un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

La Domino’s Pizza se renovează în timp ce se prepară pizza

12 Dec 2018  ·

FOOD & LIFESTYLE  ·

35 comentarii

Am fost acum două ore la Domino’s Pizza Eroii Revoluției ca să ridic o comandă și înăuntru… se văruia.

Undeva în spatele bucătăriei cineva văruia sau poate că dădea cu glet un perete. În față și lateral, un domn în uniformă de zugrav (pantaloni murdari de vopsea, căciulă în cap) monta tavan fals. În față era un fel de lighean cu vopsea și o placă de faianță în el, iar pe tejghea o cutie de vopsea.

În tot acest timp, se prepara și mâncare. La stația de pizza se asamblau pizzele clienților. Lângă domnul care monta tavanul fals, pizza este tăiată și pusă în cutie.

Nu știu dacă nu cumva este chiar ilegală treaba asta dpdv al siguranței alimentare, dar dacă nu este, eu cu siguranță nu vreau ca mâncarea mea să fie preparată în praf de glet, vopsea și plăci de tavan fals. Închizi magazinul pentru lucrări sau le faci noaptea, nu?

asus s5507

    35 comentarii

  1. Eu am comandat acum câteva săptămâni de la ei și după 10 minute a intervenit ceva (eram în BF) și a trebuit să plec de acasă. Să fiu băiat finuț, i-am rugat să nu mai livreze și au concluzionat că fiind pizza ieșită din cuptor nu o să îmi mai livreze niciodată și o să noteze „ceva” în istoricul de client.
    Păcat, veneau repede și era aproape decentă pizza lor.
    Le-am scris pe Facebook, și-au cerut drăguț scuze, dar nu aș avea curajul să mai comand mâncare de la unii care m-au amenințat că notează ceva în istoricul meu de client…

      (Citează)

  2. Claudiu: oi de “caiet”, ca să se ferească pe viitor de glume.

    Poți comanda, dar trimite-o unui “prieten” :)

      (Citează)

  3. Precum pizza lor oricum e aproape necomestibila, sincer putin glet s-ar putea sa o imbunatateasca.

      (Citează)

  4. La cat de poluat e Bucurestiul, e posibil sa fi respirat cantitea aia de praf oricum. Acum pare mai rau pentru ca se vede cu ochiul liber.

      (Citează)

  5. Nu e bine deloc!

      (Citează)

  6. Acum mulți ani am văzut o pereche de adidași murdari lângă vraful de cutii la Trenta, m-am jurat că nu mai comand de la ei.

      (Citează)

  7. Sunt curios? Ai mai ridicat comanda?

      (Citează)

  8. Bun si nu ai zis, ai luat pizza sau nu? Ca daca tot ai cumparat dupa ce ai vazut ce e acolo inseamna ca nu trebuiau sa inchida.

      (Citează)

    • Da. Dar lucrurile nu merg așa, regulile alimentare trebuie urmate, plus că un client nemulțumit îi poate convinge pe alții să nu mai comande sau nu va mai comanda el ulterior, așa că mai bine închideai și făceai lucrarea ca la carte.

        (Citează)

    • Pai, Radu, pentru ca clientul ala nemultumit sa ii convinga pe altii sa nu mai comande tre’ sa nu mai comande el in primul rand. Eu inteleg de fapt ca-s ok carbonara cu lavabil din ce spui.
      #votewithyourwallet.

      Ce spui tu acolo e de sunat la politia sanitara/ protectia consumatorului, cu poze si tot ce trebuie nu de “eh, merg pastele si cu var spacluit in loc de mozarella, ca n-aveam plan B”.

        (Citează)

    • Catalinx: Ce spui tu acolo e de sunat la politia sanitara/ protectia consumatorului, cu poze si tot ce trebuie nu de “eh, merg pastele si cu var spacluit in loc de mozarella

      asteapta sa iti fie foame si apoi scria asta din nou.

        (Citează)

    • Pai le ziceai “nu mai vreau comanda, dar voi suna si la anpc si dsp ca nu mi se pare ok ce faceti aici”. Altfel e inutil sa te plangi.

