12/2018 la 2:50 PM
Nu-mi mai aduc aminte, dar cred ca m-am nascut cu cartela de Cosmote in telefon, oricum inca am acel number si de fiecare data cand plec din Bucuresti, ma simt ca un buddhist, contempland la nemurirea semnalului… Ofertele de trafic sunt foarte generoase si invers proportionale cu semnalul.
imars.ro(Citează)
05/12/2018 la 3:12 PM
Lasa ca nici cu orange nu-mi este rusine. 2 telefoane identice, unul pe orange abonament unu pe vodafone cartela in kaufland ala pe orange nu are date mobile. Peste tot sunt probleme. Numai ca la unii esti legat de abonament (da, nu mai repet greseala).
Daniel(Citează)
05/12/2018 la 3:53 PM
Cum merge cu negocierea abonamentelor in România? De exemplu în Franța plătesc în jur de 33€/ luna pt fibra/tel fix/tv ; in teorie primul an costa 33 după care prețul urca la 45€. Tipul de la recepție m-a sfătuit că sa vin cu o lună înaintea expirării anului că sa pot renegocia prețul, implicit rămân încă un an cu același abonament. Tehnica asta fiind valabilă inclusiv pt abonamentul pt mobil.
Kllaus(Citează)
05/12/2018 la 5:42 PM
Sunt abonat Digi dar daca ar avea retea Telekom in zona mea m-as muta in sec 2 pt grila Tv unde au Mtv Live, pachetul Discovery, bbc si altele pe care la Digi nu le poti avea nici cu plata… Posturi mult mai interesante decat ce ofera Digi
Mannyx(Citează)
05/12/2018 la 11:19 PM
Discovery s-a ramolit iar grila NatGeo a fost scoasă din oferta standard Telekom.
Doar BBC Earth și History merită urmărite.
Telekom este varză la partea de suport, ultima dată am așteptat 5 zile sa se rezolve o problema care putea fi rezolvata ușor de la cineva din echipa de suport. Concret, a trebuit sa vina o echipa Telekom pana la adresa mea ca să activeze Cardul CI deși operațiunea poate fi făcută de echipa de suport, doar ca cele 3 persoane cu care am vorbit la telefon nu știau de această funcționalitate.
vlad(Citează)