      Si asta ca nu aveai plan B nu merge. Locuiesti totusi in Bucuresti nu in Dorohoi. In Iasi la orice ora am cel putin 2 variante de unde pot comanda pizza / paste. Daca e inainte de 22:00 sunt cel putin 10 locuri pe care le stiu, si cu siguranta mai sunt si altele. Nu are cum in Bucuresti sa nu existe un plan B.

        (Citează)

    • Ce-am făcut eu nu este foarte relevant.

      Dacă vrei să știi toată povestea, am intrat, am văzut pe jos un lighean cu o placă de faianță, am zis că o fi picat de undeva.

      M-a întrebat omul de la casă ce vreau, am zis că paste, am plătit, mi-a dat bonul, mi-a spus că durează 10 minute, așa că am ieșit afară.

      Abia după aceea au intrat în magazin meșterii, care probabil erau în pauză de țigară când s-au întâmplat cele de mai sus, și am văzut că pe acolo se dă cu glet și montat tavan fals.

      Nu mă tem de mâncare, am mâncat-o fără probleme. Nu moare nimeni de la ea. Mă așteptam doar ca o companie care trebuie să aibă grijă de imaginea ei și probabil are niște reguli și proceduri interne privind siguranța alimentară renovează așa, în timpul zilei.

      M-am dus acasă, le-am dat feedback că nu mi se pare ok ce se întâmplă, am scris și pe blog pentru că de asta am blog, să scriu despre lucruri care mi se par interesante.

      Mi se par mai ciudate unele reacții de aici. Un fel de “păi dacă nu le-ai dat foc la magazin pe loc și apoi să le cauți familiile, ca Liam Neeson, și să-i bați pe toți, meriți să mănânci cu glet!” Știu că din spatele monitorului fiecare este mai breaz cu ce-ar fi făcut și ce-ar fi dres, dar subiectul este altul.

        (Citează)

    • nwradu: Mi se par mai ciudate unele reacții de aici.

      mie mi se par normale.
      cand spui: “politicienii (in special cei care nu ne plac) nu au dreptul sa greseasca nici macar o virgula” sau “primarii trebuie sa fie perfecti in toate aspectele” sau “nu accept nici macar o abatere le la lege / regula / bune practici / bun simt / etc”…
      si apoi spui: “merge si asa.. ce daca au pus niste glet in mancare.. nu moare nimeni de la asta”..
      atunci oamenii sunt surprinsi de inconsistenta si te taxeaza (si pentru ca asta i-ai indemnat pana acum sa faca in precedentele cazuri cu politicieni, primari sau oricine greseste).

        (Citează)

    • Radu, uite eu de ex care “sunt viteaz din spatele monitorului” nu asi fi sunat la ANPC/DSP dar daca ma deranja modul in care e facuta mancarea mea nu o mai luam, si imi ceream banii inapoi. Daca refuzau atunci faceam scandal.

      Caz concret, baiatul care mi-a luat banii pentru un sandwitch a inceput dupa sa il faca chiar el, fara sa se spele pe maini, fara manusi etc. I-am zis ca nu e igenic sa pui mana pe mancare dupa ce numeri bani, si nu il mai vreau, ca daca in fata mea o facut asta cine stie cum au fost manipulate ingredientele inainte. A comentat putin ca a uitat, ca isi cere scuze etc, dar am primit banii inapoi. Nu am mai luat de la acolo dupa, si nici nu am murit de foame in acea zi ca am gasit in alta parte destul de rapid.

      Nu stiu de ce ti se par ciudate comentariile, dar prima actiune a ta era la fata locului, ii spuneai celui de acolo, poate nu au realizat ca nu e ok ce fac. Dar tu ai preferat sa cumperi, sa le dai un mesaj pe fb si sa faci un articol pe blog. Nu a schimbat cu nimic situatia in bine nici pentru alti cumparatori sau nici macar pentru tine.

        (Citează)

    • Aparent comentariu anterior a intrat in moderare.

        (Citează)

    • ai facut o postare pe blog.. ca mai apoi in comentarii sa revii cu ”daca chiar vrei sa stii toata povestea…”
      mie imi suna ca pur si simplu ai incercat sa arunci cu cacat in cineva, all along mancand din acel cacat.
      noroc

        (Citează)

    • Nu, faptul că se renovează în același loc cu cel în care se prepară mâncarea este un fapt, nu o încercare de a privi lucruri din vreo perspectivă aparte sau altceva. Cold hard fact, cum ar zice americanii. N-am inventat eu vreo problemă, ca să poată veni altcineva și să spună “nu este o problemă, doar ai încercat să arunci cu căcat”.

      Exact ce-am făcut eu în magazin, cum am comandat, ce, ce-am făcut cu banii și cu comanda mea nu care legătură cu cold hard fact-ul de deasupra. Este o logică elementară.

        (Citează)

  9. Ai făcut o plângere? ANPC, lor pe site/Facebook?

      (Citează)

  10. au luat-o razna lucrurile la ei.

    Pizza quattro formaggi care avea 2 tipuri de branza a ajuns sa contina unul singur.

    Eu comand mai nou in sectorul 6, unde la ultima comanda, intamplator, de ziua mea, a venit comanda de 7 pizza cu o ora intarziere desi era planificata comanda cu 5-6 ore inainte. De fiecare data scuza e ca au nu stiu ce sediu in renovare, altul decat cel de care zici, si sunt obligati sa aduca de prin alta parte.

      (Citează)

  11. Macar astia nu se feresc. Jobul m.a dus prin bucatariile multor localuri din bucale. Si e foarte adevarata zicala aia cu gardu si leopardu.

      (Citează)

  12. Și nu faci si tu o reclamație ceva? Eu unul nu aș mai calcă pe acolo. La tip top gorjului se trece cu pubela de gunoi direct prin magazin unde sunt vitrinele. Am făcut sesizare dar degeaba. Au pierdut un client.

      (Citează)

  13. Sper că ai aruncat pizza :))))

      (Citează)

  14. si de ce nu ai luat piza, si dupa sa suni la ei sa zici pai stii am gasit vopsea pe pizza, vreau alta gratis.
    un american asa ar fi facut, romanul tace si inghite… pizza.

      (Citează)

  15. Poate era glet alimentar :)

    Fara gluma, e nepasare totala fata de orice – mai ales de client, din moment ce faceau asta in vazul oricarui client – macar sa fi pus o perdea sa nu se vada :) .

    Bine, nu e ca si cum domino’s ar fi o pizzerie de top..

      (Citează)

  16. Radu mai acum vreo 2 zile zicea ca nu este ok sa te plangi asa aiurea pe net, ca trebuie sa fii proactiv, tu clientul sa faci si sa dregi.

    Pai cum e Radu? Ce-ai facut proactiv?.. oh, wait. Nu aveai plan B.

      (Citează)

    • Cu 3 ore înainte să scriu, le-am trimis o reclamație prin canalul oficial pentru așa ceva, cu toate datele necesare. Încă nu mi-a răspuns nimeni.

      Uneori e mai bine întâi să întrebi dacă am făcut așa ceva, și, dacă zic nu, abia apoi să lași un comentariu precum cel de mai sus.

        (Citează)

  17. nwradu:
    Cu 3 ore înainte să scriu, le-am trimis o reclamație prin canalul oficial pentru așa ceva, cu toate datele necesare. Încă nu mi-a răspuns nimeni.

    Uneori e mai bine întâi să întrebi dacă am făcut așa ceva, și, dacă zic nu, abia apoi să lași un comentariu precum cel de mai sus.

    Dar tu l-ai intrebat pe cel cu anti-reclama la emag inainte de a scrie articolul?
    Intelegi unde era problema de fapt? Pe internet toti presupunem si ne dam inteligenti, cand poate nu cunoastem toate aspectele.

      (Citează)

  18. nwradu:
    Cu 3 ore înainte să scriu, le-am trimis o reclamație prin canalul oficial pentru așa ceva, cu toate datele necesare. Încă nu mi-a răspuns nimeni.

    Fix ca în povestea cu liftiera. Nu am făcut nimic deoarece nu am avut plângere scrisă, dosar cu șină și timbru fiscal luat de la poștă.
    Ai scris o reclamație pe Facebook din câte înțeleg?
    Great succes.
    Puteai să continui și cu o petiție online sau orice altceva la fel de inutil.
    E greu să fii imparțial când ai dublă măsură.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus